Rubyca

2012.05.26-27 Cupa Emmedue Sport - Drumul Vinului

Recommended Posts

"Startul oficial - din fata Cramei Seciu in directia Seciu - Galmeia. Primii 7 km vor fi parcursi la un ritm controlat, in spatele masinilor de arbitrii. Startul tehnic - competitiv- se va da la finalul coborarii, la intrarea in DJ 232. ATENTIE! Se va face o regrupare a concurentilor inainte de startul tehnic si avem rugamintea sa evitati aglomerarea pe zona de coborare!"

Dupa ce am auzit rezultatele oficiale si am vazut ce timp am scos (1.38.08 - loc 49 la General), mi-am dat seama ca daca era un Start corect, in conformitate cu regulamentul si cu anunturile repetate la statie, aveam sansa sa vin in primii 30-35, bineinteles beneficiind si de ceva trena tinuta de altii (pe plat am mers 95% singur sau am dus trena, nemai avand prospetimea necesara pe urcari). Atunci, numarul de locuri pierdute fiind f mare, rezultatele nu sunt in conformitate cu forma si valoarea sportiva a celor clasati asa cum am crezut initial. Se vede treaba ca o singura greseala organizatorica poate compromite un intreg concurs si asta e pacat.

Raman cu bucuria participarii la primul meu concurs de sosea si cu satisfactia sa-l vad printre cei mai buni de la Elite, pe 445. Pacat ca se incapataneaza sa nu treaca la Elite si sa alerge pt. vreo echipa care sa-i asigure suportul necesar pt performanta. Nu e insa prea tarziu, are doar 25 de ani. Dupa ultimile rezultate (loc 2 la Cyc la PE, si loc 1 aici la categoria lui de varsta) ar cam trebui sa-l racoleze cineva pe la vreo echipa.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citesc forumul de vreo trei ani, am cont de aproape unul dar abia asta e prima mea postare. M-am hotarat sa scriu pentru ca am urmarit acest thread inca de la inceput, am participat la cursa de 100 km si as vrea sa las aici cateva din impresiile mele. Din cate inteleg unii din organizatori sunt membrii ai forumului si poate ii intereseaza feedback-ul. Chiar daca vine de la un simplu amator.

Exceptand startul “neutralizat”, din punctul meu de vedere, cursa a fost absolut perfecta. Ca sa vedeti cat de indus in eroare am fost, si sa mai descretesc fruntile pe aici, aflati ca eu am fost convins ca neutralizarea se va petrece exact ca anul trecut. N-am tras de loc in primii km. Am mers mai mult din inertie. Ei bine, era aproape pustiu cand am ajuns pe linia dreapta a primei coborari. Dupa km 7 media era de 36 km/h. :) Am vazut un filmulet pe net facut in curba aceea la stanga de la km 8. Din momentul in care au trecut primii si pana am ajuns eu acolo, trecusera SAPTE minute... Asta e... Anul viitor o sa incerc sa fie doar doua-trei :)

Ideea unui start dat in Boldesti asa cum spune Horatiu mi se pare foarte buna. Pana sus la Seciu ne “neutralizam” cu siguranta si nu vor fi probleme de inghesuiala pe prima coborare. Asta nu ar face decat sa faca si mai spectaculoasa o cursa deja perfecta.

Ca organizare nu am nimic de reprosat. Puncte de alimentare au fost si mai dese (si cele 3 de anul trecut erau suficiente). Pajiturile au fost la fel de bune ca si cele de anul trecut. Atmosfera excelenta din partea copiilor. Apropo de asta, Viorel, cred ca Vadul Sapat se numea satul respectiv.

In alta ordinde de idei... Felicitari lui Horatiu si Stefan 445 pentru articole. Horatiu doar un amendament. Coborarea dupa Tataru. Poate tu visai ca ar fi un Paris-Roubaix. Eu doar ma rugam: Da Doamne sa nu fac pana... da Doamne sa nu fac pana... Nu aveam nici camera de rezerva nici pompa cu mine.

In rest, ce sa spun, nu pot decat sa sper ca baietii de la Emmedue raman un exemplu si vor impulsiona si alte cluburi sa organizeze si ele curse pe sosea. Ca tare frumoase sunt...

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am participat și eu la MTB 35 de km. Păcat că n-am și terminat, nu de alta dar nu m-a lăsat bicicleta. La cramă la Seciu am rămas fără nicio frână funcțională iar anvelopele de 2.2 au înaintat destul de greu prin noroaie (din păcate n-am altele momentan).

