Recommended Posts

 Pentru ca pe acest topic   sunt multi cunoscatori de   cursiere  vintage ,   am zis sa pun intrebarea aici  .Este vorba despre o cursiera   din  topicul "cursiera otel usoara" , banuiesc ca este fabricata la  jumatatea anilor 80 , echipata cu Campagnolo Record , Strong Light si Cinelli ,grupul de pinioane si butucii sunt  Zeus   made in Spain . La prima vedere  am avut impresia ca este Colnago  , dar Domnul Emil   mi-a spus ca nu este Colnago  ,  Otelul este Columbus - stantat pe furca- ,  dropouts-urile  sunt Campagnolo .M-as bucura sa stiu ce marca este bicicleta  ,  cel mai mult  seamana cu  Tommasini   la sigla , astept  pareri  :)   .DSC01461.JPGDSC01463.JPGDSC01498.JPGDSC01503.JPGDSC01505.JPGDSC01509.JPGDSC01521.JPGDSC01486.JPGDSC01488.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am primit si eu de cateva zile o cursiera marca Scapin Sante( asa scrie in singura poza de pe google pe care am gasito). Sunt nou in acest domeniu, deci scuzati terminologia aplicata in acest text. Scaunul cursierei este San Marco Rolls, Ambrosio rims, cauciucuri Michelin care sunt de varsta cursierei si anume din 1987-1988. Schimbatoarele , franele si absolut tot sunt Shimano Deore XT vintage( asa scria pe ebay cand le-am cautat). Revin cu poze curand, pana atunci rog daca a auzit cineva sa isi spuna parerea. Pe un forum italian am inteles ca bicicleta e un model special, dar astept si parerea voastra. Multumesc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre,astia cu "babe",ne vedem si noi macar la o bere?ca tot zicem si,eu cel putin,niciodata nu reusesc sa gasesc timp.maine,careva amator,pt o mica plimbare cu finish de hidratare cu lichid "cu gust puternic si amariu",cum ii sta bine ciclistului?daca sunt amatori,pot fi contactat la 0722 453 751.Nicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

am o nelamurire legata de cadrul unei cursiere , in sensul ca nu stiu ce " hram" poarta. Nu se mai vede nicio litera pe cadru sau furca dar pare sa fie ceva de soi pentru ca are ambele furci cromate, dropuri gipiemme, echipare shimano 600 tricolor. Are abtibildul pe Seat Tube : Columbus Cromor...  Pe mufa de la head tube apare stantata o inima...dar nu cred sa fie " De Rosa".  Este din 1989...daca e sa ma iau dupa cifrele aflate  pe unul din bratele angrenajului.

 

hutm.jpg

 

 

Stie cineva ??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu as fi asa sigur!

 

Mai pune poze si cu restul cadrului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici in vis nu e De Rosa acel cadru. ”Inima” e un element des utilizat in decuparea mufelor pentru ca e cel mai usor de realizat. De Rosa are mufe mai fine iar cadrul are pantografieri in multe locuri si semnatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. M-am grabit. Scuze.

Daca nu are inimioara stantata si pe mufa de la seat post si pe BB shell s-ar putea sa fie ceva de la Gangl, Benotto, Wilier, De Bernardi, etc.

Pune si tu mai multe poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relativ on topic pentru ca tot despre aceeasi firma e vorba...

 

Ma cam bate gandul la o cursiera, dar as vrea s-o fac pe bucati. Pentru moment m-am oprit la cadrul asta: http://www.rczbikeshop.com/englishue/peugeot-frame-carbon-rsr01-taille-53-fork-carbon-rsr01-black-white-c1306394-530-04.html#

 

Gresesc cu ceva daca as pleca cu el drept baza? Doar asta ma sperie putin: Bottom bracket: BSC, 68mm, nu prea stiu cu ce se mananca... De fapt, la cursiere chiar nu am deloc experienta, nici macar n-am mers cu una.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O singura adaugire as avea,insa e posibil sa stii deja-iesi mai scump daca o faci din bucati.eu as sugera intai sa incerci una,sa vezi cum te simti pe ea,etc,daca zici ca nu ai mers pana acum pe nici una

