shine

Cauciucuri de sosea pentru MTB

Recommended Posts

am atins maxim 51.9 km(cea mai mare viteza pe plat)

Crede-ma, ciclocomputerul tau nu e reglat cum trebuie...
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca ai mare dreptate.Aseara mi-am dat seama ca nu l-am reglat la dimensiunea noilor cauciucuri.Azi o sa incerc din noi un top speed sa vad ce iese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crede-ma, ciclocomputerul tau nu e reglat cum trebuie...

Mie mi se parea plauzibil, pentru cateva secunde am avut si 57 cu mtb-ul. (cu kilometrajul la 1940mm/rot)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crede-ma, ciclocomputerul tau nu e reglat cum trebuie...

Sa stii ca ai mare dreptate..Azi o sa incerc din noi un top speed sa vad ce iese.

banuiesc ca o sa iasa o maxima mult mai mare :D

eu am avut continental sport contact de 1.3, nemaipomenite. acum am unele de la Schwalbe Land Cruiser de 2.0, naspa rau, nici nu se compara cu continentalul

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut... si mie mi se pare plauzibila viteza. rubena flash de 1.5 pe plat am ajuns la 55 pt cateva secunde si nu eram decat pe 44/14. si in trena unui maxi-taxi pe 44/11 am mers mult si bine cu 60+ :D si am masurat rotile la mm inainte sa plec :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu CST Traveller 1.4 mi-a iesit la masuratoare 199cm iar cu celelate vechi aveam 208.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut... si mie mi se pare plauzibila viteza. rubena flash de 1.5 pe plat am ajuns la 55 pt cateva secunde si nu eram decat pe 44/14. si in trena unui maxi-taxi pe 44/11 am mers mult si bine cu 60+ :D si am masurat rotile la mm inainte sa plec :P

55 km/h cu 44/14 la casuciucuri de 1,5 inseamna cadenta de vreo 145-150 rot/min

:blink:

mai vezi la setarile ciclocomputerului :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

55 km/h cu 44/14 la casuciucuri de 1,5 inseamna cadenta de vreo 145-150 rot/min :blink: mai vezi la setarile ciclocomputerului :rolleyes:

eu cu 48x11, cauciuc de 1.3, furca fixa, bicla din (full)carbon, nu am reusit sa ating 50 vreodata. deci ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am prins cu Schwalbe Hurricane pe spate si Schwalbe mountaineer II pe fata 50-51 pe plat cu 48/14 dar aveam vant din spate destul de puternic si aveam cadenta destul de ridicata. Poate ajungeam la 54 55 daca aveam si pe fata cauciuc de sosea. Dar la limita stabilitatii ca nu stiu cat de repede mai puteam sa pedalez pana sa pic. Ciclocomputerul e setat corect, am verificat de trei ori asta cand am facut setariile. Roata era usor comprimata cand am masurat diametrul rotii.(nu suntem offtopic cu asta?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu suntem offtopic cu asta?

ba da.

Schwalbe big apple de 2.0, in afara de pasiunea pt tractoare e f prost pe sosea, parerea mea, f. greoi si instabil la curbe, aluneca mult pe tzarana si umed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cu 48x11, cauciuc de 1.3, furca fixa, bicla din (full)carbon, nu am reusit sa ating 50 vreodata. deci ....

Incearca pinion mai mare/rotatii mai multe si ai sa prinzi mai mult.

E ca la masini: multe prind viteza maxima in viteza a 4-a, chiar daca au a 5-a .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ieri mi-am luat aceste cauciucuri http://sportwin.ro/mtb-26/990-cauciuc-bicicleta-cst-26-x-140-traveller-city-classic.html si le-am testat doar azi vre-o 20 de minute si ceea ce am sesizat este ca zgomotul la rulare s-a redus semnificativ si ca am atins maxim 51.9 km(cea mai mare viteza pe plat) si va mai pot spune ca au 640 de grame ceea ce mi se pare cam mult pentru niste slik-uri de 1.4 dar fie.

Am si eu cauciucuri de acelea, sunt mai late de fapt de 1.4 - cam cat unul de 1.5. Au intr-adevar rezistenta mica la rulare, eu am mers cu el cam 2.000 km si mai duce cel putin atat, eu cred chiar mai mult.

