Rubyca

2012.05.26-27 Cupa Emmedue Sport - Drumul Vinului

Recommended Posts

Nu e prea ok sa dai doar descrierea "costum liquigas" ca eram 2 sau 3 cu costum liquigas si ne bagi pe toti in aceeasi oala. Daca ar veni cineva si ar spune "tanar pe cursiera costum geiger" ? Preferabil ar fi sa zici un numar de concurs sau nume sau mai multe detalii . Eu eram unul din cei 3 cu acel echipament si am fost pe podium dar nu m-am tinut decat de ghidon :D .

Ai dreptate, imi cer scuze celor care corespund descrierii mele sumare, fara a fi in cauza. Eu doar atit am vazut, si daca l-as vedea dinnou nu sunt sigur ca l-as recunoaste, voiam de fapt sa atraga tentia asupra impactului negativ al unor astfel de practici/atitudini asupra tinerei generatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tare mi-ar plăcea să-l aud pe 445 comentând o etapă din turul franţei. ce putem face în sensul ăsta?

Eu as fi curios sa ii aud pe multi de aici, care chiar stiu istoria ciclismului si totodata cu ce se mananca acest sport. Nu 2 baieti care sunt pusi acolo ca sa isi ia un salariu.

Cat despre mtb, si eu m-am ratacit la ultimele 2 editii(si tot asa eram in fata). Sunt prea multe bucle si daca nu stii traseul, chiar e greu sa nu te ratacesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tare mi-ar plăcea să-l aud pe 445 comentând o etapă din turul franţei. ce putem face în sensul ăsta?

il invitam la o terasa la o bere, cand e o etapa din tur, luam sonorul si il punem sa comenteze.

o sa fie cam greu cu spectatorii, dar ne descurcam noi. eu unul ii dau primele 5 beri, de restul sa se ocupe ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezolvăm problema cu 445 în doi pași:

1. El scrie articole la fel de frumoase pentru ciclism.ro.

2. Eu îl plătesc pentru acest lucru.

Dacă este interesat poate trimite un PM pe adresa redacției (adica la mine).

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

brava bădie, aşa mai vii de acasă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezolvăm problema cu 445 în doi pași:

1. El scrie articole la fel de frumoase pentru ciclism.ro.

2. Eu îl plătesc pentru acest lucru.

Eu vreau live domne, pai inregistrat nu are niciun farmec

Romanul domne, krupp il descopera si vine Ovidiu si ni-l fura. O sa devina primul ciclist amator platit sa-si povesteasca pasiunile.

Felicitarile mele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ietete cum se iscă idei bune. se ia feed video cu etapa live, se bagă pe ciclism.ro, se pune un microfon cu 445 ataşat şi iaca alternativă la eurosport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poate fi decat onorabila decizia lui MBZ de a-mi posta povestea ca una de referinta pentru cursele de sosea.Ma bucur ca v-a placut,multumesc pentru aprecieri,desi eu nu ma asteptam la asemenea reactii din partea vostra.

Cat despre comentator de ciclism...nu cred ca e cazul,diferenta intre mine si un comentator a fost ca eu am fost acolo,am luat pulsul si tensiunea cursei.M-a preocupat mult pregatirea acestei competitii si probabil de aceea a iesit si relatarea pe masura,pentru ca am pus o leaca de suflet.

Cu cea mai mare placere imi voi prezenta jurnalele de cursa la care urmeaza sa particip.

O rugaminte am inainte de a fi postata povestea mea,as dori sa pot edita cateva greseli,sa modific si timpul catorva verbe,am scris aseara oarecum in graba si am mancat si cateva litere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Admirabila relatarea de la fata locului Stefane. A iesit asa frumoasa pentru ca asa cu ai spus si tu pui foarte mult suflet cand vine vorba de ciclism cu tot ce inseamna el. Desi eu nu sunt un cunoscator in ale ciclismului imi aduc aminte de tine cand ai inceput sa vii la ture pe un fel de MTb(ciclocross) Neuzer parca era si de atunci am zis ca baiatu' asta are ceva pentru sportul asta. Eu imi luasem cursiera si ma uitam la tine cum te departai cu grupul fruntas.

Cum am mai zis si pe un alt topic sunt FAN declarat 445.

Sa auzim de performante cat mai stralucitoare si de relatari cel putin la fel de minunate. Daca o sa faci acele relatari de la curse cred ca vor deveni lucrurile cele mai citite de pe acest forum.

Respect

Eu as mai iesi cu tine pe DN3 dara daca stiu ca ii cam dai in goarna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit cu mare placere relatarile scrise de 445 si de Hcampian, cu care am avut onoarea sa ma intalnesc chiar pe traseu, nu pentru mult timp :)), imi permit sa pun link si spre povestea mea, cu mentiunea ca nu e asa de plina de seva scriitoriceasca :) http://www.dirtbikezone.ro/cupa-emmedue-sport-mtb-65-km-cine-si-a-dorit-noroi.html

filmarea va fi gata de abia vineri, cred ca e cea mai spectaculoasa din ce a "vazut" ghidonul meu. mare lucru mersul eficient pe noroi!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulamentul UCI

Articolul 12.1.040 Disciplina si Proceduri

Punctul 18 din tabelul de penalitati spune asa:

Rider holding on his team vehicle -

- Rider elimination and 200 CHF penalties

- Team manager elimination and 200 CHF penalties

- team: exclusion of the vehicle without the posibility of replacement

Ok ultimul post legat de trasul de masini.

