purix

Galeria SSP

Recommended Posts

Fieru de naveta :)

Cadru ciclocross de otel, producator necunoscut (revopsit de fostul proprietar), stare destull de proasta, dar il las asa ca e mai neatractiv :)

Rotile profin de la o cursiera btwin, angrenaj fsa pe patrat din care am eliminat foaia de 52, 30 si am lasat foaia de 42, pinion Shimano 16T.

Frane v-brake Campagnolo Veloce, manete ciclocross Tektro.

Piesa de rezistenta e seaua, de piele, Fausto Coppi editie limitata cu nr 4151 :) 

http://www.velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=b5237765-1d98-4406-9cfb-b3f13f50f480

IMG_1217.JPG

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana nu se infige cu partea ventrala in ea, nu deranjeaza....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ 'gcycles', 

te referi la duda ce iese dincolo de pipa, distantierele-alea multe?.. da, nu ma deranjeaza. stiu ca nu e frumos asa, da' mi-e lene sa le tai, plus ca mai experimentez cu pozitia.

si, cum zice 'andreibelcic', da, pana nu o sa ma lovesc de ea.. sper sa nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noul SSP 8.8 kg :)

Cadrul Viner ProTeam otel Columbus TSX marime 52, furca carbon

 

20150408_091917.jpg

 

20150408_092057.jpg

 

20150408_092111.jpg

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

de cateva luni mi s-a pus si mie pata pe un SSP.. cum timp de cautat elemente si de mesterit nu am, am zis sa ma uit dupa ceva gata facut.

avad in vedere un buget relativ decent si fiindca nu vroiam sa ma arunc foarte tare ca nu stiam cum o sa ma adaptez cu noua jucarie, am ajuns la Enghouse Bike.

am cautat referinte prin forum pe aici, nu am gasit nimic despre olandezele astea.. sou, am configurat chestiunea in cauza la ei pe site, am comandat-o iar asta e rezultatul:

 

post-7238-0-44441400-1435306497_thumb.jpg

 

 

nu este fix cum am anticipat ca va fi, ma refer la nuante (in mod special verdele) dar e ok..

 

nici calitativ nu sunt impresionat dar e un inceput.. sper sa fie cat de cat fiabila, iar de nu, o sa inlocuiesc ce cade cu componente mai ok. :)

 

daca e vreun topic mai potrivit, rog sa se mute acest post.

daca sunt doritori de informatii despre solutia aleasa de mine, raspund cu placere.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baietii-s danezi, din cate vad pe site. Cat a costat jucaria in final?

E simpatica, dar anvelopele alea albe se murdaresc din prima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

olandezi, danezi, tot un drac  :D ..da, nush de ce am zis olandeze..

 

 

dap, din start s-au murdarit gumele (si se vor mai murdari sunt convins) dar macar pe lateral sper sa ramana cat mai mult timp aproape de culoarea initiala. 

 

 

355 euro, costurile fiind:

au avut (nu stiu daca mai este valabila) o campanie pe facebook cu 20% discount fata de pretul de pe site, adica 320 euro in loc de 400 - referindu-ma la configuratia basic pe care am ales-o eu.. caci exista posibilitatea sa adaugi componente si pretul sa creasca.

plus 20 euro transportul pana in Ro, desi scrie mare la ei pe site ca e free delivery in Eu, in Romanica nu e.

plus vreo 15 euro (parca) conversia la plata prin paypal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de ajutor,si exact,e cel excentric,din link,sincer,cand e fara probleme,e de bine,dar cred ca si cel culisant e bun si fain,acum depinde care e solutie mai potrivita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cadru ala e facut sa functioneze cu o furca mult mai lunga. Eu cred ca tu esti mandru de bicicleta ta, dar ai distrus complet geometria ce au gandit-o aia de la dartmoor folosind asa o furca scurta.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am impresia ca te-ai dus cu gandul la specificatiile versiunii noi de Hornet, cadru care-i conceput pt. furci cu cursa intre 120 si 170 mm. Cadrul meu - Hornet 2012 - nu are nici o legarura cu varianta noua. De departe arata la fel dar sant complet diferite din punct de vedere al geometriei. Astea fiind spuse sant totusi la limita de jos pt. lungimea furcii dar nu si in afara specificatiilor pentru versiunea vechie. Asa cum este acum bicicleta se comporta destul de bine chiar si pe coborari abrupte unde o furca mai lunga este in elementul ei. Daca vrei sa discutam de geometrie distrusa de furca indreapta-ti atentia catre celalalt MTB-u la meu - Focus-ul alb - .De si n-ai zice uitandu-te la ea comportamentul bicicletei este serios compromis de furca fixa ( aceeasi ca asta neagra de pe Dartmoor dar cu alta prindere pt. roata ) motiv pt. care mi-am facut un al 2-lea MTB - Dartmoor-ul - si am lasat Focus-ul pentru ture lungi si pt. oras.

Cat despre mandrie: sa nu exageram totusi. Este o bicicleta facuta cu bani putini si din piese ramase de la alte biciclete. Nu ma intelege gresit sant cat se poate de multumit de cum a iesit si de cum se comporta pt. o bicicleta rigida dar o bicicleta de care sa fiu mandru ar arata cu totul altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opt kile și ceva, foaie 52, pinion 15 (o să pun un 16 de dragul genunchilor). Fuge binișor în traficul bucureștean. M-am îndrăgostit.

 

QP0UL0c.jpgmU2jeyW.jpg

BUZcO6K.jpgCORx14L.jpgC0f3x49.jpg

GKlCID1.jpg

Rq4EMLt.jpg

 

  • Upvote 4
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Când s-a terminat stocul de Pegas fixie și vrei ceva mai bun.

 

88mdN1B.jpg

4JtWIKL.jpg

cFrKhwJ.jpg

46zPKqh.jpg

dFlbKRo.jpg

S86YwLM.jpg

nlTCsVb.jpg

gbRFTyU.jpg

Mzn95I9.jpg

L6GgD6d.jpgE39UIqL.jpgNaWwHsI.jpg

  • Upvote 2
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Munchausen arată foarte bine, dar fă ceva cu folia aia de pe brațul angrenajului :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un SSP pentru "lupte" bucureștene.

Cadru și furcă Principia RSL SX (danezii ăștia chiar știu ce fac). Roți Shimano R501 cu anvelope Schwalbe Lugano. Angrenaj Ofmega Competizione. Frâne Campagnolo Veloce. Pipă și tijă șa Deda Zero. Pedale MKS Sylvan Road. Șa Selle Italia Flite TT. Foaie 42, pinion 13. Fuge. Merită niște roți mai rigide cu gume Continental Grand Prix.

 

XmVyPWe.jpg

05H7Mz5.jpg

bV8qN3f.jpg

 

  • Upvote 1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update la SSP-ul Principia. Roti noi - butuci Ofmega Competizione 36H cu flanșe înalte, cercuri Remerx Taurus, spițe DT Swiss Champion, anvelope Continental Grand Prix 23mm pe față, 25mm pe spate. Foaie Sugino Super Light 52T. Freewheel Shimano 16T.

 

JRH53AK.jpg

 

MrcKwhN.jpg

 

LscoFpY.jpg

 

jfIjWrZ.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.