Recommended Posts

Mie sincer dupa curbura furcii,geometria cadrului,inelele pt cabluri prinse pe top tube si mufele mari si cu contur tras la imbinari imi inspira a fi un cadru de la inceputul anilor '80...pana si schimbatoarele sunt prinse pe cadru cu colier. ( ma refer la bicicleta Vagant)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@hayvelo-- E exact ca a mea cea alba...difera rotile, culoarea si ghidonul hibrid (vine zilele astea setul de sosea - pipa plus ghidon curbat)....de aceea sustineam ca e de la inceputul anilor 80....35 de ani de istorie intre picoare fac minuni...atat de incantat sunt de felul in  care zboara pe asfalt ca nu as da-o pe nici una de carbon :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

p.s. Cu putina vopsea neagra si mult polish am inviat si tija de sa! urmeaza al doilea set de pipa+ghidon curbat pentru sosea...sunt curios cum va arata :)

 

p4pb12669653.jpg

 

p4pb12669655.jpg

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Franele alea, cu parghile pe partea aia, sunt dubioase. Nu sunt de cursiera. Sau sunt din anii '50.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut niste frane Weinmann din astea cu cablul si tragerea "pe cealalta parte" la un Peugeot de prin '84,cred ca le folosea Peugeot in anii '80.Cadrul din poze nu e Peugeot sigur , pare tot de prin zona anilor 80-90,nu are suruburi pentru al doilea portbidon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un material frumos, despre un constructor din sudul Italiei, Carlo Carla:

 

 

Este inca in activitate!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca un set de ghidon si pipa mavic pentru ture lungi...tuning la pedale...lant nou...pozitie noua....senzatii noi  :)


 


62239.jpg


62238.jpg


62237.jpg


62236.jpg


  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, poate cineva sa-mi confirme ca diametrul tijei de sa, la cadrele Columbus SL mai vechi, adica din a doua jumatate a anilor '70, este 27.0?  Scoatem din discutie SL-urile de dupa '80, care e clar ca primeau 27.2. Cadrul pe care il restaurez are tija de 27.0. Zic...clar, singurul care se incadreaza este fratele mai robust, SP-ul. Il pun pe cantar, surpriza! 1,9xx kg... deci nu-i SP, pentru ca ar fi trebuit sa cantareasca in jur de 2,2xx kg... Culmea e ca acum vreo 2 saptamani am licitat pe net, pentru o tija Campa, de 27.2, pe care era s-o castig. NOROCUL meu a fost c-a licitat cineva, in ultima secunda, cu doi dolari mai mult si mi-a suflat-o de sub nas. Poate trebuia sa fiu mai atent, insa am asociat automat greutatea de 1,9 cu 27.2... Bine ca mi-am dat seama! :)

 

M-am tot uitat pe net si am gasit si alte cadre SL, facute pana-n '80, cu aceasta particularitate. Si pe forumuri straine am gasit ceva informatii in aceasta directie.

 

Ar mai fi a doua varianta: stiu ca existau cazuri in care constructorii combinau tevile, deci s-ar putea sa se fi "strecurat" un Seat Tube de SP, pentru mai multa rezistenta.... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da exact 27,0 si eu am una de Campagnolo dar intradevar foarte rar se gaseste cadre cu dimensiunea respectiva .Eu pot sa i-ti dau tija sea Campagnolo de 27,0 la schimb cu una de 27,2 .Si pe dirtbike am vazut dimensiunea respectiva dar nu mai stiu daca este de actualitate

stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, ma bucur ca-mi confirma cineva "ipoteza". Tija de sa i-am cumparat deja, probabil aceeasi pe care o aveti si dumneavoastra: Campa Nuovo Record, fara striatiile verticale - primul model. Insa daca m-ati putea ajuta cu niste frane din acelasi grup, ar fi perfect...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai cum foloseste un subler. Din ce stiu 27.0 este masura pe multe cadre italiene vechi, ceva atipic pentru cadrele de azi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun niste poze cu bicicleta cu care toata vara am mers la serviciu.

Este o Koga Miyata echipata Dura Ace (exceptand rotile Campa) pe care am aranjat-o in genul ''Path Racer'' cu roti de 28 mm si ghidon ''egreta''.

Aici pe forum am aflat detalii v-a-v de ''coaserea'' seii Brooks si ghidolina ''handmade'' din fasii de piele perforata.

 

Mai multe fotografii aici: https://picasaweb.google.com/114212747621439244055/KOGAMIYATAPathRacerHomemade

 

DSC_0414.JPG

DSC_0421.JPG

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata superb.... poate manetele de frana ar fi fost mai bine asezate ca aspect estetic pe un ghidon de "sosea".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghidon egreta? Sau batlan? Sau starc? Oricum, are forma de coada de randunica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, da, albatros era!!! Ma scuzați...

Îmi părea mie ca egreta nu suna bine și știam sigur ca nu-i fluture. Iar coada de randunica e un Mertzan (tot vechitura, ce-i drept)

Sorine, recunosc ca m-a inspirat și roșia ta... De la ea am aflat ca se cheamă Path Racer genul asta de bicla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, aveti idee ce lungime a spitelor imi trebuie, pentru a forma o roata din butuci Campagnolo Record, cu flansa mare si jante clasice (700c)? Logica imi spune ca nu se potrivesc cele luate de pe o roata cu butuc normal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ca sa nu fiu offtopic, va prezint cadrul pe care il restaurez, un Fausto Coppi, model Campionissimo, facut de fratii Fiorelli.

Am reusit sa strang toate piesele care-mi lipseau - fostul proprietar inlocuise franele, mantele de frana si butucii Campa Nuovo Record, cu Shimano -, imi mai trebuie doar jante pentru baieu. Daca aveti unele pe care nu le folositi, poate-mi dati un semn. :D

 

21681979970_98967ee2b5_z.jpg

 

21879642581_009466c585_z.jpg

 

21870029565_11d92836cd_z.jpg

 

22090263116_8de558cc19_z.jpg

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu mesteresc la un " Vitali Special " facut de Diego Vitali da Russi din 1977 cu echipare campa nuovo record

 

22504017861_6dd7e12505.jpg22466961446_dce3be1c56.jpg

 

@@cafe6am - Unde ai facut stickerele pentru ca am si eu nevoie de unul ca cel din imaginea din dreapta.Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, le-am luat de pe Cyclomondo. Vin din Australia si dureaza ceva pana ajung, insa calitatea e buna. Daca o revopsesti cu totul, cauta-i unele pe transfer de vopsea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.