Recommended Posts

  Am gasit  Peugeot pe dirtbike  din Targu Mures  se numeste 

cursiera Peugeot Perthus    1_400x300.jpg 1100 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da, despre asta vorbea Emil mai sus, probabil vanzatorul s-a gandit sa mai puna ceva la pret. Ceea ce a facut-o prea scumpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, e Perthus model 1986. E interesanta tija de sa, dar daca apare o problema sunt putine sanse sa se gaseasca un inlocuitor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit cu omul si nu este negustor este un fratior  din neamul lui Attila :)) si si-a dat seama ca cerut putin .Eu am vrut sa o cumpar pentru un bun amic dar asta e.

CRK prietene teava asta este mai fain decat 531 c care il ai tu nu pentru 150 gr in minus fata de a ta dar 531 professional nu prea il intalnesti des.

Iar lucratura la acest Peugeot este una de soi nu de alta dar Peugeotul are si multe modele urate si slabute .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincere felicitari pentru ce-a ce faci adevarata pasiune si cu asta bicicletele vor fi si ele tratate ca atare ,nu de alta dar sunt multi oameni din pacate care trateaza bicicletele ca pe niste lucruri secundare si care cica se folosesc ca esti sarac.M-ai zilele astea i-mi spunea un coleg de servici ca ...omule de cand te stiu mereu vi cu bicicleta ,ce dracu ia si tu o masina chiar asa saracie esti .in primul moment am vrut sa il pun putin la punct dar mi-am dat seama ca din pacate sunt prea putini oameni ca si HAYVELO care schimba bicicletele ca pe ciorapi ,desi dupa spusele sale ciorapi ii schimba mai rar :)) Dar mentalitatea se schimba greu la noi ,in schimb generatia tanara vede cu alti ochi bicicletele si asta ma bucura .Omul care ma facut saracie arata ca un butoi sta toata ziua in masina ,bere alune si zice el omul gras este bogat si sanatos .

o seara faina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Deși o am din noiembrie trecut și în ianuarie era deja gata aranjată, abia acum am apucat să o mîn pe străzi și să-i fac niște poze mai răsărite.

 

Și, așa cum ziceam și prin ianuarie, cursieră pur sînge nu e, dar babă... scuze, voiam să zic "vintage" e, iar geometria o face un soi de "cursieră de oraș" - cauciucurile cu balonaj de 28 încap la limita limitei.

 

Așa că am expus-o aici

 

A-08.jpg

 

Mai multe poze aici :

 

http://bicicletariadeacasa.blogspot.ro/2013/06/peugeot-force-8-1987.html

superba dom'le

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincere felicitari pentru ce-a ce faci adevarata pasiune si cu asta bicicletele vor fi si ele tratate ca atare ,nu de alta dar sunt multi oameni din pacate care trateaza bicicletele ca pe niste lucruri secundare si care cica se folosesc ca esti sarac.M-ai zilele astea i-mi spunea un coleg de servici ca ...omule de cand te stiu mereu vi cu bicicleta ,ce dracu ia si tu o masina chiar asa saracie esti .in primul moment am vrut sa il pun putin la punct dar mi-am dat seama ca din pacate sunt prea putini oameni ca si HAYVELO care schimba bicicletele ca pe ciorapi ,desi dupa spusele sale ciorapi ii schimba mai rar :)) Dar mentalitatea se schimba greu la noi ,in schimb generatia tanara vede cu alti ochi bicicletele si asta ma bucura .Omul care ma facut saracie arata ca un butoi sta toata ziua in masina ,bere alune si zice el omul gras este bogat si sanatos .

o seara faina

sa nu mai zicem ca o bicla poate costa mai mult decat o masina :)))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@emil, Nicu, mulțumesc :)

 

 

sunt multi oameni din pacate care trateaza bicicletele ca pe niste lucruri secundare si care cica se folosesc ca esti sarac.

 

M-ai zilele astea i-mi spunea un coleg de servici ca ...omule de cand te stiu mereu vi cu bicicleta ,ce dracu ia si tu o masina chiar asa saracie esti .

