ceoby

Aberații ale autorităților în urma desființării pistelor

Recommended Posts

Eu mă declar învins de sistem, pt o viața civilizata la noi nu trebuie sa te lupti doar cu primăria, poliția CI CU TOT POPORUL ROMAN. instituțiile românești sunt reflexia noastră. Iar poporul roman este las, lemes, prost, ghidat de zicale precum "capul plecat sabia nu-l taie" in loc sa zica inamicul cu capul tăiat nu îți va mai face probleme.

Revinind la piste au fost făcute in dorul leli fiind obligatorii la intrarea in ue. Si pe sosea dacă se vor face nu vor fi respectate, atât din lipsa biciclistilor de pe ele cât si a indiferentei soferilor fata de legi si conduite.

Am fost in München săptămâna trecută, l-am vizitat atent sa vad dacă corespunde cu ce mi-as dori de la un oraș in care as putea trai. Am fost plăcut impresionat de ciclismul puternic dezvoltat. Piste pe trotuar dar respectate de autohtoni, mai incurcau turiștii. Biciclisti așteptând la semafor culoarea verde, chiar dacă nu venea nimic pe bulevardul cu verde. Șoferi constienti de biciclisti pentru ca exista , au trecut de mult peste masa critica.

Așa ca nu mai astept sa se trezeasca poporul roman, m-am trezit eu si mă duc acolo, puck mir Deutsch zu lernen (ma apuc de învățat germana).

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mă declar învins de sistem, pt o viața civilizata la noi nu trebuie sa te lupti doar cu primăria, poliția CI CU TOT POPORUL ROMAN. instituțiile românești sunt reflexia noastră. Iar poporul roman este las, lemes, prost, ghidat de zicale precum "capul plecat sabia nu-l taie" in loc sa zica inamicul cu capul tăiat nu îți va mai face probleme.

Revinind la piste au fost făcute in dorul leli fiind obligatorii la intrarea in ue. Si pe sosea dacă se vor face nu vor fi respectate, atât din lipsa biciclistilor de pe ele cât si a indiferentei soferilor fata de legi si conduite.

Am fost in München săptămâna trecută, l-am vizitat atent sa vad dacă corespunde cu ce mi-as dori de la un oraș in care as putea trai. Am fost plăcut impresionat de ciclismul puternic dezvoltat. Piste pe trotuar dar respectate de autohtoni, mai incurcau turiștii. Biciclisti așteptând la semafor culoarea verde, chiar dacă nu venea nimic pe bulevardul cu verde. Șoferi constienti de biciclisti pentru ca exista , au trecut de mult peste masa critica.

Așa ca nu mai astept sa se trezeasca poporul roman, m-am trezit eu si mă duc acolo, puck mir Deutsch zu lernen (ma apuc de învățat germana).

Macar daca fac pistele pe sosea iar ei trec cu masinile p-acolo,am "dreptul" sa trec cu antifurtul pe langa masina lui ("sa trec" = "sa zgarii") sub deviza: "Pe aici nu se trece!".

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, nu ai dreptul sa vandalizezi lucrul altuia. poate si tu gresesti...poate si eu... dar ai mare dreptate: o banda pe carosabil iti intareste dreptul de a fi participant la trafic. cred ca asta ai vrut sa spui. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, si nu stiu daca este o coincidenta (poate colegii vor face o verificare), imediat dupa actiunea organizata (Marșul Comunității Bicicliștilor - 27 oct) m-am pomenit pe strada pe care locuiesc si pe cea paralela cu aceasta cu un semn de circulatie care spune "Accesul interzis bicicletelor". Este vorba de strazile Sebastian si Drumul Sarii. Interesanta reactia autoritatii...

LE: @Viorel: m-ai cam curentat cu exprimarea inflamanta. Sincer, nu sunt obisnuit cu reactiile de acest fel in mod special de la tine.

