Recommended Posts

Tot ce tine de aspectele financiar - comerciale nu este conform cu regulamentul acestei sectiuni! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunteti ca niste babe din scara blocului. taca taca taca taca. mi-ar fi placut mai degraba sa vad ceva cursiere vechi care sa merite laude si nu barfe despre anunturi de pe piata.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata! Pun si eu un link pentru domnul Han, ca zice ca i'ar fi placut sa vada ceva cursiere care sa merite laude. Nu e reclama, nu'l cunosc pe vanzator, nu ma intereseaza, doar ca eu cred ca asta merita ceva laude  http://www.dirtbike.ro/bazar/biciclete/cursiere/colnago-mexico-1972-cu-echipare-campagnolo-208063

Nu comentez pretul, ca nu e regulamentar, nu comentez daca e sau nu mexico (in faza asta doar cantarul poate s'o spuna). Zic doar ca asta e un Colnago pe care orice om normal ar trebui sa'l aibe in casa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă tot s-a apucat de muncă, cât mai costa să investească într-un set de decalsuri originale sau măcar copii conforme??

 

http://cyclomondo.net/page5.htm

 

http://www.velociao.com/2011/colnago-super-mid-70-decalset/

 

etc.

 

E ciudată ”trefla” prea rotunjită de pe BB....aș fi zis că ar trebui să fie cam așa: jb1X1KBnetFdrU.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal ca dropout-ul să fie deformat de la poansonare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai eu cred ca e mai ''urata'' pentru ca era mai manuala si e mai  mai simplificata...mai ca trefla anilor 70. Aia din poza Dvs, aia alba e din 1980, ca inca nu are mosorel la chain stay'uri. E frumoasa ca na!...e trefla tineretii mele, e prima dragoste, e primul vis...da nu'i manuala (zice acum batranul din mine). E buna si aia, da nu are capte la seat stay'uri facute manual la pila. (nu ca ar conta)

Da e interesanta asta orange, ca mie nu'mi pare un colnago.


Pai zicea ca nu'i gasea seria. e posibil sa fie si poansonata.

Decalurile mie nu'mi plac decat ca sunt pe vinil si pe imprimanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era o vorba : graba strica treaba.... Cum eram nerabdator sa cumpar cat mai repede o cursiera "vintage" am dat o fuga Duminica prin targurile din Bucuresti. Am gasit doar biciclete mai noi si la 2000-3000 ron. N-am ascultat de un coleg de pe forum si de sfaturile primite (chiar 1 pagina in urma)  si am comandat ieri bicicleta de mai jos. Din discutia cu vanzatorul este proaspat servisata si un pic zgariata pe ici pe colo cadrul. Negociem pretul si ii dau adresa. Pe la pranz suna curierul si cobor sa o ridic. Bicicleta era in folie neagra si nu m-a lasat sa o desfac. Am mers pe incredere, am achitat 300 ron si am luat-o. Sus am desfacut-o si surpriza : cadrul nu era un pic zgariat ci mai mult si un pic ruginit pe la pedalier. Saua rupta in partea drepta si franele nu sunt reglate deloc. Chiar am incercat sa merg un pic prin fata blocului si ating sabotii.

 

Si acum detalii despre ea :

 

1. Scrie pe cadrul SIP 2000

2. frane mafac racer (inclusiv manetele)

3. schimbatoare foi/pinioane sachs huret

4. Saua - Italia condor

5  cauciucuri Continental si jante Mavic

7 pipa atax

8  Pare foarte usoara... Pana acum eram obisnuit doar cu mtb si pe asta nici nu o simt...

 

Nu stiu sa o valorific din pct de vedere al cadrului/echipamentelor, dar dupa aspect cred ca nu merita banii. In primult rand vreau sa o desfac si sa curat cadrul si accesoriile.
De asemenea as vrea sa umblu la butuci, pedaliere si pipa.

