Recommended Posts

încercam să exprim faptul că nu au trecut chiar 2 ani de la terminarea restaurării. Well, my bad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant...ceva poze de la eveniment? Pagina de FB e foarte "saracuta" din punctul asta de vedere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai multe poze pe pagina lui Lucian, BițaColor . Mai avem un grup dedicat bicicletelor vintage, Classic Bike Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai multe poze pe pagina lui Lucian, BițaColor . Mai avem un grup dedicat bicicletelor vintage, Classic Bike Romania.

 

Poti sa pui un link? Si bineinteles, un link la poze :)

 

Ma gandesc ca la cate chestii misto am vazut prin muzee, ar da clasa designerii de armuri din secolele trecute celor de acum. Va dati seama cum ar arata biclele de otel?! Nici nu s-ar mai uita cineva la carbon bikes...
 

 

ef6ca645afab3e6c9a34cdcde5ea36c0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor. Tocmai ce mi-am luat prima mea cursiera. Este un Raleigh Team Cadet in culorile fostei echipe Panasonic, din '84, cred. Are 10 kg.  Momentan i-am schimbat doar ghidolina si urmeaza sa o duc la un mecanic sa ii fac o verificare peste tot si sa rezolve anumite probleme. Tot odata as dori sa ii schimb cauciucurile. Acuma are niste baieuri care nu mai am mult de trait. Problema ii ca eu as vrea sa ii cumpar niste roti complete cu niste cauciucuri tubeless pe ele. Investitie care ii mai scumpa in acest momentan, dar care ii mai de viitor. In cazul unei pene schimbarea anvelopei nefiind un chin. La polul opus, tata doreste sa o pastreze "originala" si sa ii cumpar baieuri -cele mai ieftine pe care le-am gasit sunt niste continentale giro la ~100 de lei bucata + 50 de lei adeziv + inca vreo 50 de lei manopera la mecanic. Deci o investitie mai mica, dar care in cazul unei pene se vor cheltui mai multi bani pentru remediere decat in cazul cauciucului tubeless. Ce imi recomandati sa fac?

A, si daca puteti si recunoasteti ce echipare ii pe ea, va rog sa scrieti pentru ca, amator fiind, tot ce stiu e ca are Shimano pe ea.

Poze cu ea aici: http://imgur.com/a/FBXn7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minunata.....1986 Raleigh Team Corsa 12 (Cadet-ul e mai jos in ierarhie, din otel mai banal), echipata orginal cu Shimano Golden Arrow. Din pacate fara mansoane....

Eu as merge clar pe pastrarea originalitatii! Doar niste capace la pedale as cauta!
 

Cred ca jantele originale erau Weinman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci ii o bicicleta de mid-level, cam asa? Mansoane nu prea stiu unde sa caut. Am gasit la un magazin cu vreo 20 de lei, dar tot atata ii si transportul, in rest doar modele pentru pe frane actuale, gen Sram. 

Sa gasesc ceva de genul nu cred ca am sanse. 

s-l1600.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

E mid-level spre sus!

Da, mansoane se gasesc greu, dar merita pentru ca intregesc aspectul vintage. Fara mansoana arata ciudat si nici nu poti sa tii mainile pe aluminiu gol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai gasit mansoane cu 20 lei in Romania si sunt compatibile eu zic ca-s de luat.

Eventual spune-ne si noua unde ca mai multi de pe aici cautam asa ceva.

In ce ma priveste, cand am cautat am gasit doar de la Cane Creek si costau 10 euro plus transportul. Nu am luat ca nu eram foarte convins de compatibilitatea deplina cu manetele. La 20 lei insa, le-as lua pe incercate...

 

In alta ordine de idei, am reusit sa fac rost de toate piesele si sa ansablez cursiera pe care se va plimba feciorul meu de 13 ani (sper sa-i placa...a avut ceva probleme de echilibru in primele minute pe cursiera :) zicea ca raspunde prea repede la comenzi )

Perina este un magazin din Turin (Italia) care de zeci de ani vinde si repara biciclete si care ocazional mai comanda la alti producatori cate o bicicleta cu emblema lor.