Edited by MaC®
: ce e cu italic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, si nu stiu daca este o coincidenta (poate colegii vor face o verificare), imediat dupa actiunea organizata m-am pomenit pe strada pe care locuiesc si pe cea paralela cu aceasta cu un semn de circulatie care spune "Accesul interzis bicicletelor". Este vorba de strazile Sebastian si Drumul Sarii. Interesanta reactia autoritatii....

a_mic, este bine sa fiti la curent care este situatia in acest moment. Este vorba depre cei peste 100 de km de piste ilegale dintre care mai mult de jumatate au fost desfiintate. Sper ca adresele de mai jos sa te lamureasca. In primul link o sa vezi raspunsul la intrebarea ta. Iar in celelalate o sa faci totalul. Sub link-uri pun un articol cu o harta cu traseele desfiintate (care insa nu-i actualizata pentru ca dupa aceea au mai fost desfiintate 3 sau 4 trasee)

http://optar.ro/wp-content/uploads/2012/10/raspuns1.pdf

http://optar.ro/wp-content/uploads/2012/10/raspuns2.pdf

http://optar.ro/wp-content/uploads/2012/10/raspuns3.pdf

http://optar.ro/wp-content/uploads/2012/10/raspuns4.pdf

http://optar.ro/wp-content/uploads/2012/08/trasee-desfiintate.pdf

Trasee desfiintate (la data publicarii articolului)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ombun: din pacate, indicatorul rutier nu interzice circulatia pe piste ci pe...strada! Este o reactie, in opinia mea, a unui idiot - pentru ca altfel nu-l pot califica. Eu locuiesc in zona si sunt sigur ca voi fi atentionat de ceilalti participanti la trafic (cu ajutorul unor claxoane bine intentionate si cat mai sus pe scara intensitatii) pentru faptul ca imi conduc vehicolulul printr-o zona in care mi se interzice accesul. Sper sa reusesc sa fac ceva fotografii astazi, daca nu ploua, si sa le descarc aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ombun: din pacate, indicatorul rutier nu interzice circulatia pe piste ci pe...strada! Este o reactie, in opinia mea, a unui idiot - pentru ca altfel nu-l pot califica. Eu locuiesc in zona si sunt sigur ca voi fi atentionat de ceilalti participanti la trafic (cu ajutorul unor claxoane bine intentionate si cat mai sus pe scara intensitatii) pentru faptul ca imi conduc vehicolulul printr-o zona in care mi se interzice accesul. Sper sa reusesc sa fac ceva fotografii astazi, daca nu ploua, si sa le descarc aici.

Stim si am sesizat asta politiei. Si din discutia care am avut-o cu cei din primarie am inteles ca toti sunt neputinciosi in fata sefilor de la Administratia Strazilor cei vinovati pentru aceasta stare de lucruri. Acolo se blocheaza toate proiectele de dezvoltare durabila a infrastructurii orasului.

Este evident ca cei care au furat banii prin realizarea proasta a pistelor au un sprijin din partea politicienilor.

Voi reveni cu detalii in urmatoarele 2-3 saptamani dupa ce vom avea reactia partidelor, primariei, CGMB, Curtii de Conturi si Procuraturii.

LE -indicatoarele interzic accesul pe carosabil. Iar pistele reprezinta "parte carosabila", indiferent unde este sunt realizate.

Politia a precizat ca nu s-a dat aviz pentru interzicerea pe strada ci doar pe piste. Deci se poate face din nou un dosar penal.

Codul rutier mai stabileste ca fapta savarsita cu intentie de a sustrage, distruge, degrada ori de a aduce in stare de neintrebuintare indicatoarele, semafoarele, amenajarile rutiere sau crearea de obstacole pe partea carosabila se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amenda.

Acceasi pedeapsa se va aplica si celor care instaleaza mijloace de semnalizare rutiera , fara autorizatie, sau care modifica pozitia acestora pentru a induce induce in eroare participantii la trafic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal, nu pot califica aceasta actiune (nb: de plantare a indicatoarelor de interzicere a accesului bicicletelor) decat ca un "rautacism", o modalitate tampita de a te razbuna pe cei care te acuza pe buna dreptate de furt, hotie si deturnare a interesului public in favoarea celui personal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Există mai multe locuri unde indicatorul este plasat ca și cele uzuale (cel mai rapid exemplu: de la Victoriei spre Romană).

