buchter emil

Cursieră de oţel uşoară

Recommended Posts

Eu unul n-as acorda o foarte mare importanta greutatii butucilor, desigur si acestia trebuie sa fie cat mai usori insa as dirija mai bine fondurile catre janta si anvelopa, de acolo trebuie sa scazi cat mai multa greutate, am vazut niste jante American Classic 350 de 350 gr pentru demontabile, daca ai putea procura asa ceva ar fi perfect.

Da asa este butuci chiar si cei vintage sunt apropiati de cei actuali dar la cauciucuri este o diferenta semnificativa .Cel mai fain ar fi baieurile dar sunt scumpe si odata gaurite nu prea se mai pot folosi.In orice caz deocamdata fara roti am 5500 gr si caut solutia cea mai buna ca rotile sa nu depaseasca 2500gr ca in final sa am 8200 gr maxim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt aspect vintage si pt greutate scazuta, as zice ca da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ele au fost cu schibatoare pe cadru dar eu caut sa castig la greutate si nu cred ca manetele campa plus schimbatoarele sunt mai grele decat ergopower.Am avut niste ergopower 105 foarte bune dar grele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cursiera mea terminata ieri, mai am sa ii pun ghidolina alba si gata.

Greutate fix 9 kg.

Cadru otel Rebellato cu tevi Columbus, marime 50-52, 1850 gr, furva carbon, pipa Promax, ghidon Ritchey Competition, ergo Microshift 3x9v, schimbator spate, fata si angrenaj triplu Shimano 105 5600, pinioane Sram pg950, roti Shimano S20, frane Campagnolo cauciucuri Schwalbe Blizzard 700-20, pedale Shimano A530

 

IMG_7800.JPG

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce ma obisniesc cu pozitia pe cursiera o sa o schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este aluminiu cu prinderea pe 25,4 are 194 de grame cântarit de mine cu un cântar electronic de bucătărie, acum nu bag mana in foc pt precizie lui ai nici nu am buletinul de verificare metrologica a lui :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti fac eu verificarea metrologica  ;))  , si mie mi se pare prea usor, am un Syntace Racelite din aluminiu 7075 cu prindere pe 26 si tot are 238 gr. cantarit cu cantar cu verificarea metrologica la zi :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa-l mai cantaresc odata inainte sa ii pun ghidolina, cu cantarul meu de pesacut :), ca si mie mi se pare cam suspect, culmea ca pe acelasi cantar am cantarit o pipa si avea greutatea 153 gr, mai putin cu 3,4 grame decat greutatea data de producator (157 gr)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte fain.  Mă bucur că ţi-a fost de folos furca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purix cateva cuvinte despre roti daca se poate .cate spite ce fel de butuci pe rulmenti despre jante unde ai gasit cu 24 spite sau cate are ,ce greutate au rotile cu tot cu cauciucuri .

mersi si felicitari poate ne vedem la primavara la cursa babelor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotile sunt cumparate deagata, nu știu ce butuci au, oricum au 1900 gr cu tot cu strangatoare, care sunt cam grele, poate o sa le schimb când mai fac rost de bani. Cauciucurile au 220 gr bucata, camerele sunt din Dechatlon obisnuite, nu le-am cantarit.

Îți dai seama ca o voi scoate afara cu prima ocazie, iar la întâlnirea babelor vin si eu cu Amara chiar dacă are ceva operații estetice si lifting-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa-l mai cantaresc odata inainte sa ii pun ghidolina, cu cantarul meu de pesacut :), ca si mie mi se pare cam suspect, culmea ca pe acelasi cantar am cantarit o pipa si avea greutatea 153 gr, mai putin cu 3,4 grame decat greutatea data de producator (157 gr)

Am cantarit ghidonul, greșeală mea, are 290 nu 190 gr, am rămas in cap cu 190 gr dar nu știu de la ce!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre,hai ca imi dadurati niste idei.....poate ma bag si eu sa fac niste schimbari la batranica mea....daca voi face asta ,probabil nu voi pastra decat cadrul si furca originale...Nu-s ft hotarat,dar mai vedem

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-o faci mai usoara, sau s-o modernizezi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

banuiesc ca incepi cu rotile, adica in primul rand cu jantele, ca (,) anvelopele le schimbi mai usor (fizic vorbind) ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ma laud si eu cu cursiera mea de otel: 8,5 kg gata de drum. In conditiile in care are si ceva carbon (furcile fata-spate). Echipare Ultegra SL, angrenaj FSA Gossamer cu foaie SLK.dscn5636o.jpg

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.