purix

Galeria SSP

Recommended Posts

Mai e ceva activitate si aici. Arata frumos, cum se simte raportul de 52 x 16?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se simte ok daca nu ai dealuri de urcat. Pleaca usurel de la semafor dar pe urma fuge destul de bine. Cred ca ajuta greutatea (8.2 kg), geometria cadrului si gumele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/7/2019 at 11:07 PM, PVN10 said:

62?

 

ST 58 cm, TT 56 cm (centru-centru). E un cadru foarte "adunat". Se simte la acceleratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta din cauza ca are bottom bracketul mult mai sus decat la un cadru de sosea, fiind cel mai probabil un cadru gandit pentru velodrom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inaltimea de la sol la bottom bracket e 26cm cu anvelope 25mm. Dar intr-adevar e o geometrie mai ciudata. Fabricantul zice ca e pentru velodrom si street-racing. Cred ca este gandit pentru pipa "negativa". Desi teoretic ar fi marimea 58 merg foarte bine pe el pentru ca are top tube scurt si ghidonul e mai ridicat. Pipa e Cinelli Ant (60mm) si directia e foarte precisa la slalomul printre masinile oprite la semafor. Accelereaza foarte misto chiar si cu anvelopele astea mai slabute. Foarte buna in oras, picioare sa fie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumusica, e stransa geometria. Ma deranjeaza manetele si cablurile, dar safety first!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/17/2019 at 9:27 AM, Danyutz said:

Frumusica, e stransa geometria. Ma deranjeaza manetele si cablurile, dar safety first!

 

Multumesc. Dupa ce am scapat aproape 30 de ani pe tot felul de motociclete nu vreau sa imi rup picioarele pe o bicicleta. Pentru traficul din Bucuresti este cea mai periculoasa alegere sa mergi pe fixie. Prefer SSP si frane de foarte buna calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

După o vară de pedalat single speed-ul am găsit timp și pentru o mini ședință foto. Bicicleta are următoarele componente:

- cadru și furcă Cinelli Gazzetta din oțel Columbus, cuvete Cane Creek Forty

- roți custom din butuci cu flanșă mare Ofmega Super Competizione (butucul spate e de cursieră, pe filet, 126mm; axul spate a fost scos, tăiat pentru dropout de 120mm și centrat pentru spițare simetrică), jante Remerx Taurus, spițe DT Swiss Competition, anvelope Continental GP Classic 700 x 25C

- angrenaj Ofmega Super Competizione cu foaie 50T, freewheel Shimano 16T, butuc pedalier Shimano BB-UN26, pedale MKS Sylvan Touring, lanț KMC

- clești Campagnolo Veloce, manete Shimano BL-R400, set de cabluri și cămăși Jagwire Road Pro

- șa Selle Italia Flite, tijă șa Cinelli Pillar, pipă Cinelli Ant, ghidon no name

 

fW46FJx.jpg

 

QvDgQYs.jpg

 

aSKqIXl.jpg X2YfajK.jpg

 

ZHKXuzz.jpg

 

ynRtjIS.jpg

 

qP7bXyY.jpg

 

6CgsQjZ.jpg

 

Am văzut că sunt câțiva membri interesați să-și construiască un single speed. Orice întrebări sunt binevenite.

 

 

 

 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Frumoasă bicicleta și întreținută bine.

 

Cum te împaci cu raportul 50 cu 16?

Întreb din perspectiva experienței pe o bicicletă de oraș cu raportul 46 cu 16 dar și 7 viteze în butuc la care foarte rar ajung pe treptele de viteză 6 sau 7.

 

Numai bine!

Adrian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și cum te împaci cu mărimea cadrului, care pare peste ce ai tu nevoie, după cum ții șaua?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, IonutA said:

Salut,

 

Frumoasă bicicleta și întreținută bine.

 

Cum te împaci cu raportul 50 cu 16?

Întreb din perspectiva experienței pe o bicicletă de oraș cu raportul 46 cu 16 dar și 7 viteze în butuc la care foarte rar ajung pe treptele de viteză 6 sau 7.

 

Numai bine!

Adrian

 

 Salut și mulțumesc. Mă împac foarte ok cu 50/16. Numai dealul de la Marriott-Catedrală e mai cu probleme. Uneori urc pe lângă biclă când simt ceva ciudat în genunchi. Atletismul din copilârie, deh. Cu viteze în butuc nu pot face comparație pentru că sincer nu am mers decât cu 3 viteze și era o Electra Rat Fink, o imensitate de ''chopper'', beach cruiser. Ia o cursieră cu angrenaj compact 50/34 și mergi numai pe un pinion, 16-17, depinde ce are. Gazzetta este destinată pentru velodrom și street racing, zic producătorii. În configurația actuală are chainstay de 395 mm. Asta înseamnă că trage foarte tare înainte dar trebuie aplicată și ceva forță pe pedale. Bicicletele cu viteze în butuc sunt de obicei pentru oraș, cu geometrie relaxata și cu un chainstay mai lung. Dar cu o cursieră poți încerca destul de ușor raportul în discuție.