Chestie care poate duce la confuzii extrem de neplăcute din partea șoferilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal, nu pot califica aceasta actiune (nb: de plantare a indicatoarelor de interzicere a accesului bicicletelor) decat ca un "rautacism", o modalitate tampita de a te razbuna pe cei care te acuza pe buna dreptate de furt, hotie si deturnare a interesului public in favoarea celui personal.

Evident... Este vorba de un razboi purtat de cativa nemernici importiva a doua milioane de oameni. Eu cred ca avem forta sa-i trimitem in ... (bagati voi o tara naspa aici)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident... Este vorba de un razboi purtat de cativa nemernici importiva a doua milioane de oameni. Eu cred ca avem forta sa-i trimitem in Irak. (sa-i bombardeze aia p-acolo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Există mai multe locuri unde indicatorul este plasat ca și cele uzuale (cel mai rapid exemplu: de la Victoriei spre Romană). Chestie care poate duce la confuzii extrem de neplăcute din partea șoferilor.

Ce fel de confuzie? Că nu înţeleg cu ce-l afectează pe un şofer semnul "interzis accesul bicicletelor".

Evident... Este vorba de un razboi purtat de cativa nemernici importiva a doua milioane de oameni. Eu cred ca avem forta sa-i trimitem in ... (bagati voi o tara naspa aici)

În mod normal, primul şi cel mai de bază mod de reacţie civică, pentru care nu trebuie nici măcar să te ridici din fotoliu, este de a scrie (pe hârtie sau email) sau telefona celor responsabili şi să le comunici foarte simplu şi politicos ce te deranjează.

La noi problema este că am fost dresaţi să ne ascundem. Nu ştiu de cine, dar ne ascundem. Nu ne dăm numele şi CNP-ul, nu ne băgăm în faţă, nu ne asumăm nimic etc.

Dacă-mi aduc bine aminte s-a mai făcut odată o comunicare şablon. Dacă ombun ar putea compune câteva asemenea scrisori şi unde trebuie trimise (la factori de decizie şi politicieni mai "de sus", că celor de la Administraţie cred că e evident că nu le pasă); cred că putem să ne "deranjăm" să ne completăm numele şi CNP-ul şi să le dăm send. Acum, că vin alegerile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

În mod normal, primul şi cel mai de bază mod de reacţie civică, pentru care nu trebuie nici măcar să te ridici din fotoliu, este de a scrie (pe hârtie sau email) sau telefona celor responsabili şi să le comunici foarte simplu şi politicos ce te deranjează.

wirespot, noi am trecut deja de faza "sesizare" catre administratie.

Iti dau mai jos un articol unde in a doua jumatate a lui o sa gasesti istoricul (la acel moment al) desfiintarii pistelor.

Iar intr-un video o sa vezi care e istoricul ultimilor 5 ani:

Acum lucram la o alta sinteza unde sa aratam oamenilor in ce faza suntem in acest moment, si cat mai avem pana la rezolvarea problemei.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wirespot

Aici (în această poză) este un caz fericit. (n-am găsit poză cu semnul instalat la începutul lui Lascăr Catargiu)

http://www.adevarul....0403_0058/4.jpg

Dar pt exemplificare e bună și poza asta.

Pe Catargiu semnul de acces interzis bicicliștilor este pus cam pe locul celui cu parcare (din poza de mai sus)

Acum ne punem ochelarii de șofer și citim :-B :

Indicatoarele se instalează, de regulă, pe partea dreaptă a sensului de mers.

....

Semnificația unui indicator este valabilă pe întreaga lățime a părții carosabile deschise circulației conducătorilor cărora li se adresează.

