Recommended Posts

Exista lac incolor la vopsele auto. Care e problema? Cutir, spray, etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@cross, cadrul ala inca nu are teama de rugina. E inca verde, pare din anii '90 dupa decor si stay'urile lipite in spatele ST. Dar daca chiar vrei sa'l vanda stra"nepotii tai pe ebay, poti sa'i faci un tratament interior cu Fertan sau cu Kelfos. Fertan am folosit si e excelent, de Kelfos doar am auzit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din punct de vedere al unui colectionar este ca vopseaua sa fie originala si se pierde cam 50% din valoare daca cureti voseaua originala .Daca insa vrei sa o ti pentru tine personal cea mai buna solutie este sa il cureti voseaua sa il dai la sablat la nisip care curata perfect rugina si dupa acea sunt soluti ,vopsele ca sa il faci ca lumea .Asta daca ai biciclete foarte vechi in care rugina a intrat sub vosea .A te uita doar in interioarele tevilor nu este suficient .vei constata ca sub vosea sunt pete de rugina si daca vrei sa ii dai a doua viata este singura modalitate . Eu am acuma un Diamant din anul 1960 care avea vopseaua originala dar prezenta suspiciuni si odata ce l=am curatat mi-am dat seama ca nu am gresit deloc .Am pastrat stikerele originale si spre sa iasa batranul Diamant din mocirla in care saracul a fost tinut si sa se bucure din  nou de viata

stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!de curand am intrat in posesia unei biciclete vintage,o cursiera marca Fabia.batranica mea are nevoie de o refacere temeinica ,deoarece a stat uitata muulta vreme in podul unei case,nefolosita.imi putati spune mai multe informatii despre aceasta bicicleta,sau cum pot afla eu mai multe informatii despre ea?de asemenea daca imi puteti da si un site de unde pot achizitiona si piese pt a o restaura si modernizata putin(as avea nevoie de alte cauciucuri,o sea noua,alte manere de frana, lant, poate niste pedale,etc)?multumesc!

post-17586-0-95125500-1412914097_thumb.jpg

post-17586-0-62231600-1412914194_thumb.jpg

post-17586-0-61007300-1412914556_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mai multe cautari nereusite a acestei marci de biciclete,revin aici cu cateva informatii despre batranica mea: manere schimbatoare ,schimbator foi si schimbator pinioane Hurret,frane Weinmann 730,pipa Pivo,roti Weinmann,butuci roti Atom,pedalier Solida,sea Grand Prix.are 5x2 viteze.cadrul e cam ruginit si nu prea se mai cunoaste ce este stantat,dar am dedus cate ceva:este made in Germany, ESGE.acea rugina de pe cadru ma face sa privesc cu teama o eventuala restaurare,credeti ca pot scapa de ea?atasez si cateva poze pt a vedea si voi cu ce am de aface daca ma apuc sa o restaurez.voi ce parere aveti,merita restaurata?cum pot afla mai multe informatii despre ea,sau despre acest cadru,pt ca am impresia ca se aseamana cu altele pe care le-am mai vazut pe internet.eu din pacate nu reusesc sa aflu nimic despre aceasta bicicleta. 

 

post-17586-0-32374900-1413130889_thumb.jpg

post-17586-0-24572600-1413130985_thumb.jpg

post-17586-0-34789000-1413131045_thumb.jpg

post-17586-0-46448300-1413131114_thumb.jpg

post-17586-0-55465800-1413131208_thumb.jpg

post-17586-0-89392000-1413131321_thumb.jpg

post-17586-0-91985100-1413131386_thumb.jpg

post-17586-0-95775100-1413131490_thumb.jpg

post-17586-0-08251900-1413131580_thumb.jpg

post-17586-0-00298800-1413131658_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pletscher este si astazi un producator de portbagaje, frane, asa ca placuta cu ESGE reprezinta doar un producator german care realiza acea componenta (prindere pentru frana si aparatori) sub licenta.

