Recommended Posts

E Colnago Super Record Ora Mexico 1972. F.F.F RAR.

 

Asa-i ca, dedesubt, cubuletul podului de frana are stantat un 57?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, despre acel cadru e vorba. Insa cred ca m-ai inteles gresit, nu sunt eu vanzatorul si nici n-am de gand sa-l repun la vanzare, pentru a-mi scoate profit. Voiam doar sa clarific niste chestii, in vederea restaurarii. Deci, chill. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insa cred ca m-ai inteles gresit, nu sunt eu vanzatorul ...

Am inteles foarte clar: ai cumparat cadrul si vrei sa-l restaurezi. Chiar daca ai dori sa-l revinzi, e problema ta si nu ma intereseaza catusi de putin. Daca stii ca este Colnago Super Record Ora Mexico 1972, asa cum ti-a spus vanzatorul, nu inteleg de ce fel de ajutor ai nevoie. Ai vreun dubiu cum ca n-ar fi?

 

PS. Ce inseamna la tine acasa: "chill" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca stii ca este Colnago Super Record Ora Mexico 1972, asa cum ti-a spus vanzatorul, nu inteleg de ce fel de ajutor ai nevoie. Ai vreun dubiu cum ca n-ar fi?

 

Da. Când cumperi asemenea cadre, ai o mie de dubii, fiindcă sunt în circulație atâtea falsuri.

 

Și eu am pățit la fel. Am cumpărat o bicicletă și mi se părea prea frumos să fie adevărat, așa că am petrecut o zi întreagă demontând totul de pe cadru ca să cântăresc, să văd că avea exact greutatea scrisă în catalogul din 1983. După aia am luat șublerul și am măsurat la zecime de milimetru FIECARE țeavă (seat tube, top tube,  down tube, head tube, seat stays, chain stays, brațele furcii în 3 puncte) și am verifiat după cataloagele Columbus. Totul ca să mă conving că este făcută din Columbus SL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Trebuie să spun că și eu am făcut mișto de mine pe faza asta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar daca nu e inca gata, nu e reglata, am sa urc aici 2 poze cu gheisa  -  PANASONIC PR-5000.

Sper sa va placa.

Echipata complet Shimano 600 Tricolor (Ultegra), usoara si rapida. ;))

 

28bafrn.jpg

 

 

i1xuub.jpg

  • Upvote 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow! superb Panasonic! Imi amintesc ca le-am admirat prima oara in vitrinele din Germania anilor "90 la niste preturi astronomice de 3-4000 DM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, erau scumpe rau...mai ales cele 2 modele de varf PR-5000 si PR-6000.

Poate nu m-am dat eu cu foarte multe cursiere, dar din toate "vintage"-urile cu care m-am dat, asta e favorita mea de departe. :)>- 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasă-frumoasă, arată ca o bomboană. Și cu vopseaua intactă, foarte fain!

 

Ce oțel este, Tange?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da...Tange Champion No.1 double butted tubing...vopseaua chiar e intacta, tinand cont ca bicla are 25 de ani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazand atatea frumuseti de biciclete pe aici, mi-am adus aminte ca si eu mai am o bicicleta frumoasa in colectie pe care nu am apucat sa o fotografiez si sa o pun la locul ei in acest topic.

Mentionez ca nu am restaurat-o personal in nici un fel, doar am curatat-o putin pentru sedinta foto...urmeaza cand voi sta mai bine cu timpul sa o desfac bucati, sa o curat si sa o ung. Nu m-am grabit sa fac asta pentru ca nu o folosesc si nu o voi folosi niciodata.

 

Pentru eventualele intrebari despre ratrape...le-am dat jos, nu le suport.

 

 

IMG_9037.jpg

IMG_9055.jpg

IMG_9048.jpg

IMG_9051.jpg

IMG_9040.jpg

IMG_9045.jpg

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Pentru eventualele intrebari despre ratrape...le-am dat jos, nu le suport.

 

 

 

Avand in vedere ca ai spus ca nu o vei calari niciodata, inseamna ca nu suporti ratrapele nici vizual :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca ai spus ca nu o vei calari niciodata, inseamna ca nu suporti ratrapele nici vizual :)

 

Chiar ma gandeam...cand va scrie @@andreibelcic ceva legat de ratrapele alea? ;)). Mai...vizual nu ma deranjeaza asa de tare dar nici nu imi plac, cu toate ca nu voi folosi bicicleta asta ca sa merg undeva, o mai manevrez din stanga in dreapta si mor cand aud cum se taraie de beton si ma incurca si cand umblu pe la ea...le vad ca pe ceva inutil, care atarna aiurea...ca niste sireturi dezlegate la papuc. Sincer, imi este greu sa explic ce repulsie am fata de ratrape, dar sunt convins ca mai sunt oameni pe aici care simt acelasi lucru.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, mai sunt...eu am o cutie intreaga de ratrape si un perete intreg de biciclete fara ratrape. Am ras singur la comparatia cu sireturile dezlegate ????