și mai apoi , în secțiunea care descrie indicatoarele de interzicere/restricție:

Semnificația indicatoarelor de interzicere sau restricție începe din dreptul acestora.

apoi e o poză cu multe indicatoare printre care și cel în cauză și:

Indicatoarele interzic accesul pe sectorul de drum la capătul căruia este instalat a categoriilor simbolizate pe indicator.

Cum îi explici tu unui șofer nervos că acel indicator se adresează pistei aflată 4 metri mai în dreapta, pe trotuar? :)

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politia a precizat ca nu s-a dat aviz pentru interzicerea pe strada ci doar pe piste. Deci se poate face din nou un dosar penal.

Codul rutier mai stabileste ca fapta savarsita cu intentie de a sustrage, distruge, degrada ori de a aduce in stare de neintrebuintare indicatoarele, semafoarele, amenajarile rutiere sau crearea de obstacole pe partea carosabila se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amenda.

Acceasi pedeapsa se va aplica si celor care instaleaza mijloace de semnalizare rutiera , fara autorizatie, sau care modifica pozitia acestora pentru a induce induce in eroare participantii la trafic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wirespot

Pe Catargiu semnul de acces interzis bicicliștilor este pus cam pe locul celui cu parcare (din poza de mai sus)

Acum ne punem ochelarii de șofer și citim :-B :

Indicatoarele se instalează, de regulă, pe partea dreaptă a sensului de mers.

....

Semnificația unui indicator este valabilă pe întreaga lățime a părții carosabile deschise circulației conducătorilor cărora li se adresează.

și mai apoi , în secțiunea care descrie indicatoarele de interzicere/restricție:

Semnificația indicatoarelor de interzicere sau restricție începe din dreptul acestora.

apoi e o poză cu multe indicatoare printre care și cel în cauză și:

Indicatoarele interzic accesul pe sectorul de drum la capătul căruia este instalat a categoriilor simbolizate pe indicator.

Cum îi explici tu unui șofer nervos că acel indicator se adresează pistei aflată 4 metri mai în dreapta, pe trotuar? :)

Eu astept sa fac, daca reusesc, doua poze astazi si voi da un mail, cu nume, CNP, adresa, stare civila, salariu, tip frantuzoaica, facultatea lui fii-mea si cuantumul pensiei mamei, alaturi de un extras de cont personal si o factura de mobil (ca sa nu existe dubii ca m-as ascunde) pe adresa:

sorin@sorinoprescu.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum îi explici tu unui șofer nervos că acel indicator se adresează pistei aflată 4 metri mai în dreapta, pe trotuar? :)

N-ai ce sa-i explici pentru ca are dreptate. Semnul acela interzice accesul bicicletelor pe carosabil din locul unde e instalat pana in prima intersectie. Daca cei care le-au pus erau bine intentionati, puneau sub el un semn aditional cu precizarea "pe trotuar" - mie mi se pare o razbunare clara din partea autoritatilor. Si chiar daca nu o sa fie nici un biciclist oprit sau amendat de politite, daca Doamne fereste e rost de un accident, ia ghiciti - semnul isi va face efectul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai ce sa-i explici pentru ca are dreptate. Semnul acela interzice accesul bicicletelor pe carosabil din locul unde e instalat pana in prima intersectie. Daca cei care le-au pus erau bine intentionati, puneau sub el un semn aditional cu precizarea "pe trotuar" - mie mi se pare o razbunare clara din partea autoritatilor. Si chiar daca nu o sa fie nici un biciclist oprit sau amendat de politite, daca Doamne fereste e rost de un accident, ia ghiciti - semnul isi va face efectul!

Fara nicio indoiala, Horatiu are perfecta dreptate. Si ieri, si azi am mers pe strada ca pe "oo". Nebuni sunt multi pe strazile patriei si am intalnit si eu destui. Este suficient unul care sa vada semnul si sa vrea sa-mi dea o lectie de "inghesuiala"....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ombun: din pacate, indicatorul rutier nu interzice circulatia pe piste ci pe...strada! Este o reactie, in opinia mea, a unui idiot - pentru ca altfel nu-l pot califica. Eu locuiesc in zona si sunt sigur ca voi fi atentionat de ceilalti participanti la trafic (cu ajutorul unor claxoane bine intentionate si cat mai sus pe scara intensitatii) pentru faptul ca imi conduc vehicolulul printr-o zona in care mi se interzice accesul.

