Recommended Posts

multumesc!

am luat cadrul in stare destul de buna si cu majoritatea componentelor originale. rotile erau din alt film, asa ca am cautat unele apropiate de original.

seaua si ghidolina sunt noi ( san marco concor - piele alba perforata si selle italia-piele alba perforata).

bicicleta este reconditionata in totalitate. inca n-am apucat s-o testez...

intre timp a primit si curele pentru ratrape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Iată încă o vechitură care mie mi-a plăcut foarte mult, în ciuda urmelor lăsate de abuzurile îndurate:

 

CLUB FUJI 1991 - "Blizzard" - temă de iarnă :)

 

Complet reechipată cu o linie Shimano 105, a ajuns acum calul meu de zi cu zi.

 

24935379696_469a5d5b41_o.jpg

 

 

24843712002_26dabeff80_o.jpg

 

 

24334831173_fc67c2b854_o.jpg

 

24666180210_9738b688c2_o.jpg

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos si eu, in sfarsit, domnisoara la plimbare, zilele astea...  Ceva poze, aici:

https://www.flickr.com/photos/53972609@N07/albums/72157659350575851

 

Daca exista vreun coleg care vrea sa schimbe un angrenaj Campagnolo Super Record cu Nuovo Record, il rog sa ma contacteze. Eventual, doar foile, ca bratele sunt la fel, din cate stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ratrapele?

Ai tu ce ai cu ratrapele :) )))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparatie e cand iei o bicla veche si o faci functionala pt considerente practice.

Restaurare e cand iei o bicla veche si o faci functionala si identitica cu ea in starea ei originala.

Pt ca se pune problema angrenajului Super Record vs Nuovo Record, am tras concluzia ca e vorba de o restaurare. Asa ca sa nu aud ca "nu-i pun ratrape ca ma incurca la pedalat" sau ceva de genul asta :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect de acord cu tine. O sa aiba si retrape, cand imi vor permite bugetul si norocul. :) Voiam s-o agat in perete si cam atat, dar nu m-am putut abtine si am scos-o la un 'testdrive'. Insa mi-a trecut repede entuziasmul, dupa cativa kilometri de evitat gropi, palcuri de nisip, apa, etc. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos si eu, in sfarsit, domnisoara la plimbare, zilele astea...  Ceva poze, aici:

https://www.flickr.com/photos/53972609@N07/albums/72157659350575851

 

Daca exista vreun coleg care vrea sa schimbe un angrenaj Campagnolo Super Record cu Nuovo Record, il rog sa ma contacteze. Eventual, doar foile, ca bratele sunt la fel, din cate stiu.

Admirand pozele, mi-am adus aminte ca nu ti-am mai raspuns pe thread-ul cu reconditionari. Scuze, dar intru destul de rar aici :)

Da, la "C"-ul de la Campionissimo, de pe butuc ma refeream, dar m-ai lamurit pana la urma.

Parerile mi le-am exprimat si acolo: de vis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Admirand pozele, mi-am adus aminte ca nu ti-am mai raspuns pe thread-ul cu reconditionari. Scuze, dar intru destul de rar aici :)

Da, la "C"-ul de la Campionissimo, de pe butuc ma refeream, dar m-ai lamurit pana la urma.

Parerile mi le-am exprimat si acolo: de vis!

 

Multumesc!

 

Va mai prezint o maidaneza, pe care pana la urma am dezmembrat-o, pentru ca mi-era putin mica si nici nu aveam unde s-o mai tin...

 

dvpqva.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maidaneza, dar frumoasa...locul ei e pe sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am achizitionat si eu o batrana, puteti sa-mi spuneti mai multe desprea ea? Am cautat peste tot informatii despre coronado, dar nu am gasit nimic!

post-18942-0-13497200-1458900891_thumb.jpg

post-18942-0-17693000-1458900892_thumb.jpg

post-18942-0-18034100-1458900893_thumb.jpg

post-18942-0-19266400-1458900894_thumb.jpg

post-18942-0-27871300-1458900895_thumb.jpg

post-18942-0-25417000-1458900896_thumb.jpg

post-18942-0-20568200-1458900897_thumb.jpg

post-18942-0-12959500-1458900898_thumb.jpg

post-18942-0-03024100-1458900899_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ai tu este o bicicleta de sosea vintage de pe la inceputul anilor '80 dupa echiparea shimano 600 arabesque,cadrul este columbus aelle destul de greu dar rezistent(gama mai ieftina) folosit in general pentru versiunile touring sau pe romaneste "semicursiera" dupa gaurile pentru prins aparatorile de noroi.

Ca si marca " Coronado" cred ca e elvetiana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linia nu e 600 Arabesque ci Golden Arrow, echivalentul 105-ului de azi la vremea aia. E o cursiera mid-level as zice de la sfârșitul anilor 70 sau începutul lui 80. Pare bine întreținută.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vreo luna am achizitionat-o, cu 500 de lei, am schimbat ghidolina si cablurile+camasi! Merge impecabil, dar ceea ce mi s-a parut ciudat e ca nu am gasit nimic de coronado pe internet. Ma gandeam sa dau toate stickerele jos, si sa fac altele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coronado e o marca elvetiana vanduta doar printr-un lant de magazine, Migros.De aceea ai acel M pe seat tube. Ce greutate are? Cadrul e de 60 de cm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar pipa pare de la sfarsitul anilor 80, inceputul 90. Dar poate a fost schimbata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E de 58 cadrul cred, nu am cantarit-o, dar e destul de ușoară.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie-mi pare mai degraba o marime in plus peste 58,adica vreo 60-61,dar tu o ai in casa si o poti masura exact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua. Cer si eu parearea celor ce se pricep. As vrea sa achizitionez o bicicleta "semicursiera" ,nici nu stiu daca este corect spus asa, adica o bicicleta de sosea cu roti subtiri, dar fara coarnele acelea intoarse. Am gasit pe olx o bicicleta bridgestone sport touring 300. Voi ce parere aveti isi merita banii?Am vrut sa pun si un link cu anuntul, dar nu am reusit, dar daca cautati pe olx o sa gasiti anuntul. Daca aveti alte sugestii cam la aceiasi suma eu sunt in cautare. Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce coincidenta!! Ala de o vinde e tot din ploiesti ca si tine si vinde si niste piese de bmw E46.

Ce vinzi tu e o bicicleta de dama transformata in city bike...fa-o cadou unui femei sau unui batranel

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai doar nu o sa ma duc sa o cumpar de la cateva sute de km, sa dau pe drum cat pe bicicleta. Vreau sa o iau din Ploiesti-Bucuresti, suma maxima 500 lei. Altele nu prea am gasit la pretul asta. Faptul ca e de dama nu ma deranjeaza, chiar mai bine, poate merge si sotia pe ea cand are nevoie. Nu vreau sa mai pornesc masina pentru drumuri scurte de pana in 1km, locuiesc la tara langa Ploiesti. Din cauza ca e veche am postat aici, pe mine ma atras firma Bridgestone, aici am vazut ca se pricep oamenii. Nu vreau sa dau 500 lei pe o vechitura ce valoreaza 100 lei. Daca am gresit, scuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia de la pegas au inceput sa faca niste chestii geniale. Am un prieten care si-a luat o bicicleta pegas clasica care merge atat ca single-speed cat si ca fixie si am ramas impresionat ce frumoasa si agila este. Tot ce trebuie sa faci e sa intorci roata de pe spate si devine fixie sau single speed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.