Recommended Posts

Bine ai venit!

Sa o plimbi sanatos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa-i o "toaletare", apoi scoate-o la sosea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am pus niste Continentale de 23mm noi azi si am scos-o pe pista Timisoara Serbia. Merge superb si inainte sa o desfac sa o dichisesc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Am observat rugina la cadrul meu, la dropout uri, in zone tijei de sa, cat si in gatul furcii.

1. poate deveni periculos la dropouturi? (surprize pe coborari)

2. voi ce solutii folositit, atat pt a indeparta rugina existenta cat si pt prevenirea extinderii ei?

3. Cum e cu ruginitul pe interior? Exista sansa sa manance teava intr atat incat sa i afecteze integritatea, mai ales ca tevile Columbus Neuron sunt subtiri?

Merci frumos!

 

c0Nezu.jpg ofl5bh.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

baga vaselina pe interior. Strat subtire. Opreste rugina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumpărat Brunox IX-100 la un moment dat; nu am apucat să îl folosesc deoarece cadrul avea deja un tratament anticoroziv la interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da cu niste wd40 in cadru apoi toarna ulei (vaselina nu se duce dacat unde dai) si misca de cadrul in toate directiile sa ajunga uleiul bine peste tot.

Cadrele astea ruginite au sansa sa cedeze la suduri din cauza ruginei-verifica pe la toate imbinarile(vezi si daca iese ulei din cel turnat)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sfaturi, mi am comandat si eu un spray brunox, sa vedem ce iese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai ce ma apropii sa termin o Carrera Epic GT Tony Doyle Limited Edition din '89.

Original era echipata cu Shimano Exage Motion, 6 viteze, ghidon champion si BioPace.

 

Dupa ceva batai de cap, ceva bani dati si timp pierdut pe vanatori de chilipiruri pe ebay, am schimbat echiparea in:

Frane + Clesti Ultegra 600 (pre-tricolor), derailleur fata Shimano Dura Ace 7400, derailleur spate Shimano Dura Ace 7400. Ce am pastrat sunt pedalierul BioPace,lantul (e pt 6 viteze si se prezenta bine), rotile si schimbatoarele exage motion (compatibile cu 6 viteze). Original voiam sa pun schimbatoare dura-ace, doar ca acelea sunt doar pt 7 viteze si ar fi trebuit sa schimb si caseta, si roata, si nu imi placea efectul de bulgare de zapada care ar fi luat toata treaba asupra finantelor. Cadrul e vopsit electrostatic. Am trecut si pe ghidon mai usor din aluminiu. Cel vechi parea a fi ceva otel, ceea ce tragea in jos bine ca greutate.

 

Inca nu e complet gata, pt ca trebuie sa ii pun ghidaj de cablu si cablurile de la schimbatoare.

 

Before:

S0mQM0F.jpg

 

After:

QAz9lwC.jpg

 

Galerie:

http://imgur.com/a/h1jrR

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa mai zic,acum cuvintele sunt in zadar...nu trebuia s-o vopsesti,i-ai distrus identitatea.

P.S.-Aranjeaza manetele de frana cum trebuie:5zifk.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era cam cojita si ruginita pe alocuri. Plus nu mi-a placut niciodata vopseaua aia stilul anilor 80 cu tot felul de efecte speciale de tip marmura. Mi se pare ca arata kitch-os. Apoi, din moment ce pe cadru scria Exage Motion, ar fi trebuit sa tin tot ce era pe el. Si franele fata prindeau ca naiba. Calitate foarte proasta de care s-au plans si altii. Nu stiu, pentru mine nu s-au legat prea multe chestii. De aia am decis sa o revopsesc si sa-i schimb identitatea. Inainte de vopseala, am documentat bine toate stickerele de pe ea in fotografii. Cele de la Reynolds, deja le-am reprodus in Adobe Illustrator. Mai imi trebuie sigla de pe head-tube si logo-urile de pe parti. Inclusiv semnatura e re-facuta in Adobe Illustrator. Cand termin, le printez pe folie auto-adeziva si le trec pe bita. Inca sunt indecis in privinta asta, pt ca imi place cum arata asa simplu si curat. Mai vedem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am inteles o "clasica" nu are cadrul sudat. Puteti sa oferiti mai multe detalii? De MBK/ Peugeot, anii 90 ce parere aveti? Me newbie. Am cautat pe olx/dirt ceva pana in 1000lei, unde sa mai pot pune niste manete perforate shimano 600/campa/weinmann, o sa clasica, daca nu are, ghidolina alba sau maro (gen brooks).  