Legat de organizare...

1. La start, s-a zis că începem la 10.30 inițial. Bun.. multă lume știa de pe site că startul se dă la 10.45, organizatorul de la microfon nu știa asta.

2. La premiere dacă stăteai pe laturi nu vedeai nimic datorită steagurilor cu sponsori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HMMMMMMMMMMM

Acum dupa una calda atla rece. Postul meu de pe FB despre trisarea de la sosea a fost cenzurat. Tot PUMN IN GURA ? Sau nu vreti sa invatat din esecuri ?

Hai sa repet. Marius Petrache A TRISAT !. Eu pun ca argument regulamentul UCI (chiar daca era concurs de amatori) in contrapartida cu injuraturile. Ca vad ca asta este singurul argument. Ei fac regulament si eu sunt injurat ca nu si-l respecta.

Invatati sa traiti in realitate si sa acceptati faptul, sa va cereti scuze public si sa rezolvati intr-un fel aceasta problema. Consider ca este cu atat mai penibil faptul ca tot incercati sa aparati un 'zeu' si sa ii stergeti urmele. Nici macar nu-l cunosc.

Daca si aici voi fi cenzurat oi gasi eu un blogg .....

INAINTE DE TOATE : Acest post este un raspuns personal din partea mea , ca membru in echipa Emmeduesport!

Viorel , te rog sa nu mai faci pe victima si sa dezinformezi lumea , deorece post-ul tau de pe FACEBOOK este la locul lui , nimeni nu l-a sters, nimeni nu vrea sa iti "bage pumnul in gura" cum zici tu ! Suntem cinstiti si lasam ca acest eveniment sa ramana si cu bune si cu rele in amintirea noastra si cu speranta ca in anii urmatori toate problemele aparute se vor rezolva!

Consider ca a fost un eveniment per total reusit, luand in calcul si probleme aparute , un eveniment la care s-a muncit foarte mult, facandu-se mari eforturi financiare si de logistica!(e greu sa organizezi 1 concurs intr-un weekend, ce sa mai zici de 2 si diferite!!!!)!

Vlad si echipa au muncit foarte mult si nu cred ca imaginea evenimentului trebuie patata de tine pentru nimic !!!!

ACUMA : CAZUL PETRACHE!

Totul e foarte simplu si pentru ca toata lumea sa inteleaga despre ce este vorba , voi face o mica relatare!:

Sportivul echipei Marius Petrache , dupa ce a avut o problema tehnica si a schimbat bicicleta, a fost ajutat , tinandu-se de masina tehnica(Shimano) sa revina in pluton! Ca penalizare , respectandu-se regulamentul , acesta a fost descalificat si a pierdut locul 3, castigat pe merit, dupa ce a revenit in pluton!

Nu inteleg , unde este problema , care este numultumirea ta!!!!????? A trisat , a fost descalificat , nu s-a tinut cont nici ca este sportiv la EMMEDUE(dovada ca organizatorii au fost FAIR-PLAY), nici ca a avut o problema grava tehnica si trebuia sa ajunga in pluton! Daca ne gandim bine si in TURUL FRANTEI se mai practica !!!!

Sunt curios cate cluburi isi descalificau sportivul, sunt curios daca tu ai fii facut la fel????? ?????

De ce simti nevoia de scuze ????? Consider ca un gest mai mare de respect nu exista , aici referindu-ma la MASURA LUATA DE ARBITRII!

In final , traiasc cu speranta ca am lamurit problema si ca la anul va fii un eveniment de 2* mai reusit! TOATE CELE BUNE!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

g.popovici

In general ce scriu pe FB scriu si aici. Si despre sosea cred ca mi-am exprimat deja opinia in cuvinte de lauda.

Despre trisat observ ca este prima pozitie oficiala a organizatorilor (si foare la obiect) pe aceasta tema scrisa inca doar aici . Ar fi bine sa fie postata si pe site-ul de organizare sau pe FB (daca se considera cazul) . Nimic mai mult si incheiem subiectul sosea ...

P.S. Tu ai vazut clipul postat cu o pagina inainte ? Imi vine sa rad cu lacrimi sincer !

Share this post


Link to post
Share on other sites

g.popovici

In general ce scriu pe FB scriu si aici. Si despre sosea cred ca mi-am exprimat deja opinia in cuvinte de lauda.

