Recommended Posts

(LE: daca vrei ca fotografia sa apara in corpul mesajului)

Trebuie sa apesi pictograma "image" din bara mesajului pe care il scrii pe forum, copiezi adresa "direct link" de pe imgur (dupa ce ai selectat rezolutia la care vrei sa apara fotografia) si o lipesti in casuta de dialog "image properties" de pe forum:

 

ugcfVEel.jpg

 

TODYHgDl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg....In cazul asta imi pare rau pentru postarile in afara subiectului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de raspuns, va fi urmatorul proiect al meu, ca sa nu ma plictisesc iarna asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poate spune si mie cineva unde gasesc niste saboti de frana mai de calitate care sa fie in forma celor romanesti vechi? Pentru callipers weinmann de pe Staiger-ul de mai sus. Am luat niste chinezarii si le-am mancat intr-o iesire. Pe fata le-am montat pe cele originale de pe spate, au rezistat mai bine decat ce se gaseste in ziua de azi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi un banc bun, daca cineva nu e pacalit financiar... \

 

Mi-e greu sa cred ca un vanzator care stie ca o bicicleta se masoara (si, din ochi, pare ca stie si cum se masoara), care stie preturile la cursiere SH de alumniu/carbon (aprox. 600E), nu stie ca e un cadru de otel  (mai ales ca scrie si pe eticheta!).

Poate pica un fraier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine...se poate sa scrie cava cu carbon...exista ceva aliaj slabut care denumirea carbon bagata pe undeva. Ex: Peugeot-urile carbolite 103 si am mai vazut ceva cursiera de la dechatlon(model vechi) pe care scria carbon steel sau ceva de genu. Acum exista 2 variante: ori sa stie si sa vrea sa intepe ori chiar sa stie ceva, dar nu suficient...inclusiv din faza cu ''schimbator in butuc 6'' reiese ca nu pricepe(ma gandesc ca din asta nu prea are ce castiga).

Eu zilnic vad prin anunturi descrieri de ma iau cu mainile de cap...cu clasicele ''doar pentru cunoscatori'' si ''este cadru de aluminiu pentru ca e prea usoara, nu are mai mult de 5kg'', la cursiera de otel low end si multe altele pe care nu mi le amintesc acum. Chiar si azi am vazut un mtb de aluminiu la care scria in titlu ''biccleta carbon'' http://www.निषिद्ध/biccleta-carbon-21518485.html.

Este deranjant sa vezi ca oamenii vor sa intepe sau scriu prostii pentru ca asa cred ei ca este...mie imi vine sa ii sun pe toti si pe multi chiar ii sun dar m-am si saturat sa ma cert cu ei.


 

Am raportat anuntul in cauza la Tocmai dar nu e prima data cand o fac si nici nu am primit raspuns si nici nu am vazut sa fie sters anuntul. Am facut asta de mai multe ori pe Tocmai si Olx

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai am vandut mtb si acum caut o cursiera veche si mai ieftina. Am tot cautat pe diferite siteuri si am gasit un Hercules si un cadru de CILO. Pentru cadru insemana ca tre sa cumpar separat roti, viteze si toate cele. Probabil o sa ma duca mai scump, dar sper sa-mi placa.

 

Pozele sunt luate de pe un site de vanzari diverse si daca nu am atasat corect rog un administrator sa le stearga. Imi puteti spune care credeti ca e valoarea corecta pentru bicicletlee din pozele atasate ?

post-8817-0-63310100-1418737975_thumb.jpg

post-8817-0-75563600-1418738010_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vlady - nu se întâmplă nimic dacă raportezi, nu se ocupă nimnei de asta pe olx sau tocmai.  Speranţa e ca cel care umblă după cumpărături de acest gen să dea şi peste acest topic şi poate intră la idei. Sau începe să înveţe!

 

 

@@Cosmin.tudor  - dacă nu ai deja piesele, e îngrozitor de scump să faci o cursieră plecând de la cadru (şi pe ăla îl cumperi, şi încă scump!! . Eu am vândut un cadru full Reynolds 531 cu monobloc şi tija şa cu 410Ron şi tot mi s-a părut mcă păcălesc omul!). La sfârşit, vei avea o bicicletă veche, cu piese uzate şi desperecheată dar la preţ de una nouă! Piaţa de pierse SH ("vintage") a luat-o razna, piese vechi entry level sunt la fel de scumpe ca piesele noi entry level!

