Recommended Posts

40 minutes ago, lynxul_negru said:

55 - 56 am vrut sa zic

 

Standard ar trebui 55, insa cand am luat cursiera, am avut de ales intre 54 si 56, am mers pe cea mai mica, 54. Masurile sunt 178 cu 84. La cele de otel nu stiu cum variaza geometriile, dar as alege ceva mai confortabil, de unde si ideea unui 53 standard.

Deci sa inteleg ca la geometriile cadrelor de otel sunt mai mici cu un numar fata de geometriile actuale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu știu cum să compar cu geometriile actuale, cred că fiecare marcă are ceva variații. Eu mi-am luat prin probe succesive. Dacă vrei să te orientezi, uite aici un tabel în care poți găsi cam toate situațiile, în funcție de înălțime (height) și înălțimea dintre picioare (inseam sau stadnup height). Intersecția măsurilor 178 și 84 ne dă măsurile 56 sau 57 (marcate cu galben intens, adică alea sunt cele mai potrivite).

 

Dacă vrei o mărime mai mică, atunci poți opta pt 54 sau 55, care sunt marcate cu galben mai deschis. Top tube va fi mai jos între picioare, dacă ți-e teamă pentru integritatea anumitor părți sensibile. Eu merg pe 54 fără probleme și am 173. Și pe 55 încă e bine. De aia cred că ție ți-ar merge 55 - 56.

 

 

http://blog.perfecto.bike/blog/2015/10/14/what-size-bike-do-you-need

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lynxul_negru din pacate eu nu mai sunt asa flexibil, am devenit cam sedentar in ultimii ani si pedalez mai mult pe net de ceva timp incoace decat pe trainer/sosea/padure decat ar trebui. Poate e de la varsta desi nu e o scuza. Legat de cursiera, ma gandesc sa ma orientez spre aceleasi marimi pe care le am, asa cum a spus si @Vali-THX. O sa restrang aria la 54-56 :) Mersi fain! Mai ramane bicla... m-as orienta si spre ebay, daca costul de transport nu e foarte mare. Lipsa de experienta si lipsa pipairii inainte de cumparare de pe olx, e posibil sa dea rateuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/2/2017 at 8:10 PM, sorin7sorin said:

Decalsul Columbus nu-mi pare original....

nici mie si chiar daca era. Flandria a fost cu otel Ishiwata

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
nici mie si chiar daca era. Flandria a fost cu otel Ishiwata

Doar ishiwata? Si la cele fabricate in Portugalia si USA tot ishiwata foloseau?
Marc Demeyer tot ishiwata a folosit sau reynolds ?
Dar walter Godefroot si Freddy Martens tot ishiwata sau de Rosa si columbus?
Si la acea data se faceau biciclete la comanda in special pt echipe mari. Mai tot marii producatori au anumite clase de productie si executie depinde pt ce segment si zona exact ca in industria auto.
Dar ajunge cu asta ca a devenit prea lunga povestea.
Asa cum am promis :9cdea4e797a39cc70c69bb8802885fc4.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

957ba783b1d90680154b1f0dfbd0eb4c.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

2c8e304141ffd82a907826fce0447987.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

f5b1872ddde495f856026ce1aea0ff60.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

ed759b969a4b26c89a6d5ecffe5a66f6.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

4a83be7d9f020f6fd825521bb6a0f9d3.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

43c3f7b1052c492c162697d3f4a1072b.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

320770960066a761c835fedb7d2b0d01.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva details. ..
Frame columbus sl size 55
Fork columbus
Campagnolo super record head set
Campagnolo super record bottom bracket
Campagnolo record strada crank set
Campagnolo record levers shifters
Campagnolo record front derailleurs
Campagnolo nuovo record rear derailleur
Campagnolo record seat post
Campagnolo brakes levers
Campagnolo record front wheel with mavic MA 40 rim
Mavic rear wheel with mavic MA 40 rim
Universal super 68 brakes caliper Fizika pave saddle
O placere sa incaleci asa ceva.




Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

Asta e viitorul proiect va las pe voi sa ghiciti. ..

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

7edd723ba860440c0e15e3f2883dfcb0.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Chris 71 said:


Doar ishiwata? Si la cele fabricate in Portugalia si USA tot ishiwata foloseau?
Marc Demeyer tot ishiwata a folosit sau reynolds ?
Dar walter Godefroot si Freddy Martens tot ishiwata sau de Rosa si columbus?
Si la acea data se faceau biciclete la comanda in special pt echipe mari. Mai tot marii producatori au anumite clase de productie si executie depinde pt ce segment si zona exact ca in industria auto.
Dar ajunge cu asta ca a devenit prea lunga povestea.
Asa cum am promis :9cdea4e797a39cc70c69bb8802885fc4.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

 

 

957ba783b1d90680154b1f0dfbd0eb4c.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk
 

 

 

2c8e304141ffd82a907826fce0447987.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk
 

f5b1872ddde495f856026ce1aea0ff60.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk
 

ed759b969a4b26c89a6d5ecffe5a66f6.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk
 

4a83be7d9f020f6fd825521bb6a0f9d3.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk
 

43c3f7b1052c492c162697d3f4a1072b.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk
 

320770960066a761c835fedb7d2b0d01.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk
 

ai pus niste intrebari, unde sunt raspunsurile.

Freddy Martens pe Flandria Ishiwata a mers la asta stiu sa raspund.

Trebuie sa pozezi mufele furca etc ca sa mi pot da seama de unele lucruri.

niste poze pe lumina natura nu ar strica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote
On 22.02.2017 at 21:41, Chris 71 said:

Asa cum am promis

Felicitari pt munca depusa. Nu te opri chiar daca unor membri de aici nu le plac bicicletele revopsite. Important este ca ai readus la viata o bicla clasica. Sa fiu si eu un pic carcotas saua nu prea se potriveste mergea ceva gen brooks ,in rest e mai mult decat ok

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Mss foarte mult. Am si o sa pe masura cinelli unicator dar trebuie curatata un pic.