Despre trisat observ ca este prima pozitie oficiala a organizatorilor (si foare la obiect) pe aceasta tema scrisa inca doar aici . Ar fi bine sa fie postata si pe site-ul de organizare sau pe FB (daca se considera cazul) . Nimic mai mult si incheiem subiectul sosea ...

P.S. Tu ai vazut clipul postat cu o pagina inainte ? Imi vine sa rad cu lacrimi sincer !

Pana una alta, organizatori au un site, si au scris acolo ce au avut de scris. Nu vad de ce ar trebui formulate nu stiu cate scuze pe toate gardurile? Ca vrea viorel? Who the fuck is viorel?!

Razi? Nu o sa ai absolut nici o idee cum sta treaba la ciclismul de sosea(defapt cu nici o forma de ciclism..), cat timp o sa invarti tu la pedale(nici eu nu stiu asa multe aici ca nu m-a pasionat, dar cu siguranta stiu cu mult mai multe decat tine).

P.S. @adr90 A spus vreo minciuna Marius? Daca el si cu Marian ti-au dus o mare parte din traseu plasa, ca tu sa poti castiga la final, as avea bunul simt sa nu fac mistouri ieftine ;)

P.S. 2 Nu am mai stat acum sa citesc regulamentul. Daca l-am incalcat, accept sanctiunile.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horatiu doar un amendament. Coborarea dupa Tataru. Poate tu visai ca ar fi un Paris-Roubaix. Eu doar ma rugam: Da Doamne sa nu fac pana... da Doamne sa nu fac pana... Nu aveam nici camera de rezerva nici pompa cu mine.

Na, ce sa faci, eu sunt MTB-ist de formatie "profesionala" si destul de recent cochetez cu ideea de road-race. Ba mai mult, m-am apucat de ceva ciclocros, asa ca sunt mai greu de impresionat cu drumurile proaste. Si sa stii ca si prin Alpi, mai ales in zona italiana, sunt drumuri destul de sparte - bine, nici chiar asa.

In alta ordine de idei, de cand am ramas efectiv cu buza umflata ca prostu' in camp dupa ce am facut dubla explozie la cursiera intr-o groapa iesita subit de sub un buldoexcavator la care stateam la plasa cu vreo 35 km/h, camerele fiind facute franjuri si eu avand doar o camera de rezerva, nu mai plec fara doua camere nici pana la magazin. Stiu ca exista si o masina tehnica, dar totusi aia ar trebui sa fie pentru roti rupte si alte nebunii, nu pentru o pana care se rezolva singur in 2-3 minute cu putina pricepere. Adica na, la concurs pana la urma te rogi de cineva care nu trage pentru locuri in fata si te ajuta, dar eu nu prea sunt de acord cu mersul asta cu "mana-n fund", desi cunosc multi care merg asa pana la urma. O pompa mica, doua camere si un set de chei cu cheie de lant inclusa nu sunt asa mari, ocupa jumate de buzunar de la tricou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@viorel

Am mai spus odata ca subiectul Petrache este inchis. Te rog sa incetezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prieteni Dragi!

Si pe Dumnezeu il injura multi, zilnic, si intotdeauna vor exista nemultumiri.

Si eu consider ca s-au spus suficient de multe cuvinte, unele nu usoare...

Il cunosc suficient pe Marius Petrache ca sa am mari dubii ca a trisat sau a vrut sa incalce intentionat regulamentul in beneficiu propriu.

Mie mi-e teama ca avand format un cliseu de posibilitati permise pentru revenirea in pluton, l-a folosit, neavand in momentul cursei gandul la regulamentul cursei. La orice sport, in timpul unei faze intense, sportivul joaca acel sport nu face gesturi pe un regulament dat. Daca depsaseste limitele regulamentului, exista(tocmai de acceea) arbitrii care sanctioneaza acea incalcare. Asa s-a si intamplat si nimic nu-i este imputabil nimanui. Situatie similara acum 3 ani cand Basso a fost descalificat si acuzat la PE ca a "taiat" din traseu intentionat.

Parerea mea este ca trebuie exclus asta din start, si numai cine nu-i cunoaste pe acesti oameni si efortul lor zilnic poate crede ca ei vin la o cursa sa faca "ciubucuri" sau "easy money".

Legat de Traseul MTB al Cupei de la Ploiesti, opinia mi-am exprimat-o.

Daca mai multi ar fi specializati in analiza, ar disparea acea indarjire proprie subiectivismului, si ar fi dominanta perspectiva detasata, clara, obiectiva proprie unui ochi critic de specialist.

