h3x0r

Roti custom 1350 - 1400g

Recommended Posts

Din ce retin eu undeva la 120-130 de grame. XTR are 110-120.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu acasă XT, sunt cam la 110 setul dacă bine ţin minte. Oricum peste 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apoi nu prea merita sa le schimb cu qr de titan no mane pentru 50-60 gr, siguranta primeaza, am crezut ca bucata are vreo 100 gr, asa mai merita in economia de gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu acasă XT, sunt cam la 110 setul dacă bine ţin minte. Oricum peste 100.

 

XT-urile au PESTE 130 gr.  Novatech-urile au "pe la" 120-125 gr.  Deci de la XT-uri la titan + carbon se cam merita , scazand cam 75-85 gr. , ca pret fiind undeva la 120-130 ron , dar depinde de om si prioritati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca au "PESTE 130" inseamna ca-s model 2015. Sau pentru ax de 15 poate? :-?

 

Alea negre-s din 2005 si cam din topor.

Alea gri sunt din 1997 si-s lucrate vizibil mai bine. Desigur ca astea au ajuns pe rotile XT din 2013 de pe bicla mea (roti livrate fara qr-uri), in ciuda culorii "demodate"  :D

 

37920327.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

XT-urile au PESTE 130 gr.  

jlQUXIy.jpg

cineva zicea ceva de vorbit ca sa te aflii in treaba dar nu stiu cine...

later edit: am postat in acelaasi timp. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce tare, unul negru si unu' gri, ~Ma alor mele :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa au ajuns pe bicicleta prietenei nu mai stiu in ce imprejurare. Stiu sigur ca cel argintiu e de pe prima bicicleta, un GT de prin 98. Pe a mea am DTswis de alea care se strang prin rotire care cica ar strange mai bine. Mai grele ca xt-urile dar nu cu mult, nu mai stiu ce greutate au.

Share this post


Link to post
Share on other sites

=)))))))))))))))))))))))))

Mare stricat mai esti. Trebuia sa te cantaresti p-ala de persoane in peleu' gol, apoi imbracat doar cu strangatoarele, si sa faci diferenta.

 

Si diferenta DT-XT.

Si da, strang mai tare DT-urile. Am sesizat ca daca le strang cat mi s-ar parea "normal", roata respectiva se-nvarte mai greu, deci afecteaza jocul rulmentilor. Ceea ce la alte roti cu strangatoare normale (crossride, ca atat mai am pe rulmenti) nu se intampla.

 

40119119.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia uite bre ca vorbesc si eu fara sa stiu. Mersi de corectare. Nus de ce aveam impresia ca  au putin mai mult in greutate. Doar aici aveam bicla da mi-o fost  lene sa le scot sa le cantaresc. 

 

stai numa un pic ca pun poze si cu mine in peleul gol cu strangatoarele in mana.  :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si pe bike24 le lauda astia ca ar avea ~50 grame unu' (de DT-uri vorbesc).

Apropo, am si eu d-astea si le strang precum animalu'. Adica pana nu mai misca. E bine asa? Cum imi dau seama ca-s stranse suficient?

Apropo no.2, dupa o tura de ~40 km pe coclauri mi s-au slabit si a trebuit sa le strang la loc. Din cauza franarii presupun http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/6880-franele-pe-disc-furca-fata-si-slabirea-qr-ului/ . Sau poate nu le-am strans suficient? Sa incerc cu parghie mai mare?  :-?? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo, am si eu d-astea si le strang precum animalu'. Adica pana nu mai misca. E bine asa? Cum imi dau seama ca-s stranse suficient?

Apropo no.2, dupa o tura de ~40 km pe coclauri mi s-au slabit si a trebuit sa le strang la loc. Din cauza franarii presupun http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/6880-franele-pe-disc-furca-fata-si-slabirea-qr-ului/ . Sau poate nu le-am strans suficient? Sa incerc cu parghie mai mare?  :-?? :P

 

Apropo: depinde de butuci. De exemplu DT 240 pe spate strans prea tare s=ar putea sa belesti rulmentii din caseta.

 

Apropo2: poor man's loctite, incearca niste banda de teflon pe filet, ar trebui sa fixeze piulita mai bine.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie la strangere prea mare.

rulmentii se incarca lateral si se uzeaza f repede si roata se invarte mai greu.

Instinctul a fost si al meu sa strang ff tare, dar trebuie cu bun simt.

 

Recomand si eu strangatoare Shimano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de butuci, sunt care au distanțiere între inelele interioare și poți să strângi cât vrei. Dezavantajul e că odată apărut, jocul nu mai poate fi eliminat decât prin schimbarea rulmenților.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distantierele interioare nu ajuta 100%.

Ceea ce ajuta, sunt butucii la care ai ajustare de preload, cum sunt  cei de la American Classic.

Dupa ce ai prins roata si ai strans-o, ajustezi din 2 piulite preload-ul si ai pace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo: depinde de butuci. De exemplu DT 240 pe spate strans prea tare s=ar putea sa belesti rulmentii din caseta.

 

Apropo2: poor man's loctite, incearca niste banda de teflon pe filet, ar trebui sa fixeze piulita mai bine.

 

Uite asta e un motiv pentru care Tune imi plac mai tare. Asa sunt construiti ca indiferent de cat de tare ii strangi, presiunea solicita doar cadrul si strangatorul. Nu am inteles exact cum au facut asta, dar promit sa ma interesez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am văzut aici că mai mulți colegi nu sunt de acord cu combinația Janta/spițe/butuc realizată de marius_eugen. Având în vedere ca și eu am cam 104kg (în scădere) ce roți sau combinație de janta/spițe/butuc mi-ați recomanda care sa fie mai ușoare decât roțile stoc care vin pe Focus Whistler, au aproximativ 2300g ambele și totuși sa nu trebuiască să le centreze toată ziua?

Bicicleta nu o folosesc agresiv, dar mai urc/cobor cite o bordura. Pana acum am mers doar în oraș și pe drumuri de țară/pământ cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite asta e un motiv pentru care Tune imi plac mai tare. Asa sunt construiti ca indiferent de cat de tare ii strangi, presiunea solicita doar cadrul si strangatorul. Nu am inteles exact cum au facut asta, dar promit sa ma interesez.

E simplu. La motociclete exista un "opritor" intre rulmenti prin care trece axul. Poti strange cat vrei. Ai prezon, furca, rulment, teava, rulment, furca, saiba si piulita.

Rulmentii sunt stransi doar pe piesa fixa, cea din centru. Restul se misca liber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am văzut aici că mai mulți colegi nu sunt de acord cu combinația Janta/spițe/butuc realizată de marius_eugen. Având în vedere ca și eu am cam 104kg (în scădere) ce roți sau combinație de janta/spițe/butuc mi-ați recomanda care sa fie mai ușoare decât roțile stoc care vin pe Focus Whistler, au aproximativ 2300g ambele și totuși sa nu trebuiască să le centreze toată ziua?

Bicicleta nu o folosesc agresiv, dar mai urc/cobor cite o bordura. Pana acum am mers doar în oraș și pe drumuri de țară/pământ cu ea.

 

Ce buget?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumit 'nea pink?

Sau il stergem si p-asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.