Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

h3x0r

Roti custom 1350 - 1400g

Recommended Posts

@@Muttley: Dm o sursa mai sigura, dar vin cam in doua saptamani. Daca vrei te ajut eu cu o pereche :) sau mai multe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

o tentativa de incadrare in topic cu roti pentru 29er (schimbat mavic crossride stock, 2kg set).

Date de plecare: 65kg jocheul, folosite la XC race fara abuzuri, axe 15mm fata, X-12 spate.

Din ce am studiat, ar fi de interes variante cu jante XMD333 (355g), ZTR Crest (380g) sau American Classic 101 (360g), butuci Novatech Disc Light, Hope Pro 2 Evo sau BOR MD7, Sapim D-Light.

N-am citit prea multe lucruri negative dar nici pozitive de butucii astia de la Novatec, sigur ca pretul e un mare plus, dar n-as face economii acolo neaparat.

Mai e o dilema daca sa merg pe varianta roti custom gata facute la vinzator sau sa cumpar componente separat (nu gasesti neaparat combinatia cistigatoare la un singur vinzator) si sa apelez la un meserias local (Bucuresti...si nu cunosc unul...)

Opinii, pareri?

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt foarte OK novatec 711/712 - eu îi am de vreo doi ani pe MTB şi nu au absolut nicio problemă.

 

Apropos de construit roţile, încearcă la www.Cyclemaster.ro , au un meseriaş bun la spiţat şi centrat (îl cunosc personal), şi cam au piesele pe stoc, inclusiv jante BOR şi ZTR...

Share this post


Link to post
Share on other sites

711/712 sint in versiuni 9mm, mie imi trebuie ceva cu 15mm/X-12... Despre Disc Light care au si variantele astea n-am gasit review-uri bune pina acum din pacate.

Cyclemaster sint una din variante - daca o sa merg pe varianta cu Bor XMD333+MD7 diferentele de pret fata de cumparat de afara nu sint mari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

711 este convertibil la QR15. Din păcate 712 nu este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@buttheadi

 

Din pacate Novatec pica din schema tocmai pentru ca nu stiu nici eu sa aiba butucul spate X12.

Butucii BOR MD7 sunt facuti de Tune, singura diferenta e ca nu sunt asa tare frezati si au cateva grame in plus. In rest au acelasi ax, caseta sau rulmenti. Intretinerea lor e foarte simpla, pretul rulmentilor e decent, se gasesc piese de schimb (rulmenti, ax, caseta, clicketi, arcuri de clicketi, tot pe scurt). Butucii BOR/Tune sunt cu 100 de grame mai usori decat cei de la Novatec, asta asa ca si curiozitate. Un alt lucru e ca la Bor/Tune gaura unde intra spitele este de 2.2mm fata de Novatec 2.4-2.5mm, ceea ce adauga un plus de rigiditate rotilor.

 

large_11341321624.JPG.jpg

 

La greutatea ta, cam orice janta dintre cele mentionate de tine mai sus ar trebui sa faca treaba buna. Crest-urile sunt niste jante faine, insa personal prefer tot BOR fie 366 fie 333 datorita asimetriei. Astfel tensiunea in spite poate fi egala, rotile fiind mai rigide.

 

La spite vad ca vrei sa mergi pe Sapim D-light. Ce le recomanda e raportul calitate/pret/greutate care e unul foarte bun. Am folosit astfel de spite pe 26 acum am si pe 29er si-s foarte faine. N-am avut probleme, nu le-am recentrat inca, n-am rupt nici o spita.

 

Alta recomandare pentru un astfel de set de roti ar fi un kit tubeless, nu stau sa iti mai explic aici nimic pentru ca sunt topicuri pe forum dar si pe net unde vezi care-i avantajul unor astfel de roti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niste roti la care am lucrat pentru cineva de curand:

 

Jante: BOR XMD333 26"

Spite: Sapim D-Light

Nipluri: Sapim Polyax Alu

Butuci Novatec 711/712

Greutate 1365 grame

 

Varianta cu jante XMD388 are 1539 grame (dar e offtopic)

 

Mai multe poze aici: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.541338255925652.1073741830.433677466691732&type=3&uploaded=10

 

 

1045260_541338272592317_1596878167_n.jpg

Astea sunt ale mele :)  

 

Azi au ajuns,  daca fac rost de un adaptor de la presta la auto sa pot folosi compresorul sa le urc pe talon, luni le pun gumele si zeama si le fac o proba.

Recomand din toata inima colaborarea cu Vlad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei adaptor de la presta la auto iti imprumut eu, eventual ne putem intalni luni ca si eu vreau sa renunt la camere, azi mi-am terminat bikeul si luni vreau sa iau valve (de la Vlad binenteles ) si sa trec la tublles si pe noul bike. 

