Sign in to follow this  
didis

Suporti pentru masina

Recommended Posts

Salutare,

Tocmai ce ne-am luat biciclete in familie (cum s-ar spune, mama, tata si copilu'), intentionand sa ne plimbam prin parcuri, pe la munte (mai lejer) si pe unde s-o mai nimeri. Pentru asta, am nevoie de suporti pentru carat bicicletele la locul de pornire. Am vazut doar tipuri de suporti - de pus pe masina si de pus pe luneta. Personal as fi inclinat spre cei de pus pe luneta (sper eu, pentru ca bicicletele ar fi mai usor de incarcat). Ce sfaturi imi puteti da referitor la o astfel de alegere? E mai bun sistemul de pus pe masina? Opinii, ceva?

Multam.

Didis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca blochezi portbagajul ,nu crezi ca e o problema?Eu am ales sa le montez sus.Eu le incarc ,eu le descarc,eu comand, eu execut.Uneori ma mai apuca nervii .Dar nu stiu ce as face daca as avea de luat ceva din portbagaj ,si sa dau 3 bicle jos ...:cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ceva as vrea si eu pe masina si nu costa mult, doar 500 euro. Pe langa celelalte 12-15 mii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am cantarit mult inainte sa iau.

Cel de luneta e mai ieftin, se monteaza usor,se prinde doar de haion (deci se poate umbla la bagaje ,zic eu) dar...Se sprijina pe luneta :shock: ceea ce mie mi-ar da motive de stress si nici nu-mi este clar modul de fixare a bicicletelor. Toata greutatea e preluata de balamale!!!

Recomand modelul "on top".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca o sa mai port o discutie cu cei de la care as vrea sa cumpar. Mi-a placut sistemul de pus pe haion pentru ca bicicletele sunt mai usor de incarcat, se da repede jos si se poate pune in portbagaj, e mai ieftin decat cel de pus sus (pentru 3 biciclete), sper ca nu limiteaza viteza (prea mult). Bicicletele se fixeaza cu un brat, stau pe un soi de profil in V (cum e cel de pus pe masina), plus ca mai sunt si niste chingi.

@dragosb: chestia aia se prinde pe carligul de remorcare, uite aici.

In concluzie, daca oamenii nu ma conving ca nu se sparge luneta din cauza gropilor si nici nu pierd 1 ora ca sa descarc/incarc 3 bibiclete de fiecare data cand umblu la portbagaj, o sa iau unele de pus deasupra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei de la Opel au un sistem destept, numit Flex-Fix (un sistem de carat bicicleta care este pliabil si se ascunde in spatele placutei de inmatriculare), care, contrar aparentelor, nu se prinde pe carligul de remorcare. E disponibil pentru mai multe modele din gama Opel (Antara, Corsa si, cred, Astra).

Antara

Imagine postată

Corsa

Imagine postată

Eu folosesc Mont Blanc Barracuda si sunt multumit de el (montat sus). Nu prea am ce sa-i reprosez. Si eu m-am tot gandit ce sa cumpar si pana la urma am optat pentru solutia asta. La masina am carlig, asa ca cel mai mult am oscilat intre cele 2 variante (sus sau pe carlig), cea pe haion nici macar nu am luat-o in considerare - mi s-a parut incomoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am cumparat suporti de pus sus pe masina. insa e recomandat sa nu depasesc 90km/h cand am biclele montate. asta ar fi singurul dezavantaj. de asta daca am de carat doar o bicicleta demontez roata fata si o bag cu totul in masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Done. Suporti de pus pe masina. Multumesc pentru sfaturi!

Azi dimineata, singur cu cele 2 maini ale mele in cca. 90 sec. o bicla de 12,3 kg era sus pe masina! Suportul e Thule 591, varful de gama, care dupa spusele altor posesori merita toti banii, cca. 80 euro 1 bucata. Mai tre sa pui la socoteala eventualele bare transversale, care noi am cumparat AutoMaxi, frantuzesti cu 480 lei. Vara asta luam si 2 Thule 591!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hand made,

p1010968lb7.th.jpg

avantaj: pretul imbatabil, undeva la 30- 50 lei

singurul impediment major, poate ptr unii, trebuie sa demontezi roata fata si sa o bagi in portbagaj, sau legate cu doua chingi pe pedalele bicicletei (vezi foto)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus bare aerodimanice (Atera) si un suport Mont Blanc Barracuda. Avantajul mare la Barracuda e ca bicicleta sta singura in suport inainte de prinderea bratului lateral (adica nu e nevoie de 2 persoane ca sa puna bicicleta sus pe masina, ajunge doar una singura).

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu utilizez suporti tip "euro".ieftini cca 35 lei /buc in supermarket,montare usoara a bicicletei pe auto,permit si deplasare cu viteza de peste 100km/h 8-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce citesc aici se pare ca cel mai indicat este suportul de deasupra, deci mai intai va trebui sa-mi pun barele transversale pe care se pot monta suportii pentru bicicleta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , te sfatuiesc sa nu dai 80-120 e pe nu stiu ce THULE !! Eu am un suport luat din Metro , a fost 45 lei si sta bicicleta nemiscata si sigura pe cele mai proste drumuri, la viteza destul de mare!

Ieri a fost testul cel mare : 350 km , viteza maxima 120 km/h si doar odata m-am oprit sa fiu sigur ca nu are nimic, in rest numai bine!! Alegerea ta !!Bafta:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te sfătuiesc sa dai 120 Ron sau mai mult pe un suport Thule, Acera sau Montblanc:mrgreen:.

Ciudăţeniile găsite în supermarket au următoarele neajunsuri: iţi zgârie cadrul, se strică repede şi se fixează ca dracul pe orice bară transversală.

Popoviciule...sa te vad eu când ai cadru de carbon daca mai mergi cu suportul ăla. Sa vezi ce încântat o sa fi când o sa vezi ca o presiune prea mare la strângere iţi deformează cadrul (se umfla bara de carbon ca o gogoaşă). Sa vezi şi ce plăcere o sa ai când o sa ajungi la destinaţie cu un cadru de 1.500 euro zgâriat. Va fi sublim:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popoviciule...sa te vad eu când ai cadru de carbon daca mai mergi cu suportul ăla. Sa vezi ce încântat o sa fi când o sa vezi ca o presiune prea mare la strângere iţi deformează cadrul (se umfla bara de carbon ca o gogoaşă). Sa vezi şi ce plăcere o sa ai când o sa ajungi la destinaţie cu un cadru de 1.500 euro zgâriat. Va fi sublim:)

Scuze mi-am bagat nasu unde nu trebuia ! Eu nu stiam ca baiatu(domnu ) are bicicleta foarte buna !! Daca are bani . merita sa isi ia Thule, dar 3* 80 e(ca atat e un thule bun ) = 240 e! Evident suportu isi merita bani !

Share this post


Link to post
Share on other sites

cadrele sunt de aluminiu, nu sunt biciclete super scumpe dar nici gioarse, mi-ar parea rau sa se intample ceva cu ele, dupa calculele mele cred ca ceva pe la mijloc m-ar multumi, poate gasesc ceva bun si pe la 150ron, 80E mi se pare cam mult, oricum n-am de gand sa bat ceva recorduri de viteza cu biclele pe masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this