ihopulele

Cauciucuri pentru MTB

Recommended Posts

Eu ma dau mai mult prin padure si vrea sa particip si la ceva maratoane anu asta. Se poate face o combinatie cat-de-cat din ce am eu?

eu as face o combinatie cu RR in fata si Black Jack in spate dar nush cum sunt de uzate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wakkah, 2,5 e mult prea gros

eu as face o combinatie cu RR in fata si Black Jack in spate dar nush cum sunt de uzate..

Merci mult, am sa incerc asa.

Dar cel de 2,5 pt ce pot sa-l folosesc? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha,

Eu am un cauciuc cam ros, vechi, uzat, pe care il tin doar pt a face "hopa" cu cainii mei, facem cu el exercitii de sarituri prin cerc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest am44

@metall: bravo, asa da distractie , si folosinta...nu m-am ganditO:-)...eu am zis de h.h., ca e destul de obositor si poate tine loc de tura:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

cruiserele de la schwalbe au o protectie slaba, padurea fiind dusmanu' lor nr.1. daca ai posibilitate schwalbe racind ralph, desi nu vad de ce nu te uiti mai atent la discutiile de mai sus? unele variante ar fi chiar satisfacatoare fara sa fie greu de gasit sau scumpe...X(

furious fred e cel mai rapid pe sosea si cel mai bun compromis pentru padure, dar nu e recomandabila decat versiunea tubeless.

usor, bun si ieftin nu exista. fie faci un compromis in privinta banilor, fie in cea a pretentiilor.

l.e: continental race king protection de pe bikenet.ro e foldable?

dece furious fred merge doar tubeless ? inafara de slickuri de 1.10 am acum Panaracer XC pro foldable cu care ma dau in tura de placere dar pt maratoane gen Geiger vreau sa pun furious Fred foldable2.0 pe care nu le-am cumparat inca ca sa scot un timp mai bun... oare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-as recomanda sa uiti de Furious Fred si sa-ti iei Rocket Ron sau si mai bine Racing Ralph pt. Sibiu, Furious Fred sunt cauciucuri de forestier uscat. In plus (si de aia se zice ca merge doar pt. tubeless) Furious Fred e foarte expus la pene - dupa cum zic si ei pe site - sa-l folosesti doar daca nu ti-e frica de cateva pene de cauciuc. Rocket Ron chiar nu e cu mult mai greu, iar Racing Ralph cu siguranta se apropie ca viteza de rulare, daca nu e chiar mai bun. Eu o sa pariez pe combinatia Racing Ralph pe spate - Rocket Ron pe fata (pe ultimul urmeaza sa-l cumpar cat de curand), combinate cu camere de race (sub 100 g) - de ex. Continental Supersonic sau Maxxis Flyweight. Ar mai fi si ideea cu cele de latex, dar costa mult. La Medias am concurat cu camera Supersonic cu inima cat un purice ca o sa fac pana si nu s-a intamplat, cum nu s-a intamplat nici de atunci incoace, nici macar prin iarba cu spini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauciuc foarte bun, din ce am observat eu, pe uscat (hard pack in special) e Conti Race King. Balonajul de 2.2 este foarte ok, si chiar daca nu este chiar atat de lat, cauciucul este ceva mai inalt, lucru care ofera un + de conform la drumuri lungi, gen maratoane, dar este si foarte rapid, fiind un avantaj pt xc-uri. Varianta Supersonic are in compozitie BLACK CHILI COMPOUND. Un tip de cauciuc moale, care ofera aderenta sporita, insa in acelasi timp cauciucul, desi ar trebui sa se consume mai repede, se consuma mai greu decat unul cu o compozitie mai tare.

La greutate trebuie sa recunosc ca e putin mai greu 470-500 grame, insa pentru un cauciuc de 2.2 care are atatea avantaje, acest dezavantaj nici nu prea conteaza, decat pt bicicletele de expozitie.

Spor la pedala

Vlad

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cam greu de gasit Continental la noi, ca nici la Maros care-s importatori nu gasesti mai nimic Supersonic. Schwalbe e mult mai la indemana, adica te duci si iti cumperi din magazin si gata. Ar fi interesant daca ar aduce Maros niste Continental-uri de top, sunt sigur ca s-ar gasi clienti la ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe site intra-devar nu au multe modele puse, insa in magazin sigur se gasesc mai multe modele, daca bine stiu eu, chiar si Race Kingul. Sper sa nu ma insel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-as recomanda sa uiti de Furious Fred si sa-ti iei Rocket Ron sau si mai bine Racing Ralph pt. Sibiu, Furious Fred sunt cauciucuri de forestier uscat. In plus (si de aia se zice ca merge doar pt. tubeless) Furious Fred e foarte expus la pene - dupa cum zic si ei pe site - sa-l folosesti doar daca nu ti-e frica de cateva pene de cauciuc. Rocket Ron chiar nu e cu mult mai greu, iar Racing Ralph cu siguranta se apropie ca viteza de rulare, daca nu e chiar mai bun. Eu o sa pariez pe combinatia Racing Ralph pe spate - Rocket Ron pe fata (pe ultimul urmeaza sa-l cumpar cat de curand), combinate cu camere de race (sub 100 g) - de ex. Continental Supersonic sau Maxxis Flyweight. Ar mai fi si ideea cu cele de latex, dar costa mult. La Medias am concurat cu camera Supersonic cu inima cat un purice ca o sa fac pana si nu s-a intamplat, cum nu s-a intamplat nici de atunci incoace, nici macar prin iarba cu spini.

din pacate tocmai am vindut perechea de Racing Ralph cu care am fost anu trecut la Sibiu si am avut noroc de nici-o pana. Acum ma gindesc , dupa ce fac Transul cu slickuri Stelvio, sa pun Furios Fred ( nu pot tubeles , am camere de 90g ),in care sa bag Doc Blue . Oare e bun ? A folosit cineva ? Teoretic cica face bine ...

