buchter emil

Cursieră de oţel uşoară

Recommended Posts

Magazinul care este aprovizionat de Odorheiul Secuiesc este la piata Domeni [fosta Dioda] se numeste KEROBIKE. Smecherie e sa fi in zona Aradului ,Baia MARE si sa te duci personal in Ungaria si chiar daca nu sti limba lui PETOFI Sandor e buna si o engleza ,dar cumperi mult mai ieftin .Sunt convins ca acuma multi se duc acolo [ion de la CRANGASI ,BEBE din Floreasca ii stiu numai eu .Eu chiar daca stiu ungureste ce folos ,ma costa transportul enorm si trebuie sa ai o masina mare si sa cumperi marfa multa sa scoti transportul.

Cred ca au si magazin on line uite tel lor de la depozit +40736385881dar mai bine incearca la magazinul din Bucuresti ca acolo mai stiu baieti si romaneste :)) +40726373381

sanatate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mergeau mai bine la "Galeria cursierelor" ultimele mesaje? Zic si eu....sa nu alteram discutia aici.

Edited by Traveller
S-au mutat aici : http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/13111-cu-si-despre-cursiere-vintage/page__st__160

Share this post


Link to post
Share on other sites

.Gasisem jante bunicele la 80 ron - Sun rims assault la 405 gr si foarte tari

Le-ai cantarit ? Ca fi-miu a luat aceeasi janta (capsata) si pe cantar electronic aveau 440 gr. Spite a luat de pe bike.24.

Inca ceva, vrei neaparat spitare cu trei treceri, sau ai avut si alte variante in gand si nu gasesti nicicum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da le-am cantarit pe cantar la servici si aveau 400 gr .Ele sunt date la 405 gr ,dar este vorba de Sun rims assault SL1. Am gasit la Playbike ultima bucata.

Nu o spitare normala cu spite revolutions de 1,5 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maestre Buchter, recomand spiţarea în următoarea variantă:

Faţă radial pe ambele părţi.

Spate radial pe stânga şi X3 pe dreapta.

Pe lângă că arată bine, se obţine o tensiune mai uniformă în spiţe şi din experienţa mea sunt nişte roţi trainice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Băieţi, a mea e gata:

Imagine postată

- Cadru + furcă Pietro del Po, reynolds 531, dropouturi Campagnolo, anii 80.

- Ghidonul şi pipă originale TTT

Am vrut să folosesc şi tija de şa originală, deosebit de frumoasă, dar din păcate era prea scurtă.

Restul de piese sunt de generaţie nouă:

- Roţi făcute de mine, pe butuci japonezi ultrauşori, jante Ambrosio Crono F20, spiţe DT Revolution, baieuri Ultremo

- Schimbătoare Shimano 105 5600 respectiv 5700 negre.

- Manete Ultegra 2x10

- Angrenaj Truvativ Elita compact, GXP

- Frâne 105. Pe spate am fost nevoit să pun o frână cu braţe lungi, pentru că 105-urile standard erau prea scurte.

Greutate 9 kg fix.

Cealaltă era mai uşoară cu vreo 200 sau 300g dar îmi era oleacă mare. Asta e la fix. Mai trebuie să-mi rup de la gură s-o trimit la Han s-o vopsească.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOARTE frumoasa dar pacat ca nu se vede mai bine mufele care par foarte frumoase .Masura pare 53 si foarte important unde este pupaza de 8600gr CHECHER PIG .Ce sa intamplat cu purcusorul?

Vitus ala meu este masura mea 54 si am cantarito si fara roti [am pus si un lant ] fara cabluri si ghidolina 5500 gr.Acum in functie de greutatea rotilor pot optine zic eu 8200 gr .Am pus rotile la 2500 gr[cu cauciucuri cu caseta de 9 . .Nu ar fi rau la aceasta greutate dar mai este pana la final point

seara placuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Checker pig este demontat şi urmează să ajungă la secţiunea de vânzări în curând. Vă anunţ!

Voi pune nişte poze mai detaliate cât de curând, dar vreau să le fac afară la soare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca purcutul cel usor a ajuns la vanzare saracul.Poate i-si gaseste un stapan bun .Am ajuns la roti ultima etapa dar in decursul anilor bicicleta Diamant si Peugeoturi mi-au dat probleme in special cu fileturile .Si din acest motiv am preferat italiencele

La nenea VITUS am remarcat o problema noroc ca nu am facut rotile .Am constatat ca rotile toate pe care le am nu se centreaza la Vitus si ambele roti trag vizibil pe partea stanga .Nu este furca lovita deoarece am una perfecta si faptul ca ambele roti sunt pe aceasi linie dar trag stanga dupa mine nu este defect ci pur si simplu cred eu trebuie centrate anume .Am trimis si vanzatorului un mesaj sa vedem ce scrie si stiu ca el a avut la furca o problema identica numai ca furca lui era lovita .