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect de acord cu NicuVasile iese al dracului de scump pe bucati indiferent daca este de otel sau carbon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de cursierele clasice si de modelele moderne de AL si Carbon .Am facut cu un bun prieten fel de fel de teste si ne-a interesat numai diferenta de viteza si confort  nimic altceva .Am pus pe bikle de otel roti usoare de calitate de 2280 gr si dupa cateva zile de drumuri am ajuns amandoi la aceasi concluzie ,si anume calitatea rotilor cu 9-10 viteze pe caseta este ce-a mai importanta treaba ea oferind viteza si confort .Apoi greutatea de 1-2 kg in  minus fata de otel  iarasi se simte nu numai la viteza si la usurinta de a merge .Cele 1-2 kg nu numai la deal se simt ci si pe plat deoarece mergi cu mai multa usurinta chiar daca ai aceasi viteza .Deci daca de confort de flexibilitate ,rigiditate ,reparatie ,durabilitate otelul ramane rege la capitolul viteza usurinta de deplasare este intradevar diferente si AL,Carbonul sunt in fata .Acuma daca a-si avea bikla de otel master x light model 2012-2013 sau cele De rosa care costa fratilor 11ooo euro probabil ce am scris aici nu mai este valabil .Dar parerea mea finala ca pentru un amator care nu face performanta un master sau biciclete de otel dupa ani 94-95 sunt cea mai buna varianta .Ele sunt bijuteri cu tevi usoare bicicleta in general cu greutate de 9kg si chiar mai putin .Poti sa cumperi roti mai usoare astfel obti bicicleta ideala care nu creaza probleme .Carbonul fratilor fuge de rupe dar acolo unde ea are legatura cu piese metalice [directie ,bb ,la furci ]sunt mereu posibile probleme .O posibila cazatura este mortala in privinta materialului.Ar fi si varianta cadru AL si furca carbon pe care cei tineri o aleg cel mai des si ofera posibilitati de reparatie usoare .Nu in ultimul rand am vazut si eu confortul sporit ce il ofera ergopower .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate acum 20 de ani mergeau smecheriile astea ieftine dar acum ma indoiesc ca cineva mai inghite asa ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baiatul cu pricina este unul care il cunoastem ,de face si el pe negustorul dar poartea proasta ca sau inmultit rau negustori si nu se mai gasesc victime :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iata, inca unul din beneficiile de a fi membru ciclism.ro e de a fi cat de cat la curent cu tzepele din bazaruri. Fireste, pentru cine e interesat de chestiune.

Am remarcat demult ca pe marile forumuri, gen bikeforums.net, lfgss, retrobike, tontonvelo, gitaneusa etc (pe astea le citesc eu) exista intotdeauna un topic cu ”nebunii” de pe craiglist, ebay sau alte situri de vanzari. 

 

Favoritul meu: 

http://www.retrobike.co.uk/forum/viewtopic.php?f=12&t=262670

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci mâzgâlelile de pe jante si bulinele de pe cadru se numesc "Artwork".

Si se pare ca dubleaza valoarea bicicletei...

$(KGrHqRHJFEFIbJltZgMBSJlJ5zo9g~~60_57.J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

MOTOBECANE MIRAGE III (1987 - după datarea butucilor și schimbătoarelor)

 

O biclă 100% franco-germană. O damă îmbrăcată în țoale ieftine, dar mai fermecătoare ca multe alte surate înțolite scump . Un alt exemplu - așa cum spunea nu o dată sorin7sorin - al capacității bicilarilor francezi de a face bicle proletare cu poleială aristocratică.

 

9879915484_a5a214afdd_o.jpg

 

9879966445_34085a16a3_o.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faimoasa sudura inexternal de la Motobecane si la fel de faimoasa prindere a tijei de sa. Asta inseamna ca o bicicleta sa aiba ”caracter”!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci, Nicu :)

 

Da, cadrul e lucrat foarte frumos - chiar dacă e din oțelul lor standard 2040 -, cu o singură excepție : "urechile" posterioare îs din tablă, în strigătoare contradicție cu calitatea generală a lucrăturii.

 

Spre deosebire, Peugeot Force 8, chiar dacă e din oțel HLE și e lucrat destul de neglijent - urechile de strîngere a tijei șeii nu-s în planul longitudinal al bicicletei, ci sînt sudate "cîș" -, are excelente dropout-uri Simplex.

 

MOTOBECANE

 

9891384615_5359ee8a6c_o.jpg

 

 

PEUGEOT

 

9891413054_7d13902971_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

daca tot este un topic de dat cu parerea puteti sa va dati cu parerea si despre astea?:

 

[...] esti rugat sa citesti regulamentul sectiunii! [...]

 

Acum am un ktm city/trekking dar imi este mica (54) si pana la primavara vreau sa imi gasesc ceva mai pe masura (tt ~57-58; st ~59). NU am experienta in biciclete/piese/vanzatori si desi la pretul asta paguba nu ar fi foarte mare e pacat sa nu iau ceva ok (pretul e important pentru ca o voi folosi in oras si va sta legata pe unde am treaba deci nu trebuie sa fie "atragatoare").

 

Alta varianta ar fi cei de la cityclete, dar doar sa imi faca/aduca la comanda si probabil mai scump decat din bazar direct (mai ma gandesc la asta).

 

Multumesc anticipat de raspunsuri, sau daca mai stiti ceva asemanator. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niciuna nu-si merita pretul cerut, dar facand abstractie de asta Bridgestone-ul este cel mai interesant ca marca/tubulatura/echipare. Pacat ca e foarte mare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.