Cum îi explici tu unui șofer nervos că acel indicator se adresează pistei aflată 4 metri mai în dreapta, pe trotuar?

Dacă aş sta la discuţii cu toţi şoferii care vor să-mi explice ceva (fie că-s la volan, fie pe bicicletă, fie pe jos)... n-aş mai termina niciodată.

N-ai ce sa-i explici pentru ca are dreptate.[...] daca Doamne fereste e rost de un accident, ia ghiciti - semnul isi va face efectul!

Cu ce are dreptate? Şi care efect? Ai impresia că dacă te accidentează un şofer din vina lui pe o zonă unde-i interzis pentru biciclete o să fie absolvit de vină? Dacă da, te înşeli. Nu se oferă circumstanţe atenuante atunci când condiţiile care au dus la accident puteau apărea şi din alte motive. Aşa cum intră în ciclist putea intra şi-ntr-un vehicul care avea voie să fie acolo. Sau într-o motocicletă sau bicicletă de Poliţie.

Şoferul trebuie să respecte EL regulile, nu e treaba lui să facă pe poliţistul faţă de alţii.

O să dau alt exemplu care s-a mai discutat deja: ai cedează trecerea la intrarea într-o stradă cu sens unic, te asiguri doar din partea sensului unic, te loveşte o maşină care venea pe contrasens. Tot eşti vinovat şi vei fi pedepsit pentru neacordare de prioritate şi restul de consecinţe. Va fi şi el pedepsit pentru mers pe contrasens, dar şi tu. Pentru că nu scrie nicăieri că sensul unic te absolvă de asigurat din ambele direcţii, şi nici nu înseamnă că nu poate veni pe contrasens o maşină de poliţie, salvare sau pompieri, nu ştii dacă acel sens unic nu cumva e condiţional (cu excepţii pentru RATB, riverani etc.)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discutam pentru că și-așa există o nervozitate excesivă în trafic. E plin de justițiari la volan care te trimit pe trotuar/pe pistă etc.

Tu singur spui că nu e treaba lui să facă pe polițistul. Ha! :))

Zi asta și lu' ceafa lată cu Logan (se poate înlocui la fel de bine cu gipan, cu bemeveu cu nr. de BG, cu papucar, cu otobuz reatebe) care te înghesuie în bordură.

Pt. că administrația știe că e junglă, dar aruncă bucăți de carne sângerândă care să ațâțe nările ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wirespot are dreptate... insa realitatea este alta. cineva se plangea ca a fost accidentat pe pallady, pe carosabil.

Acolo pistele erau realizate fara avizul politiei. Adica erau ilegale de la prima pensula. Apoi, in urma reclamatiilor, pista a fost desfiintata.

Cu toate acestea biciclistul a fost gasit vinovat. Am oferit biciclistului toata documentatia necesara si i-am spus sa-si caute un avocat, mai ales ca era vorba de o bicicleta de carbon.

Nu mai avem stiri de la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma apuc de scris. Intentionez sa trimit o scrisoare catre primar cu poze cu tot. Pozele, in continuare:

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intentionez ca, dupa ce trimit scrisoarea sa o public aici. Astept aprobarea lui @OMBUN. In continuare, restul de poze:

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii multumesc celui care a a mutat posturile mele aici, posibil un spatiu mai potrivit celor continute de ele.

