dang123

Identificare cadru Peugeot

Recommended Posts

Am nevoie de ajutor la identificarea acestui cadru Peugeot.

Imagine postatăImagine postatăImagine postată

Imagine postatăImagine postatăImagine postată

Imagine postatăImagine postatăImagine postată

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un cadru Peugeot deosebit de frumos... Ce anume ai vrea să identifici la el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate aceste poze le detin.

As dori sa identific modelul si anul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un PX10 din 1972: http://www.classicre...1972/index.html

Beton !!!

Unii nu apreciaza Peugeot-urile...cica ar fi fabricate in serie, lowcost, pt mase, etc

Mie insa acest model de cadru mi se pare impecabil... o adevarata bijuterie .

Poate imi merge mie la suflet pt ca prima mea bicicleta a fost tot un Peugeot? (Gold Special, cum altfel)

Otelul este Reynolds 531: http://cyclespeugeot.com/PX10ID.html

Cat despre mufe...: http://cyclespeugeot.com/images/Nervex_lugwork.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pare a fi un cadru de calitate si marimea e buna (54), acum sa vad daca reusesc sa-l achizitionez.

Poate imi merge mie la suflet pt ca prima mea bicicleta a fost tot un Peugeot? (Gold Special, cum altfel)

Frumos Gold-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce stiu filetul de la bb la cadrele peugeot este unul special, se gasesc monoblocuri compatibile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA asa este este cel mai reusit PEUGEOT si are tevi 531 ,lugs NERVEX care sunt superbe .La decals trebuie sa scrie sub sea la teava seat tube INOXYDABLE si 531 trebuie sa fie pe culoare verde.Au fost bikle care cantareau 10 kg si parerea mea foarte frumos executia cadrului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te felicit inca pentru acizitionare ,mai este timp dar e bijuterie si sigur este de pe piata e-bay .Pe la noi putin probabil sa fie pupaza.Acuma depinde si de suma ceruta ,nu de alta dar strainasi stiu sa si ceara pentruca si cunosc bine ce vand.Are si piesele originale pivo,mafac ,simplex.Stronglight pare sa fie angrenajul deci totul ok.

In orice caz e masura mica chiar si pentru tine dar ce mai conteaza la asa bijuterie. Inca odata se dovedeste faptul ca bicicletele de otel prin varietatea lor atrage si niciodata nu te poti opri.La carboane totul pare identic iar manopera la fel.

sanatate si lupta pentru un pret mic pentruca ele sunt bijuteri dar daca incerci sa vinzi la noi vei avea o mare dezamagire

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Emil, nu bicicleta data ca si exemplu este in cauza ci doar cadru prezentat mai sus si este marimea 54 ST si 55 TT, deci buna de mine si nu o sa-l dau decat pe un Colanago Master :) (visul meu).

Dar mai intai sa-l achizitionez ca sunt multi doritori.

Ai PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un vis frumos dar eu as dori un master Colnago dar dupa ani 90 cu columbus gilco sl si furca dreapta .Sunt extrem de rare din pacate dar cine sti visul cateodata poate deveni realitate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana viitoare trebuie sa-mi soseasca cadrul.

Deja nu mai am rabdare, inrosesc netul sa aflu configuratia originala si sper sa ma aproprii cat pot de mult de aceasta (fara sa investesc o avere).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dane, dece vrei s-o echipezi cu vechituri?

Eu am ales să echipez un oţel clasic cu piese moderne şi după părerea mea nu a stricat de loc aspectul, dar a îmbunătăţit enorm funcţionarea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In catalogul Peugeot din 1977 apare detaliata echiparea modelului PX10.

Cred ca de aici vei putea sa incropesti lista cu cele necesare: http://www.peugeotshow.com/images/1977_3.jpg

Vopseaua e OK pe cadrul tau?

Daca va trebui vopsit, si eu as alege sa-l echipez cu piese noi in loc sa caut totul original (intrucat dureaza mult si e foarte scump)

Daca insa vopseaua e in regula, merita sa-l echipezi ca de la mama lui.

