revolt

Moser

Recommended Posts

Nu stiu daca este bine sa deschid un topic pt a prezenta o cursiera, dar de ieri sunt propietarul ei: Bicicleta Moser "campione del mondo", cadru Gipiemme, furca Fm, echipare slabuta: frane Weinmann 500, schimbatoare Gian Robert Sistem, angrenaj Ofmega, ghidon ITM Special, butuci Miche, jante Record. Cand am cumparat-o nici macar nu am probat-o deoarece cauciucul fata era pe pana, dar astazi fiind curios de o tura l-am umflat si vad ca a tinut sa-mi fac o impresie: merge bine :).

Astept sfaturi pt reconditionare, are zgarieturi pe furci si i-as schimba jantele; cum este mai bine, doar cercurile sau sa caut la bursa roti complete pt cauciucuri demontabile?

Si ma cam deruteaza "lucratura" cadrului, nu prea est facut "finut", lucrat cam din topor si nici macar nu are serie...

Asadar a meritat 180 lei?post-14415-0-05086200-1352032898_thumb.jpgpost-14415-0-51674400-1352032905_thumb.jpgpost-14415-0-46242200-1352032913_thumb.jpgpost-14415-0-92873800-1352032919_thumb.jpgpost-14415-0-68679600-1352032936_thumb.jpgpost-14415-0-82225800-1352032953_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident ca a meritat!!! Arata foarte bine la 30 de ani!

Nu e zgariat, are "patina", deci sa nu te gandesti la vopsit! Spalare/curatare si protejare cu ceara e tot ce trebuie.

Cel mai bine cauti un set de jante vintage, niste roti complete te-ar costa cat toata bicicleta!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu lipsa seriei poate sa denote si faptul ca un cadru este fabricat in serie limitata sau chiar handmade... :P

Cata vreme producatorul a pentografiat urechile cadrului si furca nu-ti face griji in privinta seriei (mai precis a absentei acesteia)

Mie mufele mi se par foarte frumoase. Ce nu iti place la ''lucratura''?

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-14415-0-92712000-1352046254_thumb.jpgpost-14415-0-53410700-1352046260_thumb.jpgNu stiu cum sa ma explic...am atasat poze: Chiar la imbinari se vad suduri polizate urat, pe teava frontala, jug sau cum ii zice se vad indoituri, rebuturi parca sub vopsea, parca ar fi fost prinsa in menghina si facuta handmade...m-am documentat pe net si am vazut acelasi model de bicicleta in echipare superioara, si cu cadru lucrat mai ingrijit....

Iar de retusat vopseaua este cazul, in poze nu se vede, dar furcile sunt zgariate pana la metal, o sa izolez stickerele si o sa vopsesc cat se poate, vestea buna este ca nu are rugina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot să spun că îmi place culoarea, dar banii i-a meritat, cu siguranță. După mine, cea mai mare greșeală pe care o poți face este să o revopsești. Vei avea o cîrpeală care nu excelează prin nimic. Totul ține de felul în care privești un cadru vechi. E o greșeală să vrei de la el luciu de smalț nou sau suprafețe neatinse. Pentru "cunoscători" sînt preferabile zgîrieturile pînă la metal decît retușurile evidente.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hayvelo are dreptate 100%!

Si adaug ca valoarea unei astfel de biciclete e data de originalitatea sa. Alterarea cadrului prin vopsire amatoriceasca e ireversibila si ii scade orice valoare de colectie! Practic, devine o bicicleta veche si urata care seamana cu un Moser.....

Daca nu vrei s-o folosesti asa, pune-o in cui si pastreaz-0 si ia-ti alta pentru plimbari.

