h3x0r

Roti custom 1350 - 1400g

Recommended Posts

Cum adica dai jumate de pedala in gol? :-W Dai fix atat cat este de mare canelura pe caseta, si m-as mira sa fie mai mare de 10 grade. Cam atat mai exact: http://img.over-blog.com/650x487/2/33/14/26/divers-8/P1040689.JPG

Daca te-ar mira inseamna ca nu esti bun prieten cu aritmetica. Pt 10 grade trebuie 36 de dinti, cati vezi in poza? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte interesant; nu stiu de unde scoti jumatatea aia de pedala. Ai vreo explicatie inginereasca?

Eram pe placa de 32T, si pe ceva pinion mai mic, dar nu cel mai de jos. Mai testez diseara.

Stiu ca 14 grade e ceva obisnuit si acceptat. Deci nu-s chiar 10 grade, si nici jumatate de pedala poate, aici am fost eu bombastic in exprimare. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt 10 grade trebuie 36 de dinti, cati vezi in poza? ;)

Pai eu vad cam 8. Probabil vreo 20 in total. Tu? :). 0 grade < miscare libera < 360/nr de dinti grade. Aritmetic corect ce ai spus tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce stiti de CrankBrothers Cobalt ? Au cam 1500g, si sunt cam 410e pe RCZ, iar designul mi se pare fain. Nu stiu cum e cu butucii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ştii care e necazul cu ele - dacă rupi o spiţă ai băgat-o pe mânecă. În rest, nu văd nicio problemă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ramas la ideea ca vreau niste roti de firma, spitate si facute cum trebuie.

Fulcrum Red Metal 3 o sa cumpar imediat ce-mi intra salariul, dar as dori daca se poate sa mi se clarifice niste specificatii:

Version 26" Satz ( VR 9/15mm+HR ):

- Vorderrad: Standard Schnellspanner (9x100mm) / Steckachse 15mm (15x100mm)

- Hinterrad: Standard Schnellspanner (10x135mm)

Pentru roata spate,am masurat dimensiunea axului care intra in dropout-urile cadrului, si are diametrul cu tot cu filet, tot de 9mm.

Am pana la urma aceleasi specs ca si butucul de la roata spate Fulcrum(ca vad ca e QR standard) si am masurat eu gresit?

Sau roata Fulcrum RM3 de pe spate are alte specs si nu se va potrivi la mine?

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am masurat dropout-urile spate, si pare ca ar intra si ax de 10mm, cu o toleranta de 0.5-0.7 mm pe toata lungimea dropout-ului.

Imi poate oferi cineva o parere ?

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un ax de 10mm nu poate sa intre intr-o gaura de 10mm. Gaura trebuie sa fie putin mai mare, 0,2mm in plus e suficient. Masoara cu sublerul ca sa stii exact.

Eu mi-am largit dropout-urile cu pila ca sa-mi intre axul de 10mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai bre ca este standard pe fata 9 si pe spate 10. QR

Intra ca in... dropout.

@hexor: cu banii de acest moft (nu vei castiga niciun concurs din cauza respectivelor roti) poate iti satisfaci alt moft.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai bre ca este standard pe fata 9 si pe spate 10. QR

Mavic Crossmax SLR au 9x100 + 9X 135. De aia am intrebat, mi se pare legitim.

Multumesc Lucian pt sfat, si asa planuiam sa iau un subler ca sa pot masura discurile de frana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi standard, dar la mine nu a intrat. Posibil sa fi fost vopsit prea gros. Dar tin minte ca am razuit si ceva aluminiu ca sa intre axul linistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 pentru 9x100 / 10x135 e "standard". Asta ai și în momentul de față, nu ar trebui să ai nici o problemă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardul e 10x135. Am masurat cu sublerul axul spate de la DT Swiss X1800 si are 9.89mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In topic era vorba de roti de 1300-1400 grame, iar Red Metal 3 au 1685. Cele pe care le aveai inainte cat aveau...? 1800 de grame?

Nu cred ca mai e asa sesizabila diferenta de 120 de grame fata de jumate de kilogram.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plec de la ideea ca nu mai vreau roti spitate de mesteri sau site-uri de profil.

Revenind la roti de firma, am ramas la Fulcrum sau Mavic Crossmax SLR (sa zicem ca le indop cu vaselina ca sa pot ignora zgomotul de clicheti).

Fulcrum RM:

- zero = 750e (1470g)

- 1 XL = 500e (1600g)

- 3 = 350e (1680g)

Mavic:

- Crossmax SLR = ajung pe la pretul de RM0.

Vezi acum unde bat? RM3= best value for the money.

Legat de greutate, am un calcul facut, pe cauciucuri Hutchinson Python Tubeless Light 2.0 (540g)- cat au si X-king-urile mele de acum 2.2:

Masa rotationala care dispare este de : 2 x 130g (2 camere) + 130g (diferenta intre roti)= 400g in total. Se adauga si diferenta intre QR-urile de 150g de la Fulcrum, si Da Bomb-urile mele, dar la QR nu se simte asa mult.