Spune-mi ceva despre sa, ca eu cu seile am un fetish...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saua este Selle Royal Super Contour...saua in sine este tot de plastic, dar are cusaturile alea pe margine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa...eu sper s-o mai scoti si la sosea din cand in cand...macar asa, in weekend... :-bd

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-ti impartasesc parerea despre ratrape ,unii le pun pe bicle doar ca foloseau  profesionisti acum 30 de ani si au tenta vintage.Daca folosesti bicla 80-90 % in oras nu mai e asa de cool sa i-ti  scoti piciorul din semafor in semafor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mentionez ca nu am restaurat-o personal in nici un fel, doar am curatat-o putin pentru sedinta foto...

 

 

Foarte faină, vlady_zch.

 

Părțile cromate par a fi în stare foarte bună, vopseaua însă îmi atrage atenția. Sunt ceva puncte de rugină care ies de sub vopsea. E greu de spus din poze, dar am o umbră de bănuială că bicicleta a fost revopsită. Mai ales în poza a treia, pe head tube vopseaua are un fel de zgrunțuri, iar pe mufa de jos, dinspre furcă, vopseaua are cute. Fenomenul ăsta apare mai ales atunci când dai vopsea pe un substrat care n-a fost curățat perfect de praf. Poate mă înșel.

 

Restaurarea pe care ar urma să o faci ce ar cuprinde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da...si eu cred ca a fost revopsita total sau partial din cauza faptului ca Moser e scris cu vopsea in loc de stikere.

 

Legat de partea cu restaurarea, nu este vorba de o restaurare propriu-zisa, am scris ce intentionez sa ii fac, mai exact...o desfac bucati, curat totul, ung butucii, cuvetele(practic tot ce e in miscare sia re bile), schimb camasi, cabluri...cam atat.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia să-mi prezint și eu una din cursierele. Știu că nu e nici rară, nici foarte valoroasă, nici măcar nu are o culoare faină, dar țin la ea: a fost prima luată, cam ca prima fată cu care ai ieșit în timpul liceului :)

 

Am găsit-o în târg. Fusese transformată în bicicletă de navetă, dar am descotorosit-o de catadioptrii de toate culorile, portbagajul cu prindere pe tija de șa și mai ales de cricul cu care fusese blagoslovită :). Și mai ales am avut noroc să găsesc prin podul vânzătorului ghidonul original, pe care omul îl schimbase cu unul mai comod și anvelopele - un Michelin și un Hutchinson, înlocuite cu unele mai late. Știam cum trebuie să arate fiindcă am găsit-o pe Vintage Velo UK (http://www.vintagevelo.co.uk/2014/07/09/peugeot-cad-cologne-14/). 

 

Este un Peugeot Cologne 14 din 1986 sau 1987 (una din ultimele generații în care Peugeot a mai făcut cadre mufate, sudate de mână, și în același timp cred primele cadre proiectate "pe calculator", de unde inscripția mândră de pe cadru "CAD - Peugeot Cycles Computer Design"). Cadrul este oțel Reynolds 531, echipat cu grup Shimano 105, angrenaj Shimano SG 42-52, grup 7 pinioane Shimano Hyperglide, pipă Atax, ghidon Guido Philippe Franco-Italia, roți Mavic 192 NE cu butuci Shimano 105 și o șa Royal Selle Eclipse Cromoly 1.3. Greutate cam 10,3 kg.

 

peugeot%201_zps5nkr2wcx.jpg

 

peugeot%202_zpsglysfaz0.jpg

 

peugeot%208_zpsmiarra5l.jpg

 

peugeot%204_zpswtvvxd5l.jpg

 

peugeot%205_zpszplh0esl.jpg

 

DSC02601_zpsoaplutav.jpg

 

peugeot%206_zpsgsgmzi9v.jpg

 

peugeot%207_zpsjbsqq7vo.jpg

 

peugeot%203_zpshlwwffvj.jpg

 

peugeot%209_zpsmzqtvuy3.jpg

 

peugeot%2010_zpsvwg2arb1.jpg

 

DSC02645_zpsq2v3ibvt.jpg

 

peugeot%2012_zpspoxy5cer.jpg

 

peugeot%2011_zpst0ko5xbl.jpg

 

DSC02586_zpsr6uutjva.jpg

 

DSC02587_zps4j2pennm.jpg

 

DSC02611_zpsugcrlqnq.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manetele de frana imi par prea jos pe ghidon pt inaltimea mare a lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, s-ar putea să ai dreptate. Dacă le ridic mai sus poate nu mă mai întind atâta când merg in the hoods. Mersi pentru observație.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa...foarte eleganta toata neagra.

Eu intotdeauna montez manetele de frana ca in poza de mai jos.

 

254yi5c.jpg

 

Nu stiu daca e cea mai buna solutie, dar macar poti pleca de la pozitia asta si apoi poti varia dupa cum te avantajeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc, o să merg și eu pe sistemul tău.

 

Rigla aia o pui la orizontală (cu nivela cu bulă)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.