Cristi97

Ce parere aveti despre cursierele Colnago?

Recommended Posts

@Colnago PR82-- Ce-i cu asta,ti-ai luat alta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata ca naiba,parerea mea. Cadrul de pe vremea bunicii cu Super Record 2011,ma mir ca nu a echipat-o cu  EPS

Este la fel cum ai tuna o Dacie 1310 cu diverse piese si accesorii de ultima de generatie. Chipurile suntem "vintigi",asa o fi crezut si posesorul

Ideal era sa aiba piesele din vremea ei ,cand era tanar cadrul :) dar nu te ca** in gusturile omului

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Woops-- Cadrul nu este de pre vremea bunicii ci este chiar 2012.Legat de design intradevar nu prea se potrivesc anumite componente precum pipa,tija sea,furca,roti pe un asa cadru deosebit.Dupa gusturile mele as aranja-o cam asa:

 

bodym.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa parerea mea Colnago este cea mai buna firma,cu traditie si cu renume in lumea ciclismului, cu toate ca acum mana de lucru a cadrelor din carbon este in Taiwan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este adevarat...respecta tehnologia numai ca mana de lucru este mai ieftina. Din cate stiu, aproape toate cadrele de la firmele cu renume, se fac acum in Taiwan sau in China.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dupa parerea mea Colnago este cea mai buna firma,cu traditie si cu renume in lumea ciclismului, cu toate ca acum mana de lucru a cadrelor din carbon este in Taiwan. 

 

Ca traditie si vechime Bianchi este cea mai veche si cea mai cunoscuta firma de biciclete din lume infiintata in 1885.Numele de Bianchi a fost asociat cu turul Frantei timp de 50 de ani mai ales cu ajutorul marelui Fausto Coppi multiplu campion mondial. Colnago abia 69 de ani mai tarziu s-a apucat de treaba in 1954.(Wikipedia)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa parerea specialistilor in era vintage clasificarea era Masi [3v volumetrica ,Gran criterium ] apoi Cinelli [super Corsa] De rosa [professional 73 si 83 cu tevi SL]

si dupa acea  veneau   ceilalti Colnago ,Tomassini etc.Acuma intradevar la otel singurul supravietuitor a ramas Colnago cu Master x light care este superb .

Referitor la Colnago facut in Taiwan calitatea se respecta mai ales ca in Taiwan se produc si alte marci de prestigiu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Emil-- Ce ati enumerat dvs acolo deja nu mai sunt biciclete ci adevarate bijuterii care se vand cu mii de $

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie unu nu imi plac unghiurile lor si prefer cele de la bianchi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe e-bay la sectiunea vintage steel poti gasi ceva de soi la 1000 euro .Nu stiu cine plateste transportul dar zic eu este singura posibilitate sa gasesti asa ceva si sa fie in stare buna .La noi chiar si in Ardeal au ramas foarte putine si acelea sunt in special cu tevi standard columbus cr-mo .Pe e-bay insa poti gasi si cu tevi slx,gilco etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine nu stiu de ce dar ma atrag mai mult cadrele cinelli fata de colnago,mi se pare mult mai fin lucrate,mai elegante si lucrate mai in detaliu:2080942520_4fd5213c80.jpg2080942486_6b6de9e4e6.jpg2080197519_146381a17d.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali -THX impresia ta este si una reala ,nimic nu se poate compara cu Cinelli cu mufele alea superbe ,furca si droputs alea tipice gaurite .Colnago nu  a putut atinge aceasta performanta diferenta a fost insa de cantitate.Cinelli a fost de top pana in ani parca 1978 dupa care batranul Cinelli a vandut si a preluato  fam COLUMBUS care nu a mai reusit calitatea anterioara si mai ales a renuntat nepermis la strangerea celebra la seat tube , pe cand batranul COLNAGO a fost cel mai bun si cel mai longeviv la otel si a trecut cu brio la aluminiu si carbon .