Cred eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cadrul se prezinta asa (vazut de mine doar in aceste poze, cand ajunge vad pe viu)

Modelul ar cel din 1970

Acum sa vad cu piesele, cred ca piese noi o sa pun pe cadrul asta https://plus.google....071565804331713

care este un Reynolds 531C

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa iau un alt Peugeot care are piesele originale, asa ca acum ma pun pe verificarea lor. 

 

Off topic : ramane cadru, un Reynolds 531 marimea 59 (parca) - avis amatorilor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am reusit sa iau un alt Peugeot care are piesele originale, asa ca acum ma pun pe verificarea lor. 

 

Off topic : ramane cadru, un Reynolds 531 marimea 59 (parca) - avis amatorilor

Sa inteleg ca px10 nu sa concretizat?Mai oameni buni multi renunta la unele modele din cauza lipselor de piese in cazul de fata Simplex,stronglight ,mafac,normandi,mailard,atom si ce mai avea el.O mare prostie copii toate modelele celebre se pot salva cu campagnolo.Toate modelele au folosit campagnolo si este ok sa o echipez cu asa  ceva  .Pana si Diamantul de dupa razboi a folosit pe langa cele autohtone si cele de la campa .Doar trebuie avut in vedere modelele de campa pe care trebuie sa le folosesti .

Apoi trebuie facuta diferenta intre ce reprezinta modele care sunt de colectionari .Fratilor noi nu avem nici o treaba cu lumea colectionarilor , noi suntem niste amatori care avem si noi cate ceva dar a avea colecti de biciclete de valoare este ceva foarte greu de realizat si care cer multi bani si foarte multe cunostinte .De pilda toti stim de Colnago mexico 1972 find un model foarte cautat .Dar in prima faza sa folosit columbus PL care este si cel mai cautat dupa care a aparut cel cu columbus SL si a intrat si in ani 80 cu celebrul model rosu Saronni care iarasi este unul foarte urmarit din cauza ca a fost unul limitat si facut tot cu SL.Dar sti cineva cum deosebesti cele PL de SL calitatea piesele etc?Si multe alte chesti care trebuie sa le sti ,in concluzie nu e cazul sa ne agitam si sa urmarim ceva care nu se poate realiza.Apoi noi nu avem o piata de piese de calitate iar daca tu mergi la targuri te mai uiti la ocazi si alte site si crezi ca poti deveni colectionar inseamna sa nu ai simtul realitati

sanatate

Share this post


Link to post
Share on other sites

PX10 (marimea 54) va primi piesele de alt Peugeot (marimea 59), din acesta cauza ziceam ca ramane liber cel de 59, care este foarte mare pentru mine. O sa pun poze cu el sa-l  putem indentifica (nu cred ca este PX10, are mufele negre dar nu sunt Nervex)

Dupa ce fac inventarul la cadrele pe care le detin, o sa ma hotaresc ce pastrez si ce scot la vanzare in tara si pe ebay.

 

Sunt curios daca mai exista la noi detinatori de PX10?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca am inteles eu gresit si ai pupaza ,referitor daca are cineva Px10 la noi la fan Peugeot nici urma de asa ceva .La straini dupa cum bine spunea si SORIN gasesti destule .In orice caz sa fie gata la primavara la cursa babelor sa bea si ea o bere saraca ca doar merita nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa nu, sigur o sa fie gata.

 

Astazi, in incercarile mele de scoatere piese de la celalalt Peugeot am reusit sa rup plasticul de la colierul de prindere al schimbatorului fata Simplex. Ceva de gnul acesta:

 

GitaneBrokenFrontDerailleurThreeQuartRea

 

 

Acum sunt in cautare de o solutie daca nu gasesc alt schimbator. 

Sa vedem ce surprize o sa mai am ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am eu un schimbator Simplex asemanator, mai uit sa vad si daca il gasesc e al tau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce bine ar fi, multumesc @purix (discutam pe privat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.