 

http://www.pletscher.ch/wEnglisch/pages/News/index.php

 

Fabia cycles, nu am auzit/gasit, poate o fi un producator de cadre mai de la est: cehoslovacia? austria? 

 

Bicicleta arata rau de tot, ce vrei sa obtii daca o restaurezi? La 2x5 e o bicicleta sa zicem din ~ 1970, nu are nimic spectaculos. 

 

Eu inteleg restaurarea unei biciclete avand doua scopuri:

- ca sa te dai cu ea, sa o readuci in lumea lucrurilor utile

- are valoare "vintage", este fie o bicicleta rar de gasit si prin restaurare poti sa o pui ca macheta la un bar, la un service, sa fie  ceva din anii razboiului, anii 50, etc. Sau este un model de top, in serie mica, sau care a facut istorie intr-un anumit context. 

 

Ceea ce nu e cazul in exemplul tau. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as vrea sa o restaurez pt plimbari ocazionale.pt asta as putea aloca un buget de aproximativ 350, 400 lei.daca o sa ma plictisesc de ea,bineinteles as vrea sa o vand,dar sa imi recuperez macar banii investiti in restaurare.la prima vedere ,bicicleta are nevoie de curatare temeinica,vopsit cadrul si furca,lant nou,poate si pinioane,cauciucuri noi,cabluri de frana si pt schimbatoare,camasi cabluri,refacerea seii,sau poate una noua si ghidolina.ce marime imi recomandati pt lant,daca am 5x2 viteze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Am avut si eu ceva asemanator si parerea mea e ca nu merita o investitie prea mare.

Eu unul as monta o sa noua,cabluri si camasi pentru schimbatoare si frane ,anvelope si camere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as vrea sa o restaurez pt plimbari ocazionale.pt asta as putea aloca un buget de aproximativ 350, 400 lei.daca o sa ma plictisesc de ea,bineinteles as vrea sa o vand,dar sa imi recuperez macar banii investiti in restaurare.la prima vedere ,bicicleta are nevoie de curatare temeinica,vopsit cadrul si furca,lant nou,poate si pinioane,cauciucuri noi,cabluri de frana si pt schimbatoare,camasi cabluri,refacerea seii,sau poate una noua si ghidolina.ce marime imi recomandati pt lant,daca am 5x2 viteze?

Niste repere pot eu sa iti ofer:

- vopsitul te va costa 150 lei la un atelier auto, fara stickere, aerograf sau alte fineturi

- anvelopele - 90 lei

- camere - 30 lei

- ghidolina- 30 lei

- cabluri schimbator, cabluri frana, camasi, opritoare - 40 lei

- refacerea seii (sau sa noua, e cam acelasi lucru) - 50 lei

Si cam asta-i ce ai bugetat tu.

La asta se vor adauga pinioanele (pe care le vei gasi greu fiind un model vechi), lant, saboti de frana (care cel mai probabil s-au pietrificat) si cheltuiala cu mecanicul (banuind ca vei apela la unul...)

 

Din experienta mea iti spun 2 lucruri:

1. nu iti vei scoate investitia deoarece viitorii cumparatori o vor considera ''semicursiera'' cu drop-out-uri de tabla, fara valoare de colectie si buna doar de naveta (de parca asta ar fi ceva rau)

2. la 500 lei poti gasi in iarna o cursiera pur-sange cu echipare Shimano 105 sau chiar 600, manete schimbator indexate, frane eficiente si posibilitatea de a-ti recupera investitia prin vanzare (macar partial)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Dupa ceva cautari, incep sa conturez viitoarea mea bicicleta. Cadrul este un Moser vopsit total neinspirat, dar care va avea parte de un tratament si o schema grafica asa cum se cuvine, iar echiparea este ceea ce am visat mult timp: Campa C-Record cu frane Delta.