Ma uit la formalismul simplu al curselor de rally car din Romania, unde totul e limpede, oamenii stiu cu ce se mananca, o contestatie e contestatie si rezolutia este asumata de toata lumea, nimeni nu se porcaie. SI ei sunt romani si pot, ar trebui sa se poata si la ciclism sa existe respect.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... eu nu prea sunt de acord cu mersul asta cu "mana-n fund"....

Anul trecut am fost cu mtb-ul la cursa pe sosea si pe coborarea aia am mers cu 65 la ora fluierand. Anul asta mergand pe bicicleta de sosea iti imaginezi socul. Am mers cu cel mult 45-50 la ora implorand divinitatea sa ajung in vale fara vreo pana. E drept, eram oarecum constient de cum va fi acolo si m-am asigurat ca ajung totusi inapoi acasa. Am lasat un rand de chei de la masina unui prieten care concura la cursa de 50 km. Sa vina sa ma culeaga de pe traseu in cazul in care am vreo problema :)

Dar ai absoluta dreptate. Nu ar trebui sa ma bazez ca exista o masina tehnica pe traseu ci doar pe mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu citesc din nou povestea lui 455 și îmi dau seama ce nație de prostalăi suntem. Emmedue este una dintre puținele curse unde amatorii pot să participe (nu discutăm de pseudo-concursurile de la Dragonul Roșu unde te învârți în cerc până amețești) și noi ne pierdem timpul pe forum cu lamentări și acuze.

Este atât de ușor să acuzi un organizator dar este atât de greu să organizezi un concurs de ciclism, in concluzie hai sa acuzăm.

de râsul curcilor

  • Upvote 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord cu ovidiu. :)

Eu sufar si acum ca nu am participat si la sosea :(.

Nu pot sa cred ca e singura competitie de sosea pentru amatori.

Am fost doar la MTB si a fost fun. La inceput pe cursele cu noroi, cand te stropesti putin ti se pare ciudat, dar dupa ce imbratisezi noroiul e distractie, e eliberare, e fun. Aveam noroi pe buze si am vrut sa-l dau jos cu limba, si surpriza .... l-am mancat pe tot :D - surplus de minerale :))

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coborarea de pe Tataru mi s-a parut cea mai misto parte din tot traseul, am lasat acolo bicla sa se duca libera, probabil ca am prins vreo 70 (enorm pt greuatea mea de 53kile). Bine, eu am ciclocross si sunt oarecum invatat cu soselele proaste, deci nu m-a deranjat prea tare.

Ar fi interesant daca s-ar publica pe undeva filmul evenimentelor dpdv organizatoric, adica toti pasii care trebuie urmati, poate se mai incumeta cineva sa organizeze si prin alte locuri concursuri de sosea pentru amatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din nefericire Emmedue este una dintre putinele curse de sosea din Romania atat pentru profi cat si pentru amatori. Eu sunt convins ca in urmatorii ani numarul lor o sa creasca exponential.

O sa mai avem si la Sibiu, de ce nu ar mai putea fi altele si in alte judete- echivalentul maratoanelor de la MTB? Cu siguranta ele manifesta interes cel putin la fel de mult precum cursele de MTB.

Vis-a-vis de raspunsul la intrebarea mea de mai sus raspunsul ar fi ca e greu de inchis drumul respectiv(din ce am citit in paginile anterioare). Dar de ce asa? Daca autoritatile isi dau acordul Politia nu ar trebui decat sa execute. Poate ne mai lamureste Ovidiu cu acest aspect.

Zicea cineva de Rasnov-Poiana- nu cred ca e imposibil de inchis drumul pentru jumatate de zi- exista si alte variante de a ajunge in Poiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boske, nu te supara pe mine, dar de cate ori ai fost sa obtii niste autorizatii, de la Primarie, de la Politie, din alte parti? Vad ca iti dai cu parerea ca nu e greu de inchis Rasnov Poiana pentru jumatate de zi... Fizic nu e greu, inchiriezi niste garduri de la jandarmerie si cu un om sus si unul jos, ai inchis zona. Dar cine iti da aprobare sa faci asta? Si cand o faci? In weekend, cand e aglomeratie pe toate rutele din zona aia? In timpul saptamanii cand nu iti va veni nimeni la concurs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

. La orice sport, in timpul unei faze intense, sportivul joaca acel sport nu face gesturi pe un regulament dat. Daca depsaseste limitele regulamentului, exista(tocmai de acceea) arbitrii care sanctioneaza acea incalcare.

