Recommended Posts

Nu cadrul e 55.Mai pun 2 poze din alt unghi 33101385062_b53bae101e_b.jpg 32442602693_a872e2888e_b.jpg

Superba.

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mookyama said:

la ce inaltime? 

178 si e perfect am si un cadru de 56 nici o diferenta sesizabila ,am mers si pe cadrul unui prieten de 58 si m-am simtit destul de bine. De curand si-a luat unul de 61 cum il asambleaza ma urc pe el sa vad cum e. 

 

în urmă cu 47 minute, Chris 71 said:

Superba.

Multumesc de aprecieri dar cred ca superba e cam mult spus. Initial nici nu am vrut sa o postez, saua si pedalele sunt pt confortul personal. Nu e o bicla pt vitrina ,plus ca e destula reticenta din partea unora la un otel cu STI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord legat de sa, insa legat de manete, am zis si eu wait, what :)) Cat despre pedale se pot schimba. Intr-adevar, dupa ce te chinui sa o aduci la un look cat mai aproape de original, e pacat de munca ta, banii tai, etc.

 

Insa daca o alergi, deja sunt pretentii personale. E mai mult decat o alegere. Stiu multi cu cadre de otel, insa furcile le au de carbon. Just because. Sunt firme care fac astfel de cadre, stiu o gramada si sunt misto. Ceea ce unora ar parea o struto-camila, altora li se parea un vis. Toate astea adunate fac otelul sa nu dispara. Ceea ce e bine. Pana la urma e vorba si de adaptare, chit ca nu ne convine. Si e bine ca inca avem de unde alege.

 

Mie imi place, in poze da tare bine. Daca as fi carcotas, albastrul de la cauciucuri cromatic nu se pupa, poate ar merge un negru-gumwall. Ai adus-o pana aici, ai timp suficient sa o "perfectionezi" dupa nevoile tale. Restul sunt preferinte personale, incepand de orice detaliu : marca, culori, geometrie, etc.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca s-a discutat despre culori/cromatica, eu o sa scot in evidenta doar ce mi-a placut foarte mult inca de la prima vedere: potrivirea dintre dungile gumelor si imbinarile galben/aurii ale cadrului. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, și eu zic că arată bine, chiar dacă am avut (și mai am) unele rezerve asupra modului în care au fost aurite mufele.

 

Cum se comportă la drum lung? Ai făcut cu ea ceva ture peste 100 km?

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 1 oră, lynxul_negru said:

 

Cum se comportă la drum lung?

Este cel mai bun cadru pe care am mers pana acum . Pentru mine si kg mele este cel mai bun compromis , adica nu flexeza f mult dar absoarbe bine socurile. 

 

în urmă cu 1 oră, lynxul_negru said:

unele rezerve

Eu unul nu am ,e aur pur de 24 de k pe deasupra un lac dur sa reziste in timp si de cromat nu am vrut ( mai am bicle cromate ). Inainte avea o vopsea anosta si nu ma multumea.

Before 32532367944_227cd71e73_b.jpg 

Multumesc inca o data de aprecieri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Pentru o mica revigorare a topicului si pentru ca in acest weekend vremea a fost excelenta, urc o poza facuta azi pe sosea, cu una din "fiarele" mele (prezentata aici cu ceva timp in urma).

Scuzati calitatea imaginii, dar se pare ca eu si la telefoane sunt destul de "vintage".

wkntac.jpg

 

Spor la pedalat!

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era fals plat unde ai făcut poza? [emoji16] altfel, cauciucurile sunt Michelin?

Știe careva dacă cablurile de frână de la manetele Weinmann se potrivesc și la Shimano 600? Puteți să îmi recomandați ceva cabluri, cămăși? Și dopulețele acelea albe se mai găsesc undeva, care intra pe cămașă și astupă intrarea la frână? De asemenea aș vrea să schimb și cablurile la schimbătoare, Shimano 600 front și DuraAce rear, cu tot cu cămașa respectivă de vreo 20 cm.
M-am gândit la Jagwire, fiind obișnuit cu celelalte, dar modele mai noi.
Dacă aveți ceva linkuri, mi-ar prinde bine. Mersi!

Am fost într-un service și mi-a cerut 200lei pe toată ingineria. Am mers pentru service general, de abia am luat-o. Dacă 200 a cerut pentru schimbarea cablurilor sau 140 parcă fără montaj, puse în mână, am tăiat-o cu aceeași viteză de acolo.




Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie careva din ce otel este cadrul acesta?

Altfel am tija de sa blocata. Am incercat cu WD40, nu merge. O sa incerc mai des si lovituri usoare in sa. Se vede dupa tija ca cineva a incercat sa o loveasca chiar bine, fata-spate, cu o bucata de lemn. Adica a facut o mare magarie, sper sa nu fie fisurat cadrul. Variante auzite ciocan invers, lichid de frana, amoniac, soda caustica...A incercat careva si a functionat? 

 

ctS1CEj.jpg

 

8gBGCmn.jpg

 

AKnZWdP.jpg

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi raspund singur, cred ca e Aelle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Referitor la filmul de mai sus, personal nu recomand procedurile brutale ale individului ”meseriaș”, de desprindere a tijei de șa. Există și alte metode nedistructive pentru scoaterea tijei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ajung la menghina, am impresia, pana la urma urmei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Mookyama said:

Imi raspund singur, cred ca e Aelle.

