cristibuce

Ulei furca

Recommended Posts

Doar o paranteza: asta e un film reprezentativ pentru ASA NU cand vrei sa desfaci o furca. Pe site-ul sram sunt manuale in care iti explica cum se desface fiecare furca. Pe youtube sunt si filme bine facute.

Ontopic:

sunt foarte singru, nu avea garnitura aia.

sa fie asta problema? dar cum se bloca inainte?

Blocajul se realizeaza hidraulic. In poza de mai jos, in partea inferioara a damper-ului, exista o fanta care permite uleiului sa treaca prin ea si sa ajunga in zona situata intre cele 2 garnituri (notata cu A in poza). Cand furca-i blocata, uleiul nu poate circula prin fanta aia. Daca tu nu mai ai garnitura inferioara, uleiul patrunde in zona A indiferent de setarea lock-out-ului.

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit garnitura pe la urma..

era blocata/lipita pe interior tevi la furca.

http://postimage.org/image/alb0bclqj/

eu chiar am vazut garnitur ieri dar pt ca e prima oara cand defac o furca credeam ca asa este interiorul bratului.

adica, am vrut sa scot si teava incecuita din poza am impins-o dar nu iesea (lovea in garnitura intepenita), m-am uitat pe interior si se vedea garnitura, dar eu nu stiam ca aia este garnitura, credeam ca asa este interiorul construit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Are cineva din Bucuresti de vanzare ulei pentru furca RockShox? Imi trebuie 200 ml 5wt si 100 ml 15 wt.

Nu prea im vine sa dau banii pe doi litri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti,

 

Furca de la Merida Matts 10V a inceput dupa 4 ani sa scartaie la culisare.

Scos dopuri, bagat WD 40, ulei, etc...s-a mai ameliorat dar nu a disparut de tot enervantul scartait.

 

Ceva solutii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nu esti pe topic.
2. WD-40 nu e panaceu, si mai mult, nu se foloseste la furci.

3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sfaturi.

 

1. Am inteles abia acum ideea topicului...sunt furci pe ulei, pe ulei si gaz...ca la automobile...mda.

Modelul meu am vazut ca e unul ordinar.

2. Stiam de WD dar oricum scartaitul cu pricina vine din interior, de la arc, deci ungerea prin scoatere dopuri este ineficienta. (luat sfatul de la niste "meseriasi" tot de pe forum)

3. Bietul baiat, asa de amarat era ca nici nu avea bani de o pereche de manusi de protectie :)

Oricum bun filmuletul, voi face operatiunea intr-o zi...cu ploaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Pana la urma WT e acelasi lucru cu W ? Adica 5WT = 5W ? Am cautat ulei cu 5WT, dar vad ca se gaseste mai greu prin Bucuresti. 5W parca se gaseste mai usor.

 

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varianta scurta: Daca ii ulei pentru furci (suspensii) atunci ii bun si fara "T".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.