buchter emil

Cursieră de oţel uşoară

Recommended Posts

ATTILA nu a avut vreo familie. Dupa ce au disparut hunii, s-au perindat multe popoare pana la venirea ungurilor, vreo 600 ani mai tarziu.


  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dl. Petho a avut biciclete interesante mai demult si la preturi decente dar s-a fript cu un bisnitar cu o cursiera Schauff, din cate stiu eu (a dat-o cu vreo 250 si ala, evident, a vandut-o cu vrei 650 sau mai mult, nu mai retin). De atunci a mai urcat preturile....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dupa ce au disparut hunii, s-au perindat multe popoare pana la venirea ungurilor, vreo 600 ani mai tarziu.

 

 

E "vintage" Attila ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnul Petho este un om tare cumsecade si serios care se pricepe la biciclete dar nu la negustorie .El ca si eu de altfel facem parte din asa zisi bozgori adica care nu au tara si nu stiu bine nici romaneste nici ungureste .Desconsiderarea aceasta apartine si ungurilor din Ungaria si a romanilor din ROMANIA. Nu avem nici o vina ca istoria a fost cum a fost si a nascut bozgori :)) Huni insa nu au disparut ,ei avut samanta din Finlanda sau contopit apoi sau bagat si niste tatari ,mongoli ,turci pe fir si cam asa sa format poporul lui Attila .Muti romani ma intreaba de multe ori de ce suntem asa de rai neprietenosi inchiputi si reci .Pai raspunsul este simplu fratilor cu huni tatari mongoli etc de unde sa fim prea buni la suflet :)) Noroc ca ia cizelat austrieci in imperiul Austro-Ungar si in 500 de ani au devenit si inchipuiti

Un foarte bun prieten de al meu roman i-mi spunea odata legat de Ungaria .....Emile  Ungaria a fost un popor mic care sa crezut mereu mare .Scuze ca am deviat subiectul si bineinteles ca am glumit dar intodeauna intr-o gluma se ascunde mult adevar

sanatate multa

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu Emil, cred ca suntem offtopic si'o sa luam ban, da nu din ala real ci d'ala de la bannare...dar vreau sa spun doar ca jur in fata natiunii ca nu sunt suparat de dvs. Nimeni nu cred ca poate fi suparat pe dvs. Sunteti sarea si piperul acestui site. Sa n'am parte de un colier sau surub de Campagnolo, daca sunt suparat pe dvs. Si nici nu mi'am dorit acel Peugeot, nu m'ati incurcat cu nimic. Eu nu'l cunosc pe dl. Petho, dar sunt sigur ca e un om priceput la biciclete si chiar si la negustorie si jur ca nu e ceva rau negustoria. Mie'mi pare un om corect, care stie valoarea acelui Peugeot si in Ungaria si in Germania si oriunde...chiar si pe ebay. Cand a pus pretul de 800, chiar a stiut ce face. Negustor poate sa fie si e firesc sa aibe chiar si un castig, ca doar n'o fi carat'o pe degeaba. Samsar sa nu fie...ca astia e parsivi. Dar astia sunt usor de recunoscut, au un limbaj elevat iar fierataniile lor costa cel putin 1500 ne'restaurate.

La 800 cat l'a pus dl Pheto si bonus pantofii si pedale d'alea smechere... e chiar un pret civilizat.

Si totusi nu'mi doresc acel Peugeot. M'am facut si eu baiat mare, nu cad in genunchi cand vad reynolds si nu vreau bici' de Neckermann. Am avut si eu o cadere psihica acum cativa ani, cand nu erau asa multe biciclete si credeam ca o sa raman fara Peugeot si mi'am cumparat un Gold Special, ala care a facut furori pe forumuri...al lui Raducan ;)...dar cand mi'a ajuns acasa prin curier, mi'am dat seama ca nu are aerul ala francez pe care mi'l doream si'l stiam eu. In rest, probabil ca sunt biciclete bune...Viv'la France!

Share this post


Link to post
Share on other sites

buchter emil

 

El ca si eu de altfel facem parte din asa zisi bozgori adica care nu au tara si nu stiu bine nici romaneste nici ungureste .Desconsiderarea aceasta apartine si ungurilor din Ungaria si a romanilor din ROMANIA. Nu avem nici o vina ca istoria a fost cum a fost si a nascut bozgori :)) Huni insa nu au disparut ,ei avut samanta din Finlanda sau contopit apoi sau bagat si niste tatari ,mongoli ,turci pe fir si cam asa sa format poporul lui Attila .Muti romani ma intreaba de multe ori de ce suntem asa de rai neprietenosi inchiputi si reci .Pai raspunsul este simplu fratilor cu huni tatari mongoli etc de unde sa fim prea buni la suflet :)) Noroc ca ia cizelat austrieci in imperiul Austro-Ungar si in 500 de ani au devenit si inchipuiti Un foarte bun prieten de al meu roman i-mi spunea odata legat de Ungaria .....Emile  Ungaria a fost un popor mic care sa crezut mereu mare .

