Sign in to follow this  
xcore

Prima bicicleta

Recommended Posts

Va salut,

Ma numesc Alex sisunt din Bucuresti.

Planuiesc de ceva timp achizitionarea unei biciclete de cursa. Scopul maret este acela de a face, la un moment dat, cursa Bucuresti - Tg Mures.

Cu efortul sunt obisnuit. Sunt amator de patinaj viteza - cursa lunga (pe bulevarde bineinteles ... unde altundeva)

Dupa o documentare initiala am gasit aceasta bicicleta:

http://bike-online.ro/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2574&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=22

Cum credeti ca este alegerea considerand ca oricum depaseste bugetul cu ceva.

Multumesc

Salut!Bicicleta este cam veche (anul de fabricatie)dar nu asta ar fi o probema desi la banii astia poti sa iei ceva comparabil dar mai de actualitate, ci marimea bicicletei trebuie sa te preocupe,din fotografie eu cred ca este o marime mica dar cel mai bine este sa intrebi si sa te innformezi ce marime ti se potriveste.Cat despre cursa Bucuresti - Tg Mures nu vreau sa te descurajez dar este aproape imposibil de realizat fara sa te opresti o noapte undeva la jumatate,am spus aproape imposibil pentru ca daca te ambitionezi si te antrenezi cativa ani atunci poti macar sa incerci sa vezi cat rezista organismul tau.

Avand in vedere ca pana la Tg. Mures sunt cam 330km,si cu masina e cam greu sa-i faci,dar cu bicicleta.

Baiatu` n-a specificat daca intr-o zi sau mai multe. Oricum e o tura destul de grea,eu am venit de la Tg Mures la Bucuresti si mi s-a parut greut, mai mult se coboara ,dar in sens invers e si mai greu. Cel putin pana la Predeal urci ( 140 km )

Madalin96 nu mai da omule sfaturi, daca te stii varza stai cuminte in banca ta.

bicla la prima vede pare bine echipata, dar daca te uiti mai cu atentie vezi o linie 3x9, deci f veche, cel putin la 105 s-a trecut pe 10 pinioane de cativa ani buni, deci ..., in rest echipare 105+ultegra e foarte buna, greu mai gasesti asa ceva in banii astia.