Sign in to follow this  
floryn_fresh

O intrebare mai ciudata..

Recommended Posts

Această apreciere merită cercetată amănunţit.

Eu văd toate marile tururi, şi alde San Remo, Turul Elveţiei, de astea mai mici, de prin '92 şi am văzut om adus în pluton împins de un coleg, dar niciodată ce am văzut cu Valverde. Adică să fie regulamentară tragerea întârziatului cu maşina.

Aia cu maşina străină de tur e pentru mine, că m-ai văzut începător. Păi, ce trece vreo maşină de poliţia din coada caravanei?

Să căutăm pe undeva regulamentul Turului, Giro, Vueltei sau unul generic de la UCI!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man..

Dacă vrei poţi parcurge tot regulamentul UCI pentru cursele de şosea. Are "doar" 169 de pagini si o sa găseşti interesant faptul ca rutierul nu are voie sa se agate de maşină, ca ocupantul maşinii nu are voie sa iasă pe geam, ca depanarea tehnica (inclusiv ungerea lanţului) trebuie sa se facă atunci când sportivul este oprit...etc.

Se comentează in legătura cu aceste lucruri ca si când ar fi mari chestii. In orice domeniu daca se respectă un regulament "la sânge" nu se rezolva nimic.

Eu cred ca voi pierdeţi din vedere spectacolul sportiv si puneţi prea mult in valoare micile "scăpări".

TOŢI merg in trena maşinilor când revin in pluton. TOŢI se împing puţin în bidonul ţinut de managerul sportiv ca sa ia un impuls pe căţărare.

Pe cine interesează aceste lucruri?

Exista comisari de cursa care aplica regulamentul atunci când trebuie. Poveştile noastre sunt doar aşa in stilul romanesc "hai să vorbim ca să ne aflăm in treabă"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pari a fi afectat de o lahamite. Ca să-i spunem mai tehnic, să fie spleen.

Pari a ne privi de sus. Adică ştim ”noi” ceva, ce vouă nu vă e accesibil.

Eu mă uit la cursă în primul rând pentru locuri, apoi pentru ciclismul, l-aş numi, ”pur” şi puţin îmi pasă de asemenea amănunte.

Am scris pentru că LudianTheOne a pus o întrebare, îmi e un corespondent foarte simpatic, şi eu sunt un spectator profesionist al acestor transmisii. Dacă el nu prea se uită la cursiere, eu le mănânc pe pâine.

Tu n-ai făcut decât să confirmi că faptele alea sunt incriminate în regulament, care se aplică - chiar şi acolo - un pic pe sprinceană.

Atunci de ce ai spus că ăia doi aberează, când e clar că ei citiseră cele 169 de pagini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nu ştiam ca exista spectatori profesionişti dar daca tu zici ca eşti aşa ceva nu pot sa te contrazic.

2. In regulamentul UCI nu este specificat absolut nimic despre mersul cicliştilor in trena maşinilor care se afla grupate in caravana. De fapt este logic sa nu fie specificat ceva de genul acesta pentru ca este imposibil să ajungi din spatele caravanei până in pluton fără să stai in trena maşinilor (tu ca spectator profesionist poţi întreba un ciclist profesionist si o sa afli de ce).

3. Faptul ca iţi par afectat "de o lahamite" este doar o părere. Consider ca am răspuns destul de pertinent la nelămuririle tale.

4. Cei doi nu au citit in viaţa lor un regulament UCI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man..

Dacă vrei poţi parcurge tot regulamentul UCI pentru cursele de şosea. Are "doar" 169 de pagini si o sa găseşti interesant faptul ca rutierul nu are voie sa se agate de maşină, ca ocupantul maşinii nu are voie sa iasă pe geam, ca depanarea tehnica (inclusiv ungerea lanţului) trebuie sa se facă atunci când sportivul este oprit...etc.

M-ai prins, am luat de bun acest text!

Am răspuns, acum, numai pentru a-ţi mulţumi pentru atenţie şi a produce erata.

Desigur e vorba de ”lehamite” şi, mai ales ”LucianTheOne”.

Scăpări de claviatură.

I se întâmpla şi lui Artur Rubinstein (marele pianist polonez), care declara: ”Cu notele pe care le-am uitat eu, în interpretare, se puteau scrie simfonii”.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu ai inţeles demersul meu. Am prezentat doar opinia mea in legătura cu acest subiect.

Eu nu încerc sa te prind cu nimic.

Si eu am scăpări de claviatură dar am avantajul administratorului, pot edita oricând (userul normal are la dispoziţie doar 15 minute)

Tare citatul din Artur Rubinstein:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scris că aprecierea după care: ”TOŢI merg in trena maşinilor când revin in pluton. TOŢI se împing puţin în bidonul ţinut de managerul sportiv ca sa ia un impuls pe căţărare.” merită cercetată mai amănunţit.

Iată produsul cercetării:

Regulamentul UCI pentru competiţiile de şosea, fragmentul referitor la maşinile de urmărire:

Following vehicles

2.4.022 [abrogated on 1.01.03].

2.5.021 The following vehicle shall follow at least 10 metres behind the last rider of the team, shall never

overtake it nor draw up level with it. In the case of a breakdown, breakdown service may be rendered

only with the rider and vehicle stationary.

2.5.022 The vehicle may not take up position between the team and any rider(s) that has/have dropped

behind unless they are at least 50 metres apart. The riders that have dropped behind may under no

circumstances ride in the slipstream of a vehicle.

2.5.023 The following vehicle of a team that is about to be caught up shall, as soon as the distance between

the two teams drops below 100 metres, drop back behind the vehicle of the other team.

2.5.024 A vehicle following a team that catches up another may not take up position between the teams

unless there are at least 60 metres between them. Should that gap subsequently reduce, the vehicle

shall return to its position behind the last rider of the 2nd team.

2.5.025 The following vehicle may carry equipment necessary for changing wheels or cycles.

No equipment for the riders may be prepared or held ready outside the technical vehicle. Persons riding

in vehicles shall not reach or lean out.

2.5.026 If motorcycle breakdown assistance is permitted, the motorcycle may carry only spare wheels.

2.5.027 Megaphones or loud-hailers may be used.

http://www.uci.ch/english/about/rules.htm

road races

http://www.uci.ch/english/about/rules_2004/ch02.pdf

Regulamentul de road races are numai 117 pagini şi textul se află la pagina 32.

E posibil să intereseze şi pe alţii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu tot nu am gasit in regulament nimic de pipi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îţi zic eu. Au un fel de cârlig pe care îl prind de pantaloniii scurţi. Un fel de pensă... Şi aşa nu se mai scurge din pantaloni, ei fiind impermeabili !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this