Aceasta bicicleta are stickere cu Perina si este pentografiata peste tot cu numele lui Ottavio Dazzan, ciclist italian de origine argentiniana ce a pedalat in anii '80):  http://www.cyclingarchives.com/coureurfiche.php?coureurid=3139#uitslagen

Mufele sunt Cinelli insa nu stiu din ce otel este construit cadrul. Accepta tija de sa de 27,2 mm si gol cantareste 1930 g (marime 52 cm) la care se adauga furca de 615 g

Piesele sunt toate din seria Shimano Dura Ace 7402, mai putin tija de sa (dar o aparea si una d'aia. aero...)

Intreaga cantareste 10,1 kg

 

Fotografii aici:

https://photos.google.com/u/1/share/AF1QipN4_4Ect50a769FZYEhJvtLrt5IH2NVdgUkfZG7BzHEpI8DqZCCInUIYk2OimVWIg?key=V2pUWXM3c1h4V1U5Y0tlNl9PRjVWcV9Zd0ZMSk1n

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar primul model cu o improvizatie ar putea fi compatibil, dar nu cred ca va sta chiar bine+ca nu arata prea vintage pe negru iar celelalte 2 sunt pentru ergopowere.

Iar legat de echiparea de pe cursiera ta, este vorba de Shimano Golden Arrow, adica 105.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dat comanda pentru primul model. 18 lei + 12 lei livrarea prin posta romana. Sper ca saptamana viitoare sa le am si sa le incerc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@xMike - felicitari pentru achizitie si sa o calaresti sanatos...ca posesor de Panasonic, iti urez bun venit in "club" :)>-

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@frant_ro Multumesc.

 

Dupa ce am parcurs cea mai lunga tura a mea (56 de km  :- ), timp in care am simtit toate fisurile de pe strada, toate pietricele, toate denivelarile si mi-au inghetat mainile pe manetele de frana, am inceput sa astept cu nerabdare ziua in care trebuiau sa-mi soseasca mansoanele. Si iata c-au venit.

Alta poveste cu ele. Le-am facut gaura pentru cablu de frana cu o surubelnita incinsa, fara probleme. Insa sunt putin cam mari. Si par foarte ciudate pe langa restul cursierei care are aspectul acela mai zvelt. Se poate observa in poze ca incurca putin atunci cand franez, dar nu e sesizabil. Per total sunt ok. 

Poate, poate in viitor o sa-mi iau unele mai vintage, maro, cum probabil a avut.

http://imgur.com/a/yI6ZY

Share this post


Link to post
Share on other sites

am reusit sa fac rost de toate piesele si sa ansablez cursiera ...

 

Faină-faină! Avea stofă și atunci când stătea agățată în colțul garajului, acum fotografiile o confirmă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Poate, poate in viitor o sa-mi iau unele mai vintage, maro, cum probabil a avut.

 

Se găsesc și alea vintage adevărate, dacă vrei, pe siteuri specializate sau pe eBay. Costa 25 - 30 euro perechea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut. Mi-am luat si eu o cursiera veche, un Giant Super Tourer, am ales-o pe asta pentru ca eram in cautarea unui cadru cat mai mare. Nu urmaresc cine stie ce performante, doar sa am cu ce sa merg la birou si sa ma bucur de niste trasee asfaltate... Transmisia e ok, mai trag de ea mult timp. Vopseaua sarita pe alocuri, cu ceva pete de rugina, ma rog, bicla am luat-o destul de jegarita dar am curatat-o cat de cat.  Saua era una cam lata pentru fundu meu, cu arcuri, gen city, cauciucurile crapate, ghidolina uzata. Ce stiti de modelul asta? sa o restaurez sau sa o renovez? o sa revin cu poze

Share this post


Link to post
Share on other sites

maica precista, făcătoare de minuni!

mă dau si eu prin varteju, da' n-am văzut asemenea minunăție...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men dar esti mai inalt ca ghita muresan?

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.