 

La unii convingerea asta e sporită atunci cînd ești văzut călare pe o vechitură, fără suspensii, fără elice și fără girofar... "uită-te  și la ăsta, nici măcar nu are bani de o biclă nouă" :))

 

sunt prea putini oameni ca si HAYVELO care schimba bicicletele ca pe ciorapi ,desi dupa spusele sale ciorapi ii schimba mai rar :))

 

Păi ce să fac, dacă am mai puține perechi de ciorapi decît biciclete :)) Noroc că nevasta nu mă bate cu sucitoru' că le iau tuturor de la gură și în plus am și umplut casa de fiare. :antiemo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da  ,  deci  daca Peugeotul  acesta  era 800  lei,   cel al politistului  cat sa merite ? Este cea mai buna cursiera din Turnu Magurele   in momentul de fata  :)) , restul sunt  struto-camile   . Domnul Emil  ,   lafel  si eu  intentionam  sa cumpar  un Puch Mistral  de pe Dirtbike  dar  ,  a disparut  ....  era 600  lei  ,  oare era pret corect  ?  arata  bine ., 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bag si eu in seama cu un Peugeot al unui prieten.

Puteti sa-mi spuneti ce model este ?

Dupa decals pare a fi de prin anii 82-85 si din ce mai vad eu e ca are foi ovale.

 

Cam ce pret ar fi corect pentru modelul asta ? As vrea sa o iau pt mine.

 

epno.th.jpg xj52.th.jpg k81r.th.jpg 2rod.th.jpg 7mf0.th.jpg pf3a.th.jpg vnav.th.jpg 4jxm.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da  ,  deci  daca Peugeotul  acesta  era 800  lei,   cel al politistului  cat sa merite ? Este cea mai buna cursiera din Turnu Magurele   in momentul de fata   :)) , restul sunt  struto-camile   . Domnul Emil  ,   lafel  si eu  intentionam  sa cumpar  un Puch Mistral  de pe Dirtbike  dar  ,  a disparut  ....  era 600  lei  ,  oare era pret corect  ?  arata  bine ., 

Draga ALUBIKE o fi peugeotul ala al politistului the best  din Targu MAGURELE dar fata de Peugeotul Perthus a lui fratele ATTILA :)) e departe rau si la piese si la tevi . Shimano 105 nu se compara cu bijuteriile alea de simplex iar la tevi nu are rost sa vorbim .Referitor la Puch Mistral ala a zburat la un prieten de al meu care tare se bucura de el .Era cu tevi reynolds 501 nu ce vedem noi la club mania PUCH

Cu preturile avand in vedere ca sunt second hand si le vedem in poze este o apreciere relativa .Dar repet 6mil la Puch a fost foarte bine iar la Peugeot parerea mea sincera este 10 mil .Omul deja a primit 9 mil si nu o da fara 10 mil .asta pentruca l-am atentionat de pret si clar omul este cunoscator dar nu negustor

Sper ca nu te-ai suparat pe mine Alubike dar adul pe politist cu picioarele pe pamant :))

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pare ceva deosebit si mai ales daca este si prieten atunci 5mil in doua rate :)) Apropo de Peugeot eu consider dupa umila mea parere ca modele nu au avut de-a lungul timpului o linie de calitate constanta .Eu am vazut multe modele slabute ,adevarat ca au avut si de top dar in ultima vreme slabut .rau

Cand eram tanar adica pe la 20 de ani erau modele de curse superbe alaturi de Gitane ,Mercier 300 .Dar pe mine ma impresionat cel mai mult URAGO care era o bijuterie si nu prea stiam eu atunci de tevi dar stiu ca foloseau Vitus .A avut un prieten si a dat pe el second hand 3000 lei o avere pe atunci .Merita sa cautati aceasta bicicleta care este opera de arta poate singura care facea fata la ARABESQUE si alte modele deosebite .Mufele nu au asemanare in frumusete erau cu angrenaj de otel si sea piele .Am avut placerea sa merg cu asa ceva ,nu era usoara dar repet erau cu angrenaj de otel etc dar nu era bicicleta ci tablou

o seara faina

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Am pornit acest topic, in speranta sa obtin un sfat in ceea ce priveste achizitia unei biciclete. Stiu ca pare un pic formal, dar vreau sa le multumesc celor care au incercat sa imi raspunda. Raspunsul l-am aflat si pare nul pertinent, dar m-am ales cu o alta serie de intrebari urmarind acest topic, si apoi altele, precu si preturile de pe diferitele site-uri de biciclete.

