Rubyca

2012.05.26-27 Cupa Emmedue Sport - Drumul Vinului

Recommended Posts

Salutare ,

voi fi la sosea alaturi de voi, dar pe motocicleta .

Atentie mare la coborarea de la Varbila (prima dupa coborarea de la Seciu,), e abrupta si se termina cu un viraj la 90 de grade dreapta

Pe langa apa ,va trebui sa fiti foarte atenti la portiunile de viraje ,au mult nisip ramas de asta iarna, de la deszapezire ,dar si adus de ploile din ultimile zile.

Dupa Calugareni (Punct Alimentare) urmeaza o coborare lunga , cu succesiune de viraje pline de nisip ....mare grija pe acolo

De asemeni, tineti cont ca circulatia autovehiculelor nu se va putea opri complet pe anumite portiuni, vom securiza cat se poate de mult traseul, dar e posibil ca dupa trecerea primilor ciclisti sa se gaseasca ceva localnici (sau nu ) grabiti care sa traverseze strada cu masina sau caruta

ce am spus mai sus e valabil pentru tura de sosea , la MTB e alta poveste

PS . Se pare ca unele portiuni cu gropi vor fi reparate pana in ziua cursei

spor la antrenamente

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu fie prea multa apa de la natura .

2 chestii sunt clare :

1.Marcajele sa fie vazute de cei mai rapizi rutieri si offroderi .

2.Punctele de alimentare sa fie alimentate cum vrea nea Viorel.

Tati

1. Dspre marcaje, anul trecut am mers la sosea 5 km de-am p.... pe un traseu de MTB de a 2-a zi, cand s-a terminat soseaua ne-am intors cu totii. No Coment. A fost fain la sosea chit ca au incurcat rozaliul cu verzuliul la marcaj :)

2. Vreau doar apa la P.A. :) Anul trecut a fost destula. 2 x P.A. la 100 de km au fost arhisuficiente. Macar sa fie si anul asta :)

P.S. Si Balerine la final :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

In premiera la Emmedue,anul trecut nu am participat. La p.a. se da si ceai de sunatoare sau coada soricelului ptr. mosi! nu de altceva,dar eu as dori un ceai de orz,heineken daca se poate,daca nu,ma multumesc si cu ursus sau ciuc,nu sunt mofturos...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa cum am zis mai sus azi m-a mancat undeva si am iesit pe traseul scurt de mtb. Fu asa:

Inceputul e frumos, cu urcarea lina din pleasa, pe pamant, cateva patinari in conditiile in care pamantul e semi-uscat, dar nici eu nu am cele mai cramponate gume. Apoi pietris, 2-3 balti pe toata latimea drumului cat sa faca botezul. Pana sa se intre in padure nu e nimic iesit din comun si nici de spus. Traseul e marcat pana aici suficient si vizibil. Dar apoi vine padurea cu mai multa apa, si mai mult noroi. Cateva coborari de incalzire pe un pic de teren alunecosi. Un fleac. Apoi prima urcare abrupta unde am patinat si am cazut. Chiar ma gandeam ca nu am cum sa o urc. Pantofii se afundau in noroi si nu aveam niciun pic de tractiune. Pana la urma am dobandit-o dar ce a urma s-a numit la-mpinge-bicla pentru ca pedalam in gol, patinand excesiv. Ce a fost a fost putin. Mai urma si mai mult noroi dupa cum se vede

Imagine postată

Imagine postată

Nu-i problema. Cobor pe langa ea cu grija sa nu ma lovesc. Terenul e inselator mai ales plin de frunze ude. Urmeaza poiana verde si chiar e frumos contrastul dintre noroi si iarba proaspata.

Imagine postată

Insa pe sub iarba erau balti hihi. Mai departe se intra iar in padure. De data asta la nivelul urmator: baltie sunt ceva mai dese si ceva mai lungi. Era timpul sa ma ud la sosoni.

Imagine postată

M-am intors de 3 ori inapoi pentru ca credeam ca m-am ratacit. Uneori indicatoarele sunt puse foarte des, alteori foarte rar, mai ales cand in fata se deschideau 3 drumuri si indicator ioc. Cu noroc am gasit pancartele.