Batranul Cinelli a ramas cu amintirile si cu un nou succes in domeniul crescatoriei de masline pe cand Colnago e in top si la 80 de ani 

Japonezi sunt cei mai mari fani al  modelelelor Cinelli si sunt si mult mai  scumpe decat Colnago  dar si putine la numar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine nu stiu de ce dar ma atrag mai mult cadrele cinelli fata de colnago,mi se pare mult mai fin lucrate,mai elegante si lucrate mai in detaliu:

Wow...ce lucratura. Adevarata arta.

Despre combinatia dintre vintage si ultra modern pe o bicicleta...mie personal imi place si nu mi se pare nepotrivita. Fiecare cu pasarica lui. Imi place maxim Colnago Master in combinatie cu Campagnolo 11S si tije...chiar negre. Imi place cum da negrul modernului cu argintiul cromat al clasicului. Nu cred, totusi, ca as pune Shimano pe un Master. Campa da mai bine.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow...ce lucratura. Adevarata arta.

Despre combinatia dintre vintage si ultra modern pe o bicicleta...mie personal imi place si nu mi se pare nepotrivita. Fiecare cu pasarica lui. Imi place maxim Colnago Master in combinatie cu Campagnolo 11S si tije...chiar negre. Imi place cum da negrul modernului cu argintiul cromat al clasicului. Nu cred, totusi, ca as pune Shimano pe un Master. Campa da mai bine.

Nici chiar un shimano dura ace ?Colnago a folosit dura ace in multe modele ale sale 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici chiar un shimano dura ace ?Colnago a folosit dura ace in multe modele ale sale 

Pana la urma si Dura-Ace dar modelele vechi. Am un prieten care are in atelier un Grandis care imi lasa gura "umeda" cand il vad. Arata foarte bine, culoarea alb perlat, pe tevi Columbus si are pe el dura ace 7400, varianta fara manete dual control. Bicicleta arata super, dar omu' are niste preturi de iti vine sa-ti pui mainile in cap...

Daca nu ma insel, asta e modelul.

Nu stiu despre voi dar eu sunt indragostit de modelul asta 8->

Ups, suntem pe un topic Colnago...sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dar referitor la acel Grandis[care arata cum arata ] si legat in special de pret are si o explicatie .Bicicletele care au folosit tevile columbus Max ,mini max ,over max sunt foarte rare iar celebrul Max [1900 gr la masura 58] care a revolutionat in ani 87 tehnologia sunt daca nu ma insel in jur de 100 de biciclete .Deci de acea se cere bani buni pe ele si ne miram noi care din pacate vorbim de marci uitand ca de fapt calitatea bicicletelor consta in calitatea tevilor in primul rand .Straini si cunoscatori cunosc aspectele acestea si normal ca au pretenti banesti.Sa luam exemplu la un Bianchi care au fost foarte multe modele dar cate cu tevi Max ? Foarte putine si de acea ziceam eu in alte dati ca noi nu prea avem treaba cu colectionari si cu biciclete de colectie .Trebuie sa cunosti foarte multe si sa ai o piate pe masura ,ce-a ce nu este din pacate in cazul nostru .Straini sunt in stare sa identifice si fara ajutorul decals calitatea tevilor si este un lucru extrem de greu sa i-ti dai seama dupa lugs ,BB etc .Si in cazul Colnago la fel tevile columbus CR-MO sunt cele mai fregvente care le avem noi si poate nu toti realizeaza cata munca si tehnologie sa facut sa se castige cateva sute de grame de-a lungul timpului .Domnule Sebisascau stiu ca erati posesor de o bikla DE ROSA de carbon parca ? dar la otel un De ROSA cu tevi SL sau EL-OS cat credeti ca ar fi pretul oare ?

sanatate si o Duminica placuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am avut De Rosa, dar imi era mica si am dat-o. Sunt convins ca sunt foarte valoroase acele cadre de care vorbiti dar, pentru mine, sunt scumpe...Le apreciez de la "distanta" deocamdata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.