Problema e rezistenta la pene - 1 an de zile nu am facut pana si apoi in 3 luni cate 1 pana / saptamana cel putin. Cu precadere sarmulitele acelea de 1 cm (cred ca sunt rupte din cabluri de otel) intra ca in branza.

Cred ca ar merge o combinatie buna sa pui solutie in camere - asta nu am incercat cu cauciucurile respective, mi-am facut o bicla de oras / trekking intre timp, cu roti de 28. Deocamdata le-am tras pe dreapta, iar sotia are la bicla Schwalbe Marathon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc ca mi-ati zis de problema cu penele ca sa stiu sa umblu cu pompa si levierele dupa mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

recomand rubena flash 26*1.5... am bagat in ele 5-6 atm si n-am avut probleme nici pe sosea nici in afara ei. :rolleyes:

Iar eu le recomand pe cele de 26x1,75 :)

Duminica am reusit sa ajung cu ele pe drumuri pietruite si poteci de carute si s-au comportat surprinzator de bine. N-am derapat, am avut aderenta pe urcari, iar la coborari am lasat bicicleta sa se duca drept pt a feri roata fata de alunecari. Dupa ce am iesit cu ele pe sosea am reusit sa merg pe plat cu minim 29 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu va recomand in continuare Detonatoarele si pana nu le incercati sa nu ramaneti la concluzia ca CST sau Rubena sunt mai bune in vre-un fel . Apoi cauciuc de asfalt nu poate fi unul de 1,75 - 2 , ci undeva la 1.25 - 1,5 . 330 - 500 gr. si cu camerele corespunzatoare sunt super ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

In oras de luni pana vineri parcurg circa 7 km pe zi(acasa-birou) +plimbarile de rigoare...si in wk cand se poate drum de tara si padure.Inainte am avut Bontrager Cruser si am fost foarte multumit de ele mai ales in oras.

Dilema era sa gasesc si ceva cu care ma pot plimba si in afra orasului si dupa indelungi cautari si pareri joi am achizitionati Schwalbe Sammy Slick 26-2,10 pret bucata 120 RON la care am pus un set de camere Schwalbe Extralight.

Stiu sunt destul de piperate ca pret dar isi fac toti banii.

Sunt superbe in wk am avut ocazia sa fac un drum exclusiv asfalt circa 30 km si unul drum de tara si putina padure aprox 15 km si ma declar foarte multumit de ele.

Pe asfalt sunt destul de silentioase chiar nu ma asteptam iar pe drum de tara si poteca prin padure nu am avut nici cea mai mica problema de siguranta.

Asa ca pentru cine vrea sa faca un mic compromis recomand aceste cauciucuri.

O zi placuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiti vreo alternativa mai ieftina la link pentru vremea de acum? Cu semislickurile pe care le am acum mi-e cam tarsa dimineata pe pojghita #:-S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă ai probleme cu gheaţă sau polei ai nevoie de ţinte, părerea mea, altfel poţi să-i ai tu ce model vrei pe anvelope că tot or să alunece. TopContact Winter II se ţin mai bine pe gheaţă decît o anvelopă oarecare dar nu pot face minuni. Doi la mînă, vezi că au cauciuc pentru temperaturi joase, dacă în timpul zilei se ridică peste 5-10 grade încep să se înmoaie şi se duce naibii uşurinţa de rulare. Aici părerile sînt împărţite, unii zic că ar fi ok pînă la 15 grade. :-/

Deci eu zic Schwalbe Snow Studs, sînt vreo 30 EUR bucata. Nu ştiu ce diametru vrei dar am văzut şi pentru 622 şi pentru 559. Le pui la presiune joasă cînd vrei să facă contact ţintele şi la presiune mai mare ca să rulezi pe partea centrală fără ţinte. Nu te băga la Ice Spiker că-s scumpe şi nu-s necesare decît dacă efectiv înoţi prin nămeţi. Mai sînt Marathon Winter, dar sînt un pic mai scumpe (~35 EUR) şi au ţintele dispuse pentru contact permanent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiti vreo alternativa mai ieftina la link pentru vremea de acum? Cu semislickurile pe care le am acum mi-e cam tarsa dimineata pe pojghita #:-S

si ce, cu un cramponat ai mai multa aderenta pe polei? Pe polei cred ca mai bine face un semislick de compozitie moale (cam ce ai tu, cred). Dar cel mai ok e sa testezi pe alocuri "pojghita" folosind frana spate mai brutal. Iti faci o idee cam cata aderenta are.

@Wirespot, cred ca exagerezi cu tintele, nu e Islanda. Lumea vrea sa renunte la crampoane pentru eficienta si aderenta pe asfalt si tu recomanzi snow studs. Pui si un sticker cu JCB sau CAT si zici ca e buldozer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

va intrebam pentru ca vreau sa le folosesc pentru naveta zilnica Ciolpani-Baneasa, asta inseamna ca as merge cu ele doar dimineta si seara deci n-as avea de ce sa-mi fac griji cu privire la uzura datorata temperaturilor. Le-as folosi doar in cazul in care pe sosea n-ar mai fi zapada sau gheata sau doar atunci cand zapada s-a asternut doar peste zi cat am fost la birou.

Legat de tinte sau nu cred ca ar fi utile doar in cazurile in care vreau sa folosesc bicicleta si atunci cand zapada sau gheta de pe sosele nu s-a topit complet, caz in care nu prea as mai pleca la servici cu bicicleta.

Nu vreau neaparat un cramponat, vreau o anvelopa cu grip bun atunci cand pe sosea e mazga si cel mai frica mi-e de pierderea aderentei pe fata. Cred ca am sa fac un efort si macar pe fata sa pun un Conti iar pe spate voi vedea.

Dar cel mai ok e sa testezi pe alocuri "pojghita" folosind frana spate mai brutal. Iti faci o idee cam cata aderenta are.

Asa fac in fiecare dimineata pentru ca e inselatoare culoarea asfaltului, iti da senzatia ca e doar umed, dar sub startul fin de apa e posibil sa mai fie unul fin de polei.

Va multumesc mult amandoura!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Măi, ori e gheaţă ori nu. Dacă e gheaţă, vrei crampoane, punct. Dacă nu e gheaţă ci mîzgă sau noroi îngheţat, sau consideri că vei avea baftă şi vei da doar de porţiuni mici, sau se vor fragmenta sub greutate, atunci pot fi ok şi acele Conti. Dar dacă dai de alunecuş solid şi continuu vor fi zero barat. Asta-i tot, tu ştii cel mai bine ce vrei şi ce condiţii vei întîlni pe drum.

Oricum, ideea de-a pune înlocui slick pe faţă cu un Conti din ăla clar nu are cum să strice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt oras/sosea eu am Schwalbe Marathon Supreme 26x1.6 Evo HD cumparate de afara, la noi nu se gasesc decat cele de 2.0; sunt usoare, numai 440g/buc, pliabile si arata bestial;

presiune am tot timpul 4atm, viteza si aderenta execelenta am avut si pe unele portiuni unde nu era asfalt...gen ulita pe la tara...mai mult pamant batatorit (fara bolovani, pietre, etc)

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru asfalt recomand cauciucurile "high end" de la schwalbe,RACING RALPH sau ROCKET RON.

Am racing ralph,intr-adevar sunt scumpe,eu am dat 160 lei pe buc acum 1 an dar merita banu.Desi au 2.1 si sunt cauc de cross country,merg de rup locul pe asfalt avand o rezistenta minima la inaintare.

90% am mers pe asfalt aprox 2500 km si daca s-au tocit 1 mm,in schimb trebuie avut grija la franari bruste,trebuie pusa frana de fata pentru ca pe spate daca se blocheaza roata,iar cauciucul se tara pe asfalt se toceste imediat.

Credeti-ma ca stiu ce zic,inainte de astea am avut MAXXIS OVERDRIVE de 1.75,cauc de city.Scwalbe sunt mult mai bune,singurul lor defect este acela ca de la o anumita viteza fac un pic de zgomot datorita crampoanelorde pe margini,dar in schimb avand balonaj mare sunt mult mai comode decat cele de 1.75 sau 1.50.Cu alea subtiri se simt si cele mai mici denivelari de pe sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maxxis Overdrive Excel exista si in varianta 26"x2.0 (50-559).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.