ihopulele

Cauciucuri pentru MTB

Recommended Posts

"" e pe dracu! continental xking supersonic il urc cu pompa, schwalbe raching ralph evo trebe compresor direct cu furtunu si miezu la valva scos."

X-king Race Sport si Protection + Race King Prot in imposibilitate de urcare cu compresor.

Rocket Ron din prima dar tot cu compresor.

Eu vorbesc de imposibilitatea de folosire a cauciucului,nu de metoda ca nu sunt comod.

Un client in minus aici pt Conti. Plus ca varianta protection e prea groasa in carne.

 

Mie-mi urcă cu miezu de la valvă scos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut si eu tubeless cu un mountain king protection 29er. Cu compresor sau cu pompa n-a vrut sa prinda deloc. Am lipit peretii anvelopei pe exterior de janta cu banda izolatoare si pana la urma am reusit-cu compresor.

N-am auzit in schimb sunetul specific de asezare pe janta desi am bagat aproape 6 bari. La verificarea la ochi pare a se fi asezat "drept" pe janta si parca s-a stabilizat dupa 2 zile. Din schwalbe am facut tubeless cu pompa de picior din lidl.

Deocamdata tine dar nu prea imi inspira incredere tubeless pe continental

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maxim, exact ce ziceam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am continental race king basic 2.0. Sunt relativ ușoare, merg bine și am făcut o singură pană în 2 ani jumătate, mers pe tot felul de drumuri. Problema lor cea mare este însă că derapează ca sania. În special pe carosabil umed. Zilele trecute am luat o trântă la o frână moderată într-o intersecție.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am continental race king basic 2.0. Sunt relativ ușoare, merg bine și am făcut o singură pană în 2 ani jumătate, mers pe tot felul de drumuri. Problema lor cea mare este însă că derapează ca sania. În special pe carosabil umed. Zilele trecute am luat o trântă la o frână moderată într-o intersecție.

 

Acolo se vede diferenţa între basic şi Race Sport/Supersonic

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin cu un feedback pt michelin advanced racer. Am facut vreo 3-400km aproape exclusiv pe munte (leaota, baiului, bucegi, geiger, poiana brasov) + cativa pe langa bucuresti. Am mers cu ele cu camera cu slime si am facut o singura pana descoperita la vreo 2 zile dupa tura. Cand am scos camera avea 2 gauri mari si cateva mai mici:)

 

sunt rapide si sunt cele mai silentioase cauciucuri pe care le-am avut pana acum (n-am avut chiar f multe)

 

Cauciucurile s-au deteriorat doar de la o frana mai brusca pusa pe asfalt (subiect discutat pe aici) si au mai cules o taietura (nu imi e clar insa in ce am facut-o). In rest crampoanele arata binisor.

 

Pe urcari, plat sunt f rapide si am mers cam pe toate tipurile de urcari cu ele. Pe coborare nu ma pricep sa merg repede dar m-au tinut sanatos. Am avut probleme doar pe pietre instabile (coborarea de sus de la omu) si la Geiger cand am prins un noroi subtire ca nu mai puteam sa controlez roata spate deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok Rocket Ron spate cu Nobby Nic fata pentru AM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot Schwalbe!?

 

Nu te-ai săturat de camere ieşite prin cauciuc şi crampoane rupte? :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da, da' nu ma duce capu' la mai bun, iar la mine-s tolerante mici la cadru, si jvalbe e "pe cote" :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok Rocket Ron spate cu Nobby Nic fata pentru AM?

Depinde ce intelegi prin AM. Sarituri? Drop-uri? Radacini, stanci, bolovani? Traseele pe care le faci pot fi abordate si pe un HT de XC?

 

Ei dau niste sugestii pe site:

http://www.schwalbetires.com/bike_tires/off-road_tires/all_mountain

 

Si RR si NN sunt pe lista, dar poti sa te uiti si la ceva mai cramponat de atat (e.g. NN pe spate cu ceva mai cramponat pe fata).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opinii de la utilizatori:

http://forums.mtbr.com/all-mountain/best-all-mountain-tires-191721.html

 

Desi unul dintre ei e mai filozof: "Depends on your local conditions, terrain, rider weight and riding style." :P

 

PS: @@nubciclist - poate traseele se pot aborda pe un FS de XC :D

PS2: poate vedem opinii care contin alte cuvinte decat Schwalbe si Continental. Ca nu mai vede omul pe aici decat NN, RR, MK si RK.