Imagine postată

Pentru cei care intrebau de noroi va anunt ca e din plin. Daca la PE nu a fost destul, aici sigur va fi. Cu cat se avanseaza pe traseu cu atat apare si mai mult. Dat fiind ca padurea e deasa, soarele ajunge greu sa usuce pamantul asa ca ploile din cursul saptamanii sigur vor tine solul ud pana duminica

Imagine postată

O mica ratacire de 20 de minute mi-a mai furat din puteri, eu nestiind pe atunci ce ma asteapta

Imagine postată

Ultima portiune chiar a fost numai de-mpinge bicla si a fost cea mai epuizanta terenul fiind in panta. Deloc misto pentru mine, care nu iubesc noroiul in belsug. Daca stiam ca urma sa fie asa renuntam.

Imagine postată

Impingeam si bicicleta, se inamoleau rotile, se poticneau, eu alunecam, ma durea si spatele, ramaneam si fara aoa... toate lucrurile mergeau perfect.

Imagine postată

Noroc ca apoi a aparut asfaltul si am avut o reactie apropiata de cea a lui columb cand a descoperit pamant.

Toate peste toate traseul este super. Foarte bine gandit, solicitant chiar si pentru 35km, cu puncte cheie. Mi-a parut bine ca am putut sa il fac mai ales ca duminica am examen si deci nu pot participa alaturi de voi, sa simt febra concursului.

Nu am vrut sa descurajez pe nimeni cu acest post, sper sa nu se inteleaga gresit, ci doar am oferit un preview dat fiind ca sambata si duminica a fost vremea urata si nu s-a putut face nimic.

Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu doua sugestii (nu reprosuri :) ) pentru organizatori, sper demne de luat in considerare in vederea editiilor viitoare, daca acum e prea tarziu:

1) ar putea fi benefica o mica o modificare a traseului de 100km sosea: de la km 31 - satul Rotari, in loc sa se continue spre Ceptura - Fantanele, sa se foloseasca noul drum (stanga de la monumentul din Rotari), prin Malu Rosu

2) ar fi frumos daca s-ar putea gasi un sistem de calcul al clasamentului general de care sa poata beneficia toti concurentii participanti la cele doua probe 'regina' (100km sosea si 65km MTB).

1) stim de varianta si se incearca implementarea, insa cursele de sosea presupun mult mai multe autorizatii si nu stiu daca o vom putea oferi anul acesta.

2) s-a decis "ordonarea" deja dupa timp a pozitiilor 26+ din clasamentul cupei, scrie in pagina principala, sub clipul video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punctul 7 din regulament se aplica tuturor curselor (MTB, sosea)?

VII. DEPASIREA TIMPULUI DE CONTROL

39. Timpul de control reprezinta distanta calculata in timp in raport de timpul castigatorului cursei. Timpul de control este de 70%. Depasirea acestui timp atrage descalificarea. Concurentii inscrisi la cursa Sosea 100km, care termina cursa înafara timpului de control, vor putea lua startul in cursa de Mtb 65km şi vor fi înregistrati în Clasamentul General al Cupei.

Se aplica ambelor curse, dar ideea este ca sunt multi veniti din alte localitati si nu se poate astepta cu premierea pana la ora 5pm, in mod special la sosea, multi concurenti dorind sa se pregateasca pentru ziua urmatoare si a trebuit sa gasim o cale de mijloc. Nu vom fi rigurosi cu descalificarea, dar cumva regulamentul trebuie reflecte niste obiective.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare. Vad ca la 100 km sosea, in program apar multe C.P.-uri, la unele scriind 'posibil apa'. E sau nu apa ?

Ciudat sa fie primul C.P. plin de toate la km 16 si la urmatorul (km 47) posibil apa. Macar sa stim ce caram dupa noi. Sper sa nu o luati pe urmele celor din Thassos ... , anul trecut la sosea la 100 km a fost perfect.

http://193.16.148.19/index.php?page=curse-si-trasee#puncte-alimentare

Cele 3 complete (HIGH5 citrus, Coca-Cola, Nestea, Apa Dorna,HIGH5 bar, banane,lamaie, glucoza, prajituri..) sunt definitive.

Cele 2 PA de la km 37 si 45 trecute cu "posibil p.a. apa" sunt planificate ca locatii suplimentare in cazul in care vremea este foarte calduroasa. Revin cu un update joi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O mica ratacire de 20 de minute mi-a mai furat din puteri, eu nestiind pe atunci ce ma asteapta

Ne cerem scuze de incurcatura, pentru ca a plouat w.e. acesta, s-a refacut marcajul doar pe bucata specifica turei lunga, fiind mult mai accesibila, in special pentru polaris rangerul de 550 kg.