PS: scuze offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi e din Vatra Dornei deci cred ca e cam dificil sa te vezi cu el

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda...nush de ce aveam impresia ca ii din Cj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei adaptor de la presta la auto iti imprumut eu, eventual ne putem intalni luni ca si eu vreau sa renunt la camere, azi mi-am terminat bikeul si luni vreau sa iau valve (de la Vlad binenteles ) si sa trec la tublles si pe noul bike. 

PS: scuze offtopic.

Mersi fain de oferta de ajutor dar m-am descurcat local.

 

Prima impresie dupa aprox 60 km cu noile roti: mai rigide decat Dt X1800,(nu ma asteptam la asta), cele aproximativ 600 de grame in minus se cunosc mai ales pe urcari, le-am facut tubeless in jumatate de ora cu o pompa de podea (au venit cu kitul montat- mersi Vlad).

Una peste alta merita banii investiti chiar daca au depasit bugetul initial. 

Singurul minus -pentru mine si fata de caseta de la Dt- este caseta de la butucul novatec care franeaza putin rotatia la liber a rotii(probabil de la vaselina).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit pe topic :)

 

Jante: BOR XMD333 
 
Butuc fata: Tune King 15
 
Butuc spate: Tune Kong X12 
 
Spite: Sapim D-Light 
 
Kit tubeless: BOR White Tape 
 
Greutate: 1399 grame
 

 

Pune si pretul ca sa stim si noi informativ pe unde ne invartim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calitatea are pretul ei, eu estimez ca se invat undeva pe la 700 Euro. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@danfizesan: pretu a fost de 3150 de lei 

 

Din ce am testat eu sunt mai rigide pe lateral decat SLR-urile 29.

De asemenea sunt mai usoare, mai simplu de servisat, cu piese de schimb foarte usor de gasit (chiar si lamele la clicketi se gasesc separat) si mai ieftine decat SLR-urile (oficial). Furaciunile nu se iau in calcul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand scuze ca postez aici, dar nu am vrut sa deschid un topic doar ptr atat.

 

Tot citind pe aici, am zis ca am ajuns la ultimul upgrade, adica rotile, momentan am janta fata de la rich bike pe 26, si janta spate remerx cu butuc pe bile joytech, tot pe 26, axurile fiind normale cu piulite, nu imi plac qiuckreleasurile... camerele erau clasice si anvelopele sunt maxxis detonator, azi am cumparat 2 camere maxxis ultrausoare,flyweel parca se numesc, ideea e ca, camera anterioara cantarea 200g, si asta noua 97g, deci economie la ambele roti per total de 200g, ptr viitorul indepartat planuiam un set de toti pana in 1000 ron, dar azi cantarint tot, cred ca m-am razgandit, si o sa va descriu detaliat si voua de ce :)

 

Sa incepem :

 

Roata fata rich, cu butuc no name pe bile, cu camera de 1.9 de 200g si cu anvelopa maxxis detonator + ax de roata gros metalic+ piulite + fondul de janta vechi ( cateva straturi de banda izolatoare) :)  cantareste 1769 g, 

si acum sa detaliem:

janta goala fata fara anvelope si camera, dar cu ax, piulite, fond janta cantareste 1054g. iar dupa ce iam pus fondul de janta nou peste stratul de izoliera si am montat noua camera maxxis usoara, montat anvelopa la loc, roata completa cantareste1671g, deci am castigat aproape 100g.

 

Roata spate cu completa cu tot cu grup de 8v cantarea2306g, dand anvelopa si camera jos, dar lasang axul si grupul si  piulitel si fondul de janta, greutatea ei este de 1598g, iar greutatea cu noua camera va fi cu 100 g mai putin, spun ca va fi, ca avand circa 3 atm in ea, a explodat :) maine merg sa vad daca mi se va inlocui, oricum, sparganduse, am constatat ca noua camera are peretii extrem de subtiri...sunt curios cat va tine, ca, cu cele normale de 1.9 puse in slick de 1.5 am facut in peste 2000km doar o pana, si am mers si offroad destul...

 

Intrebare:  ptr greutatile mai sus mentionate, care nu mi se par deloc mari ptr niste no nameuri, merita sa investesc 1000 ron, ca sa castig maxim 600-800g, ( nu cred ca pot castiga mai mult) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

in roti se simte cel mai bine investitia, o simti efectiv cand pedalezi. fata de ce ai tu poti scapa de 1kg aprox , deci merita din plin sa investesri in roti daca ai de unde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca chiar se va simti, o sa investesc in toamna-iarna.  Asta daca chiar ar merge bicla mult mai usor, desi mie mi se pare super ok si acum. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am V brakes, si transportul cat o fi?   oare mai scad preturile iarna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt 50e, cat ai vrea sa mai scada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

transport 10e+ 20e (pt ca sunt bulky goods). poti cumpara impreuna cu altii si mai scazi din transport. vezi ca e topic dedicat de comenzi pe diverse site-uri din afara. gata cu offtopicul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites