pinkbike 1,682 Posted October 9, 2012 Cum adica dai jumate de pedala in gol? :-W Dai fix atat cat este de mare canelura pe caseta, si m-as mira sa fie mai mare de 10 grade. Cam atat mai exact: http://img.over-blog.com/650x487/2/33/14/26/divers-8/P1040689.JPG Daca te-ar mira inseamna ca nu esti bun prieten cu aritmetica. Pt 10 grade trebuie 36 de dinti, cati vezi in poza? ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted October 9, 2012 Foarte interesant; nu stiu de unde scoti jumatatea aia de pedala. Ai vreo explicatie inginereasca?Eram pe placa de 32T, si pe ceva pinion mai mic, dar nu cel mai de jos. Mai testez diseara. Stiu ca 14 grade e ceva obisnuit si acceptat. Deci nu-s chiar 10 grade, si nici jumatate de pedala poate, aici am fost eu bombastic in exprimare. :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
akebono 1,085 Posted October 10, 2012 Pt 10 grade trebuie 36 de dinti, cati vezi in poza? ;)Pai eu vad cam 8. Probabil vreo 20 in total. Tu? :). 0 grade < miscare libera < 360/nr de dinti grade. Aritmetic corect ce ai spus tu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted October 11, 2012 Ce stiti de CrankBrothers Cobalt ? Au cam 1500g, si sunt cam 410e pe RCZ, iar designul mi se pare fain. Nu stiu cum e cu butucii. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radu_vadan 839 Posted October 11, 2012 Ştii care e necazul cu ele - dacă rupi o spiţă ai băgat-o pe mânecă. În rest, nu văd nicio problemă. Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted December 1, 2012 Am ramas la ideea ca vreau niste roti de firma, spitate si facute cum trebuie. Fulcrum Red Metal 3 o sa cumpar imediat ce-mi intra salariul, dar as dori daca se poate sa mi se clarifice niste specificatii: Version 26" Satz ( VR 9/15mm+HR ): - Vorderrad: Standard Schnellspanner (9x100mm) / Steckachse 15mm (15x100mm) - Hinterrad: Standard Schnellspanner (10x135mm) Pentru roata spate,am masurat dimensiunea axului care intra in dropout-urile cadrului, si are diametrul cu tot cu filet, tot de 9mm. Am pana la urma aceleasi specs ca si butucul de la roata spate Fulcrum(ca vad ca e QR standard) si am masurat eu gresit? Sau roata Fulcrum RM3 de pe spate are alte specs si nu se va potrivi la mine? Multumesc anticipat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted December 1, 2012 Am masurat dropout-urile spate, si pare ca ar intra si ax de 10mm, cu o toleranta de 0.5-0.7 mm pe toata lungimea dropout-ului. Imi poate oferi cineva o parere ? Uploaded with ImageShack.us Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,187 Posted December 1, 2012 Un ax de 10mm nu poate sa intre intr-o gaura de 10mm. Gaura trebuie sa fie putin mai mare, 0,2mm in plus e suficient. Masoara cu sublerul ca sa stii exact. Eu mi-am largit dropout-urile cu pila ca sa-mi intre axul de 10mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
raducazacu 38 Posted December 2, 2012 Hai bre ca este standard pe fata 9 si pe spate 10. QR Intra ca in... dropout. @hexor: cu banii de acest moft (nu vei castiga niciun concurs din cauza respectivelor roti) poate iti satisfaci alt moft. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted December 2, 2012 Hai bre ca este standard pe fata 9 si pe spate 10. QRMavic Crossmax SLR au 9x100 + 9X 135. De aia am intrebat, mi se pare legitim. Multumesc Lucian pt sfat, si asa planuiam sa iau un subler ca sa pot masura discurile de frana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,187 Posted December 2, 2012 O fi standard, dar la mine nu a intrat. Posibil sa fi fost vopsit prea gros. Dar tin minte ca am razuit si ceva aluminiu ca sa intre axul linistit. Quote Share this post Link to post Share on other sites
otsdr 1,326 Posted December 2, 2012 +1 pentru 9x100 / 10x135 e "standard". Asta ai și în momentul de față, nu ar trebui să ai nici o problemă. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jocky 38 Posted December 3, 2012 Standardul e 10x135. Am masurat cu sublerul axul spate de la DT Swiss X1800 si are 9.89mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
utzif 28 Posted December 3, 2012 In topic era vorba de roti de 1300-1400 grame, iar Red Metal 3 au 1685. Cele pe care le aveai inainte cat aveau...? 1800 de grame? Nu cred ca mai e asa sesizabila diferenta de 120 de grame fata de jumate de kilogram. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted December 4, 2012 Plec de la ideea ca nu mai vreau roti spitate de mesteri sau site-uri de profil. Revenind la roti de firma, am ramas la Fulcrum sau Mavic Crossmax SLR (sa zicem ca le indop cu vaselina ca sa pot ignora zgomotul de clicheti). Fulcrum RM: - zero = 750e (1470g) - 1 XL = 500e (1600g) - 3 = 350e (1680g) Mavic: - Crossmax SLR = ajung pe la pretul de RM0. Vezi acum unde bat? RM3= best value for the money. Legat de greutate, am un calcul facut, pe cauciucuri Hutchinson Python Tubeless Light 2.0 (540g)- cat au si X-king-urile mele de acum 2.2: Masa rotationala care dispare este de : 2 x 130g (2 camere) + 130g (diferenta intre roti)= 400g in total. Se adauga si diferenta intre QR-urile de 150g de la Fulcrum, si Da Bomb-urile mele, dar la QR nu se simte asa mult. Ajunge zic eu, cu RM0 ar fi fost o diferenta majora de greutate(-600g fata de setup-ul de fata), dar nu am banii de ele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CristiC 866 Posted December 4, 2012 +150 grame de solutie anti pana +ce au mai mintit producatorii la cauciuc si jante in legatura cu greutatea De ce te grabesti si nu astepti reduceri la rotile care le cauti ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted December 4, 2012 Fara solutia antipana. Iau un spray cu latex pt pene. Daca ma parlesc, vad eu, sper ca nu. ce au mai mintit producatorii la cauciuc si jante in legatura cu greutateaMda, in fine, o sa-l intreb pe J Absalon ce greutate au Python-urile ca sa nu ma insel aici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radu_vadan 839 Posted December 4, 2012 Fără soluţie antipană... cu ce cauciucuri? Quote Share this post Link to post Share on other sites
CristiC 866 Posted December 4, 2012 Am avut io , cauciucurile au exact cat scrie pe site , faceam si eu flame , dar pentru roti nu garantez . @radu Python Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted December 4, 2012 Rotile sunt cantarite si ele de diverse site-uri, si pot sa intreb si pe site-ul de unde cumpar despre greutatea lor. Deci la 50e bucata, Pythoanele ar trebui sa aiba spec weight, altfel e naspa. Daca zici ca ai cantarit si tu, e foarte fain atunci ca sunt asa de usoare. Ceva impresii despre comportarea la pene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
utzif 28 Posted December 6, 2012 Si pana la urma crezi ca o sa te opresti la RM3 sau peste un an o sa vrei Crossmax SLR-urile? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted December 6, 2012 Eu asa cred, ca ma opresc la ele.Le-am comandat deja. Saltul la 1450g de la 1685g are fi deja un moft de 15 mil. Cam scumpisor. Si roti de 1450g, ma gandesc ca trebuie avut un pic grija de ele, XC intended nu inseamna ca le poti baga prin toate santurile decat cu skill. Stric ceva la ele, sufar la service. Mavic, in ochiul meu sunt niste roti foarte dorite de multi, sunt ca BMW-urile super tranzactionate, alergate, vandute pe ebay ca la balamuc, vandute prin RO cu cate o janta fisurata, vandute de mi s-a luat de cati am auzit ca le vand. Noi sunt scumpe, si rata de vanzare nu ma face sa le vad ca niste roti fiabile. Probabil unii proprietari sunt super multimiti, unii isi baga picioarele din nush ce motive: scartaie o spita, se strica rulmetii prea repede..etc.. Cert este ca pe MTBR parerile sunt foarte contradictoriu impartite, de la 5 stele la 1 stea, si nu spun chestii bune. Fulcrum Red Metal Zero XRP erau supreme, the perfect choice, dar....for a price. 3500 lei. Suma spune totul. SI trebuie intretinute, si trebuie cauciucuri usoare ca degeaba iei roti usoare daca vad cum vad pe ebay Mavic SLR vandute cu Nobby NIC DD. Bani, si again bani. I'm done, ajung la sapa de lemn. Am primit o lectie crunta la AAR 2012. Nu mai pedalasem de 2 luni, si-am plecat cu amicul de incredere la cursa. Am parcat pe langa start(Hanul Vanatorului parca se numea), si-n spatele nostru se aseaza o masina mai jigarita. Coboara un nene pe la 45 ani, venise cu familia. Imi spuneam, uite-l si pe nenea, ce naiba face asta aici? Isi da jos bicicleta, ceva cu V-brake si ceva furca Suntpur XCM. Credeam ca e primul lui concurs, credeam ca omul e un incepator, un late bloomer, unul dintre cei care se trezeste pe canapea la 40 de ani, si se apuca de cliclism. Vine la noi, si ne intreaba belmejit cum sa lege cipul... Prima oara nu stiam ce vrea, am mers cu el la bicla lui si i-am legat cu grija cipul, in ciuda a ceea ce gandeam. In ciuda faptului ca nu-i dadeam mari sanse. Am facut asta pentru ca ori de cate ori viata mi-a scos in fata cate ceva despre care eu gandesc ridicolul, acei oameni mi-au dovedit ca-s mai mult decat vad ochii mei. Mi-am dat seama dupa franturile de limba pe care le auzeam ca era strain. Noi ne echipam ca vitejii, pus pe noi overshoes SIDI tot felul de treburi sa fim gata de cursa. El vine si pune un echipament albastru foarte tipator. Si-am plecat. Si-am vazut ca pe traseu tipul ala ne facea praf, deci ne-am descrucat decentut, un 50 si ceva si 80 si ceva de concurenti de top. Domnul de la masina era Nr 196, LOPEZ SOLANO JUAN, locul 6 la cat 140 min, +40 ani. Asa ca ....do the grind: 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogdan_petrica 7 Posted February 5, 2013 Ce ziceti de rotile astea? Par usoare si relativ ieftine, plus butucii par a fi de calitate, la o cautare rapida pe net butucii s-ar vinde la un pret de vreo 100 lire, si au aproximativ 320g. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marius_eugen 94 Posted February 25, 2013 Roti de carbon ? La drumurile noastre sau mergi numai in sala cu ea ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlad 189 Posted February 25, 2013 Marius, sunt o gramada de roti de carbon de mtb. Cu alea mergi chiar si pe offroad, spre surprinderea ta poate. Quote Share this post Link to post Share on other sites