 

 

Off topic: Nea Emile, fără supărare, o fi glumă, da' multe aiureli ai scris într-un spațiu atît de mic :((  E clar că Andrei Belcic e mult mai tare la istorie (și etnografie) și ar trebui să-l lași pe el să-și dea cu părerea (sau cu gluma). Aș putea și eu, da' nu cred că e cazul aici și acum.

 

Da' ce a fost ATTILA, o marcă de bițikletă ?! Eu știam doar de ATALA :-/ :-?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog sa va opriti aici cu consideratiunile istorico-etno-geo-politice. Cred ca s-ar putea sterge lejer ultimele posturi, dar stiu ca nu sunteti rau-intentionati, ci doar comentati in bunul stil "romanesc" . Le las aici, dar va rog mentineti linia topicului, n-o mai dati in diverse! Va multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare pentru cei ce cunosc  Colnago . Astazi pentru prima data am atins un Colnago  ,   bicicleta unui mecanic   care a lucrat  prin Bucuresti  la service de biciclete  .  Mi-a spus cate ceva despre bicicleta  , a fost revopsita  , dar nu profesional  , are aproximativ 8  kg   ,  este din anii 80, echipata cu Campagnolo Record  ,  pe furca si la imbinari  are sigla Colnago. Acum sunt curios  ce bicicleta este   si ce valoare are , el a zis ca daca pleaca in Spania vinde din biciclete  .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare pentru cei ce cunosc  Colnago . Astazi pentru prima data am atins un Colnago  ,   bicicleta unui mecanic   care a lucrat  prin Bucuresti  la service de biciclete  .  Mi-a spus cate ceva despre bicicleta  , a fost revopsita  , dar nu profesional  , are aproximativ 8  kg   ,  este din anii 80, echipata cu Campagnolo Record  ,  pe furca si la imbinari  are sigla Colnago. Acum sunt curios  ce bicicleta este   si ce valoare are , el a zis ca daca pleaca in Spania vinde din biciclete  .

Poate ii faci de o poza si o postezi aici,astfel vei afla cu aproximatie cat valoreaza.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are aproximativ 8 kg colnago din 80 ?Cunosc destul de bine biklele Colnago si am si doua .Deci 8 kg sa obtinut in momentul cand a aparut master x light cu tevi columbus DT15v ,iar acum modelele din ani 2013 bat undeva intre 6187 gr si peste 7kg cu echipare moderna

In ani de peste 90 au aparut modele cu furca dreapta in general cu tevi Gilco sl 4 si aveau cam 9 kg pe baieuri .Modelele din ani 80 erau in jur de 10 kg cele de competitie .Uitate in Turul Frantei ani 80 si o sa vezi ca bicicletele de competie erau in jur de 10,,2 kg si 9,6 kg

Valoarea lor in general este in stare buna de 1000 euro dar dupa mine seria master de dupa ani 90 sunt superbe .Ani 70-80- sau remarcat modelele ..Super Colnago cu tevi sl ,Mexico cu tevi pl si sl si modelul cel mai frumos Arabesque care ca si Px10 Peugeot are cele mai frumoase lugs [mufe] Dar ce este cel mai de apreciat la Conlago este ca batranul Ernest a fost cel mai longeviv in domeniul otelului si daca pe vremuri Colnago a avut rivali de marca Masi ,Cinelli ,De rosa acuma el a ramas ultimul mohican si ce a facut din modelele actuale este fara cuvinte .Dorinta mea si sunt sigur si a multor fani al bicicletelor Colnago este sa vada muzeul lui care este vizitat din cand in cand cu invitati si este toata istoria unei marci de exceptie .Acolo sunt primele bikle Colnago fara inscriptie si fara  binecunoscutul trifoi ,apoi colnago suflat cu aur pentru Papa IOAN si cine sti ce mininatie or fi acolo .Nu stiu daca nu gresesc dar marca Colnago a produs si cele mai multe biciclete de otel si in final nu pot sa nu remarc ca in turul Frantei2013  Colnago din  carbon la loc de cinste

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ori e cantarul prelucrat in photoshop, ori Mirel e undeva in spate si trage de el un pic in sus...ori e un cadru taiwanez si in acest caz...nu conteaza ce marca e. El poate sa fie orice marca. Eu m'asteptam sa'mi spuneti...''tataie esti varza cu Ferremi'ul tau...asta e un Coppi !!''

Dupa mine, e un cadru urat de bicicleta utilitara...adica, e utila la curse.

