fredy_rock86

Noile biciclete Pegas

Recommended Posts

Salut.

Ce parere aveti de noile biciclete Pegas? https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/559771_10150790495466609_127770096608_11817788_324713497_n.jpg

Ma tenteaza, fiind cele mai ieftine biciclete noi gen chopper. La 1300 lei pentru cel cu schimbator nexus cu 3 viteze se justificat pretul? Pot fi ok la ture mai lungi?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti cumperi,sa o iei pe verde.Arata extraordinar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D da, arata super. Si cea pe albastru. Ma gandesc daca se pot face si combinatii. La verde si negru vad ca au coarne, sa si jante negre. Mi-ar placea crom :) Sper sa si mearga precum arata :) Din cauza pozitiei aplecate, mtb-ul ma cam oboseste. De asta as prefera asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,asa se chemau inainte,acum astea noi parca au alt nume.

Edit: Bicicletele astea,cand le cumperi,le cumperi mai mult pentru aspect si stil,nu pentru componente (parerea mea).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta-i Kent-ul... ceea ce-au scos pe piață îi zice Cruiser ;)

Imagine postată

Elevul meu are un Cruiser pe verde. Arată foarte bine în realitate iar componentele sunt entry level dar funcționează bine, cel putin a lui ... problema e, pentru cât timp... :) Oricum, mai bine asta decât un first bike, rich și ce-or mai exista pe planeta asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelul nou are o asimetrie deranjanta la tija sa-bratele de sprijin!! Daca tot e scumpa, macar sa fie frumoasa, nu?

PS:

Modelul vechi era mult mai bine proportionat si mai echilibrat estetic. Deh, era clona de bicicleta americana...

Si imi mai amintesc ca ceea ce ma fascina la Pegasurile Kent (eu aveam Camping, cu "robineti") era cauciucul mai gros pe spate. Cred ca era acelasi ca la Mini-Mobra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cînd te urci pe o asemenea jucărie, oare te duci cu bicla la plimbare sau îți duci bicla la plimbare ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu mi-as lua pt oras.....sunt ft faine,cred ca sunt si comode....pt ture mai lungi.....nu cred.Sunt in dubii daca sa imi iau una,evident,exclusiv pt uz urban (ca oricum troaca mea trebuie schimbata)

Share this post


Link to post
Share on other sites

uitandu-ma la ghidonul ala inalt ma intreb daca incape in lift, daca nu cred ca au pierdut o mare parte din piata si asa destul de mica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Or fi aratand interesant, dar pretul este prea mare.

Am doua cadre de Pegas agatate in cui de vreo 2 ani. Le-as putea face sa arate mai bine, cu piese mai bune si tot ar costa jumatate din pretul ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu va temeti, o sa existe intotdeauna o clientela destul de bogata pentru bicicletele astea hipsteresti.

Acum vreo saptamana eram la o terasa cu doi elvetieni (cuplu) de 20 si ceva de ani, care erau foarte interesati daca se poate cumpara o bicicleta Pegas ca cea de mai sus, expusa ca premiu la o tombola Ursus de la terasa fabricii de bere din Cluj. Ziceau ca, desi nu ii pasioneaza ciclismul, si-ar cumpara asa ceva pentru ca "arata bine" si ca nu le pasa ca nu e practica.

Pe langa asta, e plin de hipsteri purtatori de esarfe si accesorii mov care se dau pe biciclete de genul. Se asorteaza probabil cu clonele de teniși Drăgășani luati la suprapret, cu blugii rosii si esarfa cu carouri mov.

(sa nu se inteleaga ca doar hipsterii cumpara asa ceva, dar majoritatea cumparatorilor ei o formeaza)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

da arata bine modelul vechi, iar de ar fi sa cumperi unul nou, TREBUIE sa fie verde, originalul era verde cu saua neagra su coarnele nichelate. da si bineinteles cauciuc gros pe spate. ~O)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa asta, e plin de hipsteri purtatori de esarfe si accesorii mov care se dau pe biciclete de genul. Se asorteaza probabil cu clonele de teniși Drăgășani luati la suprapret, cu blugii rosii si esarfa cu carouri mov.

