purix 3,583 Posted April 16, 2014 Fieru de naveta :) Cadru ciclocross de otel, producator necunoscut (revopsit de fostul proprietar), stare destull de proasta, dar il las asa ca e mai neatractiv :) Rotile profin de la o cursiera btwin, angrenaj fsa pe patrat din care am eliminat foaia de 52, 30 si am lasat foaia de 42, pinion Shimano 16T. Frane v-brake Campagnolo Veloce, manete ciclocross Tektro. Piesa de rezistenta e seaua, de piele, Fausto Coppi editie limitata cu nr 4151 :) http://www.velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=b5237765-1d98-4406-9cfb-b3f13f50f480 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gcycles 68 Posted May 6, 2014 @@100%vegetarian: nu te deranjeaza "duda" aia care iese din ghidon? Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 554 Posted May 6, 2014 Pana nu se infige cu partea ventrala in ea, nu deranjeaza.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
100%vegetarian 170 Posted May 7, 2014 @ 'gcycles', te referi la duda ce iese dincolo de pipa, distantierele-alea multe?.. da, nu ma deranjeaza. stiu ca nu e frumos asa, da' mi-e lene sa le tai, plus ca mai experimentez cu pozitia. si, cum zice 'andreibelcic', da, pana nu o sa ma lovesc de ea.. sper sa nu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
purix 3,583 Posted April 8, 2015 Noul SSP 8.8 kg :) Cadrul Viner ProTeam otel Columbus TSX marime 52, furca carbon 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mariusescu 67 Posted June 26, 2015 de cateva luni mi s-a pus si mie pata pe un SSP.. cum timp de cautat elemente si de mesterit nu am, am zis sa ma uit dupa ceva gata facut. avad in vedere un buget relativ decent si fiindca nu vroiam sa ma arunc foarte tare ca nu stiam cum o sa ma adaptez cu noua jucarie, am ajuns la Enghouse Bike. am cautat referinte prin forum pe aici, nu am gasit nimic despre olandezele astea.. sou, am configurat chestiunea in cauza la ei pe site, am comandat-o iar asta e rezultatul: nu este fix cum am anticipat ca va fi, ma refer la nuante (in mod special verdele) dar e ok.. nici calitativ nu sunt impresionat dar e un inceput.. sper sa fie cat de cat fiabila, iar de nu, o sa inlocuiesc ce cade cu componente mai ok. :) daca e vreun topic mai potrivit, rog sa se mute acest post. daca sunt doritori de informatii despre solutia aleasa de mine, raspund cu placere. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 5,844 Posted June 26, 2015 Baietii-s danezi, din cate vad pe site. Cat a costat jucaria in final? E simpatica, dar anvelopele alea albe se murdaresc din prima :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mariusescu 67 Posted June 26, 2015 olandezi, danezi, tot un drac :D ..da, nush de ce am zis olandeze.. dap, din start s-au murdarit gumele (si se vor mai murdari sunt convins) dar macar pe lateral sper sa ramana cat mai mult timp aproape de culoarea initiala. 355 euro, costurile fiind: au avut (nu stiu daca mai este valabila) o campanie pe facebook cu 20% discount fata de pretul de pe site, adica 320 euro in loc de 400 - referindu-ma la configuratia basic pe care am ales-o eu.. caci exista posibilitatea sa adaugi componente si pretul sa creasca. plus 20 euro transportul pana in Ro, desi scrie mare la ei pe site ca e free delivery in Eu, in Romanica nu e. plus vreo 15 euro (parca) conversia la plata prin paypal. Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 554 Posted July 25, 2015 Cum ajustezi tensiunea lantului? Quote Share this post Link to post Share on other sites
otsdr 1,326 Posted July 25, 2015 http://www.ninerbikes.com/biocentric Quote Share this post Link to post Share on other sites
endre 62 Posted September 9, 2015 Mersi de ajutor,si exact,e cel excentric,din link,sincer,cand e fara probleme,e de bine,dar cred ca si cel culisant e bun si fain,acum depinde care e solutie mai potrivita... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pacus 394 Posted November 3, 2015 Cadru ala e facut sa functioneze cu o furca mult mai lunga. Eu cred ca tu esti mandru de bicicleta ta, dar ai distrus complet geometria ce au gandit-o aia de la dartmoor folosind asa o furca scurta. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turbocat 361 Posted November 4, 2015 Am impresia ca te-ai dus cu gandul la specificatiile versiunii noi de Hornet, cadru care-i conceput pt. furci cu cursa intre 120 si 170 mm. Cadrul meu - Hornet 2012 - nu are nici o legarura cu varianta noua. De departe arata la fel dar sant complet diferite din punct de vedere al geometriei. Astea fiind spuse sant totusi la limita de jos pt. lungimea furcii dar nu si in afara specificatiilor pentru versiunea vechie. Asa cum este acum bicicleta se comporta destul de bine chiar si pe coborari abrupte unde o furca mai lunga este in elementul ei. Daca vrei sa discutam de geometrie distrusa de furca indreapta-ti atentia catre celalalt MTB-u la meu - Focus-ul alb - .De si n-ai zice uitandu-te la ea comportamentul bicicletei este serios compromis de furca fixa ( aceeasi ca asta neagra de pe Dartmoor dar cu alta prindere pt. roata ) motiv pt. care mi-am facut un al 2-lea MTB - Dartmoor-ul - si am lasat Focus-ul pentru ture lungi si pt. oras. Cat despre mandrie: sa nu exageram totusi. Este o bicicleta facuta cu bani putini si din piese ramase de la alte biciclete. Nu ma intelege gresit sant cat se poate de multumit de cum a iesit si de cum se comporta pt. o bicicleta rigida dar o bicicleta de care sa fiu mandru ar arata cu totul altfel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 554 Posted November 4, 2015 sunt Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihye 9 Posted November 4, 2015 Ceva detalii legate de furca? Caut asa ceva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 48 Posted April 15, 2018 Opt kile și ceva, foaie 52, pinion 15 (o să pun un 16 de dragul genunchilor). Fuge binișor în traficul bucureștean. M-am îndrăgostit. 4 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 48 Posted May 24, 2018 Când s-a terminat stocul de Pegas fixie și vrei ceva mai bun. 2 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
paulrad 2,883 Posted May 24, 2018 @Munchausen arată foarte bine, dar fă ceva cu folia aia de pe brațul angrenajului Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 48 Posted May 24, 2018 Un SSP pentru "lupte" bucureștene. Cadru și furcă Principia RSL SX (danezii ăștia chiar știu ce fac). Roți Shimano R501 cu anvelope Schwalbe Lugano. Angrenaj Ofmega Competizione. Frâne Campagnolo Veloce. Pipă și tijă șa Deda Zero. Pedale MKS Sylvan Road. Șa Selle Italia Flite TT. Foaie 42, pinion 13. Fuge. Merită niște roți mai rigide cu gume Continental Grand Prix. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 48 Posted May 24, 2018 @paulrad Bicla are deja alt proprietar. Folia era marketing. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 48 Posted July 20, 2018 Încă un fixie alb-negru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munchausen 48 Posted July 21, 2018 Update la SSP-ul Principia. Roti noi - butuci Ofmega Competizione 36H cu flanșe înalte, cercuri Remerx Taurus, spițe DT Swiss Champion, anvelope Continental Grand Prix 23mm pe față, 25mm pe spate. Foaie Sugino Super Light 52T. Freewheel Shimano 16T. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites