shine

Cauciucuri de sosea pentru MTB

Recommended Posts

In nici un caz mai rau decat cu anvelopele cu crampoane. Maxxis Overdrive Excel sunt aproape slick-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca e pentru asfalt exclusiv nu stiu de ce ar lua cineva Rocket Ron sau Racing Ralph. Le am pe ambele si nu e chiar asa de placut pe asfalt. Se uzeaza la frane, fac zgomot si au rezistenta la inaintare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simplul fapt ca Schwalbe faceau zgomot arata ca rezistenta la rulare era mai mare decat la Maxxis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,aproape slick-uri.Si excel-urile au profil asemanator,dar cu schwalbe nu se comapara,de cate ori vrei sa zic?

Gandeste-te ca,costa aproape cat un cauciuc de masina{schwalbe},iar la banii astia trebuie sa stie sa ruleze pe foarte multe suprafete.

"Vechile" maxxis le am in beci agatate la cui,daca erai din prahova ti le dadeam gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles. Sunt mai scumpe, deci trebuie sa aiba rezistenta la inaintare mai redusa. Schwalbe Ice Spiker Pro costa si mai mult. Cred ca o sa merg cu ele pe sosea si vara.

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar de ce crezi tu ca pretul cauciucului reflecta si cat de bine ruleaza pe o suprafata pe care el nu e conceput sa ruleze sau mai bine zis nu e suprafata pt care a fost gandit?

De banii de pe Racing Ralph cine vrea poate sa cumpere si un cauciuc mai greu de munte si unul de asfalt ca sunt o gramada de variante

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca e pentru asfalt exclusiv nu stiu de ce ar lua cineva Rocket Ron sau Racing Ralph. Le am pe ambele si nu e chiar asa de placut pe asfalt. Se uzeaza la frane, fac zgomot si au rezistenta la inaintare.

Aici ai dreptate,nu le ia nimeni pentru asfalt.Dar prima data am dat jos pe cele originale bontrager,bicicleta fiind un Trek ca sa imi pun cauc de sosea,si am luat maxxis-urile.Iar dupa cateva luni am facut cateva ture cu o bicla incaltata cu racing ralph si am ramas uimit cat de usor dadeam la pedale.Si ca sa nu zic ca este de la geometria biclei respective,am scos roata cu totul si am pus-o la mine si intr-adevar rulau foarte usor.Nici nu am mai stat pe ganduri si de atunci am devenit fan SCHWALBE.

Se uzeaza la frane,am mai zis si eu,fac si zgomot.Dar tu cu ce cauciucuri le-ai comparat de zici ca au rezistenta la inaintare????

Simplul fapt ca Schwalbe faceau zgomot arata ca rezistenta la rulare era mai mare decat la Maxxis.

Faceau zgomot din cauza crampoanelor.Mai oameni buni,nu stiu ce va place sa va contraziceti atat sau sa va dati cu parerea in necunostinta de cauza.Hai sa facem un pariu pe ce vrei tu,vino la mine la Busteni,iti dau bicla sa faci cateva ture cu ambele cauciucuri si mai vorbim dupa aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big Apple tot de la Schwalbe. Sunt facute pt asfalt si e diferenta mare. Dar sa fie asfalt nu pietris cu nisip. Ca sa nu mai vb de ce a zis SUZU cu Marathon Plus care sunt cele mai vandute in ultimii ani la capitolul asta. De ce nu isi cumpara lumea atunci Racing Ralph pt asfalt? Nu spun ca nu sunt bune dar la pretul ala cum am zis poti sa iei 2 diferite. Poate cu maxxis nu te-ai obisnuit, poate te-ai mai antrenat intre timp sau nush, poate nu se potriveau cu tine .

Oricum sunt la Schwalbe cauciucuri de asfalt la 55-65 ron si lumea e multumita de ele.

Faceau zgomot din cauza crampoanelor.Mai oameni buni,nu stiu ce va place sa va contraziceti atat sau sa va dati cu parerea in necunostinta de cauza.Hai sa facem un pariu pe ce vrei tu,vino la mine la Busteni,iti dau bicla sa faci cateva ture cu ambele cauciucuri si mai vorbim dupa aia.

nu ne contrazicem dar e putin aiurea sa sustii ca Racing Ralph sunt perfecte pt asfalt. Sunt poate mai bune ca Smart Sam dar atat. Cand o sa iti cumperi o pereche de cauciuri bune de asfalt ( bune in sensul sa vezi pe net pareri de multi utilizatori care fac trasee similare cu ce faci tu), o sa vezi diferenta. Si conteaza si latimea lor mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar de ce crezi tu ca pretul cauciucului reflecta si cat de bine ruleaza pe o suprafata pe care el nu e conceput sa ruleze sau mai bine zis nu e suprafata pt care a fost gandit?

