Recommended Posts

Ghidonul si pipa se schimba la nevoie cu ghidion drept si pipa idem...mai am un set...de acolo manetele de frana de ciclocross (au prindere tip cleste asa ca le pot muta cu usurinta), pedalele sunt asa pentru ca am fie papuci de mtb, fie normali...nu folosesc de sosea, sunt mountaibiker de felul meu nu soselar....e un hibrid cu care am scos multe KOM-uri (foaia mare face minuni), dar care ma si serveste prin oras cu mandrie la cei 35 de ani ai ei......Cui nu-i place sa nu se uite :)

Important e ca te simti bine pe ea, ca-ti este utila.

S-o calaresti sanatos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista vreo solutie, ceara sau produs incolor care poate fi aplicat peste niste mici puncte de rugina care s-o inhibe, sa nu se mai intinda? Fiind suprafete foarte mici pe cadru, nu vreau sa le smirgheluiesc sau le sa vopsesc, vreau doar ceva care sa impiedice raspandirea ruginii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as curata rugina cat mai bine, cu spray antirugina și pasta Polish după care pt protecție as acoperi zona cu lac auto. Dacă e un otel de calitate nu se va întinde rugina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inhibitorul de rugina se face negru, dar poate fi pictat cu oja! Daca e un Pansonic multicolor, gasesti usor nuantele necesare. Mai greu e sa ajungi cu bicicleta la magazinul de cosmetice!

 

Sau dai cu WD40 si freci cu carpa bine-bine (minute bune, adica) si faci asta de mai multe ori pana esti multumit de rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@emu_von_art : am si eu o dilema: daca tot ai pus manetele alea de cyclocross, de ce nu ai pastrat si manetele originale (sau sa le inlocuiesti cu o pereche de manete mai noi) si sa montezi ambele seturi? Ce avantaj mai ai fata de un flatbar daca in majoritatea timpului in care pedalezi nu poti folosi pozitia "on the hoods" din cauza ca nu ai asa ceva si nici celelalte pozitii (cel putin nu in siguranta) din cauza ca nu poti frana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu aveam cum sa pastrez manetele originale....cum puneam cablurile de frana daca schimb ghidonul?? Si de ce sa nu pot folosi pozitia de jos, adica cum sa nu o am :) ? ca nu am acces la frana? :) E chestie de obisnuinta.... majoritatea turelor de sosea sunt in grup mic la mine...2-3 persoane...in trena stau sus, daca duc eu trena stau jos, mai aero...e logic......foarte usor ajungi la maneta de frana din pozitia joasa...ma repet: e chestie de obisnuinta.....si e foarte comoda pozitia pe aceste ghidon retro sa ai spun asa....si la ture de peste 100 km, 120 km, nu am avut probleme de confort cu el.....iar flatbarul il folosesc cand o duc pe micuta cu bicicleta prin oras (cu scaun adica - am si remorca insa aia e mai mult pentru padure cand merg cu mtb si o duc asa :) ), e cam greu sa o duc cu ghidonul asta ingust. Ne lamuriram?   :D Lant intins maestre! :)

 

 

P.S. Asta e marea mea dragoste de fapt..."batranica" cum rasfat eu cursiera, e pe planul doi oarecum, dar ma incanta si ea cel putin nla fel de mult de multe ori :)

 

p5pb13092265.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu aveam cum sa pastrez manetele originale....cum puneam cablurile de frana daca schimb ghidonul??

Aveai 2 seturi de cabluri de frana, unele pe care le foloseai cu ghidonul drept si altele pe care le foloseai cu ghidonul asta.

 

 

Si de ce sa nu pot folosi pozitia de jos, adica cum sa nu o am :) ? ca nu am acces la frana? :)

Pozitia "on the hoods" e aia in care stai cu mainile pe capetele de sus ale manetelor de frana. Pozitia asta mai exact, de altfel cea mai folosita la bicicletele de sosea. Tu evident nu ai cum sa o folosesti. La restul pozitiilor da, nu ai acces la frana, daca tie ti se pare acceptabil foarte bine, dar nu stiu exact cum cobori tu pante altfel decat in singura pozitie in care poti frana, cu mainile pe partea dreapta a ghidonului, care de altfel e cea in care ai cel mai putin control si esti cel mai putin aerodinamic.

 

 

Lant intins maestre!

 

Idem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ca si cum as prezenta un MTB cu manetele de schimbator montate pe cadru. Si cadru cu amortizor pe spate dar cu furca rigida. Si pedale Look de sosea. Si as spune ca te obisnuiesti cu timpul si e chiar utila....

