ihopulele

Cauciucuri pentru MTB

Recommended Posts

Ce legătură are snakebite-u cu cauciucurile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe la 30-35 psi si 80 de kg, si chiar nu mergeam blana ca de alta data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e cam mica presiunea pentru greutatea ta. Daca era mai degraba inspre 2 BAR, e foarte mica. Eu am 65kg si merg pe 2.0 - 2.1 BAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa comand si eu un Wild Racer Ultimate. 

@@hcampian: Cum se tin lateralele? Se taie usor? Eu sunt destul de atent si ma dau ok, n-am taiat nimic in Macin si Thassos, dar intreb de sanatate ca ma uit la greutatea aia crucis. :D E cu 130g mai usor decat Hutchinson Python Tubeless Light.


 

Cred ca e cam mica presiunea pentru greutatea ta. Daca era mai degraba inspre 2 BAR, e foarte mica. Eu am 65kg si merg pe 2.0 - 2.1 BAR.

La 65kg merg si 1.8 Bar tubeless. Socurile la 25% sag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bagă presiune când ai de a face cu trasee cu pietre... măcar 45-50psi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mladen, alea nu opun rezistenta destul de mare la inaintare? Caut ceva de fuga, concursul e de XC/maraton. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, am uitat să precizez: Minion DHF (nu DHR)

 

Eu folosesc DHF şi pe faţă şi pe spate şi mi se pare că îi mai rapid decăt HighRoller. Pe asfalt se simte că merge puţin mai greoi faţă de cauciucurile rapide cum ar fi de ex. Racing Ralph, dar în schimb are aderenţă foarte bună şi la tracţiune şi la frânare şi în curbe pe o varietate de terenuri şi condiţii.

Ar mai fi Ardent sau Aspen, dar nu le-am încercat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi tine cont de sfatul tau si voi incerca si un DHF pe spate vre-o 2 saptamani sa vad cum merge. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa comand si eu un Wild Racer Ultimate. 

@@hcampian: Cum se tin lateralele? Se taie usor? Eu sunt destul de atent si ma dau ok, n-am taiat nimic in Macin si Thassos, dar intreb de sanatate ca ma uit la greutatea aia crucis. :D

 

Eu nu am avut chiar Ultimate, am avut versiunea imediat sub, Advanced. Nu am avut nicio problema cu lateralele si cu nimic altceva, acuma sunt pe bicicleta sotiei si e ultramultumita. Ultimate cred ca sunt foarte subtiri. Am vazut ca au aparut anul asta unele Advanced Reinforced 29x2.25 dar nu dau greutatea pe site. Eu as merge pe astea cel putin pe spate daca nu e foarte greu. Nu l-am gasit nicaieri nici sa vad cat costa.

 

Intre timp mi s-a nazarit sa incerc si o pereche de Maxxis Ikon, par foarte asemanatoare ca idee cu Michelinurile si se gasesc si pe la noi. Mai vad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci as face un mix, un Advanced spate si cu un Ultimate fata.

2 Ultimate ma scoteau de 300g pe roti, dar va trebui sa ma multumesc cu 200g for safety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu un review la Wtb wolverine 1.95 (real 1.60) :) dupa o utilizare de cateva sute de km.

Pe asfalt ruleaza usor dar sunt zgomotoase, la urcari pe drumuri forestiere tractiunea este suficienta, la coborari pe forestiere nici o problema, pe poteci uscate cu radacini ici colo gumele sau comportat exemplar mai ales ca, chiar am reglat si franele si am schimbat sabotii cu unii mai moi inainte de tura si am rulat si cu ele umlate bine de tot (spre 4 atm). Pe pietris(coborare din poiana pe drumul vechi, sunt dezamagitoare,(dar pe pietris cred ca trebuia ceva mai cramponat si mult mai lat)  Oricum sunt niste anvelope care isi merita banii, iar pe asfalt nu am simtit nici un minus, nici macar la coborari rapide.( fata de slickurile anterioare)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Race Report Brasov XMC tura lunga:

- Ritchey WCS Shield nu-l pot recomanda decat intr-un anume set de conditii:  

  • rulat tubeless
  • presiune sub 1.7 BAR (au am rulat cu 1.6)
  • greutate rider rezultata din presiunea de mai sus 65-75Kg

La 1.8 BAR mi-a fugit fata de 2 ori, o data pe o coborare cu frunze, si o data la o curba luata agresiv(aici am redresat ca am avut loc de manevra). Un fas in minus si n-am mai avut probleme apoi tot restul traseului.