Tura scurta are o importanta mai mare, dar fiind destul de aproape de localitati dispar semnele de pe o zi pe alta si marcajul final trebuie aplicat vineri; multumita elevilor de la Colegiul IL Caragiale din Ploiesti ne vom putea baza pe mai multi coordonatori pe traseu in ziua concursului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt sigur ca termin cursa de 100km la care m-am inscris (cel putin nu in timpul limita) dar vin ca sa sustin putinele concursuri de sosea din Romania. In afara de Emmedue cred ca mai exista doar King of the Mountain de la Turul Sibiului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt sigur ca termin cursa de 100km la care m-am inscris (cel putin nu in timpul limita) dar vin ca sa sustin putinele concursuri de sosea din Romania. In afara de Emmedue cred ca mai exista doar King of the Mountain de la Turul Sibiului.

Si eu cred la fel despre mine. Voi incerca insa cum pot mai bine s-o termin in timp util.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As fi vrut tare mult sa fac o tura de recunoastere pe traseul MTB 65km... la ce noroaie vad in poze cred ca ma cenzurez. Nu cred ca se termina cu noroaiele pana la concurs avand in vedere ca ploua pana vineri... spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca a fost nimeni pe traseele de MTB, erau niste noroaie monumentale sambata; chiar si pe sosea curgeau fluvii de apa amestecata cu pamant si pietris.

am fost in schimb (tot sambata) in recunoastere pe traseul de 100km sosea, insa am plecat ceva mai devreme decat grupul oficial, in jur de ora 8.

Ca si conditii, traseul e la fel ca si anul trecut: nici mai bun, nici mai prost. M-au surprins in mod placut catararea de la ~km30 si noua varianta de urcare la Seciu, unde panta mai accesibila o sa lase loc mai multor strategii, pentru cei ce vor mai avea resurse sa le aplice.

Cea mai neplacuta portiune ramane cea dintre Ceptura si Fantanele, unde asfaltul e praf, si in conditiile ploii de sambata, toate gropile erau acoperite de un strat consistent de apa, fiind destul de greu de evitat.

Partea pozitiva e ca, oricum ar fi in ziua concursului, n-au cum sa fie conditii mai rele decat sambata trecuta :)

Poate ca se impune "o modificare" la traseu un pic in caz ca e prea mult noroi- asta bineanteles la MTB - sa se gaseasca niste zone mai putin afectate.. Pe la concursurile serioase se umbla si in ultima clipa in caz de ploaie si noroi mult. Si cum acest concurs vad ca se respecta si are un site cu multe informatii f. pertinente si o organizare exceptionala, cred ca vor actiona in consecinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traseul de 35km pare sa fie mai mult pe forestier. Aveti idee cum se prezinta dupa ploile care au fost? Teoretic n-ar trebui sa fie prea rau...

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa intreb organizatorii, daca, tinand cont de conditile dificile datorate noroiului si vremii, as putea sa ma transfer de la traseul de 65km la cel ce 35km si pana la ce data pot face asta. Multumesc anticipat. Mentionez de asemenea ca am platit deja, dar nu am pretentia a mi se returna diferenta de bani.

ne poate spune cineva cum s-ar prezenta traseul de 65 km in conditii de ploaie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si eu azi pe traseul de sosea, dar in varianta in care l-as face eu. In primul rand, mie nu-mi place ideea cu startul de la Crama, de ce nu se poate da startul din Boldesti-Scaieni din centru? Ar intra lumea direct in catarare si s-ar cerne frumos toti pana sus in deal.

In al doilea rand, sub nici o forma nu pot sa inteleg de ce au ales organizatorii sa duca traseul prin Ceptura spre Fantanele, pe ruperea aia de drum distrus, cand de la intrare in Ceptura exista, prin Malu Rosu, tot pana in Fantanele, drum cu asfaltul fin ca obrazul, asfaltat proaspat in toamna, cu o catarare aproape la fel de grea ca si Calugareni care ar face mult mai interesant concursul adaugand diferenta de nivel considerabila, plus o coborare de super viteza cu niste linii drepte cu vizibilitate superbe. Unde mai pui ca intre Ceptura si Fantanele e trafic, pe cand prin Malu Rosu nu am vazut in doua ture cat am fost nici macar o masina pierduta. Vorba cuiva (sa se inteleaga ca e o gluma), concursul e organizat de un magazin de piese de bicicleta, normal ca te baga prin gropi, ca e interesul lor.

