twysteres

Ce greutate poate sustine un portbagaj prins de tija de sa ?

Recommended Posts

Ce greutate poate sustine un portbagaj prins de tija de sa ?  Ma intereseaza pentru ca detin o cursiera pe care o folosesc des la drumuri mai lungi si m-am saturat sa car totul in spate intr-un rucsac. Si daca aveti ceva recomandari, cu niste preturi la astfel de portbagaje?  Multumesc anticipat 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si ce tija ai, eu una de 27.2 am îndoit-o urat intr-o singura zi de folosința cu un portbagaj de asta cu maxim 6 kg pe el. Poate la una de 31.6 tine mai bine, dar nu le pot recomanda deloc pentru ca la o mișcare brusca te trezești ca se rotește pe tija si e centrul de greutate prea sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cât poa' să ducă portbagajul de fapt se reduce la cât poate să reziste tija de șa la îndoitură. La ieșirea din cadru, pe tijă presează atât greutatea ta cât și a portbagajului. Dacă ești și un pic mai ăăăăă bine hrănit și ai și o tijă scurtă care nu-i băgată decât vreo 5-6cm înăuntru, devine periculos să-ți mai pui și portbagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Portbagajul de cursiera prins de tija de sa e o treaba f.buna cu o conditie: sa nu-l incarci prea mult. 7kg mi se pare mult pt.acest gen de portbagaj. Am si eu unul, dar e atit de mic incit ar trebui sa-l umplu cu caramizi pt. a ajunge la 5kg. Cind l-am folosit n-a ndepasit 3kg cu tot cu masa proprie. Cu toate acestea, la o denivelare am facut pana pe spate desi am redus viteza si m-am ridicat din sa (in mod normal era arhisuficient ce-am facut). Dupa aceea mi-am dat seama ca eu m-am ridicat din sa, dar portbagajul nu, din cauza asta a suferit cauciucul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un portbagaj suspendat fantastic. Nu scrie nimic pe el, nici o cifra nici o litera, deci nu stiu ce e. Am vazut odata ceva similar dar nu mai stiu ce. E din aluminiu si se prinde de sa cu 4 suruburi. Nu se rasuceste si nu flexeaza. L-am incarcat deseori cu peste 20kg si am mers pe offroad cu el, cel mai mult l-am folosit la doua ture de cate 3 zile. I-am montat si niste suporturi laterale ca avea gauri pentru asa ceva si pot sa-i pun si genti laterale. Nu cred ca l-am folosit vreodata pe tija mai groasa de 27,2. Stiu sigur ca la o tura de 3 zile a fost pe o tija de otel de 25,4!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putea sa ne arati o poza te rog cum arata portbagajul asta fantastic? Caut si eu pentru vara o asemenea solutie pentru un drum lung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unul similar, Taiwan folosesc si eu. Scrie 9kg pe el.

Probat pe Thomson duce 25 kg pe HT si 50 kg pe FS :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat si eu un portbagaj genul asta, din aluminiu. Scrie pe el ca suporta max 10 kg, este cu quick release. Am tija de sa de 28.6, si intra in cadru cam 16 cm. As putea intampina probleme cu el (eu am 72 kg)? Ca si solutie as avea montarea unei bucsi in tija de sa, facuta pe strung (daca gasesc) pentru a o intari.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am modelul de la Bontrager care are si o geanta dedicata. I-am pierdut banda de cauciuc protectiva dar mereu am folosit ceva intre tija si prinderea portbagajului. Mie nu mi-a zgaraiat nimic. Dar nu e facut pentru coburi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanatate tuturor ,am si eu o intrebare legat de acest portbagaj legat de tija sea .Eun model care se rabateaza in spate  costa vreo 70 ron si are 4 bolturi de plastic stanga dreapta pe care eu o sa pun niste tevi de duraluminiu si le fixez pe furca din spate .cu niste dropouts facute la strung si legate de furcile spate . Si a doua intrebare ar fi ce parere aveti daca in loc sa il pun la tija sea sa il pun pe seat tube si astfel sat apropia si mai bine de roti .

multumes 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandisem si eu sa-l pun pe seat tube, dar ideea ca l-ar putea indoi m-a facut sa ma razgandesc. Daca e sa se indoaie ceva, prefer sa fie tija de sa si nu cadrul.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dar am specificat ca vin cu cate 2 tevi duraluminiu stanga, dreapta pe care le fixez la baza furcii spate astfel ca sarcina se imparte in 3 puncte. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.