Uite cum arata un model intr-o colectie prestigioasa, adica garajul Moser:

http://lh4.ggpht.com/--JrGnzIKT3s/Tw3WHrOgxmI/AAAAAAAAFsU/GaNlH1OC30U/s0/super%252520prestige%2525202.jpg

http://lh5.ggpht.com/-jiuEg6U6ZDU/Tw3WFShuQcI/AAAAAAAAFsM/9mAvxPHK_v4/s0/super%252520prestige%2525201.jpg

Edited by sorin7sorin

Share this post


Link to post
Share on other sites

O las asa deocamdata.

In legatura cu rotile, ce ma sfatuiti, sa le desfac pe cele originale si sa folosesc butucii la alte cercuri sau sa caut roti complete? Oricum as face, o pereche de roti sh buna la vanzare am vazut cam 300 lei, daca le refac pe ale mele cu cercuri noi duble tot pe acolo ajung, fara gume; aproape dublu cat am dat pe bicicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce excluzi din start folosirea baieurilor?

Daca vrei roti SH trebuie sa cauti tot pe la cei care aduc biciclete vechi cu remorca, ca sa le iei rezonabil. Asa, pe okazii sau alte site+uri sunt multi "negustori" cu marfa supraevaluata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu as exclude din plan utilizarea baieurilor.

B.T W.: stiati ca baieurile se pot vulcaniza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

parere personala,din ce am constatat,baieurile ruleaza muuuult mai bine...si n-am avut cine stie ce chestii super scumpe,ci Kenda Domestic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@goldspecial: da, se vulcanizeaza dar e ca si cum ti-ai da un sut in cur, e mult de munca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am dus bicicleta la service. O sa se inlocuiasca cercurile cu unele duble Vuelta, spitele si butucii raman. Cauciucuri o sa iau Rubena. Toata afacerea ma costa 230 lei, iar cu tot cu pretul achizitiei o sa am o cursiera functionala. Mi s-a explicat ca cercurile Vuelta sunt mai grele dar si faptul ca sunt rezistente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am dus bicicleta la service. O sa se inlocuiasca cercurile cu unele duble Vuelta, spitele si butucii raman.

In cazul asta ar fi trebuit schimbate si spitele. Cele vechi mai mult ca sigur si-au pierdut din rezistenta si elasticitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta ramane la aprecierea mecanicului, dar eu cel putin din ce am vazut arata impecabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata, ramane originala pe baieuri, asta a fost si recomandarea mecanicului, sa nu o stric, dupa revizie merge ceas si chiar cauciucurile de pe ea dupa ce le-am lipit de janta cu prenadez (nu am gasit lipici special) isi fac treaba....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca dc o sa mergi mai mult in oras o sa te saturi de facut pene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un model reusit si desi nu are tevi grozave [columbus aelle ] are ceva foarte atractv in ea.ZSOLT are si el un model la fel este pe albastru si arata ca noua.

Pe baieuri la 1 mil bucata merge doar pentru plimbari pe drumuri bune .In oras este o fudulie sa mergi cu baieuri

Din punct de vedere pret chiar nu se discuta ,pe e-bay ajunge pe la 400 euro in stare buna si cu piese adecvate

oricum felicitari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ca este gata de drum, te asteptam sa-i pui poza si la topicul cu vintage, care treneaza de ceva vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am achizitionat o pereche de roti pt cauciucuri normale, jante REMERX RAPID cu butuci SHIMANO, spite noi, acum trebuie sa-mi iau cauciucuri, cred ca o sa iau Rubena, la asa ceva ma oprisem data trecuta cand mi se pusese pata sa schimb baieurile; in orice caz, rotile originale pe baieu o sa fie puse bine pentru viitor cand o sa devina bicicleta "de colectie".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt chiar in masura sa-ti recomand, sunt niste topicuri pe aici. Un cauciuc bun si usor e destul de scump.

Acum am Vittoria Zaffiro si par a fi niste cauciucuri solide, costa cam 50 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru jantele care le ai Rubena Vittoria mi se par destul de bune.Nu au deformatie ,nu sunt grele si la bani in jur de 50-60 ron bucata.Incearca pe cele 700x23 c care sunt ok dupa mine

Sanatate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.