De banii de pe Racing Ralph cine vrea poate sa cumpere si un cauciuc mai greu de munte si unul de asfalt ca sunt o gramada de variante

Pentru ca la cat costa trebuie sa fie si usor,sa aiba aderenta buna pe suprafete diferite si o rezistenta scazuta la rulare.De ce sa iei mai multe cauc cand le poti avea pe toate intr-unu singur?Inca nu au dat astia lege sa schimbam cauc si la bicle.

Tu daca iti iei un BMW seria 5,nu ai pretentii sa fie puternic,stabil,etc....??????

nu ne contrazicem dar e putin aiurea sa sustii ca Racing Ralph sunt perfecte pt asfalt. Sunt poate mai bune ca Smart Sam dar atat. Cand o sa iti cumperi o pereche de cauciuri bune de asfalt ( bune in sensul sa vezi pe net pareri de multi utilizatori care fac trasee similare cu ce faci tu), o sa vezi diferenta. Si conteaza si latimea lor mult

Eu nu sustin ca sunt perfecte pe asfalt,dar intruneste calitatile mai multor cauciucuri intr-unu singur.Chiar maine voi lua la pret redus un ROCKET RON dat jos de pe o bikla noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sper ca realizezi ca ai deviat putin de la subiect.... ce zici tu nu are legatura cu ce vorbim si comparam merele cu perele.

Era vb despre cauciucuti de sosea si despre faptul ca tu recomanzi Racing Ralph. Daca tu esti multumit cu ele pe aceasta suprafata ok dar nu toti imparatasim ideea ta....

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu există nicio logică în a lua anvelope de offroad pentru asfalt, chiar dacă Schwalbe n-ar oferi alternative adecvate. Dar oferă o mulţime, vreo 30 de modele de toate lăţimile, culorile şi gamele de preţ.

Doi la mînă, cel mai bun cauciuc pentru un anumit tip de teren este cauciucul gîndit special pentru acel teren. Poţi folosi pe asfalt cauciucuri de dirt sau XC sau hibride şi s-ar putea să meargă ok, dar tot nu se compară cu ceva destinat 100% asfaltului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca la cat costa trebuie sa fie si usor,sa aiba aderenta buna pe suprafete diferite si o rezistenta scazuta la rulare.

Nu. Asta nu are aderenta buna pe suprafete diferite si costa in draci.

De ce sa iei mai multe cauc cand le poti avea pe toate intr-unu singur?

De ce sa nu mergi cu cursiera la competitii de downhill sau cu bita de downhill in turul frantei?

Tu daca iti iei un BMW seria 5,nu ai pretentii sa fie puternic,stabil,etc....??????

Nu e neaparat mai puternic decat alte masini din gama aia de pret, nici neaparat mai stabil. E o masina dintr-o anumita clasă gandita pentru anumite activitati. Pe gandirea asta, isi cumpara toti cocalarii suv-uri ca sa mearga cu ele de acasa la mall. Ca vorba aia, ai o masina scumpa si pretentia sa fie puternica, stabila, etc....

As zice ca nu prea pricepi cum e cu bicicletele, dar de fapt nu prea pricepi cum e cu produsele si legatura subtire intre pret si utilitate.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]

Tu daca iti iei un BMW seria 5,nu ai pretentii sa fie puternic,stabil,etc....??????

[...]

... şi să meargă la fel de rapid pe off road ca şi pe autostradă... 8-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

... tu ai început :P

On topic:

"Merele mari" nu stau deloc bine la categoria rezistenţă mică la rulare, dar sunt foarte confortabile.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Am cumparat si eu dupa multe luni de 'cautari pe forum' niste cauciuciri de asfalt (Schwalbe Marathon Racer 1.5, 380 grame, foldable, speed grip compound):

http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=7372;page=1;menu=1000,2,103,104;mid=6;pgc=81:272::82:270;orderby=2

M-am orientat dupa pret, 100 RON/buc fiind acceptabil pt mine. Le am din primvara si am ajuns si pe trans cu ele.