 Una din intrebari ar fi, cum stabileste, de exemplu domnul Emil ( fara nici o suparare , sunteti o persoana respectabila, din ce vad, si va ofer ca ezemplu, intrucat aeti cele mai multe postari in domeniu), pretul unei cursiere second hand, sa zicem cea cu Reynolds 531 de mai sus. Pe ce criteriu? Se raporteaza la ebay? Sau site-uri din afara de specialitate? Cum stabilesti cat de rar e u cadru? De cate ori e mai valoros  531 Professional decat 531c? De 1,25 ori mai scump.

Si stiind ca un 531c este 280 RON cadrul 50 RON schimbatorul Simplex si 200 RON rotile cu baieuri  uzate 20% ofera un pret final de 1000 de ron?

la care vanzatorul adauga 10% ca spatiu de negociere?

Cred ca este greu de cuantificat si mai greu de ferit un sfat in privinta pretului. Poate ca trebuie lasata cerea si oferta sa isi faca treaba si sa nu incercam sa influentam mecanismul prea tare.

Am maiobservat citind posturile despre cursiere second si personae in postura de lupi moralisti (probabil ca o sa se simta lezati) care au facut o mica afacere din cmpararea si revanzarea bicicletelor. Nu stiu cata munca investesc in ele, dar daca tot ei ofera informatii si despre pret, cred ca totul se denatureaza drastic.

Cred ca am supart pe destui cu asta dar sunt constatarile a o saptamana de cautari si citit. Parerea mea este ca e absolut imposibil de evaluat valoarea unei biciclete din 5 poza, oricat de specialist ai fi. Si oferid verdict nu faci decat sa influentezi in mod nenantural pretul. Sa nu credeti ca cei care le vand nu vitesc aceste forumuri.

Cam asta e....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draga DADME nu suntem aici sa ne suparam, si sa comentam ,sa ne ajutam cu sfaturi si de ce nu chiar si o plimbarica si o bere buna daca se poate .

Referitor la preturi aprecieri ai perfecta dreptate nu suntem in masura sa stabilim preturi mai ales cand este vorba de lucruri vechi .DAR caliatea unor materiale si alte lucruri se poate face in urma faptului ca ai practicat acest sport ,ai avut un hoby si ai studiat acest fenomen.In urma acestor lucruri se poate stabili niste preturi si aprecieri dar care cum am mai spus si alta data sunt relative nu sunt bazate pe niste criteri de specialitate .Sunt unele site de specialitate [shelton BROWN ] care are un guide de preturi si find o personalitate in domeniu i-si poate permite acest lucru .Ai pomenit de 531 si cum se face o diferentiere de calitate si de pret .Pai sunt date exacte in care se specifica flexibilitatea ,greutatea ,rezistenta la rupere, dimensiunile tevilor daca sunt double butted single butted  si alte date tehnice

I-mi cer scuze daca am facut niste aprecieri de preturi care deranjeaza dar cum am mai spus sunt simple pareri personale .Despre lupi moralisti despre negustori parsivi asta este o alta poveste si din pacate sunt destui si stai linistit ca si in strainatate este acelasi lucru unde se profita si sunt firme care traiesc din renovari si se profita de aceste biciclete vintage .Asa este sunt si corbi care citesc comentarile noastre si ei au doar un scop negustoresc din pacate .Eu am 6 biciclete vintage pe care nicodata nu am sa le vand deoarece m-au costat mult eu nu am urmarit fenomenul negustoresc la care din pacate nici nu ma prea pricep .