 

Nu stiu daca i topical potrivit, dar este cineva de pe forum din Bucuresti (cat mai aproape de sector 2) care ma poate ajuta (contracost) sa-i fac o revizie - reglaj frane, schimbatoare sa o pot plimba un pic ? O sa intre in reparatie cand o sa am niste bani pentru ea...

 

 

post-8817-0-60063800-1419439544_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://निषिद्ध/oferta/vand-bicicleta-cursiera-ID2oKiW.html#b2ae4ae5b5

 

Să mai bârfim puțin....dar așa învață lumea!

Evident, nu e de ”supercompetiție” și nici din ”fibra de carbon și aluminiu”!

 

@@Cosmin.tudor

 

Stai linistit, poate dracul nu-i atat de negru! Ai gresit cand ai crezut vanzzatorul, toti zic ca ceea ce vand e in stare perfecta, toti le serviseaza....

 

Poza e prea mica ca sa zic mai mult, dar mafac racer inseamna o mare bila alba. Sigur e din anii 70 dupa prinderea cablului de frana spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@cosmin.tudor87 nu te'a pacalit nimeni, arata cat se poate de clasic si frumos. Ce butuc are roata din spate? Dl. Sorin a exagerat un pic cu mafac racer cand zice ca au o bila alba. A spus'o asa metaforic, adica bila e alba, pentru ca sunt clasice si frumoase, nu ca e vreo mega tehnologie. In ziua de azi, Mafac Racer franeaza mai prost decat un Shimano 105. De cate ori o sa franezi cu ele, o sa'ti creasca cate un fir de par alb. Spun asta ca poate suntem cititi si n'as vrea sa vad de maine Mafac Racer la vanzare cu 100 de euro perechea.

@@sorin7sorin si mie'mi place sa barfesc, dar Berardi asta chiar nu va'nteleg de ce vreti sa'l barfim? Ca nu e urata, e clasica, e frumoasa...pretul e civilizat. eu zic s'o cumparati acum cu 500, ca in primavara precis ca o s'o vedem la 1500 de roni. Este super competitie, ca scrie pe ea....super competition. Deci, sunte'ti rautacios! Acu' ca are sau nu fibre de carbon, in momentul asta nu putem sa stim. E posibil sa fi bagat cineva 2-3 fibre in seat tube. Dar vanzatorul trebuie sa inteleaga, ca noi ''colectionarii'' de fiare, umblam in permanenta cu magnetul in buzunar.

De ce nu vreti s'o barfim pe aia portocalie? ca aia precis e facuta de Colnago, pe vremea (lu' Molteni) cand inca nu stia nici el, ca peste cativa ani, o sa aibe ca sigla o trefla.

 

Un lucru mai vreau sa clarific, in legatura cu Colnago'ul ala verde, ca nu vreau sa se'ntelega ca ar fi ceva dubios cu seria. Eu uneori glumesc si am spus: ''ca nu'i gasea seria si e posibil sa fie poansonata'' Deci, era o gluma proasta, in sensul ca ''daca dragoste (serie) nu e...o facem''. Foarte serios spun acum, Cadrul e super original si nu are serie. 17'le ala e mai mult ca sigur o serie de inventar de club. Nu e facatura. Un Colnago mai frumos si mai clasic si mai manual ca ala, n'o sa gasiti. Nu stiu de ce (am vazut si pe situri straine) toata lumea vrea sa colectioneze biciclete De serie...CU serie. Lumea a luat'o vale rau.