De exemplu io tocmai am montat un Maxxis Ardent 2.2 pe fata si un Maxxis Aspen 2.1 pe spate. Prima experienta nu prea a fost concludenta, ca le-am tinut prea tare umflate (cu  camera, 3.5 atm) si cam derapa spatele pe pamant cu pietris fin. (Sper sa) revin peste 1000 km cu o opinie mai pertinenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Depinde ce intelegi prin AM. Sarituri? Drop-uri? Radacini, stanci, bolovani? Traseele pe care le faci pot fi abordate si pe un HT de XC?

Sarituri si dropuri mai niciodata.

Pietroiaie la greu.

Nu stiu daca merge HT-ul, da' eu n-as folosi, c-ar fi chin curat.

 

Am acum Racing Ralph spate si Rocket Ron fata, si mi se pare mai degraba o combinatie pentru XC pe pamant, gen PE, nu pietre.

Inspirat de altii, m-am gandit la Rocket Ron spate si Nobby Nic fata, mi s-a parut a fi pasul imediat urmator spre pietre. Da' nu-s convins ca e si cel mai bun...

 

Traveller, nu prea pot sa ma risc cu alti producatori, daca e mai mic decat declarat cauciucul, ma intristez. Daca e mai mare, se impaneaza roata. Si nici n-am de unde imprumuta pentru probe. Schwalbe, desi nu-mi place ca fiabilitate (pardon, imi displace maxim), l-am verificat ca dimensiuni si prezinta siguranta in cazul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UItasem ca esti pe 27.5 bagate in cadru si furca de 26. E si asta un rezon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Continental MK ? Sau niste treburi de la Maxxis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am Maxxis. High Roller pe fata si Larsen TT pe spate. Dupa doua ture care cumulat au in jur de 120 km, traseu amestecat (asfalt, pietris, pamant) tovarasul Larsen s-a cam tocit pe randul central, cu 1-2 mm, iar randul urmator, pe la colturile interioare. High Roller-ul nu are nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu astea va  dați careva Maxxis IKON 29  ?  http://www.bike-discount.de/en/buy/maxxis-ikon-29-x-2%2C20-fw120-62a-exc-folding-88245

Dupa ce zic ăștia sunt mai ok decat Schwalbe,..ce ma interesează e sa dureze mai mult decat Racing Ralph si sa se poate face tubless, ...lucru care se pare ca e posibil.

http://forums.mtbr.com/29er-bikes/29er-racing-ralph-vs-maxxis-ikon-795550.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am incercat inca IKON dar umbla vorba ca sunt printre cele mai bune la ora actuala. Unii dintre cei mai buni rideri de la noi, Kelemen si Dobai, merg pe asa ceva din cate tin minte si sunt ultra multumiti. Si baietii aia merg, nu ca noi. 

 

Evident vorbim de varianta scumpa cu 3C (triple compound), s-ar putea foarte bine ca cea ieftina sa fie mult mai praf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IKON e un fel de Kenda SB8 daca ma uit bine la thread. L-am rulat cu camera SB8-ul acum 2 ani, si era foarte rapid. Cred ca mai rapid ca si Hutshinson Python, dar cred ca Python sta mai bine la capitolul tractiune pe urcari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum daca sunteti pusi pe incercari, incercati si Ritcehy WCS. Pentru spate e perfect, pentru fata doar pe hardpack si stanca (Macin, THassos). Daca ai o cursa mai umeda, scade presiunea la minim posibil pe fata (1.6 pentru 75kg, 1.7 pentru 80kg, 1.8 pentru 85kg rider).

In rest e un Race King cu crampoane laterale si foarte aderent pentru ce cramponaj are (mi se pare mie).

ROcket RON 2.25 ma dezamageste aparent, e mai putin de incredere ca si X-king Black Chilli 2.2.