De multe ori am experientat acest "feeling"... Cred ca la mine se impune o stare de agitatie care se combina cu o lipsa de oxigen la creier, si cateodata sunt si eu surprins cat de "intunecat" pot sa fiu in unele cazuri.

Despre cursa de sosea, am participat la tura de 50 km, o experienta noua pentru mine, si totodata de neuitat. Urmaresc de un timp marile tururi, dar niciodata nu am inchipuit ca o cursa de sosea poate fi atat de plin cu actiune, atat de interesanta. Sincer nu prea am inteles cum pot suporta ciclistii orele de pedalat monotone... PANA ACUM :)

Stand pe frane la prima coborare, ramanand in urma la primele atacuri, recuperarea pana la plutonul fruntas, si chinul pe ultima urcare ( unde cautam cateva pinioane in plus, dar n-am gasit ) eram cu zambetul pe buze din fericire.

Totalizand, sunt foarte bucuros ca am avut sansa sa incerc o cursa de sosea, si abia astept sa mai am posibilitatea sa particip la curse de amatori de acest gen.

In final am ajuns pe loc. 4 la categorie, fiind super incantat de mine :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boske, nu te supara pe mine, dar de cate ori ai fost sa obtii niste autorizatii, de la Primarie, de la Politie, din alte parti? Vad ca iti dai cu parerea ca nu e greu de inchis Rasnov Poiana pentru jumatate de zi... Fizic nu e greu, inchiriezi niste garduri de la jandarmerie si cu un om sus si unul jos, ai inchis zona. Dar cine iti da aprobare sa faci asta? Si cand o faci? In weekend, cand e aglomeratie pe toate rutele din zona aia? In timpul saptamanii cand nu iti va veni nimeni la concurs?

Nu am zis ca e usor doar vroiam sa ma lamuresc unde anume se impotmoleste treaba.

La politie sau la Primarii sau la Administratia drumurilor? Fara sa fi studiat procesul logic ar fi cam asa:

1. Apobare Primarie;

2. Abrobare Administratia drumurilor;

3. Executie Politie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu unde stai tu, dar in Romanica logica si organele statului se intalnesc foooaaaarte rar si greu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goofy, stie toata lumea ca e grele cu organele, dar, de ce sa nu incercam?

Cred ca e mai usor sa cauti niste primarii dispuse sa dea avize si apoi faci un traseu prin zona lor :)

La urma urmei, nu vad de ce nu ar sprijini astfel de concursuri, asa se obtine promovare turistica pentru zona in cauza.

Si oricum, nu vrea nimeni sa se inchida DN1, daca se reuseste sa se faca un circuit pe judetene nu cred ca ar fi mari probleme.

Oricum ar fi, cred ca ar trebui mutata discutia asta intr-un topic separat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalinm, nu stiu cati stiu daca nu s-au lovit de ele... De incercat merge incercat, ramane de vazut si daca se reuseste. Solutia cea mai buna cred ca e cea propusa de tine :)

Cat despre promovare samd, tu pleci de la premisa ca pe ei ii intereseaza si le pasa de asa ceva... Not applicable :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coborarea de pe Tataru mi s-a parut cea mai misto parte din tot traseul, am lasat acolo bicla sa se duca libera, probabil ca am prins vreo 70 (enorm pt greuatea mea de 53kile). Bine, eu am ciclocross si sunt oarecum invatat cu soselele proaste, deci nu m-a deranjat prea tare.

Nuuu... Enorm e sa mergi cu 50 la ora pe acolo atunci cand cantaresti 90 de kile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fizic nu e greu, inchiriezi niste garduri de la jandarmerie si cu un om sus si unul jos, ai inchis zona.

A inchide un segment de drum in .RO este imposibil dpdv practic. Concurentii ce au participat sambata la cursa de sosea va pot confirma comportamentul soferilor dati la o parte de masinile politiei, hotarati sa reintre imediat in trafic, ignorand nu numai ciclistii, dar si celelalte masini din caravana.

Poti bloca un segment de drum, cu garduri, cu oameni.. si te trezesti in mijlocul coborarii cu o minte obtuza la volanul unui tractor. Chiar daca anul viitor reusim sa blocam total segmente de drum, personal nu cred ca acest aspect ar trebui facut public, pentru siguranta concurentilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.