Dacă vrei să faci experienţa construirii unei cursiere, cela mai uşor e să cumperi de la început câteva epave (150, max 200 Ron bucata!) de la cei ce aduc cu remorca din Germania biciclete donate, nerevendicate şi să le combini tu apoi. Şi tot vei mai cumpăra consumabilele (cauciucuri, camere, cabluri, saboţi, ghidolină, etc)

 

Acel Hercules e o semicursieră din 1983 sau 84, "upgradată" cu piese Şhimano mid-level de prin 1985-1989 într-un melanj destul de reuşit! Cred că e ok pentru o navetă, ceva....dar sigur e destul de grea şi butucănoasă. Eu n-aş da niciodată 450Ron pe ea...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@sorin7sorin multumesc pentru informatii. Eu ma gandeam sa dau vreo 350 pe cursiera aia, dar din ce am discutat cu vanzatorul nu e de accord. Chiar daca nu cunosc domeniul prea bine nu cred ca merita mai mult o semicursiera/cursiera de 15-20 ani. Dar nu gasesti nimic la banii astia. Daca i ofer vreunui vanzator pe o asstfel de "vechitura" sub 400-500 ron nici nu mai primesc raspuns.

 

Pe de alta parte daca caut prin targ (Vitan, Pitest) niste epave la 200 ron si nu gasesc deloc... Chiar cred ca daca as da 200 ron o tin un pic si macar fac din cadru un ssp.

 

O sa mai dau o tura prin Vitan si prin targul din Pitesti in Ianuarie si sper sa pice ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai nevoie de putina rabdare si noroc! 90% dintre vechiturile aflate pe piata provin de la "fier vechi", a costat numai transportul lor pana in Romania. Restul e profitul intreprinzatorului! Nu e intamplator ca dintre toate anunturile cu vechituri, cele mai scumpe sunt cel mai adesea la Bucuresti: multa lume, poatre pica un fraier si da 800Ron pe o bicleta ce a costat 80Ron!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite si replica romaneasca...mai putin exagerata adevarat:http://निषिद्ध/oferta/pedale-campagnolo-c-record-corsa-aero-ID2IeRf.html#ab202a3410

Uitati-va si la restul anunturilor sa vedeti ce preturi are :))...si ce texte.

L.E. M-am uitat si eu inca o data acum la anunturile lui pentru ca eu le stiam de mai demult si au scazut aproape de jumatate...cel putin la vreo 3 produse pe care le-am retinut dar si asa...

 

@@COSMIN_tudor87, vezi tie ti se pare mult 500 de lei o cursiera si asta iti da doar pedalele cu 3 ori atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@vlady_zch , sunt doar curios daca cadrul, (scuza'mi cacofonia) ala de Colnago Super Record Ora Mexico de 2300 roni, este printre cele 3 produse reduse la jumatate.

Pentru fanii Colnago care vor sa'l cumpere, e mult de negociat la el, chiar si'asa redus la 2300. E doar un Colnago Super din '80. Record devine doar daca'i punem o echipare Campa super record. Are cubuletz la podul de frana, deci nu e nici Mexico. Nu e vopseaua originala si are decaluri model '73. Nu'i rau de cumparat si restaurat, dar e departe rau de 2300

Share this post


Link to post
Share on other sites

vlady_sch nu stiu daca e mult sau putin. Tocmai de aceea am vrut sa va intreb si pe voi cei mai priceputi daca preturile sunt ok. Am avut un mtb univega ht300 luat de nou acum 2 ani cu 999. L-am vandut cu accesorii(kilometraj, borseta cu chei, lant), un cauciuc slick de rezerva cu 600 ron saptamana trecuta. Mi se pare mult intradevar sa dau pe o bicicleta din 1980 cat pe una din 2012.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cadrul era unul din produsele reduse dar nu imi amintesc exact cat a fost la inceput, nu cred ca la jumatate dar sigur a fost peste 3000 de lei prin vara. Koga era 500 de euro, mai are un full Votec la 511e care era 800e. La astea doua imi amintesc exact, nu vreau sa induc in eroare.


vlady_sch nu stiu daca e mult sau putin. Tocmai de aceea am vrut sa va intreb si pe voi cei mai priceputi daca preturile sunt ok. Am avut un mtb univega ht300 luat de nou acum 2 ani cu 999. L-am vandut cu accesorii(kilometraj, borseta cu chei, lant), un cauciuc slick de rezerva cu 600 ron saptamana trecuta. Mi se pare mult intradevar sa dau pe o bicicleta din 1980 cat pe una din 2012.

 

E greu sa valorifici lucrurile astea vechi dar cele deosebite si rare au preturi destul de mari. De exemplu eu am vandut  asta-vara o cursiera de prin 86 cu 2500 de lei in mai putin de o saptamana de cand am pus anuntul. Mentionez ca avea clesti de frana Campagnolo Delta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce? Ca e 2000 euro, sau ca e Cinelli? E clar Cinelli ca scrie pe ghidon...si e gravat nu cu vopsea. Alan o fi fost baiatu' de la care a cumparat'o. Si 2000 nu'i chiar asa mult, numai schimbatorul de viteze face toti banii. Ala e chiar de colectie. O sa'i para rau ca'l vinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mă gândeam că cea mai mare parte a prețului se duce pe schimbătorul spate...

 

Măcar să-i fi pus o ghidolină nouă, să facă impresie bună! Mic detaliu important, vorba lui!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.