fuschi

Ideal Pro Rider sau Commencal Normal?

Recommended Posts

Am o intrebare. Intre doua biciclete sh, care din urmatoarele leati alege? Ideal Pro Rider sau Commencal Normal?

Imagine postată

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca piese:

Bicicleta Ideal:Cadru ALLOY LIGHT 7005

Marime M

Echipare shimano 3X8 viteze

Furca Gila ML 100 mm LOCK-OUT

Pedalier shimano

Schimbator foi shimano altus

Schimbato pinioane deore

Butuci frine promax

Cauciucuri Kenda Kommuter

Bicicleta Commencal:Cadru Commencal Normal, marime 50 cm;

Furca Commencal SR Suntour,cu reglaj de compresie si lock out;

Frane v-brake Commencal.

Shiftere 3x8,schimbator spate ALIVIO,fata SRAM;

Jante Commencal de Luxe(Alexrims),

Cauciucuri KENDA KARMA 26X2,10;

Butuci SHIMANO RM-65,compatibili cu discuri center lock;

Pedalier TRUVATIV de 175 mm;

Pipa,tija sa,sa Commencal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as cumpara idealul , daca astea ar fi singurele variante .

Arata mai bine decat commencal , are schimbator pe spate mult mai bun , frane pe disc(chiar daca sunt printre cele mai ieftine , cred ca isi fac treaba) , un alt plus ar fi cauciucurile de oras si lipsa suportului de bidon , detalii care iti pot spune cum a fost folosita bicicleta .

Ar fi importanta o comparatie a furciilor , dar nu am nici cea mai mica idee care o fi mai buna .

Inca odata zic , eu as cumpara idealul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

fara pret si ce vrei sa faci cu ele intrebarea nu are sens.

sa te intreb si eu, sa-mi cumpar un kil de rosii sau un litru de motorina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principal o voi folosi prin paduri si teren destul de variat, mountain biking... IDEALul costa 1200 lei si Commencal 1000 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce greutate ai? planuiesti sa mai schimbi ceva la ele?

ambele sunt mai mult pt forestiere domoale, nu prea duc teren tehnic, bolovani... mai ales Gila are brate subtiri si peste 70kg flexeaza cam tare. pe de alta parte suntourul e cam moale, dupa sag si brake dive deja ai ramas fara cursa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fara pret si ce vrei sa faci cu ele intrebarea nu are sens.

sa te intreb si eu, sa-mi cumpar un kil de rosii sau un litru de motorina?

ambele sunt mai mult pt forestiere domoale, nu prea duc teren tehnic, bolovani... mai ales Gila are brate subtiri si peste 70kg flexeaza cam tare. pe de alta parte suntourul e cam moale, dupa sag si brake dive deja ai ramas fara cursa.

Pai era clar de la inceput ca ambele sunt pentru asa ceva si din aceeasi gama de pret. Drept pentru care nu vad rostul primei interpelari.

Ce tare era sa fi zis colegul fuschi : "downhill, frate, downhill"

On : As alege Ideal-ul, pe considerente estetice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce greutate ai? planuiesti sa mai schimbi ceva la ele?

ambele sunt mai mult pt forestiere domoale, nu prea duc teren tehnic, bolovani... mai ales Gila are brate subtiri si peste 70kg flexeaza cam tare. pe de alta parte suntourul e cam moale, dupa sag si brake dive deja ai ramas fara cursa.

Cum adica flexeaza cam tare? adica se afunda mult? sau se indoaie? Am 65 kg +/- 2 kg

Si da, vreau sa schimb la cea care o voi cumpara in mare parte tot ... adica sa pastrez cadrul, sau poate voi face niste upgradeuri si o voi vinde pentru alta mai buna. Am recurs la niste biciclete ieftine, pentru ca a mea a fost furata si nu o duc prea bine cu bani de ceva vreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai era clar de la inceput ca ambele sunt pentru asa ceva si din aceeasi gama de pret. Drept pentru care nu vad rostul primei interpelari.

Ce tare era sa fi zis colegul fuschi : "downhill, frate, downhill"

mai stii? putea foarte bine sa fie doar pt mers la job.

de ce sa ne agitam noi sa facem compuneri kilometrice si pe urma sa se dovedeasca inutile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca nu am antrenat o stare de cearta aici... adica prin reply-urile voastre se simt putin ironia, sa zic asa. On topic, nu am cum sa merg cu bicicleta la job, locuiesc la job :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca zici ca e diferenta de 2 milioane intre ele , plus ca la ideal trebuie sa ii schimbi cauciucuriile , devine mai avantajos commencal .

Totusi cel mai important e sa te sui pe ele si sa vezi pe care te simti cel mai bine , degeaba ai frane pe disc si deraior xt daca te dor toate oasele dupa cativa km .

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now