Din ce stiu parca Furios Fred merg mai repede decit Racing Ralph si sint un pic mai usoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cam scump doc blue. Eu as incerca Stans sau Joe No flats in locul tau...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am schimbat acum 3 zile cauciucul de pe spate (Bontrager Conection Trail 2.0) cu un Ritchey InnoVader 2.0 .

Ori mi se pare,ori chiar merge mult mai repede .Poate este auto-sugestie dar imi place cum merge. Nu stiu cum se prezinta la pene sau cum tine in timp pentru ca nu am avut timp sa merg mai mult de vreo vreo 30 km cu el (am rupt 2 lanturi in 2 zile)

Asa arata (dar al meu e de 2.0):http://www.otbike.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1923&nazwa=INNO%20VADER%20Comp%2026x2.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce stiu parca Furios Fred merg mai repede decit Racing Ralph si sint un pic mai usoare.

Nu stiu daca merg mai repede, foarte probabil dupa cum arata ca e asa, dar ce e sigur e ca se duc mai repede (cred ca intelegi ce vreau sa zic >:P ). Eu nu m-as risca sa circul cu Fred pe asfalt, cred ca daca sare ceva in fata si pui o frana, s-ar putea sa-i dea kevlarul pe afara. Daca nu prima data, cel putin dupa cateva franari sigur. Ar trebui folosit in scopul in care a fost conceput, adica doar pentru competitie pe off-road uscat... Si fara sperante sa tina prea mult.

No question - you want to win! Is the track drying out? Can you risk a puncture? Is your technical riding skill excellent? OK - you are ready for Furious Fred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce model de cauciuc m-ati sfatui sa iau pt roata din spate , tinand cont de faptul ca eu am cam 100 kg , actualul fiind un Kenda Bear Claw 2,3 latime .

Pe fata aveam un Michelin obosit , profil off-road , 2,2 latime si am pus un CST nou 1,2 , ceva mai pentru asfalt , lin pe mijloc si cu crampoane pe lateral si deocamdata sunt multumit de el chiar si pe alfalt ud in curba , chiar si la franare .

Specific faptul ca 75% din distanta este parcursa pe asfalt , dar cu dese borduri , pietricele ... si restul din jungla urbana . S-a simtit imediat diferenta dintre vechiul cauciuc de pe fata si cel nou , in sensul ca asta merge mai usor si , desi vreau sa pastrez specificul de MTB , nu vreau sa ma omor la pedale pe asfalt cu crampoane in loc de cauciucuri decente .

O marca / model decent pentru oras , dar calitativ , ma refer la o compozitia a anvelopei care sa faca diferenta la aderenta ( genul Matador -> Good Year la auto ) stiti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal, mi-am cumparat de curand o bicicleta si trebuie sa-i schimb cauciucu spate si nu stiu ce sa aleg, momentan are Scott OZON 26 x 2.0, 27TPI . As vrea un cauciuc sa fie bun pt padure si asfalt.Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un pret bun, gasesti Maxxis CrossMark 2.1. E exact pentru asa ceva, rulaj rapid pe asfalt dar bun si prin padure.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, mersi dar dupa ce am mai citit pe aici pe forum mam hoatarat sa-mi iau Maxxis Larsen TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca vrei pt oras si off road mai bine mergi pe CrossMark, Larsenul nu prea are profil de sosea ... crampoanele fiind mici si ca inaltime si ca latime/lungime, se vor roade mai repede... in + cu Larsen nu ai decat franare sau tractiune, asa ca la una din astea 2 trebuie sa renunti, nici in curbe nu exceleaza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e exact cum zice Vlad, in plus CrossMark e chiar un Larsen TT adaptat pentru rulaj excelent pe sosea. Eu l-am incercat si mi-a placut enorm, dar am renuntat la el pentru ca mi-a fost foarte greu sa gasesc o varianta usoara, pe la noi se gasesc doar cele cu wirebead.

Un ultim argument e ca foarte multe biciclete de XC de top, de peste 2-3000 de euro, vin stoc cu CrossMark pe ele, deci cu siguranta nu e un cauciuc de aruncat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curand am(din pacate doar) pe fata un Continental SpeedKing 2.1 foldable .

Este excelent fata de ce am avut. Am luat-o ieri prin padure peste o serie de radacini si am fost surprins de cat de bine se agata de ele. Era uscat,e adevarat,nu stiu cum merge pe ud.

Pe spate am un Ritchey InnoVader 2.0 ,rezistenta foarte mica la inaintare dar pe niste urcari mi-a alunecat cand am fortat puternic. Dar o sa-l intorc ca sa "muste" din drum,cauciucul avand niste solzi care acum sunt pusi normal pentru rulaj usor. Cred ca o sa se schimbe putin situatia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe spate am un Ritchey InnoVader 2.0 ,rezistenta foarte mica la inaintare dar pe niste urcari mi-a alunecat cand am fortat puternic. Dar o sa-l intorc ca sa "muste" din drum,cauciucul avand niste solzi care acum sunt pusi normal pentru rulaj usor.

InnoVader-ul ala e mai degraba de oras, decat de offroad. Asa ca e de asteptat sa lunece pe urcari pe offroad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.