Sincer si fara gluma...eu cred ca...e bun cantarul.

Si eu cred ca e bun cantarul.

Asta deoarece in afara de clasicul otel Cromoly pe care d-l Emil il cunoaste ca pe propriile buzunare, s-a inventat la inceputul anilo 90 un alt fel de aliaj cu 30-40% mai rezistent: NIVACROM.

Desi nu e mai usor, rezistenta sporita permite tragerea lui in tevi mai subtiri decat batranul cromoly.

Eu am o bicicleta cu cadru Columbuls Zona, al carei cadru seamana bine cu cel in discutie, neimpresionand la capitolul finisaje: suduri, drop-out-uri, etc

Insa e cadrul de care cu siguranta nu ma voi desparti vreodata.

 

Ieri am aflat de Columbus GENIUS, o alta varianta de Nivacrom extrem de usoara si am o banuiala ca despre asta e vorba...

 

Mai multe detalii despre aliaj : http://www.gtgtandems.com/tech/materials.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea e de râs. Oricum, la acel pret nu cred ca il va vinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e normal...e firesc sa coste 500 de euro...Nu?

Cum vreti sa fie mentinuta flacara si legenda vie ? Prin pretul mare ! Ca si pe ebay!!

Cum sa ne bucuram atunci cand cumparam un Peugeot cu 600, daca nu avem cu ce sa comparam?

Cum sa mintim nevestele ca sa obtinem 100 de parai ? ...''uite fata cat costa acolo (ebay sau...dirtybike), da' si mie 400 ca am gasit una cu 600 !''

Dupa ce'i zapacim pe tineri cu reynolds si columbusi...ce va mirati ca apare un Peugeot la 20j de milioane?

E chiar ieftina, Doamne iarta'ma!...Ca daca avea si nervex ajungea cred eu si la 800-1000 de euro.

Astea sunt metode samsaresti (Dambovitene), de manipulare a mintilor tinere pasionate de classic...Manipulare prin network, sau efectul anaconda (adica cumparatorul e vrajit de povestile si legendele istoriei, plus ca e si reynolds professional...deci clar, cumparatorul e terminat...(trebuie s'o aibe'')

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe ocazii am vazut mai demult o cursiera de otel mai slaba decat asta, la 1050 euro :)) Pret fix!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucian mi-ai vandut acum cativa ani un Peugeot tot cu Reynolds 531, daca stiai atunci pe ce mina de aur stateai acum te plinmbai in Lexus. :)

Adevarul e ca nu mai retin daca stralucea sau nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe lancearmstrong.com/foundation am vazut mai demult o cursiera de otel mai slaba decat asta, la 1050 euro :)) Pret fix!

Poate a cumparat-o cu 1000 euro. Nu avem cum sa stim. Dar respective bicicleta in discutie s-a vandut cu putin peste 1000 de ron acum 2 saptamani pe acelasi site. Ori conform legislatiei in vigoare , respective legea 15/1990 coroborat cu art.295 C-od Penal este specula si se pedepseste conform legii daca e sa fim corecti. Bine ca nu citesc si procurorii forumul asta. Sau cine stie.... :D  :D  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

...adica Peugeotul ala s'a vandut cu...putin peste 1000 roni ?? Fantastic!...Nu pot sa cred!!

Deci, apocalipsa a'nceput...gata!

Acu' ce sa mai zic...are totusi lucratura naibii la mufe si bijuterii de Simplex... :-

N'au ce sa'i faca procurorii... nu vedeti? Omu' a upgradat'o cu butuci flansa mare Campagnolo Record...i'a pus si manete frana Veinmann, ghidolina...

Nu intelege'ti? Campagnolo e raritati...e alea alea, n'are oricine.

Deci a facut o...investitie in printesa strazii !

...sa'i ajute Dzeu sa'si scoata banii [-O<

Eu zic ca...au plasat'o pe site, nu pentru vanzare. Scopul e, ca noi...oamenii de rand, sa intelegem ca Peugeot'urile sunt...ceva scump si bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...am gresit! Butucii sunt Campa flansa mica si nu a fost upgradat'a.

Nu pare nici macar re'conditionata.

Deci...rusinica!

 

Oricum, mixta Peugeot a lui Hayvelo...arata de doua ori mai bine ca obiect, decat Perversul asta de 2000 de roni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandeam ca acel KTM sa fie mai de soi, fiabil, etc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici vorba! 4pinioane era standardul in anii 60!

Nu vad nimic care sa indice ceva atractiv, doar o bicicleta veche cu componente banale. Si cu poze mici, si fara ca magazinul sa dea detalii despre echipare. Bine ca spune ca jantele sunt argintii si cauciucurile au dunga galbena!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.