Apoi trebuie specificat ca urechile din spate nu sunt in pozitie orizontala ci aproape verticala fara posibilitate de reglare [adica nu are suruburi de reglaj spate

Ce parere aveti si poate cineva care a avut Vitus sa ma lamureasca .Ma gandeam cand oi face rotile eventual sa ii dau si cadrul si furca eventual .O sa studiez si pe net problema dar putine sanse cred

sanatate multa si sarbatori placute tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Băieţi, a mea e gata:

DSC04969.jpg

- Cadru + furcă Pietro del Po, reynolds 531, dropouturi Campagnolo, anii 80.

- Ghidonul şi pipă originale TTT

Am vrut să folosesc şi tija de şa originală, deosebit de frumoasă, dar din păcate era prea scurtă.

Restul de piese sunt de generaţie nouă:

- Roţi făcute de mine, pe butuci japonezi ultrauşori, jante Ambrosio Crono F20, spiţe DT Revolution, baieuri Ultremo

- Schimbătoare Shimano 105 5600 respectiv 5700 negre.

- Manete Ultegra 2x10

- Angrenaj Truvativ Elita compact, GXP

- Frâne 105. Pe spate am fost nevoit să pun o frână cu braţe lungi, pentru că 105-urile standard erau prea scurte.

Greutate 9 kg fix.

Cealaltă era mai uşoară cu vreo 200 sau 300g dar îmi era oleacă mare. Asta e la fix. Mai trebuie să-mi rup de la gură s-o trimit la Han s-o vopsească.

 

superba!s-o alergi sanatos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radule, dacă o vopsești o omori. X_X  Părerea mea. Și mai sînt cîțiva cu care compătimesc împreună :((

Share this post


Link to post
Share on other sites
Radule, dacă o vopsești o omori. X_X  Părerea mea. Și mai sînt cîțiva cu care compătimesc împreună :((

 Cam asa ceva.... [-O<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi stiu ca HAN face treaba foarte buna ,in cazul de fata ar fi pacat iar in poza  arata bine vopseaua originala .Si numai trebuie sa rupi de la gura nimic :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deocamdată nici n-am bani de dat pe vopsit, aşa că nu vă faceţi griji!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind la Vitus se pare ca rotile sunt enigma greutati.Am decis sa fac roti cu 24 gauri ca sa castig adevarat la greutate. Am gasit novatec F292 sb/a 350 gr 4 rulmenti  24 gauri 

Jantele deocamdata stocuri zero .Problema ca am o caseta de 9 camapa veloce cumparata mai demult si eu stiam ca Novatec este compatibil cu Shimano . Ce parere aveti de modelul Novatec si daca este posibil sau sunt modele Novatec compatibile cu batranul campa 

sanatate 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut o pereche de roti cu butuci campa chorus pe rulmenti 32 gauri cu jante Sun rims sl1 [400 gr] si cu spite de 1,5 mm cu cauciucuri Rubino vittoria 700 x 23c si caseta de 9 pinioane camapa veloce la 2900 gr .Mult si de aia merg pe 24 gauri si cu spite Revolutions sper 2500 gr 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce greutate au butucii campa pe care ia-i montat dar cred ca anvelopele sunt destul de grele, eu am niste Vittoria Rubino la 320 gr.

 

Una peste alta, asa cum am "zis" si mai sus am facut o pereche de roti cu SunRingle Assault 32 gauri, care pe site erau la 405 gr, insa de fapt aveau 440 gr cantarite, butuci Novatec A721 si F272, spite DT Swiss Revolution 2/1,5/2 cu nipluri de aluminiu, anvelopa Kenda Kontender Lite, pinioane Shimano CS-6700 10 sp la 2672 gr, roti gata de pus pe bicicleta, cu QR cu tot. As fi ajuns la 2600 gr daca jantele erau la greutatea afisata pe site ...

 

 

 

LE: Apropo, stii ce greutate au butucii tai ? Eu am o pereche de butuci campa (montati pe bicla) dar pe ai mei scrie doar Brev. Campagnolo si as fi curios cam ce greutate au, ca de schimdat oricum nu-i schimb, merg prea bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu stiu ce greutate au butucii campa pe care ia-i montat dar cred ca anvelopele sunt destul de grele, eu am niste Vittoria Rubino la 320 gr.

