littlemad 3 Posted November 27, 2017 35 minutes ago, atelier Honda said: krapf by losa. Mad scientist Quote Share this post Link to post Share on other sites
atelier Honda 88 Posted November 28, 2017 22 hours ago, littlemad said: Mad scientist ce ai tu nu se mai poate numi Losa. doar daca iei in considerare sa faci o bicicleta de curse cum a fost. ii garantez ca o scoti sub 10 kg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
littlemad 3 Posted November 28, 2017 Nu sunt interesat deloc de +/- 10kg,eu merg spre 8kg.Bile ceramice,titan,scandiu etc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 46 Posted December 8, 2017 Buimăcit de multele sfaturi și recomandări am hotărât să fac ceva să-mi placă mie. Am găsit alt cadru (Reynolds 531), altă furcă (Vitus 788) și am completat totul cu Shimano 600EX, bineînțeles fără pipă și tijă șa. Aștept axul pedalier, ultima piesă. Probă, demontat și vopsit verde mentă. La final trebuie să iasă sub 10 kg. Acum arată așa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gold Special 198 Posted December 9, 2017 E foarte bun cadrul și foarte faina furca. Dar eu cred ca nu se potrivesc împreună. Și in materie de Shimano 600 mie personal îmi place tare mult Arabesque. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 46 Posted December 9, 2017 Și eu cred cam același lucru. Cealaltă furcă (Tange) pe care o am ar fi fost mai potrivită. Din păcate tija ei este prea scurtă pentru toptube-ul cadrului manufacturat de Graf. Când o să am ocazia vreau să înlocuiesc Vitus-ul cu ceva mai pătrățos care să aibă niște mufe asortate cadrului. Chiar mă interesează un schimb dacă cineva are o furcă mai "veche" și vrea una mai "nouă". Până atunci bicicleta o să meargă cu asta. Și mie îmi place estetica seriei 6200 dar vreau ca bicla să funcționeze ireproșabil. 6207-08 merge brici ca să zic așa. Arabesque-ul, avănd în vedere vechimea, nu prea mai este foarte "ascuțit" sau dacă e în stare perfectă costă prea mult pentru calculele mele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 46 Posted December 10, 2017 *headtube nu toptube Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chris 71 5 Posted January 3, 2018 Eu zic ca ii sta bine si cu vitusul. Inca un aspect...ai nevoie de o furca cromata neaparat pt ca va fi greu sa gasesti una in aceiasi culoare Sent from my iPhone using TapatalkSi ca veni vb de vitus....ia uitati cu ce se da mos Craciun Sent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chris 71 5 Posted January 3, 2018 Sent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using TapatalkConstruita in proportie de 90 la suta cu NOS parts Vitus 992 ovoid dural Cu acest model Sean "king" Kelly castiga in 1992 Milan San remo Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 46 Posted April 21, 2018 O bătrânică sprintenă. Cadru Graf, furcă Gazelle, grup Shimano 600 (6207), jante Mavic, pipă și ghidon Cinelli. Anvelope 28mm cu sârmă și camere normale. 9,9 kg în forma actuală. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
d@n 19 Posted April 25, 2018 On 08.12.2017 at 19:28, Munchausen said: Buimăcit de multele sfaturi și recomandări am hotărât să fac ceva să-mi placă mie. Am găsit alt cadru (Reynolds 531), altă furcă (Vitus 788) și am completat totul cu Shimano 600EX, bineînțeles fără pipă și tijă șa. Aștept axul pedalier, ultima piesă. Probă, demontat și vopsit verde mentă. La final trebuie să iasă sub 10 kg. Acum arată așa. Faină ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mookyama 492 Posted June 17, 2018 Ma poate ajuta cineva cu un link, doua, la niste cabluri si camasi, frana si schimbatoare, la niste ergopowere Athena din anii 1988-92, de pe Bike24, daca se poate? Mersi! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
monitor77 0 Posted June 24, 2018 Salutari tuturor si bine v-am gasit ! Daca nu-i cu suparare, ma bag si eu in discutii, deoarece m-am pricopsit cu un obiect despre care nu stiu mare lucru si sunt convins ca aici gasesc oameni de bine si cunoscatori intr-ale bicicletelor, fie ele si vintage. Si anume: detin o bicicleta Peugeot, care, conform catalogului de pe peugeotshow.com pare a fi modelul PH 41 M de prin anii 84 - 85, desi pe serie scrie PE 41 M 57. Totul pe ea pare original, (mai putin ghidonul pe care l-am schimbat eu dar am si originalul) si este functionala. V-as ruga, daca poate cineva sa ma lamureasca referitor la model si cam care ar fi valoare ei in starea in care se afla. Va multumesc ! P.S.As fi vrut sa pun poze, dar nu stiu cum. Ma puteti ajuta, va rog ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PVN10 289 Posted June 24, 2018 Este city, nu cursiera! Quote Share this post Link to post Share on other sites