Ajunge zic eu, cu RM0 ar fi fost o diferenta majora de greutate(-600g fata de setup-ul de fata), dar nu am banii de ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+150 grame de solutie anti pana

+ce au mai mintit producatorii la cauciuc si jante in legatura cu greutatea

De ce te grabesti si nu astepti reduceri la rotile care le cauti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara solutia antipana. Iau un spray cu latex pt pene. Daca ma parlesc, vad eu, sper ca nu.

ce au mai mintit producatorii la cauciuc si jante in legatura cu greutatea

Mda, in fine, o sa-l intreb pe J Absalon ce greutate au Python-urile ca sa nu ma insel aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fără soluţie antipană... cu ce cauciucuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut io , cauciucurile au exact cat scrie pe site , faceam si eu flame , dar pentru roti nu garantez .

@radu Python Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotile sunt cantarite si ele de diverse site-uri, si pot sa intreb si pe site-ul de unde cumpar despre greutatea lor. Deci la 50e bucata, Pythoanele ar trebui sa aiba spec weight, altfel e naspa. Daca zici ca ai cantarit si tu, e foarte fain atunci ca sunt asa de usoare.

Ceva impresii despre comportarea la pene?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pana la urma crezi ca o sa te opresti la RM3 sau peste un an o sa vrei Crossmax SLR-urile?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu asa cred, ca ma opresc la ele.Le-am comandat deja. Saltul la 1450g de la 1685g are fi deja un moft de 15 mil. Cam scumpisor. Si roti de 1450g, ma gandesc ca trebuie avut un pic grija de ele, XC intended nu inseamna ca le poti baga prin toate santurile decat cu skill. Stric ceva la ele, sufar la service.

 

Mavic, in ochiul meu sunt niste roti foarte dorite de multi, sunt ca BMW-urile super tranzactionate, alergate, vandute pe ebay ca la balamuc, vandute prin RO cu cate o janta fisurata, vandute de mi s-a luat de cati am auzit ca le vand.

Noi sunt scumpe, si rata de vanzare nu ma face sa le vad ca niste roti fiabile. Probabil unii proprietari sunt super multimiti, unii isi baga picioarele din nush ce motive: scartaie o spita, se strica rulmetii prea repede..etc..

Cert este ca pe MTBR parerile sunt foarte contradictoriu impartite, de la 5 stele la 1 stea, si nu spun chestii bune.

Fulcrum Red Metal Zero XRP erau supreme, the perfect choice, dar....for a price. 3500 lei. Suma spune totul. SI trebuie intretinute, si trebuie cauciucuri usoare ca degeaba iei roti usoare daca vad cum vad pe ebay Mavic SLR vandute cu Nobby NIC DD. Bani, si again bani.

I'm done, ajung la sapa de lemn.

 

Am primit o lectie crunta la AAR 2012. Nu mai pedalasem de 2 luni, si-am plecat cu amicul de incredere la cursa. Am parcat pe langa start(Hanul Vanatorului parca se numea), si-n spatele nostru se aseaza o masina mai jigarita. Coboara un nene pe la 45 ani, venise cu familia. Imi spuneam, uite-l si pe nenea, ce naiba face asta aici? Isi da jos bicicleta, ceva cu V-brake si ceva furca Suntpur XCM. Credeam ca e primul lui concurs, credeam ca omul e un incepator, un late bloomer, unul dintre cei care se trezeste pe canapea la 40 de ani, si se apuca de cliclism.

Vine la noi, si ne intreaba belmejit cum sa lege cipul... Prima oara nu stiam ce vrea, am mers cu el la bicla lui si i-am legat cu grija cipul, in ciuda a ceea ce gandeam. In ciuda faptului ca nu-i dadeam mari sanse. Am facut asta pentru ca ori de cate ori viata mi-a scos in fata cate ceva despre care eu gandesc ridicolul, acei oameni mi-au dovedit ca-s mai mult decat vad ochii mei. Mi-am dat seama dupa franturile de limba pe care le auzeam ca era strain.

Noi ne echipam ca vitejii, pus pe noi overshoes SIDI tot felul de treburi sa fim gata de cursa. El vine si pune un echipament albastru foarte tipator.

 

Si-am plecat. Si-am vazut ca pe traseu tipul ala ne facea praf, deci ne-am descrucat decentut, un 50 si ceva si 80 si ceva de concurenti de top.

Domnul de la masina era Nr 196, LOPEZ SOLANO JUAN, locul 6 la cat 140 min, +40 ani.

 

Asa ca ....do the grind:

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ziceti de rotile astea?

 

 Par usoare si relativ ieftine, plus butucii par a fi de calitate, la o cautare rapida pe net butucii s-ar vinde la un pret de vreo 100 lire, si au aproximativ 320g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius, sunt o gramada de roti de carbon de mtb. Cu alea mergi chiar si pe offroad, spre surprinderea ta poate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.