(sa nu se inteleaga ca doar hipsterii cumpara asa ceva, dar majoritatea cumparatorilor ei o formeaza)

Eu am o problema vis-a-vis de asta. Foarte spre enorm de greu găsesc ceva care să nu fie pe model hypstăr - în primul rând nu mă caracterizează și-n al doilea rând nici nu-mi plac, sincer să fiu - dar în magazine 99,99% sunt țoalele astea... findcă sunt cumpărători, lipsiți de personalitate... probabil au aceeași mamă :P

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De-acord la povestea cu hainele, ma lovesc si eu de aceleasi probleme. Dar asta este legea cererii si a ofertei. Daca la noi in tara volumele mari de vanzari se fac de catre cocalari si hipsteri, o sa gasesti preponderent haine pentru ei.

Da' no, pentru asta asteptam 13-le de luna viitoare.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles dintr-o discutie cu un prieten... niste baietzasi cu bani au cumparat fabrica sau doar licentele.. si s-au apucat de construit... singurul impediment din punctul meu de vedere.... avand in vedere ca Pegas Kent era pe roti de 20... asta e pe 26... deci au cam stricat traditia (parerea mea) in rest sunt niste bicle f frumoase:D

p.s. Ursus are promotie cu bicle pegas:P poti sa castigi una... mare atentie sa nu sara din sticla:)) aviz consumatorilor:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da arata bine modelul vechi, iar de ar fi sa cumperi unul nou, TREBUIE sa fie verde, originalul era verde cu saua neagra su coarnele nichelate. da si bineinteles cauciuc gros pe spate. ~O)

Erau mai multe culori, era si rosie si alba. Mai exista si un model pe acelasi cadru dar cu sea scurta si ghidon drept. Daca imi aduc bine aminte se numea Pegas Robusta. Eu aveam pegasul cu sea scurta, cel cu porbagaj direct din teava, (facea parte din cadru) . Era albastru metalizat, o bicla foarte rezistenta care se plia de la jumate desuruband un levier oblic. Era cumparata prin '74 pt frati-miu si o mostenisem eu prin '81 cand isi facuse aparitia in casa un Sputnic nou-nout :). Cele cu robineti erau facute prost, incepand deja perioada nasoala a anilor 80 cand nu se mai facea nimic de calitate. Bineinteles ca imi doream modelul cu sea lunga pt ca avei posibilitatea sa o "tunezi". Se adapta furca de mini-mobra si se punea cauciuc gros si pe fata. De asemenea se puneau prelungitoare la tijele seii. Alta chestie era ca te puteai ridica f usor pe o roata datorita centrului de greutate lasat pe spate.

Ce pot sa spun de PEGASUL meu e ca nu am schimbat niciodata ceva la el, nici macar cauciucurile sau camerele (le peticeam). Cand am mai crescut si am inceput sa incerc "eschibitii" cu el a cedat, s-a rupt din sudura exact de acolo de unde se plia. Mi l-am sudat si cred ca merge si azi, l-a facut tata cadou unui copil amarat pe la tara.

De mult timp ma asteptam sa vad daca nu cumpara cineva licenta si iata ca au facut-o si p-asta. Pacat ca n-au respectat originalul ( si eu am observat ca e putin dezechilibrata).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa-mi explice si mie cineva,va rog,ce inseamna "cu robineti"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa-mi explice si mie cineva,va rog,ce inseamna "cu robineti"?

Deci... Pegasul cu sea scurta avea tot felul de leviere pt reglaj, la sea, la ghidon. pt pliere. Prin 80-81 a aparut un model de pegas cu sea scurta construit ciudat, probabil mai economic, care avea in loc de acele leviere niste robineti de plastic (rozete de culoare alba) si, daca imi aduc bine aminte avea si portbagajul din otel mai suptire ca cel de la semi-cursierele Sputnic. Erau urate rau, tipa comunismul in ele si se stricau evident f des.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@goitta... prima bicicleta a fost un pegas exact modelul descris de tine. cu portbagaj spate, dinam , far, aripi fata/spate.. suruburile se desfaceau mereu iar in scurt timp a ramas fara toate accesoriile suplimentare. tin minte ca avea din fabrica borseta sub sa cu cateva chei hexagon si surubelnite.

un singur lucru mi-a placut la el.. se putea plia cadrul de la jumatate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce mă nedumereşte pe mine este denumirea Kent. N-am auzit-o niciodată până relativ recent, cu siguranţă nu se folosea până în anii '90 inclusiv. Ceea ce se numeşte azi "Kent" era fie modelul Pegas Modern 4220 fie Pegas 41.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now