 

 

4 hours ago, Traveller said:

Și cum te împaci cu mărimea cadrului, care pare peste ce ai tu nevoie, după cum ții șaua?

 

 Aici m-ai prins. Șaua este mai sus cu 2 semne decât o folosesc. Am coafat bicla înainte de poze :). Dar merg cu șa ridicată la 101 cm de sol. Am inseam de 83 cm la 1.75 și de obicei pedalez cu pantofi Salomon cu talpă destul de groasă. Cadrul ăsta este 58 ST și 56 TT (centru-centru). Am doua cursiere 56x56 pe care merg foarte ok. Prefer o bicicletă cu un cadru puțin mai înalt. Cred că din cauza motocicletelor m-am obișnuit așa. La semafor pun jos doar un picior pe vârf sau stau la bordură. Cadrul este luat de pe LFGSS, ăsta l-am găsit la un preț acceptabil. Nu aș plăti prețul lui de magazin. Prefer să bag diferența în roți și frâne bune. Am mai făcut o poză cu adevărata înălțime a șeii.

 

aJ5xOYY.jpg

 

Vreme frumoasă tuturor ca să ne mai bucurăm de bicle!

  • Upvote 1
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

The work hose: city bike pentru naveta. Single speed / fixie.

Cardu otel marime 52

Roata fata si spate 32 spite, jante duble

Angrenaj bloc pedalier 46T, brat 175mm

Butuc Flip-flop: 17T fixie, 18T freewheel

Greutate: ~11kg

O folosesc in regim freewheel. Mi-e cam frica sa incerc fixie in oras:-?

 

zfYG04V.jpg

OgAtyWv.jpg

  • Upvote 3
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun si eu rotile mele de zi cu zi, folosite pt transportul prin oras (desi pana acum am avut parte de vreme prielnica, odata cu venirea ploilor va trebui sa fac unele schimbari).

Ideea de la care s-a plecat a fost sa iau cele 3 biciclete care stateau degeaba, ba chiar incomplete (o cursiera + 2 "semicursiere", toate de prin '80) si sa fac o bicicleta de oras, cat mai simpla, supla, care sa nu bata prea mult la ochi, sa nu tenteze.

Munca nu am facut-o eu, ci Ursa Bike (unul din atelierele care se ocupa cu asa ceva in TM).

 

Cateva detalii:

  • Cadru de cursiera de pe la sfarsitul anilor '80 (origini necunoscute - dar dupa unele imperfectiuni de pe top-tube, rezultate de la "trasul tevilor", tind sa cred ca e un entry-level), adus la viata cu o vopsea simpla data in camp electrostatic;
  • Roti noi (Remerx Taurus 622x14 + Cauciucuri  CST  28C)
  • Clestii de frana - aceeasi clasici Weinmann, care curatati bine de tot, chiar arata si merg bine pt. varsta lor;
  • Manete frana noi - Saccon, model clasic (care impreuna cu camasi & saboti Jagwire + clestii de mai sus, isi fac treaba decent pt modul in care este utilizata bicicleta);
  • Angrenaj aluminiu Silstar;
  • Transmisie 52x18 (decent pt. un oras plat);
  • Cablu frana spate tras prin cadru (inner routing) - aici a fost ceva de munca, dar rezultatul imi place;
  • Mansoane piele + bucata de piele de pe cadru (care desi pare de design, e buna pt. carat bicicleta pe scari + ascunde din imperfectiunile top tube-ului) au fost facute & cusute de Ursa Bike;
  • Pedalele originale de pe bicicleta - destul de enervante, deoarece doar o parte e plata, pe cealalta parte se simte axul pedalei ca fiind mai sus ca platforma. Se vor schimba cu altceva care sa fie din aceeasi poveste (vechi sau noi cu aer retro);
  • O sonerie de pe AlliExpress (design interesant, suna tare & curat, dar culorile disponibile nu erau ce trebuie, asa ca nu se integreaza deloc :blush:);

Plusuri si minusuri:

+ arata bine, are un aer de bobber parca;

-  poate sunt subiectiv & paranoic (cred ca  rezultatul final arata mai scump decat face), dar a primit 1 bucata Asus Bordo pt. momentele cand trebuie sa astepte afara. Noaptea doarme in apartament;

-  ciclistica nu este ideala in acest moment. Lookul dat de ghidounul coada de randunica (montat invers) este fain, dar controlul sufera. Voi trece cat de curand la un ghidon drept;

-  desi cauciucurile de 28 sunt la limita "teoretica" a latimii pt jantele de 14, sunt total neadecvate borduriadei Timișorene. Voi incerca sa ma apropii de valoarea de 35C, marime avuta pe Gravel si care mi s-a parut mult mai potrivita/ confortabila prin TM. Poate un 35 spate - 32 fata, sa vedem ce zic si furcile. La cum e expolatata bicicleta, nu mi-e frica de dejantari;

 

 

5lSeA51.jpg

 

2dF4X18.jpg

 

nhSBjRm.jpg

  • Upvote 2
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumoasă pentru o bicicletă retro!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.