Cristi97

Ce parere aveti despre cursierele Colnago?

Recommended Posts

ce-mi mai place ciclism.ro. apare unul care vrea biclă peste 4 ani şi topicul rezistă. postează Frank ceva spiritual şi dispare instantaneu. long live ciclism.ro şi gaşca moderatorilor "echilibraţi".

Vrei cumva sa imi atragi atentia sau ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu bre, şedeam şi eu drept şi judecam strâmb.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si oricum poate eu zic ca vreau bicla peste 4 ani, dar poate mi se pune pata si mi i-au maine despre asta ce zici oricum subiect inchis daca mai are cineva vreo parere sa si-o exprime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand te apuci de corectat sa nu uiti de semnele de punctuatie. sau ! ? :-

:))

Hop-top si un cartof!

Share this post


Link to post
Share on other sites

As fi zis ceva si de barbarisme, da' parca vad ca am si eu asa ceva prin mesaje si-o-ncasez, asa ca tac. :D

@Cristi97, eu nu vad vreun atac la persoana in postul lui @krupp. Ai cam raspuns la intrebarea ,,de ce neaparat cursiera Colnago?", dar... ma abtin, ca am mai facut si eu chestii dintr-astea acum niste ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:))

Hop-top si un cartof!

La cartofi nostri macar se vede unde se termina, fara sa fie nevoie sa si semnalizam. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai nene eu am cerut pareri despre o marca de biciclete, dar vad ca topicul s-a transformat in topic de limba romana, de agricultura si de atacuri...Pe bune vreti sa comentati ceva comentati cu privire la biciclete:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid un topic nou, il deturnez pe asta si intreb si eu: Ce parere aveti despre bicicletele Cinelli?

Mi-am cumparat un Cinelli anul trecut pentru ca aveam o pasiune pentru marca asta. Nu ma asteptam la ceva deosebit dar am fost surprins cand am observat ca e cadrul pe care ma simt cel mai bine dintre toate bicicletele pe care am mers. Acest Cinelli fabricat in China e cu 10 clase peste vechea mea Trek Madone "made proudly in the USA"

Peste 4 ani ia-ti un Cinelli nu Colnago!

Share this post


Link to post
Share on other sites

,Bianchi,Colnago,De Rosa-sunt "monstrii sacri"

Mai degraba sunt dragoni chinezesti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa fiu "on topic" si sa mai si plagiez exprimarea unui coleg de forum, exprimare care-mi tare place, io va zic : am o parere fuarte, fuarte buna despre cursierele Colnago.

Acusica, vorba lu krupp, puate, puate foloseste la ceva. Nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre, crecă îs bune biclili astea conlagou, că am eu un preten pletos, basso îi zice, are chiar două, una albastră, una neagră, le bibileşte, le unge, le dă cu pufoşenie, cum poa să meargă cu amândouă o dată nu ştiu, da' să nu se înţeleagă cum că aş fi invidios pe el, nu, departe de mine această idee deşănţată, deci, ca să concluzionez în final şi definitiv fără drept de apel plenar, ie bune, domle, aş vrea şi eu măcar una, dar nu-s încă prea precis, crecă mai stau oleacă pe aicişa, să mai aflu vreo părere de la unul sau altul, că eu oricum nu-mi iau acu, întâi strâng informaţii, apoi strâng probe, dupe aia mă apuc de strâns bani şi tot aşa. adică nu îţi iei în fiecare zi un colnagău, tre să te pregăteşti, .... futui, ce plouă afară, mă duc la garaj să ridic dhs-ul pe părete, o fi el greu, dar la cum toarnă, sigur mi-l suge vreun canal.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da mah,da' aia neagra 'fuge' mai tare cu vreo 8,9 km/h [si nu cred ca e din cauza ca am setat vitezometrul sa arate ce mare campion sunt],deci e mai rapida ca e chinezeasca,am botezat-o Dragonul Negru

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

auleu, m-a prins ăst bătrân cu mâna în borcanu cu dulceaţă. baftă mâine la emmedue.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre, crecă îs bune biclili astea conlagou, că am eu un preten pletos, basso îi zice

Decat Colnago cu mascul pletos mai bine Cinelli ca ti-o livreaza cu pipitza inclusa, gata lubrifiata si cu strampii rupti in zonele esentiale:

Imagine postată

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

cheptân gec sperou, dai pipiţa o tură?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cand a fost?

Sunt cam reticent sa dau pipitza pe "mana" unuia cu nume de tun, obuzier sau alt tip de teava groasa, oricat de lubrifiata ar fii.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cand a fost?

Sunt cam reticent sa dau pipitza pe "mana" unuia cu nume de tun, obuzier sau alt tip de teava groasa, oricat de lubrifiata ar fii.

Ce smecher esti tu dupa nume iti dai seama ca este topic de biciclete, dar numai gandeste lumea in ziua de azi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la colnago in epoca de otel era altceva atunci lucrau mesteri adevarati tevile la fel erau diverse materiale si era o lupta pentru a face cadre usoare si rezistente .Mai era si concurenta cu celelalte marci nu le mai pomenesc deci era foarte interesant din toate punctele de vedere.Acuma dupa umila mea parere carbonul a echilibrat calitatea toti fac cam la fel nu prea ai ce discuta .Mesteri sau transformat in niste roboti ,calculatoare ,cuptoare si procese standard care in general le fac toti la fel. Ce mi sa parut inca arta este modul de vopsire care este sofisticat si interesant.Nu contest calitatea lor dar arta si mana de lucru au disparut de vreme ce Colnago este facut in Taiwan si in CHINA de lucratori simpli care nu au numic comun cu mesteri MASI ,DE ROSA ,TOMASINI ,COLNAGO ETC.

Singuri care totusi au ramas conservatori si continua sa faca Colnago de otel [master x ligt ] arata ca batranul COLNAGO pe langa faptul ca a fost printre mari mesteri este si un foarte bun manager si dupa cate stiam Colnago master de otel are o buna vanzare

o seara buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-as pune piese din gama asta: http://www.wiggle.co.uk/?s=Ritchey+Classic si cred ca as face compromisul si i-as pune Athena, versiunea aia all-metal. La roti e mai dificil, dar sigur Campa. Rotile actuale se potrivesc totusi destul de bine coloristic. Sa si ghidolina alba, desi sunt un chin de intretinut. Anyway, cool bike!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.