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tot gandeam de ce nu folosesc ciclism.ro....ci alte forumuri de genul......acum mi-am adus aminte :) Dragii mei.....daca era single speed poate nici nu va oboseati sa comentati atat...la ce o folosesc eu e perfecta! Nu voi face turul Frantei cu ea...e un hibrid care isi fce treaba mai bine ca multe altele...cand am postat-o prima oara reactiile au fost aprope inexistente...acum....mi-am suit tot forumul in cap :)) Sanayosi sa fim sa ne putem da cu ele...ca de chatuit e plin tot netul! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Emu

Urmăresc de ceva vreme forumul Ciclism.ro dar nu prea mă avânt în comentarii...însă vreau sa-ti împărtășesc ceva:

-este normal sa primești astfel de comentarii doar suntem pe un forum de ciclism(dispute vor fi mereu)

-fiecare ușer vede bicicleta în felul lui

-important este faptul ca ai luat aceasta bicicleta intr-o stare jalnica și ai readus o la viață. ..și bineînțeles ai recondiționat o așa cum Îți place ție și cum te simti tu comod....????

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tot gandeam de ce nu folosesc ciclism.ro....ci alte forumuri de genul......acum mi-am adus aminte :) Dragii mei.....daca era single speed poate nici nu va oboseati sa comentati atat...la ce o folosesc eu e perfecta! Nu voi face turul Frantei cu ea...e un hibrid care isi fce treaba mai bine ca multe altele...cand am postat-o prima oara reactiile au fost aprope inexistente...acum....mi-am suit tot forumul in cap :)) Sanayosi sa fim sa ne putem da cu ele...ca de chatuit e plin tot netul! :)

Fii ingaduitor, oamenii n-au inteles ca folosesti bicicleta doar ca sa te deplasezi din punctul A in punctul B.

Ei cauta "pozitii aerodinamice" si altele asemenea, de care chiar n-ai trebuinta.

Prin urmare, baga pedale ! :-H

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragii mei.....daca era single speed poate nici nu va oboseati sa comentati atat...la ce o folosesc eu e perfecta! Nu voi face turul Frantei cu ea...e un hibrid care isi fce treaba mai bine ca multe altele...

 

N-ai inteles nimic, era vorba de siguranta ta, dar daca tu te consideri in siguranta cu manetele alea montate pe partea superioara, asta e tot ce conteaza.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am avut pana acum nici un incident nefericit....in cei 3500 km cati am cu ea din august anul trecut....obisnuinta, a doua natura a omolui...ce sa stiu sa zic...sanatosi sa fim sa intidem lanturile la maxim! Merci baieti de sfaturi! O sa va mai bazai cu poze cu ea in diferite ipostaze...antrenamente sau commute :) Hai noroc! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema mea e alta: aici e topic pentru cursiere vintage iar bicicleta lui emu_von_art e o combinatie de vechi cu cateva piese noi :-

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o bicicleta vintage dar modificata mai "hipstereste" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piese noi sunt manetele si jantele...cele vechi erau prea coapte cu tot cu spite...in rest....35 de ani scrie pe ea :) Si da...e hipstereala poate :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@cafe6am - Abia astept sa vad cum va arata la final bijuteria !

 

Cam gata... Inca-i mai trebuie retrape, alt angrenaj si o respitare pentru roata fata:

 

eq32og.jpg

 

juepfk.jpg

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, baieti! A fost un proiect in care am pus suflet si pe care l-am derulat cu multa atentie, pe durata a 10 luni. Am avut sansa sa gasesc pe bicicleta o parte din echiparea originala, Campagnolo Nuovo Record, piesele fiind intr-o stare foarte buna, fara uzura, la fel si cadrul, care nu prezenta rugina sau indoituri. Rotile si franele erau schimbate, ceea ce ma face sa cred ca cineva a folosit-o, in trecut, pe post de donatoare de piese. Unul dintre detaliile care mi-a dat de furca a fost decalul Columbus, care era '75-'78, desi cablurile de schimbator erau trase pe sub BB, iar cel de frana prin trei ghidaje sudate pe top tube, iar asta stiam ca tine de anii '80. Pana la urma, dupa multe cautari, am descoperit ca existau constructori care lucrau asa inca din a doua jumatate a anilor '70, deci... este plauzibil. Am gasit, pe net, si altele cu aceleasi particularitati si am pastrat acelasi decal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alba, de sezon. :)

Frumoasa...nimic nu se compara cu un model vechi de cursiera, in stare foarte buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa,ti-am dat un like!  Reynolds 531 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.