 

După dropouturile Gipiemme, pare într-adevăr să fie din gama Aelle, Gara, Zeta, Cromor

 

Dacă vrei o confirmare suplimentară, ia un șubler, măsoară diametrul tubului șeii și vom avea încă un indiciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, ciomby said:

Salut ! Referitor la filmul de mai sus, personal nu recomand procedurile brutale ale individului ”meseriaș”, de desprindere a tijei de șa. Există și alte metode nedistructive pentru scoaterea tijei.

Ce metode?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua! Am primit in urma cu cativa ani doua (semi)curse cu cadru din otel, le estimez a fi fabricate prin anii '60-'70. Folosesc doar una, marca F HENKET, cealalta o tin la pastrare. La cea pe care o folosesc mi s-au rupt niste spite, prinse in butuc pe partea cu blocul de pinioane. Si acum vine problema: nu gasesc cheie monobloc cu 24 de caneluri. Pe blocul de pinioane scrie ca e Maillard, fabricat in Franta. Ce solutie imi propuneti? Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma cu ceva vreme am cumparat un pep magni. ..e acum e gata. ...

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

E doar al doilea proiect asa ca nu ma judecati prea aspru [emoji12] [emoji12] [emoji12] bd82c8cefdec2d3e4935d3ce1a1e02c1.jpg5ec5849273240e9627811c1e097c041f.jpge4c72da04318657dc56f9cbead8b3f4a.jpg23a3189ee1ae061dbd1199c6a12b2605.jpge219e3438a6868aec02bd7f924afaf43.jpg7ada35ec48ee709ff6a820550c21986a.jpgafdf110cfcefc82c5f5e5512508c9279.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

  • Upvote 2
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum vine partea faina. ..am gasit pe un site un anunt. ...for sale or swap colnago super. ....ii ofer omului din start 200 €. ...nimic nici un raspuns. ..ofera altul 300. ..si atunci sa vezi. Acel moment care ti se intampla o data in viata. Ma suna omul si imi spune ca accepta un schimb cu o bicicleta care sa I se potriveasca. ..OK spun la inaltimea lui 5.5ft aveam doar un peugeot vogue si ala de dama. ..nici o problema zice el. Facem targul stabilim locul de intalnire si apoi incep problemele. ..bicicleta mea era nefunctionala [emoji12]. ..incepe o cursa de tt. ...gat bicicleta cauciucuri noi cabluri noi saboti frana noi banda noua pe ghidon reglaje roti centrate etc. ...100 km si ajung on time.
A fost o adevarata placere sa il cunosc pe Mick Roche in Gorey. ..pensionar omul 63 de ani fost militar ca si mine. Restul nu mai conteaza. ...

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

E mult de munca dar acesta a fost unul din telurile pe care mi le am propus. ..restaurarea unui colnago. ..564963de443f065180a0213e57828e33.jpgc6ec267d8937c987e307744aa705d7ee.jpgd6a1195c23929206a7d653c13e86ef3a.jpgae746b339e659d04a9b955f8a76f4a32.jpga42aa990f46ba51ae0a06052ae25cd92.jpg1ed628886ae45781e503bf94820b50c4.jpgd02472e9a714156b412974aeb8a514c1.jpg23ff1d42beb4277766689d8e260e311b.jpg

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/4/2017 at 6:15 PM, Donvalee said:

Salut ! Am gasit in magazia de la tara , bicicleta tatalui meu ! Ce imi puteti spune despre ea ! Multumesc anticipat ! 

 

E o bicicleta de pista (velodrom) marime cam 60 deci pt un tip de cam 1.82m ,se folosesc acum si pe strada uneori chiar si fara frane de catre hipsteri ca fixie/singlespeed.La valoare cadru nu ma bag,nu cred ca e ceva rar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut ! Am gasit in magazia de la tara , bicicleta tatalui meu ! Ce imi puteti spune despre ea ! Multumesc anticipat ! 
 
E o bicicleta de pista (velodrom) marime cam 60 deci pt un tip de cam 1.82m ,se folosesc acum si pe strada uneori chiar si fara frane de catre hipsteri ca fixie/singlespeed.La valoare cadru nu ma bag,nu cred ca e ceva rar.

Sar putea sa fie un cadru de la special division sports Raleigh. ..an 1973. ..sar putea sa fie one of a kind in Romania. .on eBay doar stapurile de pedale pot ajunge la 65 70 de €good luck with the sale. ..if you want [emoji12] [emoji12] [emoji12] give me a sing

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chris 71 foarte misto Magni! Felicitari si spor la treaba pe viitor! :)

Am o mica nedumerite : am un grup Athena, de prin anii 9x, pe un cadru Vicini. Problema e ca ergopowerele sunt varza, parca a raschetat cu ele pe jos. As dori sa le schimb. Si nu doar manetele, ci si schimbatoarele, de fapt, cu totul, fiind in mare parte defecte. M-am uitat pe spate, sunt doar 7 pinioane.

 

Problema e ca nu stiu cu ce sa le schimb. Seamana asa, insa sunt cu 8 viteze. Am observat aceleasi manete ca ar fi si pe Record 8v, numarul 2. Cum as putea face deosebirea intre ele, care e Athena si care e Record? Merge de la 8 la 7?

 

LE. De fapt, asta mai mult asa, acum observ diferentele intre ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.