monitor77 0 Posted June 24, 2018 în urmă cu 1 minut, PVN10 said: Este city, nu cursiera! Deci nu am postat in locul potrivit ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
monitor77 0 Posted June 24, 2018 1 hour ago, monitor77 said: Salutari tuturor si bine v-am gasit ! Daca nu-i cu suparare, ma bag si eu in discutii, deoarece m-am pricopsit cu un obiect despre care nu stiu mare lucru si sunt convins ca aici gasesc oameni de bine si cunoscatori intr-ale bicicletelor, fie ele si vintage. Si anume: detin o bicicleta Peugeot, care, conform catalogului de pe peugeotshow.com pare a fi modelul PH 41 M de prin anii 84 - 85, desi pe serie scrie PE 41 M 57. Totul pe ea pare original, (mai putin ghidonul pe care l-am schimbat eu dar am si originalul) si este functionala. V-as ruga, daca poate cineva sa ma lamureasca referitor la model si cam care ar fi valoare ei in starea in care se afla. Va multumesc ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PVN10 289 Posted June 24, 2018 Ghidonul original nu era drept? Quote Share this post Link to post Share on other sites
monitor77 0 Posted June 24, 2018 Nu era chiar drept. Usor curbat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PVN10 289 Posted June 24, 2018 City. Nici are nimic special. E buna de mers la bere! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 46 Posted July 20, 2018 Cursiera Graf a ajuns la forma finală, 9.8 kg. Cadru și furcă Reynolds 531, grup complet Shimano 600 EX (6207-6208) cu schimbator spate SIS, roți Mavic MA40, anvelope Continental Classic 25 mm, șa Selle Royal S17, pipă și ghidon Cinelli, pedale MKS Quill 2K (există și pedale cu ratrapeuri dar nu sunt pentru București). Este extraordinar de legată, se aude numai lanțul trecând peste pinioane. Cu saboți noi Shimano 50T5 (Tiagra) frânele fac față în trafic urban. Urmează să fie demontată, vopsit cadrul, curățate/lustruite piesele și retapițată șaua. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 46 Posted August 18, 2018 Încă două clasice s-au adăugat la înghesuiala din casă. Cadru Leri Muggio Reynolds 531C, grup Campagnolo Triomphe 2x6 (manetele de la schimbatoare sunt Record), casetă Regina 13-21, jante Nisi, gume Continental Grand Prix 4000, pipă, ghidon și șa Cinelli (XA, Giro d'Italia, Unicanitor). 10,4 kg. Cadru Raleigh R-100 Cromoly 4130, grup Shimano 600 Ultegra 2x8, casetă Ultegra 12-21, jante Mavic MA2, gume Continental Grand Prix, pipă 3t Record, ghidon 3t Super Competizione, șa San Marco. 10,6 kg. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mookyama 492 Posted August 19, 2018 Foarte faine! Cum faceți sa arate așa frumos jentile respective? Recomandați un service din București pentru butuci? Am 2 jenti cu butuci Athena, iar vânzătorul “a uitat” sa menționeze, pe lângă altele, și faptul ca ar avea ceva probleme. Mersi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 46 Posted August 19, 2018 Mulțumesc! In primul rând sunt foarte pretențios când cumpăr roți. Aștept până găsesc unele care arată bine. Pe urmă le curăț cu alcool izopropilic și la sfârșit le lustruiesc cu pastă specială și cârpă. Răbdare multă. Spițele luate una câte una și la sfârșit totul strălucește. La Bikexpert Unirea mecanicul (Ion) e foarte priceput. Dar este foarte ocupat, durează ceva. Deasemenea trebuie sa te duci cu bile și conuri, ei nu au. Alt mecanic bun mai găsești la Bike Xcs Aviatiei (Dan). Lucian de la Bița Color e specialist în vintage dar nu cred că lucrează acum. Quote Share this post Link to post Share on other sites
atelier Honda 88 Posted January 5 On 8/18/2018 at 9:00 PM, Munchausen said: Încă două clasice s-au adăugat la înghesuiala din casă. Cadru Leri Muggio Reynolds 531C, grup Campagnolo Triomphe 2x6 (manetele de la schimbatoare sunt Record), casetă Regina 13-21, jante Nisi, gume Continental Grand Prix 4000, pipă, ghidon și șa Cinelli (XA, Giro d'Italia, Unicanitor). 10,4 kg. Cadru Raleigh R-100 Cromoly 4130, grup Shimano 600 Ultegra 2x8, casetă Ultegra 12-21, jante Mavic MA2, gume Continental Grand Prix, pipă 3t Record, ghidon 3t Super Competizione, șa San Marco. 10,6 kg. Am manete de schimbator pt grupul tau. Quote Share this post Link to post Share on other sites
frant_ro 33 Posted January 24 Foarte misto fiarele...Raleigh imi place mult cum arata...sa le calaresti sanatos! Quote Share this post Link to post Share on other sites