 

Caut ceva in genul asta, insa nu m-ar deranja deloc una de race.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce vrei tu e un randonneur. Cadru e din reynolds 501 sau 531 daca e mai de soi, sau otel echivalent (columbus aelle de ex). Iar sa brooks, decat daca esti nabab sa dai 5-600 de lei pe ea. Ca frane, ti-as recomanda sa incepi sa te uiti la 600 Ultegra/Ultegra tricolor. Dar la 1000 de lei slabe sanse sa gasesti echipata asa. Poate un 105 sau Un Shimano Exage/Exage motion. Campy exclus din start. Seturile mai vechi se apropie de 4-500 de lei in functie de stare ceea ce ar duce totul peste 1000 de lei. Daca vrei sa te incadrezi intr-un buget total de 1000 pt inceput, cauta o atala, sau un peugot (comun), bottechia poate. Colnago nici o sansa sub 1500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cadrele mufate au farmecul lor, dar daca sunt de calitate, e si mai bine!

 

Se incepe cu documentarea: ce marci au existat (efectiv, mii de producatori!), ce producatori de tevi (Reynolds, Vitus, Columbus, Oria, Camus, Falck, Tange, Ishiwata, TrueTemper etc), ce tip de teava (triplu/dublu/simplu conificata sau simpla), ce echipare (Huret, Simplex, Suntour, Shimano, Campagnolo, Ofmega, Rino, Gipiemme, Zeus, Mavic, Miche, Spidel etc) si ce categorie. 

Apoi, daca e echipare originala, vopseaua orignala etc.

 

Preturi? Daca vrei de la bisnitari, cerul e limita.

Daca vrei de la depozitele SH, magazinele SH sau, ideal, de la remorcile venite din Germania/Elvetia/Franta, incepe cu 200Ron.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si sa te hotarasti pe unde mergi cu ea. :)) Sunta tampit, dar de ex, daca vrei sa mergi la serviciu cu ea, un randonneur e mai ok decat o cursiera. Iar ideal ar fi sa-i pui si manete de ciclocross in loc de manete de cursiera, pt ca te vor ajuta sa franezi mai repede si in timp util. Si aparatorile alea fac toti banii la un randonneur pe ploiae ! Daca o tii pt iesiri afara, o cursa e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Cadrul e vopsit electrostatic.

 

Păcat de ea.

 

Frumusețea i s-a dus, ți-a mai rămas măcar plăcerea pedalatului.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va prezint micul meu proiect, finalizat imediat de 2 ani. Piesele schimbate au fost manetele de frana si deraiorul, seaua retapitata, in rest, in materie de piese bicicleta se prezinta ca la cumparare. Cadru Reynolds 531, roata fata de tandem cu cerc Sun chinook si butuc Suzue, roata spate cu butuc Shimano DuraAce si cerc Campagnolo Omega, sa Cinelli, Clesti Weinmann cu manete Saccon, Manete schimbator Shimano, Schimbator foi Shimano GT, Deraior Shimano 105 (inainte era Shimano Skylark, inca il am daca il vrea cineva), angrenaj SR Royal, pipa TTT Record, ghidon TTT.

La achizitie de la un nene varstnic:

14124243_10209558690779863_819230964_o.j

Si asa este acum, dupa restaurare:

14233452_10209558693779938_425477057_o.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Si asa este acum, dupa restaurare:

 

arata bine, dar nu mai este vintage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va prezint micul meu proiect, finalizat imediat de 2 ani. :

 

 

 

 

Tradu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restaurarea a durat intre iulie si noiembrie a anului 2014, de asta spuneam ca e finalizat proiectul de imediat 2 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am inteles: ai folosit Google translate.

Ești tare amuzant, băi nene! Te-ai cam abătut de la topic cu aceste miticisme ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ai vrut sa spui ca ai finalizat proiectul ”acum 2 ani”! Ceea ce ai spus tu nu avea nicio logica, de aceea a si starnit reactii. Deci, nu ai de ce a te superi, cauza era la tine.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.