Uite draga DADME te-as intreba cu cat ai vinde tu acel Titan sper ca am limerito un cadru foarte frumos elvetian facut in italia si cu tevi 531 pe care eu am vazuto in 3 locuri cu urmatoarele preturi 1-La un atelier de biciclete second la fosta Perla unde baieti cumpara de pe net bikle vechi si le revand  cu 8mil ,altul la targ la Vitan cu 5mil unul pe dirty bike la 7mil de la Constanta care culmea ironiei a ajus la atelierul pomenit mai sus la cele 8mil ?

numai bine si scuze daca am deranjat cu ceva anume

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Cu Titanul ati nimerit-o, mai putin cu targul din Vitan, intradevar, interesant este ca atunci cand v-am intrebat ce cadru este ati evitat sa imi dati un raspuns precis, spunand ca este un cadru de calitate si atat, nu 531 sau Columbus, si mi-ati oferit 500RON pe el in numele unui "prieten" .Eu o cumparasem cu 680 si platisem transportul ceva pana in 80 RON de pe la Medias. Am vandut-o cu 750RON adica cam cu cat am luat-o firmei de care ziceti, numai din cauza ca am cumparat o alta bicicleta, mai performanta si spatiul nu imi permite sa tin trei biciclete. Sper in continuare sa nu imi purtati pica, nu am facut decat niste observatii si cred in ele, dar va respect opiniile.

   Imi repugna cei care profita de pasiunea si slabiciunile oamenilor si le folosesc in scopuri pecunuiare, dar asta e alta discutie. Ce nu inteleg este pur si simplu modul de stabilire a pretului la o bicicleta veche si poate cineva de pe acest forum ma va edifica. La timbre si monezi exista cataloage si coeficienti destul de précis stabiliti. Dar aici? Numai bine tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista un singur mod real si practic de a stabili un pret: licitatia, adica cat ofera cineva care isi doreste respectiva bicicleta. Ceea ce se intampla pe ebay si nu se intampla niciodata pe okazii, de ex.

 

Pretul pietei? Dar care e pretul pietei? Daca o bicicleta apare la vanzare pe mercador cu 400Ron iar dupa o luna reapare pe dirtbike sau pe un blog cu 1000Ron si cu un alt vanzator, care e ”pretul pietei”? Primul sau al doilea? Sau ambele?

In lipsa unui punct de reper, singurul sprijin poate fi un forum al pasionatilor, dar cu riscul ca si bisnitarii il pot citi si repera marfa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Cadru Mimmo Garozzo , roti Rigida DP , ghidon 3T, ergo,angrenaj,butuci,schimbatoare,clesti frina Campagnolo parca Record,saua gasita intr-o cladire abandonata din Japonia ,sapca lui Lec,catelul meu ,Nike -  US Postal . Nu-mi place carnea de porc si nici uciderea animalelor asa ca mi-am permis sa fac poze"de strada"chiar pe 1 ianuarie . Demult , in 2005 .

  Mi-am cumparat un Pinarello si din pacate am vindut aceasta bicicleta cuiva care nu a inteles nimic din acest sport si din calut. A zacut abandonata printr-un subsol de bloc, apoi a ruda a acestuia a vindut-o contra enormei sume de 250lei . Am ragasit "azzura" de vinzare pe internet cu vreo 10 milioane parca si am tinut mortis sa ma intilnesc cu vinzatorul sa-mi iau saua inapoi , o calarisem si in tara de la rasaritul soarelui,o pastrez ca amintire . Imi pare tare rau dupa bicicleta . Din pacate nu am fotografii cu detalii .

post-7546-0-59718600-1371919192_thumb.jpg

post-7546-0-37320900-1371919207_thumb.jpg

post-7546-0-96491200-1371919221_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu-nteleg eu, pentru ca e ora tarzie.

Ai vrut sa aflam ca-ti pare rau, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa Peugeot Perthus din Targu Mures   are baieuri  . Curiozitatea mea acum  este daca a folosit cineva baieuri Schwalbe cu  puncture protection  , si daca a facut pana cu ele   :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Cu Titanul ati nimerit-o, mai putin cu targul din Vitan, intradevar, interesant este ca atunci cand v-am intrebat ce cadru este ati evitat sa imi dati un raspuns precis, spunand ca este un cadru de calitate si atat, nu 531 sau Columbus, si mi-ati oferit 500RON pe el in numele unui "prieten" .Eu o cumparasem cu 680 si platisem transportul ceva pana in 80 RON de pe la Medias. Am vandut-o cu 750RON adica cam cu cat am luat-o firmei de care ziceti, numai din cauza ca am cumparat o alta bicicleta, mai performanta si spatiul nu imi permite sa tin trei biciclete. Sper in continuare sa nu imi purtati pica, nu am facut decat niste observatii si cred in ele, dar va respect opiniile.