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Unicanitor o cheama. [emoji4]

Da asa este. Mersi pt ca mai corectat.

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

Pep Magni
 
Anii '80 dupa mufe si decals.

Corect.
Problema e ca va trebuii revopsita.

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Semne de rugina decals aproape inexistent ..



Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/24/2017 at 4:15 PM, Chris 71 said:


Problema e ca va trebui revopsita.
 

 

Eu aș zice să nu te grăbeșt cu revopsituli. Decals se mai găsesc pe net, de curățat se poate cu ceva soluții care elimină rugina, apoi se poate da cu o ceară, dar, dacă îi distrugi vopseaua, și-a pierdut originalitatea. Revopsirea ar trebui să fie ultimul pas, soluția folosită în ultimă instanță.

 

 

Mai bine pune o poză cu ea întreagă, să vedem cum se prezintă.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, lynxul_negru said:

 

Eu aș zice să nu te grăbeșt cu revopsituli. Decals se mai găsesc pe net, de curățat se poate cu ceva soluții care elimină rugina, apoi se poate da cu o ceară, dar, dacă îi distrugi vopseaua, și-a pierdut originalitatea. Revopsirea ar trebui să fie ultimul pas, soluția folosită în ultimă instanță.

 

+1. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din experienta voastra, din citite, din auzite, care ar fi  cel mai bun otel pentru racing? Nu stiu neaparat cum as putea sa traduc cel mai "bun", dar cred ca se refera la toate elementele, nu neaparat cel mai usor sau cel mai shiftness si nu neaparat a o anumita perioada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 12 minute, Mookyama said:

cel mai bun otel

Dupa parerea mea otelurile din gama columbus nivacrom. Merg pe unul plus ca printre cele mai recente cadre de otel produse de Tommasini ( peste 2000 $ ) si Cinelli folosesc/au folosit nivacrom. Este doar parerea mea de neavizat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din citite doar, eu credeam ca poate este Columbus Max, tot din Nivacrom. Mai sap. E doar o curiozitate, nu stiu daca poti zice "cel mai bun", dar cu siguranta este un top 3. As mai adauga ca EL ar fi iarasi o varianta interesanta, fiind si destul de usor totodata, nu neaparat cel mai usor, parca in jur de 1700gr.

 

Ca o paranteza, legat de cadre, citisem faptul ca Bianchi 4x ar cel mai interesant pentru "racing". Din ce am gasit, cadrul ar fi facut din tuburi Columbus SLX, nivacrom intr-adevar.

 

Ar mai bin Reylonds 531, dar "experienta mea", daca o pot numi astfel, e relativ mai mult din citit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate lua in calcul si 753R, tot din citit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma cred ca totul se rezuma la Nivacrom (poate Thermacrom) si Reynolds 531 (c).

 

 

@crk am citit despre el, tot de curiozitate, parerile mereu vor fi impartite, dar macar mi-am satisfacut curiozitatea. Si o sa mai citesc, e chiar misto. Cel putin acum stiu ce sa caut si ce e posibil de pastrat.

Ma gandesc sa fac o un cadru de otel cu o echipare ceva mai noua si sa incep sa o folosesc sa vedem cum se comporta fata de carbon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 13 ore, Mookyama said:

cadru de otel cu o echipare ceva mai noua

Eu asta am facut si nu ma mai intorc la carbon niciodata. Nu contest calitatile sau avantajele carbonului dar cadrele se demodeaza f repede si nu rezista in timp ca otelul. Am mers si pe reynolds 531 dar mi s-a parut putin mai "gumat" decat nivacrom Asta e bicla mea cu dura-ace 10 speed. 33109453231_353e258c95_b.jpg

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinda p0rn :) Foarte faina! Sunt mavic 195 cumva? Si nu pot sa nu iti admir si cauciucurile gumwall cu...albastru! :D Sunt Velo?

 

Cadrul e un 57-59? Cum ai traduce mai gumat? Flexeaza mai mult? In ce situatii? Sunt curios de relatarea ta pentru ca experientele sunt tare individuale si mereu furi cate putin din experienta fiecaruia.

 

Haios gagiul asta, a primit 2000 de likeuri binemeritate pentru cadrul asta. Sunt intr-un grup nou, 21000 oameni, tare misto, incep incet sa prind tot mai multe.

 

Image may contain: outdoor

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 4 ore, Mookyama said:

Sunt mavic 195 cumva?

Nu,sunt mavic open 4 cd cu butuci dura ace 7403 care accepta 10 pinioane

 

în urmă cu 4 ore, Mookyama said:

si cauciucurile gumwall cu...albastru! :D Sunt Velo?

Da cauciucurile sunt veloflex master blue

 

în urmă cu 4 ore, Mookyama said:

Cum ai traduce mai gumat? Flexeaza mai mult? In ce situatii?

Da flexeaza mai mult sau cel putin asa mi s-a parut dar tin sa mentionez ca eu am 90 de kg

în urmă cu 4 ore, Mookyama said:

Cadrul e un 57-59?

Nu cadrul e 55.Mai pun 2 poze din alt unghi 33101385062_b53bae101e_b.jpg 32442602693_a872e2888e_b.jpg

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rhuudas m-a pacalit eticheta albastra. Stiam ca e verde la MA2 si MA4. Cadrul mi s-a parut nitel mai mare. Te impaci ok cu 55, la ce inaltime? 

 

Sper sa am ocazia sa pedalez si pe asa tubulatura, macar ca si feeling. Sa o pedalezi sanatos! #mejealous :P

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.