 

Una peste alta, asa cum am "zis" si mai sus am facut o pereche de roti cu SunRingle Assault 32 gauri, care pe site erau la 405 gr, insa de fapt aveau 440 gr cantarite, butuci Novatec A721 si F272, spite DT Swiss Revolution 2/1,5/2 cu nipluri de aluminiu, anvelopa Kenda Kontender Lite, pinioane Shimano CS-6700 10 sp la 2672 gr, roti gata de pus pe bicicleta, cu QR cu tot. As fi ajuns la 2600 gr daca jantele erau la greutatea afisata pe site ...

 

 

 

LE: Apropo, stii ce greutate au butucii tai ? Eu am o pereche de butuci campa (montati pe bicla) dar pe ai mei scrie doar Brev. Campagnolo si as fi curios cam ce greutate au, ca de schimdat oricum nu-i schimb, merg prea bine.

De regula nu i-mi place sa ma contrazic ,dar pe site scrie 405 gr sunringle assault sl 1 cu  32 gauri si nu cred ca nu ar fi asa .Depinde ce cantar ai folosit .Daca ai folosit unul ca cele de la posta atunci sunt niste magari .Cu prima ocazie cand am sa cumpar inca o janta ma duc cu ea la servici si o cantaresc ,acolo am cantar de precizie care anual se trimite la verificat .Butuci camapa record pe conuri si bile cele vechi cantaresc aproximativ la fel cu cele pe rulmenti .Diferenta insa este  la blocurile de pinioane care cele pe filet sunt pe la 500 gr

Butucul camapa chorus pe rulmenti reglabili de 9 vit cantareste cam 270 gr fara pinioane .Deci daca doresti ca sa faci o pereche de roti care cu cauciucuri cu tot sa cantareasca 2500 gr numai cu janta de 24 de gauri vei reusi si asa cum ai zis si tu cu  cauciucuri de calitate

Daca scrie brevet Campa sunt ok nu sunt facaturi ,sunt multe piese campa care apar cu aceasta formula .De care ai cu stanta cu soare sau cea cu porumbelul?

Share this post


Link to post
Share on other sites
De care ai cu stanta cu soare sau cea cu porumbelul?

 

Pe butucul rotii spate e stantat Brev. Campagnolo Made in Italy si fara emblema iar pe cel al rotii fata este stantata doar emblema caracteristica, cea cu 2 aripi. Echiparea bicicletei, dupa cate mi-am dat seama uitandu-ma prin cataloagele lor este din '95.

 

In legatura cu greutatea, nu e vorba de a ne contrazice sau nu, ci doar de greutatea reala si de faptul ca intentionat sau nu, magazinul afisa o greutate mai mica. Trebuie sa-ti mai spun aici ca vorbind despre cantare ai intrat pe domeniul meu ;)) sunt cantaragiu de meserie, adica produc si justez cantare, inclusiv balante de laborator si electronice, probabil ai auzit de Balanta Sibiu...deci iti dai seama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mii de scuze atunci si ramane chestia cu MAGARI . Campagnolo cu modelul ce cele doua aripi este modelul mai vechi .Calitatea este relativ la fel, Eu am intentionat sa fac niste roti cu butuci campa record pe rulmenti reglabili  cu 32 gauri si care costa in jur de 8 mil setul. Dar am realizat vazand la un prieten ca a obtinut o greutate mult mai usoara cu butuci Novatec pe rulmenti cu 24 gauri . si la un pret care sa nu depaseasca 10 mil. O sa mai uit pe site staine cat este dat jantele sunringle .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul n-as acorda o foarte mare importanta greutatii butucilor, desigur si acestia trebuie sa fie cat mai usori insa as dirija mai bine fondurile catre janta si anvelopa, de acolo trebuie sa scazi cat mai multa greutate, am vazut niste jante American Classic 350 de 350 gr pentru demontabile, daca ai putea procura asa ceva ar fi perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnule Emil,ati terminat pana la urma bicicleta? Sunt si eu curios sa vad niste poze va rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ramas la roti ,in rest este gata .Din pacate nu prea ma pricep sa bag poze poate ma ajuta baiatul care nu prea are timp pentru mine .Problema ca aceste cadre cu drop out verticale creaza probleme la roti si ele trebuie spitate si centrate pe bikla direct .Apoi am ajuns la concluzia ca numai cu butuci si jante pe 24 gauri poate iesi ceva mai usor si nu asa scump .Care doreste niste poze le trimit pe e-mail meu attila_kun57@yahoo.com

sanatate multa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.