RaduB

Proiect in curs: Vortrieb TR Trekking

Recommended Posts

Eu le-am prins in gaurile pentru portbagaj.

 

INTERESANT! POATE SCURTEZ TIJELE DE PRINDERE SI PRIND ARIPA LA GAURILE DE PORTBAGAJ PE FATA!

 

Se vede un pic in pozele de mai sus.

 

 

N-am vazut ce ma interesa in poze, in fine

 

 

 

Da-mi un exemplu :)

 

http://www.bikesnboards.de/fahrraeder/trekkingrad/?price_min=449&price_max=967

http://www.winstanleysbikes.co.uk/category/1360/Cube_Touring_Bikes

 

 

sau se poate filtra aici, desi preturile sunt date in mare

http://www.cube.eu/en/bikes/tour/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vazut nici macar o bicicleta asemanatoare cu a mea in linkurile postate de tine :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vazut nici macar o bicicleta asemanatoare cu a mea in linkurile postate de tine :(

Man, a ta e unica, indiscutabil. DAR, diferentele dintre a ta si altele din exemple sunt minore, cel putin la cateva modele. Nu intram in detalii ca ne doare capu. Adica ce mare dif intre ghidon drept si ghidon de cursiera? Desigur, diferenta e mare la forma, dar EFICIENŢA e cam aceeasi etc. Fiecare cu mainile si muschii lui. Eu sa ma bati si nu as merge pe ghidon de cursiera indiferent de bicla. Nu am spor cu el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica ce mare dif intre ghidon drept si ghidon de cursiera? Desigur, diferenta e mare la forma, dar EFICIENŢA e cam aceeasi etc. Fiecare cu mainile si muschii lui. Eu sa ma bati si nu as merge pe ghidon de cursiera indiferent de bicla. Nu am spor cu el.

 

Lumea care merge pe ghidon de cursiera zice ca ar fi. SI ca pozitie, si ca eficienta. Eu nu m-am inteles bine cu ghidonul de cursiera, de aia am si renuntat definitiv la idee. Chiar si un flat de 50 mi s-a parut nepotrivit la drum lung, incat am revenit la cel de 55 (ca sa castig la loc pozitia cu mainile pe centru, in vecinatatea pipei).

 

Totusi numarul mare de opinii pentru ghidonul de cursiera (aici pe forumul nostru, dar si pe altele), inseamna ca e ceva la mijloc. Doar ca nu ni se potriveste tuturor. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumea care merge pe ghidon de cursiera zice ca ar fi. SI ca pozitie, si ca eficienta. Eu nu m-am inteles bine cu ghidonul de cursiera, de aia am si renuntat definitiv la idee. Chiar si un flat de 50 mi s-a parut nepotrivit la drum lung, incat am revenit la cel de 55 (ca sa castig la loc pozitia cu mainile pe centru, in vecinatatea pipei).

 

Totusi numarul mare de opinii pentru ghidonul de cursiera (aici pe forumul nostru, dar si pe altele), inseamna ca e ceva la mijloc. Doar ca nu ni se potriveste tuturor. :)

Ai dreptate, ar fi fost multe de zis, dar n-am avut ragaz, dar cred ca ideea de baza la ghidonul de cursiera e ca e mai "sporty", iar cel la cel drept, mai confortabil (pt MTB, oras etc), desi eu i-am atasat coarne in forma de L, marime xl, de la Procraft, fff bune, plus ghidolina, incat am nenumarate pozitii disponibile.

 

Ca multi prefera ghidon cursiera e de inteles: "racelike", aerodinamic, sportiv. Eu, la 37 de ani, sunt cu "şalele". :-<   etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

 diferentele dintre a ta si altele din exemple sunt minore, cel putin la cateva modele. Nu intram in detalii ca ne doare capu. Adica ce mare dif intre ghidon drept si ghidon de cursiera?

 

Vobim de componente. Eu am XT pe ea, bb7, novatec, mavic, tubus, brooks, 12,4 kg etc. iar CEA MAI SCUMPA de pe primul site are frane entry level, angrenaj acera, cateva componente deore si 14 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici e vorba clar despre avantajul de a face exact ce vrei tu pe piese, chiar daca stii ca o sa cheltuiesti mai multi bani si timp. :)

 

Concluzia de la postul 94 e graitoare : http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/14340-proiect-in-curs-vortrieb-tr-trekking/?view=findpost&p=625005

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu i-as fi pus ansamblului ori manete de genu asta (mai slim, minimaliste) ori ghidon drept de 56-58cm si bar ends oleaca mai lungi, de genu asta, si montate cu o distanta de la aproximativ 30-35cm intre ele, la 2 cm departare de manetele de frana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inca o idee care sper sa prinda la public... butuc hope pro 2 singlespeed/trials sau novatecu ssp pe care incap, la fel, ultimile 5-6 pinioane din grup de mtb, cu pinioanele "mici" de 16 si 18 ca fiind principale si foi de 39 si 46.

10 viteze:

46:16 = 2,87

46:18 = 2,55

39:16 = 2,43

46:21 = 2,19

39:18 = 1,85

...

39:32 = 1,21

 

in primul rand roata ar avea rigiditate laterala exceptionala, si ar putea fi totodata si confortabila si light.

in al doilea rand nu ar mai fi nevoie absolut deloc sa fie schimbata foaia pentru plecari de la stop. se poate accelera bine mersi cu 46:21 pentru a trece ulterior in 46:18. doar la deal ar fi de schimbat in foaia mica, de 39. iar cele doua foi ar fi aliniate cu pinioanele incat sa stea lantul drept, nedeflectat pe 46:21 si pe 39:28. la deal daca lantul e perfect drept, nedeflectat, conteaza foarte mult.

 

si i-as pune pedale spd din seria time atac.

fiecare cu gusturile lui.

 

sa o stapanesti sanatos si cu antifurt sanatos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.