Aceste cauciucuri de 380g imperecheate cu camere de 120 grame, ofera o experienta de nedescris :)

Celor care folosesc MTB-ul in oras, le recomand sa foloseasca anvelope de asfalt de genul asta. Umflate la 4-5 bari, eu nu vad nici un motiv pt care MTB-ul sa nu poata fi folosit in oras si sa fie hulit de 'city bike fans'. Eu am doua perechi de roti: cele cu care a venit bicla au pregatire oras (2.4 KG) si FULCRUM RM5 (1.8 KG) cu cauciucuri kenda karma de 500g. Echipate complet, rotile de oras sunt mai grele decat cele offroad, dar diferenta pe asfalt este mare in favoarea celor de oras.

Am stat mult timp sa ma hotarasc ce fel de cauciuc sa cumpar si pana la urma le-am luat p-astea (nehotarat). Pot spune ca sunt multumit deplin de ele. Nu sunt perfect slick - un compromis rezonabil (frica de slick mi-a fost indusa de parerile de pe forum :) , au protectie la pana, sunt usoare, au aderenta buna - o placere sa merg cu ele. Folosind MTB-ul in oras cu rotile de oras, trec peste orice groapa, bordura fara nici un stres. Pe trans, pe partea sudica m-am dat la vale pe gropile din jurul lacului Vidraru fara probleme (am 65 Kg).

Pt cei din Bucuresti care vor sa faca un test cu un MTB echipat de oras, ne putem vedea in parcul IOR.

In final, recomand cu caldura aceste cauciucuri!!!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

frica de slick mi-a fost indusa de parerile de pe forum :)

Si eu gandeam la fel, apoi am folosit Bontrager Top Slick2 si m-au lasat masca la cat de aderente pot fi pe asfalt si "imprejurimi". Slick mai slick ca ala nu exista (stiu, mai sunt si altele, vezi Kojak etc.)si nu am avut nici o problema - regasita pe forum sau nu - dar sunt incomode, evident. Toata lumea ma intreaba "cum, ...nu aluneci cu ele?" Nu, si sunt 2 clase peste tot ce am avut pe mtb - semislick, mixte, cramponate, altele gen BigApple etc.

Acum prefer ce am zis mai sus- Kenda ieftine si grele dar comode, pe care nu trebuie sa le ingrijesc inainte sau in timpul mersului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa nu uitam si de Maxxis Xenith...26x1.5...care are cea mai intarita cale de rulare din toate slick-urile care le-am avut si vazut (pipait)...nu stiu cum se comporta daca este un pic umed pe jos :)

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xenith-ul arata bine, e usor, rezistent, nu se uzeaza foarte repede si nici pretul nu e foarte mare - eu am luat cu 60 de lei bucata. Ca si la orice slick nu te poti astepta la cine stie ce aderenta pe ud sau praf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De luat in considerare

Un pret? arata bine si daca sunt mai ieftine ca modele similare de la Schwalbe ar fi ceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca primele mele iesiri (cca 1 luna) dupa ce se termina iarna vor fi numai pe asfalt ( din motive de recuperare,dupa o lunga convalescenta) am montat 2 cauciucuri aproape noi pe care le aveam de mai mult timp prin boxa si anume : Schwalbe Returner 2.125. Au o banda de kevlar anti pana si sunt grele ca dracu' dar decat sa tocesc aiurea o pereche de Rocket Ron mai bine astea.

http://youtu.be/L-aQaWNbbak

Share this post


Link to post
Share on other sites

A folosit cineva Rubena Syrinx. Am vazut la playbike la un pret foarte bun(doar 21 de lei). http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=8852.

Pretul este foarte bun, nici greutatea e mare. A folosit cineva asa ceva? Nu stiu daca ar rezista la greutatea mea (cam 120 kg cu tot cu bicicleta, peste 100 ale mele:))), si nu stiu daca le pot pune pe jante cu latimea interioara 19mm (remerx dragon 559X19).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greutate maxima acceptata: 89 Kg scrie mare chiar pe site pt cine are ochi sa vada si sa citeasca

la pretul ala chiar nu ai nimic de pierdut, daca erau si pliabile imi luam si eu o pereche si imi faceam si niste roti de sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut, dar nu se refera la greutatea totala, ci la greutatea pe roata, si eu nu prea stiu cam cat vine pe fiecare roata(daca pe spate ar veni peste 89 sau nu)..si nu stiu cat de mare o fi baiu' daca depasesc cu cateva kg acea greutate.

Cred ca totusi o sa le iau, pana la urma is ieftine, si vad eu cum merg. Sper sa nu fie prea subtiri pentru jante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.