E corect extrasul din regulament, insa la profesionisti, dupa defectiune sau in etapele montane mai vin ciclisti agatati si arbitrii inchid ochii. Dar aia se chinuie sa prinda timpul de control, in niciun caz nu merg la bataie!

Trebuie sa fii bou sa crezi ca e corect sa vii cu masina la 60 la ora la deal si ca asa ai eliminat handicapul dar de defectiune.

Totusi uite ce simplu a fost de facut o cursa de sosea! sper sa fie incurajati si alti organizatori de concursuri sa se apuce de sosea. Unele sunt chiar usor de facut, de exemplu un contratimp in catarare Brasov-Poiana etc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi uite ce simplu a fost de facut o cursa de sosea! sper sa fie incurajati si alti organizatori de concursuri sa se apuce de sosea. Unele sunt chiar usor de facut, de exemplu un contratimp in catarare Brasov-Poiana etc..

asta ar fi superb intr-adevar.

pana atunci, avem KOM in iulie, cred ca ultimul pe anul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e asa simplu, ca nici pentru KOM ala din cate am inteles nu s-au obtinut autorizatii sa inchida si ei soseaua, macar partial, o ora. Ca pentru partzaitorile de la VTM se poate inchide cate un drum national fara nici o jena o zi intreaga de weekend, iar daca e sa o iei la numarat, participantii de acolo sunt mult mai putini. Dar na, daca nu emite noxe, nu e de interes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine decide daca se inchide sau nu drumul? (adica cine are puterea de decizie? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politia.

Ei nu închid drumul dacă nu exista avizul Federației Române de Ciclism. Nimeni nu vrea să organizeze curse de amatori cu FRCT așa că nimeni nu poate să închidă un drum pentru o competiție de șosea. Este un cerc vicios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

filmarea va fi gata de abia vineri, cred ca e cea mai spectaculoasa din ce a "vazut" ghidonul meu. mare lucru mersul eficient pe noroi!

Lasa ca ai mers super bine, abia asteptam filmarea, ca poze de la MTB, canci momentan, desi au fost unii ce au facut tot felul de poze artistice, prin balti. Super povestirea ta. Atentie mare cu copiii localnici, unii sunt pusi pe sotii, au fost cazuri si mai grave, cu fracturi, internari si politie, trebuie maxima atentie. Cei de la Emmedue au fost in general cuminti si nu au fost pusi pe sotii, spre norocul nostru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politia.

Ei nu închid drumul dacă nu exista avizul Federației Române de Ciclism. Nimeni nu vrea să organizeze curse de amatori cu FRCT așa că nimeni nu poate să închidă un drum pentru o competiție de șosea. Este un cerc vicios.

Politia nu inchide nimic.

Politia rutiera doar isi da avizul la acordul exprimat de administratorul drumului. Si bineinteles asigura masurile de asigurare a fluentei traficului si sigurantei circulatiei.

Mai poate fi facuta solicitarea, ca manifestare publica, cortegiu, concurs etc si catre Consiliul Local de pe raza caruia trece acel sector de drum. Acesta isi da acordul, acord folositor in cererea catre administratorul drumului care poate fi altul ca institutie decat Consiliul Local.

Nu iti trebuie nimic de la nici o federatie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na bine. Inchide tu un drum si eu organizez acolo o cursa de ciclism.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nici nu trebuie neaparat inchis drumul, nici la emmedue nu a fost inchis drumul, dar s-a folosit antemergator de la politie si a fost destul de eficient si plutonul mergea pe mai tot drumul.

Mi se pare un minimum acceptabil pentru Romania pentru un concurs de sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din curiozitate, pentru ca organizatorii n-au facut-o, am incropit clasamentul Cupei Emmedue, cu toti cei care au terminat cursa de 100 si de 65. E facut de mana, deci e supus greselii, tot ce-i posibil sa fi omis pe cineva sau sa fi calculat ceva gresit. Mie asa mi-a iesit, daca e cineva curios:

1. Cleppe Wouter 05:59:59

2. Tudor Oprea 06.07.11

3. Losoncsi Cristian 06.23.25

4. Manea Rares 06.33.41

5. Juganaru Razvan 06:38:33

6. Ionascu Marius 06:39:25

7. Frunzeanu Marian 06:49:18

8. Gandila Fabian 06:51:52

9. Sarosi Francisc 06.52.10

10. Gheduzzi Ulisse 07:04:06

11. Daniel Crista 07:11:03

12. Grigorescu Filip Ilie 07:19:07

13. Ciotic Cristian 07:20:48

14. Pisica Robert 07:27:26

15. Buzas Stefan 07:29:25

16. Popovici Georgian 07:30:34

17. Mircea Gustav Robike 07:36:19

18. Burcescu Mihai 07:55:36

19. Vlad Bogdan 08:23:26

20. Ghilt Cristian 08:24:08

21. Campian Horatiu 08:29:34

22. Georgiadis Georgios 08:57:19

23. Titel Rusinaru 09:09:06

24. Bituleanu Emil 09:24:30

25. Ursu Gabriel 09:57:19

26. Jan Glass 10:31:10

27. Buciuc Sergiu 10:45:22

28. Crivoi Andreea 11:04:41

29. Rosca Razvan 11:46:29

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa putini au fost cei care au dat piept cu urrsul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unele sunt chiar usor de facut, de exemplu un contratimp in catarare Brasov-Poiana etc..

Eu nu cred ca Brasov-Poiana ar fi chiar asa de usor de inchis (nu vorbesc de cazurile de care amintea Horatiu). Nu e un drum intre doua sate.

Dar macar la un Risnov - Poiana poate ca am putea visa.

Sau ceva Podu Dimbovitei - Dimbovicioara Ciocanu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.