moldo89

Babele

Recommended Posts

Salut baieti, ma tot uit pe bikemap dupa niste trasee pt urcat la Babele cu bicicleta. Vroiam sa va intreb de unde e mai bine de plecat: din Sinaia sau Busteni ( din Busteni nu stiu pe unde). Cei care ati mai fost imi puteti spune cat ati facut pana sus si cum v-ati intors? ati avut timp sa va intoarceti cu bicla sau cu telecabina. Nu sunt incepator , pot sa urc intr-un ritm acceptabil,dar zona in care ma dadeam eu era Predeal-Rasnov si vreau sa incerc alte rute.

Daca aveti ceva sfaturi, traseu va sunt recunoascator. Poate chiar ne strangem mai multi dupa Maratonul Vinului....

Multumesc

Din Busteni pe Valea Jepilor, dar iei bicicleta in spinare, la fel pe Jepii Mari (unii cica ar fi coborat pe acolo, nu recomand) sau telecabina. Singurul drum pe platou este din Sinaia, din pacate asfaltat in cea mai mare parte, prin Saua Dichiu. Ar mai fi ceva de la Cota 1400 pana sus in platou, dar nu stiu cat de practicabil este cu MTB-ul in urcare. Este folosit pt. downhill acel traseu, baietii urca cu gondola.

Din Busteni, adică pe Jepi, nu poti urca pe bicicletă.

Uite o ruta din Sinaia, din care cel putin 22 Km sunt asfaltati. La coborare poti alege varianta Piatra Arsa - Poiana Stanii - Sinaia, sau Cota 2000 - Drumul vechi de Cota - Sinaia.

http://www.bikemap.net/route/1601442#lat=45.382875123001&lng=25.477367031555&zoom=12&maptype=satellite

Pe jepi am mers dus intors la pas, nu ai cum sa mergi cu bicla pe acolo, sau cel putin nu eu.

Si din Sinaia dupa cei 22 km de asfalt cum e? banuiesc ca trebuie sa mergi cu cauciucuri de munte chiar daca prima portiune e pe asflat nu?

Ms de raspunsuri.

Si la coborare pe unde trebuie sa ma intorc pt Piatra Arsa- Poiana Stanii-Sinaia? e dificil? e ok pt xc?

Si din Sinaia dupa cei 22 km de asfalt cum e? banuiesc ca trebuie sa mergi cu cauciucuri de munte chiar daca prima portiune e pe asflat nu?

Ms de raspunsuri.