In rest, abia astept concursul (desi am un an prost fiind urmarit de probleme medicale toata primavara) si inca nu pot sa imi dau seama ce magie au reusit sa faca cei de la Emmedue sa organizeze in tara asta o competitie de sosea de 100 km care sa nu se invarta in cerc de 20 de ori. Ce au facut ei pentru ciclismul romanesc de amatori mi se pare de o importanta deosebita, un precedent de o valoare inestimabila.

Daca nu ploua rau, ma gandesc sa incerc joi traseul de MTB, sa-mi ridic si pachetul cu ocazia asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu exista experienta in obtinerea de autorizatii pentru astfel de evenimente, intrebarile priviund mofdificarea traseului s-ar insira la nesfarsit. Bine ar fi daca nu ati mai comenta "de ce nu se schimba" acum cu cateva zile inainte de start. Autoritatile se misca foarte greu si astfel de trasee se pun la punct cu destul de mult timp inainte. Cei care vor sa se implice mai mult in organizare sau sugestii, ar trebui sa o faca in timp util, macar inainte de a se alerga dupa hartoagele unei birocratii din ce in ce mai repetente la bun simt.

Oamenii astia se chinuie de saptamani in sir sa puna la punct detaliile si nimeni nu se arata "de folos" decat cu cateva zile inaintea startului dar numai cu vocea.

Imi fac mea culpa pentru faptul ca nu am putut ajuta si nu am sa fac sugestii tocmai acum (oricum organizatorii au acoperit cam tot).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cel putin nu zic sa se mai modifice acum traseul. Intrebarea e de ce nu s-a facut pe acolo de la bun inceput, acuma e clar ca nu mai ai ce sa modifici, traseul e marcat frumos, inclusiv catararile. Iar despre autoritati, sa renunti la un traseu prin doua comune si un drum foarte circulat pentru unul pe un deal unde nu trece nici dracu' ar fi un lucru bun, nu rau. Dar pentru asta exista editia de anul viitor, ar fi o variatie, oricum cel de anul asta e 10 clase peste cel de anul trecut, care si ala a fost super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa intreb organizatorii, daca, tinand cont de conditile dificile datorate noroiului si vremii, as putea sa ma transfer de la traseul de 65km la cel ce 35km si pana la ce data pot face asta. Multumesc anticipat. Mentionez de asemenea ca am platit deja, dar nu am pretentia a mi se returna diferenta de bani.

ne poate spune cineva cum s-ar prezenta traseul de 65 km in conditii de ploaie?

si eu sunt interesat de transfer 65 -> 35 MTB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vine cineva maine sa facem traseul de 65, sa vedem cum se prezinta? Eu sunt in concediu si am timp la orice ora, vineri as vrea totusi sa ma odihnesc. Il facem in ritm de inspectie, nu de concurs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Organizez transport din Bucuresti pentru probele de MTB de DUMINICA 27.05 cu microbuz de 8+1 locuri + 8 suporti de bicicleta Thule pe acoperis

Plecarea - Duminica 27.05 - 6.30 din Pta. Victoriei, iar intoarcerea in Bucuresti dupa concurs

Pret pt 8 persoane 280 lei - 35 lei/pers

0735.785.835

straff17@yahoo.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa intreb organizatorii, daca, tinand cont de conditile dificile datorate noroiului si vremii, as putea sa ma transfer de la traseul de 65km la cel ce 35km si pana la ce data pot face asta.

Se poate, avem rugamintea sa folositi formularul de contact de pe site, adresa de email cupa@emmeduesport.ro sau telefonul 0344567899, incluzand informatii ce ar putea ajuta la identificarea dvs. (cnp/nr. inregistrare/..)

Postarea cererilor de informatii pe un forum extern (chiar si cel al ciclism.ro), nu este cea mai eficienta metoda de comunicare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prentu sambata organizeaza cineva transport din Bucuresti? Sau daca mai are cineva loc in masina as fi interesat si recunoscator :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai am eu loc pentru sambata, de fapt sunt cam singur. Mai pot lua 2-3 persoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.