 

Ceea ce imi lipseste acum este tija de sa aero [momentan am un Super Record]

 

Bafta,

Mircea

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca aprecierile voastre m-au incurajat sa termin si ultimul proiect, vi-l prezint:

 

GIOS COMPACT fabricat in februarie 1987, echipat cu o linie intreaga Campagnolo Chorus (cred ca-i primul model de Chorus...) jante Mavic MA2 (pt cauciucuri demontabile), sa Brooks Professional, pipa (deocamdata nu si ghidon) Cinelli, lant si pinioane Regina 

 

Fotografii detaliate: https://plus.google.com/photos/114212747621439244055/albums/5983239492960819345?banner=pwa

 

P1120603.JPG

P1120601.JPG

P1120607.JPG

Este un model aniversar care venea in 1987 sa marcheze 40 ani de activitate si pt care Gios a patentat un nou model de ''urechi''

gios_compact_2xcenter.jpg

gios_compact_back.jpg

 

S-a construit mai intai din Columbus SL, apoi SLX, dupa care Oria RANF iar mai tarziu din tuburi Dedacciai.

Fiind din primul an in care modelul a aparut, banuiesc ca a mea are otel SL (insa e doar o baniala)

 

Si Campa Chorus a venit in acel an cu un patent interesant: deraiorul spate avea o patina reglabila menita sa se potriveasca atat casetelor de contratimp cat si celor de munte, cu pinioane mari:

05.jpg

Detalii sunt aici: http://campagnolodelta.blogspot.ro/2011/01/1988-campagnolo-chorus-rear-derailleur.html

 

GIOS ...e tot ce mi am dorit si e tot ce am ! :) ASTA I AL MEU:  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.825287884183071.1073741878.640842509294277&type=1

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arată groaznic, ca o Dacie 1300 cu spoilere și capace de jantă vopsite.....

 

Înainte avea măcar farmec! Bani băgați aiurea.....bănuiesc că cer pe ea în jur de 1500Ron și nu merită absolut deloc!

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari!

Am si eu un Staiger din '73, semi cursiera. E la fel ca aia verde de mai sus, numai ca are toate accesoriile originale, aripi, portbagaj, far, stop, dinam, totul original. Am incercat sa gasesc un cod apropiat de vopsea, dar se vede diferenta. Ce cauciucuri imi recomandati care sa fie bune ca raport pret/calitate? Pe fata are un Schwalbe de 28 latime, iar pe spate un Semperit(cred ca asta e original) de 35 latime. Ar fi fost interesant ceva alb sau cu perete alb sau gumwall.

In ce stare e acum: A fost dezasamblata integral, gresata, pasivizata rugina si acum e reasamblata. Cauciucurile au ceva galme si se simte in mers vibratia, de aceea vreau sa le schimb.

 

Edit: Nu ma lasa site-ul asta sa fac nimic, inclusiv urcat poze, incerc mai pe seara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit cu Chrome, cu IE nu ma lasa.

post-17655-0-76988700-1415717098_thumb.jpg

post-17655-0-26034700-1415717102_thumb.jpg

post-17655-0-26669900-1415717105_thumb.jpg

post-17655-0-28310500-1415717108_thumb.jpg

post-17655-0-76056800-1415717111_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update. Este gata, i-am montat niste cauciucuri Rubena, se simt in regula la mers si n-au costat o avere.

Este editie aniversata din '73, cand au implinit 75 de ani.

post-17655-0-94741600-1416137745_thumb.jpg

post-17655-0-31930000-1416137757_thumb.jpg

post-17655-0-41542300-1416137768_thumb.jpg

post-17655-0-62908300-1416137773_thumb.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, in sfarsit mi-am gasit si eu o cursiera vintage care mi se potriveste la marime, m-a bucurat si echiparea, dar nu stiu ce marca este, pe ea scrie Bianchi, si pe urechile furcii spate, dar am mai vazut una la fel aici pe topic si am inteles ca ar fi facute pt Bianchi si nu produse de Bianchi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.