Stimate Domnule Primar General, prof. univ. dr. Sorin Oprescu,

Numele meu este Razvan CONSTANTIN, domiciliat in Bucuresti, Imagine postată, de profesie inginer constructor, Imagine postată, in varsta de 53 de ani. Prin intermediul acestei scrisori, doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarele:

Desi datorita profesiei nu am putut participa la marsul de protest al biciclistilor care s-a desfasurat in data de 27 Oct., mi-am exprimat aprobarea pentru aceasta manifestare. Sunt o persoana care se deplaseaza zilnic la serviciu cu ajutorul bicicletei de cativa ani. M-a surprins decizia Administratiei strazilor de a amenaja piste dedicate biciclistilor fara a avea un minim de informatii cu privire la ceea ce este necesar pentru a demara o asemenea actiune:

- un studiu care sa puna in evidenta necesitatea;

- un studiu care sa cuantifice efectele;

- crearea unui parteneriat cu Brigada de politie rutiera care sa desfasoare pe de-o parte supervizarea proiectului, iar pe de alta parte sa demareze la randul ei un program de constientizare a publicului privitor la aceasta initiativa;

- urmarirea efectelor in timp a efectelor initiativei;

- construirea unui optim tehnico-economic care sa puna in balanta utilizarea rationala a pistelor coroborata cu investitia facuta.

In aceste conditii, finalmente investitia facuta s-a dovedit a avea un impact negativ consistent punand in pericol utilizatorii spatiilor comune impartite, conform acestui proiect, de catre pietoni, biciclisti, proprietari de magazine, RATB si, nu in ultimul rand, soferi.

Sunt absolut convins ca manifestarea care a avut loc in 27 Oct. si pe care Primaria a aprobat-o, a avut un oarecare impact asupra Dumneavoastra. Sunt deasemenea absolut convins ca traficul auto sufocant din Bucuresti caruia trebuie sa-i faceti fata de cateva ori pe zi - 365 de zile pe an, combinat cu pierderile economice ce il insotesc, v-au convins sa va aratati interesul manifest pentru un minim de realizare a unor actiuni care sa descongestioneze si fluidizeze circulatia in Capitala. In aceste conditii, imi permit sa ma arat cel putin surprins (daca nu de-a dreptul scandalizat) de reactia Administratiei strazilor:

Domnule Primar General,

reactia Administratiei strazilor la protestul organizat in data de 27 Oct. a fost.... AMPLASAREA SEMNALIZARII RUTIERE DE INTERZICERE A ACCESULUI BICICLETELOR PE STRAZI.

In opinia mea, opinie pe care am intentia sa o sustin in toate mediile de informare, cu precadere in presa si in mediul electronic, este ca aceasta reactie nu poate fi incadrata decat in categoria unei obraznicii fara egal, motiv pentru care

VA ROG, RESPECTUOS, SA LUATI TOATE MASURILE CARE SE IMPUN IMPOTRIVA CELOR VINOVATI DE SFIDAREA OPINIEI UNEI PARTI A POPULATIEI CAPITALEI.

In sprijinul celor afirmate mai sus, in attachement aveti fotografiile realizate astazi 30.10.2012, pe strazile Drumul Sarii si Sebastian, in apropierea Bisericii Razoare, realizate de sussemnatul.

Stimate Domnule Primar General,

sunt ferm convins ca nu va trebui sa astept 30 de zile pentru un raspuns oficial din partea Dumneavoastra si, in plus, nici nu doresc sa-l astept cata vreme imi pun in pericol zilnic integritatea corporala fiind nevoit sa ma feresc de soferii care interpreteaza in mod corect semnele de circulatie montate, ca o interdictie adresata mie de a mai circula pe strazile mentionate.

Totodata va informez ca am postat fotografiile si pe forumul ciclistilor (www.ciclism.ro), acestea putand fi vizualizate de comunitatea noastra care numara la acest moment 12.144 de utilizatori cu activitati in mediul electronic.

Asigurandu-va de intreaga mea consideratiune,

Razvan CONSTANTIN

Edited by MLADEN
Scos CNP-ul şi alte căteva date
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

a_mic nu cred ca ar trebui sa-ti faci public CNP-ul (adica aici pe site) in rest ai toata adimratia mea! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.