 

Cred ca-l paste un Racing Ralph 26. Am auzit ca are carcasa de Nobby NIC , spre deosebire de Rocket Ron care stai cu grija ca-l tai, si e cu 50g mai usor ca Ritchey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WCS Shield arata mai mult a cauciuc de spate, mai ales in conditii mai hardcore gen Brasov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare mie sau janta n-a patit nimic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu' multi ani pe la prima sau a doua editie a Banat Maraton, cand se tinea in Resita, a terminat un baiat cu roata spate fara cauciuc. Cica se taiase si s-a enervat si a venit fara. A ajuns bine dar janta era roasa pana aproape de spite, mai ales ca parca ultimii km erau de coborare pe asfalt. Cred ca in functie de rotile de pe bicla as face si eu asta, cu rotile de acum de exemplu, apoi as schimba janta. Cu niste SLR-uri ar fi alta situatia...... Depinde de suma de bani in care e dispus fiecare sa-si bage picioarele. La cupa mondiala nu cred ca exista probleme din astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WCS Shield arata mai mult a cauciuc de spate, mai ales in conditii mai hardcore gen Brasov.

Merge la tura scurta si daca te crezi Schurter la tura lunga. Mie nu mi-a tinut mereu figura.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si o fost cat de cat uscat... Pe mine surprinzator cauciucurile stoc de pe bicicleta, marca lor proprie (Supra), m-au tinut bine de tot si la tura lunga de la Brasov cu o exceptie destul de nasoala, aderenta la tractiune pe Drumul Rosu unde cand ma ridicam sa pedalez in picioare derapau, nu faceau fata. Pe coborari nicio problema.... am coborat pe ea cam tot ce se putea fara sa risti sa dai cu angrenajul (in special bucata cu bolovani de dupa partia Lupului) si fara 3-4 curbe foarte stranse care cu 29 marimea L erau cam greu de luat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ritchey WCS, daca are profil de cauciuc de spate, atunci nu e bun de nimic. Se roade prea rapid, si sunt altele mai ok: Race King Black Chilli. Eu l-am luat pentru fata pentru ca are crampoane laterale moi si e aderent in general.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe coborarile alea abrupte genul celei de la Brasov XCM chiar de sus din Postavaru, aia pe iarba dupa cabina mica, mai ales daca ploua si e ud, eu mi-as dori pe fata ceva mai cramponat decat Shield WCS si Race King.... Cum tocmai am aflat ca s-ar putea sa am o oportunitate la Conti cat de curand, probabil o sa imi pun un Race King Protection pe spate si un X-King Protection pe fata si gata, ma scufund in multime, mai tre' sa imi iau un Cube, un VW Golf si un IPhone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, coborarea aia pe iarba de la telecabina Postavaru am facut-o pe jos, nu m-am complicat, ma duceam pe garla pe bike. Asa m-am gandit si eu, X-king cu Race king spate.  WCS shield merge pe pietre de minune, la Macin si in Thassos am dus-o ca un rege. 

Cum am venit la ierbuta si ceva pamant mai afanat, m-am pierdut. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, nu fi asa sigur ca n-ar fi tinut si WCS-ul, doar ca trebuie sa te lasi in spate destul de mult, de preferat chiar in spatele seii, uneori chiar ajungi cu saua in dreptul pieptului, ca sa transferi cat mai mult din greutate pe roata spate. Dar, in mod cert, un cauciuc mai cramponat/mai aderent face treaba clar mult mai usoara. Si presiunea din roti are un rol important.

 

In plus, la pantele astea mari am vazut doua stiluri de coborat: blanita si frana doar jos sau, cum fac eu, dau drumul din frane doar cat sa nu se blocheze roata si cobor destul de incet, cam pe la 10-15 km/h. La prima metoda probabil cauciucul e si mai irelevant...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.