   Imi repugna cei care profita de pasiunea si slabiciunile oamenilor si le folosesc in scopuri pecunuiare, dar asta e alta discutie. Ce nu inteleg este pur si simplu modul de stabilire a pretului la o bicicleta veche si poate cineva de pe acest forum ma va edifica. La timbre si monezi exista cataloage si coeficienti destul de précis stabiliti. Dar aici? Numai bine tuturor!

Esti putin neincrezator in oameni zic eu ,prietenul meu chiar a vrut sa o cumpere acel Titan iar eu din poze crezi ca le stiu pe toate ,sunt un amator care ma pricep nimic mai mult .Acel Titan l-am vazut din nou cu prietenul meu in Bucuresti la o firma care se ocupa cu cumparatul reparatul si vandutul mai departe .Deci am vazuto pe viu acea bikla dar care era deja promisa in Timisoara parca .Dar pretul deja era la 8mil si prietenul meu a cumparat un Giant la 6mil din Ploesti tot de la dirtybike .Sunt uni oameni care au impresia ca toti au ceva de ascuns au ceva cu pacalitu etc .E bine sa nu ai incredere in oameni dar la tine fara suparare se vede o obsesie anume .Nu este chiar asa nu toata lumea este parsiva cum se intelege din relatarile tale ,iar la pret draga DADME toata lumea vrea sa sa cumpere ieftin nu te poti supara pentru asta

sanatate multa

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omule cand ai in mana un Pinarello nu ai voie sa gresesti .Pacat ca ai gresit si ai dato si cuiva care nu a apreciato .Nu este vorba neaparat de bani dar un Pinarello draga Todesengel cate ai vazut tu in orasul tau ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorine cu licitatia este zic eu o treaba tare negustoreasca .De exeplu am o bikla  la licitatie si ma duc cu doi prieteni care umfla pretul si ofera fals mai mult si ne trezim cu niste preturi mult mai mari .Ma rog chiar nu ma pricep la licitati dar mi-a venit asa in minte o modalitate de-a juca murdar .Eu gandesc ca Shelton Brown are un site in care da niste preturi pentru niste biciclete in care tine seama de

-vechimea modelului

-marca si istoricul ei

-calitatea pieselor

-starea bicicletei

-calitatea tevilor

Dar si asa parerea mea ca niciodata la un  lucru vechi nu i se poate stabili cu exactitate pretul Cum pomenea DADME ca la timbre exista un mod exact de a stabili pretul ,la fel se poate stabili si la bicicletele de calitate dar ce te faci cu cele de duzina unde intervin alti factori .De pilda eu am cumparat un Diamant in stare buna cu toate piesele ei originale si am dat 2 mil .Pe mercador este un Diamant de dama in stare foarte buna si cu vopsea originala la 5 mil si am vazut una pe e-bay la 400 euro cam in aceleasi conditi. Poti vinde in Romania un Diamant din 68 cu 17 mil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa munca si i-mi inchipui ce greu a fost cu procurarea pieselor .Referitor la comentariile unora despre preturi si cum se ajunge la niste sume mari dovedeste inca odata ca asa zisi amatori de biciclete care habar nu au despre vopsire despre truda despre mecanica se lanseaza in vorbe goale si fac aprecieri inutile .Ma refer la multi si de pe acest forum care vreau sa obtine pe sume mici bijuteri dar ei nici macar un cui nu au batut in viata lor .Comentariile aprecierile se fac usor din fata calculatorului dar daca ai pune osul la treaba si ai vedea ce inseamna munca cum este si in cazul de fata nu ai mai comenta cum face si cel din Constanta cu acel titan care i se pare lui ca toti sunt sarlatani si cer prea mult pe nici el nu stie pe ce

felicitari maxime

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dl Emil, deja m'ati bagat in ceata...deci noi ce trebuie sa cumparam? cumparam restaurare, sau tevi reynolds si columbus? Cumparam potcoave de cai morti mufate'n Nervex, sau o munca de restaurare? Cate biciclete ati vazut la noi (Romania), restaurate macar la nivelul asta ?

Pt ca tot avem ca exemplu acest PX 10, cam cat credeti ca face munca de restaurare? si cam cat sa coste fieratania ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.