ihopulele

Cauciucuri pentru MTB

Recommended Posts

problema este cand faci pana la tubeless. se da foarte greu jos de pe janta. de aceea eu cred ca tubeless e doar un moft, sa fim seriosi pana e inevitabila

daca tot mori de ce mai iei pastile? este incontestabil riscul minim la pana pe care il are un tubeless.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor va anunt ca am montat chitul tubeless pe cauciucul cu pricina de simbata si functioneaza de minune, il intepi, invirti roata, tasneste laptele, se opreste aerul care iese din cauciuc, scade putin presiunea dar continui drumul, e senzational. Recomand Joe's Tubeless Sistem si chiar daca banda de cauciuc din chit nu este pe masura se poate decupa cu foarfeca si nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citind posturile anterioare, opinia mea este ca la nivelul marii majoritati ( hai sa fiu generos si sa exlud de aici primele 10-15 rideri MTB din tara ) siguranta - deci aderenta si protectia - este cel mai esential lucru. Eu am optat pentru cateva seturi de cauciucuri Schwalbe, Ice Spiker ( AWR ) functioand excelent, Black Shark Mud - in noroi, Racing Ralph Evo si Nobby Nic Evo pentru XC, ultimele doua, la varianta double defense pentru maratoane. Variantele DD sunt cu vreo 200-250 grame mai grele, dar iti da cam maxim de protectie in aproape orice situatie.

Consider, deci, daca nu doresti sa obtii primele locuri intr-o competitie, eu sfatuiesc varianta SIGURA. Daca depind puncte UCI, sau podiumul la Campionatele Nationale - aici deja ma simt prea putin sa dau sfaturi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand Joe's Tubeless Sistem

s-a mai postat si pe alte threaduri. nu e la fel de eleganta, dar e mai ieftina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva care ar fi cele mai ieftine cauciucuri de 2.1 pt MTB care sa aiba protectie la intepaturi?

Am nevoie de protectie la intepaturi intrucat prin padurile dobrogene ma intalnesc foarte des cu spinii (de salcam si coltii babei). Eu sunt si cam greu si fac foarte des pene. M-am hotarat sa caut niste cauciucuri cu protectie dar nu ma prea pricep si din ce vad eu sunt si cam scumpe. Care ar fi o solutie "buget" pentru problema mea? Greutatea sunt dispus sa o sacrific pentru o protectie buna la intepaturi. Nu trebuie sa fie foldable sau tubeless. Criteriul de selectie este raportul protectie buna/pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic ca ar trebui sa te uiti pt asa ceva la un kit tubeless, sau la camere cu sealant, intrucat nici un cauciuc zic eu ca nu ar face face fata la unii spini, oricat de bun e... sau mai erau ceva chestii de plastic care se puneau intre cauciucuri si camera.... nu mai stiu cum le zice si unde s-ar putea gasi din pacate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am pretentia sa nu mai fac nici o pana niciodata, dar macar sa le mai raresc. Sunt dispus sa repar o pana la un traseu, dar nu 5, ca nu se mai alege nimic din placerea traseului... =))

O sa incerc intai cu niste cauciucuri cu protectie ca sa vad cat reusesc sa raresc penele cu ele. Daca nu merge atunci o sa ma gandesc si la un sealant.

Pana acum mi s-a parut o oferta interesant Schwalbe Black Jack MTB care ar avea si puncture protection dupa cum zice schwalbe "Standard tires have an effective puncture protection belt made of natural rubber". O fi buna de ceva protectia aia din cauciuc natural?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pe spate mi-am facut tubeless ca aveam un cauciuc si ii pusesem camera, dupa ce am luat kitul pentru tubeless de la Joe's din solutia ramasa am pus in camera de la cauciucul (100ml solutie)pe fata si luni ca sa-l testez am fost in padure la Cocani/Dambovita( pe linga Crevedia) si am intrat in padure de salcim prin torti tepi posibili. Cind am ajuns acasa (15 Km parcursi) aveam 3 spini luati pe fata i-am scos am invirtit roata si gata nu mai iese aerul.