Sarbatosi fericite!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In alta ordine de idei,la multi ani si sarb fericite!am dat Abbey-u unui coleg de munca,astfel ca in momentul de fata nu mai am decat 2 "trotinete".In alta ordine de idei,rumeg ideea de a face un SSP dintr-un vintage,da' sa vedem-va tin la curent

Scuze pt greseli,scriu de pe telefon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scuze pt greseli,scriu de pe telefon

Ai o scuza, pe telefon nu ai tasta Space. Dar... mie telefonul imi corecteaza automat greselile, pe cand Windowsul nu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut ca pretul e in euro, dar m'am gandit ca e o greseala...c'o fi ramas setat pretul sa fie afisat in euro. Acu' daca pretul e in euro, eu nu stiu ce sa zic. Sincer, eu nu am auzit de Berardi...sunt un ignorant. Posibil sa fie ceva constructor italian...si atunci poate ca merita 500 de euro. Eu sunt un om simplu, am vazut doar o poza si consider ca, asa ignorant cum sunt, nu face mai mult de 100 de euro. E frumoasa, e masura mea, e italiana, are mufe cu coada de porumbel, eu cred ca e otel...si asa cosider eu ca face. Numai zic ca din toata bicicleta aia, n'as pastra decat cadrul pipa si poate saua. Poate ca e din fibrele alea de carbon si sunt eu prost, In cazul asta cumparati'o voi cu 500 de euroi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@motanel.mobil nu ma pricep deloc la piese si nici nu am gasit detalii pe net despre aceste tipuri de piese. Pentru ce e recent am gasit o clasificare atat pentru cursiere cat si pentru mtb. Pentru "vechiturile" astea nu stiu pe unde sa gasesc informatii. Sper doar ca o sa incep si eu sa invat... Acum nu-mi ramane decat sa ma apuc de reconditionat si sa iasa bine. Nu vreau sa schimb nimic de pe ea ci doar sa dau luciu inapoi la echipamentele de aluminiu (aveti idee cu ce curat franele,pedalele, pipa, tija, jantele) ? Cadrul este posibil sa-l revopsesc.

 

Acum dupa ce m-am uitat mai bine cred ca rotile sunt pe baieul. Din ce am cautat pe net se gasesc greu si-s foarte scumpe. Nici nu stiu cum sa le dau jos ...

 

Pe butuc scrie shimano si ceva cu C mai jos y si apoi pe acelasi rand cu C un O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu o vopsi, curat-o bine cu benzină sau WD40 şi vinde-o! Apoi caută alta mai nouă pe care s-o poti folosi fără mari investiţii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in starea in care e nu stiu daca o sa o cumpere cineva si daca ar vrea probabil ca nu as lua 100 lei pe ea... Asta e o mare teapa luata pentru comenzi din alt oras prin curier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Măcar pierzi mai puțin decât te-ar costa să o modernizezi fără a fi sigur că reușești! Pune o poză mai clară, poate vei primi sfaturi mai bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti,am inceput restaurarea la o bicicleta si am nevoie de putin ajutor.am demontat pedalierul,care este de tip vechi(fixat cu cotter pin),bicicleta fiind fabricata in jurul anului 1977.fiind blocat de la rugina,acel surub care tine pedala pe ax s-a cam deteliorat cand l-am desfacut.acum as vrea sa cumpar doua astfel de suruburi,dar nu stiu denumirea exacta in limba romana ca sa le pot cauta.am incercat cu translate,dar acesta traduce cotter pin in cui spintecat,iar la cautare pe google nu am gasit ceea ce am nevoie eu.atasez o poza cu surubul despre care este vorba.stiti cumva unde as putea sa gasesc in Romania acel surub?si cum se numeste in romana?multumesc!

post-17586-0-66269100-1419806665_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesa se numește pană. O căutare după "pana angrenaj" va fi suficientă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unii comercianţi  o mai numesc şi bolţ.

E cam greu de gasit pana corecta. Eu am 4 modele de marimi diferite si deseori se intampla sa nu se potriveasca nici una. Nu mai exista nici un standard la respectivele piese, nici la debitarea de pe axul rotund, nici la gaura de pe bratele angrenajului. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iata si dovada ca mufele arabesq nu's facute de Colnago. N'am nimic cu el, doar ca istoria e stramba si e nedrept. De Colnago a auzit toata lumea, dar de Lino Messori mai putini.

La Multi Ani!

Din 2015 devin fanboy Colnago...sau Bianchi...o sa vad, inca nu's hotarat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.