crapu

Mai vreau 1-2 viteze in plus!

Recommended Posts

De necrezut! De ca naiba au facut butucul spate de 109mm?

Tu de ce crezi? Ca sa cumperi tot de la ei cand ai nevoie. Pot pune orice pret aberant ca oricum in alta parte nu gasesti. Sa vezi ce sexy e cand se strica o furca paralelogram pe 20" si butuc de 74mm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiam ca pe fata e de 90mm... Dar e de 74! :)) Naşpa rau!

Hai ca pe fata poti sa tai o felie din butuc si sa-l sudezi mai scurt, dar pe spate e mai greu. De fapt merge si pe spate, tai un butuc cu filet si ii pui freewheel ssp. Dar ramai fara frana pe spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distanta intre bratele furci spate este cam 115 mm, masurata asa repede fara sa dau roata jos, iar cadrul este de aluminiu.

... si nu, Dahonul nu-l dau ! Imi place prea mult bicicleta asta ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da flip flop dar destul de anevoios ca utilizezi in viata reala asa ceva, sa zicem ca ai 2 pinioane cu raport deiferit nu o sa te opresti acumla baza dealului sa intorci roata sa urci dealu... apoi cat despre fix si free parerile sunt asa de radicalizate si impartite incat cine vrea fix nu vrea sa auda de free iar cine vrea free nu vrea sa auda de fix...

vin si eu cu un offtopic mic stie cineva ceva de vre-un butuc cu viteze automat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haideti sa nu poluam GALERIA. s-o lasam doar pt foto cu miiici comentarii.

pt discutii avem fie Tehnica si stuff SSP, fie Singlespeed (unde, cine, ce)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva noutati Crapule?

Intre timp am afacut rost de un butuc Sachs Duomatic si unul Sachs Automatic.

Ambii au doua viteze ce se pot schimba fara schimbator. La Duomatic schimpi miscand putin pedalele inapoi, iar Automaticul schimba singur cand atingi o anumita cadenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut eu Mu Uno cu roata spate inlocuita cu  Rhyno Lite de la SunRingle 36H , cauciuc pe spate alb cu negru si butuc Sram Automatix. A fost furata acum 2 saptamani in Bucuresti asa ca poate o si vedeti scoasa pe la vanzare. Distanta este de 120 si Automatixul are avantajul greutatii scazute fata de Sturmey Archer S2C . Se pot pune si Sachs si Torpedo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am facut nimic la bicicleta ! Am lasat-o asa ! Este deja al doilea sezon in care o folosesc si m-am obisnuit foarte bine cu ea asa cu o singura viteza ! Am cam renuntat la ideea de a mai pune o a doua viteza !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine :). Daca e raportul de viteza potrivit, un SSP intr-un oras de campie este tot ce-ti trebuie pentru naveta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta e bicicleta. uitati-va dupa butucul cromat pe care scrie Automatix , janta Rhyno si cauciucul alb Maxxis . Nu mai exista un alt Mu Uno cu setup-ul acesta si chiar daca schimba cauciucul , ramane janta. Are scoasa frana fata. De asemnea o zgarietura mare pe ghdon. mersi !

post-3609-0-06056800-1367324933_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este identica cu a mea, numai ca in momentul asta eu am montat aripile si portbagajul pentru ca le cred utile. Acea zgarietura pe ghidon o am si eu si cred ca toate modele, pentru ca ghidonul se freaca accidental de magnetul din parte din spate a bicicletei ! Magnetul care tine bicicleta pliata.

 

Eu am devenit mare fan de biciclete pliabile ! Visez la un Bike Fridey, insa cand voi castiga la loto ! :)

 

Asta este Dahonul meu !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe spate ce frana ai, in butuc (torpedo) ?

 

In poza aia, mai e o bicicleta Rich (de copil?) in spate, dar dotata cu saua aia face toti banii :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... da ! Este frana torpedo.

 

Bicileta albastra este a fiului cel mare. Pe asta a invatat sa mearga, urmand sa luam una mai buna ... ,,cu suspensii" :). Este cadou de la bunica lui (mama mea) care ia facut o surpriza placuta, nepricepandu-se prea mult la biciclete si pe care a dat 180lei ... si la banii astia in loc de sa avea un fel de plastic pe care era lipit vinilin negru. Era clar ca nu se putea merge in saua aia fara sa faci bataturi la fund, asa ca i-am montat saua (Selle SMP) ce a fost pe un Focus Black Night, ce l-am avut inainte de Dahon ! ..... saua este mai scumpa decat bicicleta ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

... daca tot e' vorba de ,,roata din spate", cred ca in momentul de fata mai mult m'ar interesa un sistem de a intinde lantul ! (ca in fotografia de mai jos)

Periodic latul se slabeste si in afara de cele doua piulite ce strang roata de cadru nu este nimic altceva care sa mentina tensiunea constanta in lant. Aveti idee as putea sa gasesc (sa cumpar) sau sa confectinonez o pereche de astfel de intanzatoare ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

... si totusi ...

 

Unde gasesc, in Romania, sa cumpar un SRAM Automatix, pentru o roata de 20", cu 28 de gauri (pentru 28 de spite, ... clar ! ) ... si cine imi poate pune acest butuc in locul celuilalt ? ... o trebui sa cumpar si alte spite ?!

 

La butucul asta ma refer ---> http://www.bike-mailorder.de/Bike-Teile/Laufradkomponenten/Nabe/Sram-Automatix-Zweigang-Automatik-Nabe-20-und-24-Zoll.html?sid=ejauutq7g5dcqf45lqq26g62s7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca gasesti in Ro Automatix, am cautat si eu. Ma gandeam si eu la asa un butuc pentru mers la munca. Pana la urma il voi lua probabil de afara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.