ihopulele

Cauciucuri pentru MTB

Recommended Posts

Aici : DOC BLUE - Biciclete de vanzare - Bikexpert

Eu nu am incercat dar din ce am citit aici,pe forum,merge bagat si in camere,dar trebuie sa scoti ventilul,altfel nu poti sa o bagi inauntru.

impreuna cu lichidul, schwalbe livreaza si o scula pentru a putea scoate vintilul valvei. valabil si pentru AV si pentru SV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am bani de supersonic, dar am gasit de 2.2 la http://bikenet.ro/produse/11/Anvelope%20si%20Camere/520/anvelopa-continental-race-king la 35 lei dar nu stiu daca e foldable sau nu :))

Sunt wired, am si eu asa ceva, doua race king si de ceva vreme am pus un montain king pe spate, cele wired tin mai bine decat cele fold chiar daca au cu ceva mai putina greutate, la un amic la o frana mai sănătoasa in curba i sa rupt instant unul foldable dupa câteva zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici tin sa te contrazic. Tot sezonu asta m-am dat cu race king world cup, antrenamente curse si tot, si nu s-au tocit nici macar jumate ! nu s-au taiat, nu s-au rupt. E adevarat ca si unul supersonic e 150 de lei, deci calitatea itnre unul de 150 de lei si unul de 35 se vede...

astea scumpe tin sa precizez ca sunt facute in germania

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mircescu : mersi,nu stiam ca dau si ceva de desfacut valva

@ vlad :la mine cel care s-a tocit rau foarte repede este un SpeedKing 2.1 Protection ,care se pare insa ca e facut tot in India,nu stiu de ce pentru ca pe celelalte modele Supersonic sau Protection scrie ca sunt facute in Germania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelele facute in Germania, sunt cu Black Chili Compound, compozitie care este si aderenta si rezistenta in timp. avand si o densitate de 180 tpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

La astia de 2 la 100 de kg :)) se uzeaza mai greu.La mine se duce in general cel de pe spate .Si mai ales vara cand solul este uscat se duce vazand cu ochii.

3 sau 4 anvelope pe an sunt regula la mtb.♠

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general nu am preferinte daca e tubbeles insa Nobby nic cel mai des . Si nu mai mari de 2.1.

Anul acesta am spart pe lateral de 3 ori si culmea niciodata nobby nic ci un speed king de 2.1 si un hutchinson moquito de 2.0 si un intense de 2.0.Insa consider ca nu cauciucurile sunt vinovate ci hazardul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am Nobby Nic 2.1, sunt bune. Compozitia moale da grip bun, dar se si duce pneul pe spate relativ repede.

Ati remarcat si voi ca un 2.10 de la Marca1 poate fi mai lat decat un 2.25 de la Marca2?

Sunteti multi offroaderi cu tubeless pe aici?

Eu am renuntat pt. ca ai imbulinat-o daca trebuie sa scoti/repui pneul pe janta in mijlocul pampei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum vi se pare Maxxis Crossmark?O sa merg mai mult pe drum din acela prafuit, dar si pe noroi, e bun Crossmark pt ce vreau eu?Se toceste repede, fac pana des cu el?

PS: Sunt incepator si am tot vazut tubeless, ce inseamna acel tubeless la cauciucuri?

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe noroi nu-l vad bine, dar nu vreau sa vorbesc aiurea in tranvai. poate stie cineva care a incercat

Share this post


Link to post
Share on other sites

tine si MK si RK, depinde de tipul de noroi, gradul de umiditate, viteza cu care mergi si cat de tare te inclini..

Share this post


Link to post
Share on other sites

are cineva michelin? imi face cu ochiul da' pretul mic ma pune pe ganduri :D.

l.e. pentru zapada se mentine regula noroiului: balonaj mic si crampoane rare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce model de Michelin?Am prieteni ce au avut michelin si se dadeau cu el la XC(fara noroi si fara pietre) si tinea destul de bine...

Pt. Maxxis Crossmark alte pareri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce model de Michelin?

michelin in general. cine are sa zica ce model si daca e multumit. m-oi hotara eu ce sa iau...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la masini fac niste caucicuri cu o calitate superioara, deci si la bicle e calitate superioara 100% si se comporta destul de bine la XC...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bontrager rulez :) ......ca plusuri - mi se par foarte usoare

-protectie la pene

-adenrenta de top atat pe uscat cat si pe umed :D

minusuri- crd ca doar pretul putin ridicat fata de continental care am vazut ca sunt laudate aici ....

mentionez ca de 2000 de km foloesc bontrager acx jones :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am Highroller (2.35) pe fata si Ignitor (2.15) pe spate (Maxxis).

Totusi, pe spate am pus cauciucul invers sensului de rotatie recomandat pe cauciuc.

Ignitor are striatiile (http://www.wiggle.co.uk/images/maxxis%20ignitor%2006.jpg) intr-o parte perpendiculare pe linia longitudinala, iar pe partea opusa sunt sub un anumit unghi. Eu l-am pus cu unghiul de 90 de grade astfel incat sa se opuna alunecarii rotii atunci cand aceasta e rotatie inainte.

Ca exemplu, conform imaginii din link-ul de mai sus, roata mea spate se invarte inainte inspre in jos.

Exista vreo logica mai buna astfel incat sa-l schimb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ignitor au fost 'facute' sa ruleze pe roata fata intr-un sens, pe roata spate in celalalt.

Nu cred ca are sens sa montezi pneul invers fatza de recomandarea lor- avantaje nu iti aduce, cel mult ruleaza ingreunat.

Chestia faina la Ignitors e ca poti schimba fatza/spate si mai ai crampoane relativ bune pentru inca ceva km (pentru ca sunt uzate in sensuri opuse, sper ca face sens ce ma chinui sa 'esprimez' ;))).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ignitor au fost 'facute' sa ruleze pe roata fata intr-un sens, pe roata spate in celalalt.

Nu cred ca are sens sa montezi pneul invers fatza de recomandarea lor- avantaje nu iti aduce, cel mult ruleaza ingreunat.

Chestia faina la Ignitors e ca poti schimba fatza/spate si mai ai crampoane relativ bune pentru inca ceva km (pentru ca sunt uzate in sensuri opuse, sper ca face sens ce ma chinui sa 'esprimez' ^:)^).

Alte cauciucuri specifica sensul de rotatie pentru montaj pe fata, respectiv pe spate. Aici nu exista diferentiere. La amandoua (Ignitor si Highroller) un singur sens specificat :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi, nimeni, nimic despre Crossmark? ^:)^

Eu folosesc Crossmark de 2.1 pe spate si pot spune ca e foarte ok. Este cotat ca un cauciuc pentru race si este varianta rapida a unui alt cauciuc bun, Larsen TT. Am participat cu el la maraton la Geiger si s-a tinut bine chiar si in conditiii umede, adica de descarca destul de repede de noroi, am avut ocazia sa-l testez si al maraton la Tusnad, pe uscat, unde s-a comportat excelent. Ofera viteza mare de rulare, stabilitate in curbe si aderenta. Sunt multumit de el. Pe fata am Ignitor.

Vezi ca prin primele pagini ale acestui topic o sa gasesti si alte explicatii referitoare la acest cauciuc.

PS: combinatia a fost sugerata de Horatiu (hcampian) si a fost una foarte buna. Mersi Horatiu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.