Edited by danbistri

Share this post


Link to post
Share on other sites

vlade,eu am protectii de plastic,cum le zici tu,sunt dintr-un fel de silicon,folosesc asa ceva de ani de zile,pot spune ca in momentul de fata,cu cauciucurile ce le am acuma continental race king 2,2 foldable,pe kewlar,nu am facut nici o pana,camere am continental ,maxxis,combinat.din cele usoare,pina in 100gr.Protectia aceasta cantareste aprox 120gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut eu City Jet, plimbate cam 2 luni in Bucuresti. Foarte bune daca ai asfalt curat si fara gropi - ruleaza foarte usor.

Problema e ca la noi nu prea gasesti asfalt fara gropi sau fara praf/nisip/pietricele/etc. La gropi te zguduie tare (se umfla la presiune mare, eu le tineam la 5 Bar), iar pe praf sau pe umezeala aluneca foarte tare, derapezi imediat.

Big Apple probabil sunt mai bune in oras, au balon mare, presiune mai mica si iti ofera un fel de "suspensie", plus aderenta si protectie la pene fata de City Jet (desi eu nu am facut pana cu ele, City Jet nu au cine stie ce protectie).

Ca varianta poti lua in calcul Schwalbe Maraton Extreme, eu sunt foarte multumit de ele ca aderenta, rulare usoara si protectie la pene. Plus ca sunt foarte durabile. Doar ca sunt mai scumpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord cu ioioccc dar as putea sa-ti recomand si asta XENITH - Biciclete de vanzare - Bikexpert (daca esti din Bucuresti iti fac eu cadou unul pe sirma ca sa te comvingi) varianta pe sirma e mai ieftina la 3000km nu am facut o pana, sau astea LAND CRUISER 1.9/2.0 - Biciclete de vanzare - Bikexpert cum spuneam si mai sus. Suna-ma 0731.380.095 si daca nu raspund insista cam la 20 minute (serviciul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

este ok daca pun un maxxis 2.1 pe fata si am 2.0 sau 1.95 pe spate? (am janta de 26), sau pun mare in spate mic in fata?

Traseu de road/munte/padure.

Thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti fuge fata pe offroad dai de dracu. Spatele nu il baga nimeni in seama :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune-l pe ala mare pe fata si ala ingust pe spate. Este mai inportanta stabilitatea si aderenta pe fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am auzit ca e noroi la medias :D , cum credeti ca se descurca race king 2.0 pe noroi ?

Mai am o varianta sa pun un maxxis ignitor pe fata (am doar unu ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am auzit ca e noroi la medias :D , cum credeti ca se descurca race king 2.0 pe noroi ?

Mai am o varianta sa pun un maxxis ignitor pe fata (am doar unu ).

Ignitor e mult mai bun pe fata decat RK am mers cu 2.35 pe fata la 2 bar si nu am cazut pe coboriri se curata foarte bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ignitor al meu e 1.9 putin tocit , RK sunt noi.

Mor cand vad ce vijelie e afara :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ignitor al meu e 1.9 putin tocit , RK sunt noi.

Mor cand vad ce vijelie e afara :D

Daca e putin tocit bagal pe spate mai ales ca e de 1.9 si RK pe fata daca e nou e OK dar sa-l lasi mai moale, daca il ti tare pe noroi se incarca daca e la minim presiunea ai sansa la viteza sa se autocurete. Problema e ce facem cu urcarile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e putin tocit bagal pe spate mai ales ca e de 1.9 si RK pe fata daca e nou e OK dar sa-l lasi mai moale, daca il ti tare pe noroi se incarca daca e la minim presiunea ai sansa la viteza sa se autocurete. Problema e ce facem cu urcarile?

La cum e vremea mai bine imi iau o bicicleta daia de copii si alerg tot traseu cu ea in spate si castig :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.