La presiune de 1.8 am avut 2 washout-uri la Geiger, ceea ce sunt sigur ca cu X-king nu pateam, pentru ca era uscat. X-king l-am avut cu camera la paltinis, si a fost maxim, in afara de faptul ca nu-mi merge tubeless. Damn.

Balonajul mare nu ma ajuta sa-l rulez la 1.6 bari, pentru ca am impresia ca-mi face directia mai putin precisa prin plimbarea cauciucului un pic lateral pe janta.

Mai testam acum toamna. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ok, atunci musai sa il intreb pe varu de ikoane  cand il prin la o bere iar :) da sttiu ca el le cam musca  la pene, dar se si duce ca Houdini :) oricum nu iau niciodata cele  mai ieftine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Cum e volumul la Ikon 2.2 varianta 26?

De ex consider volum mare un RaceKing 2.2 si volum mic un MountainKing 2.2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc de cateva saptamani Racing Ralph 2.25 Performance, am avut inainte Rocket Ron 2.25 Evolution.

La rulaj pe asfalt sau drumuri de tara pot sa zic ca opune o rezistenta la inaintare mai mica, o crestere mica de viteza pe drumuri de tara si o crestere mai mare in viteza pe asfalt, aderenta e foarte buna pe drumuri de tara, prin padure si chiar pe asfalt ud, o aderente excelenta pe iarba, iar pe asfalt ud si chiar pe ploaie nu arunca apa deloc pana la o viteza de 19-20km/h.

Pe spate in combinatie cu o camera din latex este superb.

Am fost si la Maratonul Fagetului cu aceasta combinatie si a fost excelent.

 

Revin cu un review la Racing Ralph 2.25 Performance

- ma refer la cel de pe spate, care este cel mai solicitat

- nu am blocat roata prin franare pe asfalt niciodata

- rulajul aproximativ cu acest cauciuc 9.000km, din care aprox 5.000km offroad, din care aprox 1.800km cu multe roci stancoase ascutite, si 2 concursuri (Maratonul Fagetului si King of the Mountain)

- umflat in general 2 - 2.5 bari, doar in tura cicloturista de 8 zile l-am umflat la 3.5 - 3.6 bari

- camera din latex Michelin aircomp latex C4

Deci, in urma turei de azi, in care am facut cea de-a doua pana cu acest cauciuc, prima un snakebite, pe o coborare pe roci ascutite (presiune prea mica :) ), dar am ajuns acasa, adica inca 24km, fara sa peticesc camera, si cea de azi din cauza unei pietricele intrate prin una din multitudinea de minitaieturi in carcasa cauciucului, am numarat 4 cu strapungere a carcasei si alte 5 cu risc mare de a ajunge la camera. Crampoanele sunt toate intregi, netaiate sau rupte, doar randurile centrale sun cam 50% tocite.

Concluzia: eu cred ca a tinut destul pentru cat a costat, adica 80lei si trebuie schimbat urgent :P

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Experimentez iar, sunt la a nu stiu cata combinatie (ba stiu, a 3-a).

 

Acum am Nobby Nic si Hans Dampf, c-asa am vazut la baieti. Intriga-i alta - eu le-am pus invers decat au facut-o ei! Am pus NN pe fata si HD pe spate, blasfemie ar spune un preten cu avatar verde!!!

Motivele ce m-au determinat sa fac asta:

- NN are crampoane rare, HD le are dese, asemanare izbitoare cu combinatia Rocket Ron si Racing Ralph, care mie mi-a placut enorm la XC si AM ;

- si argumentul suprem pentru mine - NN e unidirectional, face treaba p-o singura functie. L-am pus pe fata ca acolo am doar frana. HD e-n ambele sensuri, arata la fel, asa ca l-am pus pe spate, unde am si frana si tractiune.

 

Contravin aranjamentului ales de mine:

- NN e pacestar, HD e trailstar. Din ce scrie pe prospect, inteleg ca HD-ul ma va tine mult mai putin, am sa-l tocesc de-au sa-i zboare fulgii. Insa la cati bani am aruncat, nu mai conteaza. Daca mi-ar oferi plusul ala de aderenta cautat de mine la coborari in cap cu viteza aproape zero, ma declar implinit biciclistic.

- nu stiu ce (prostie crasa pentru amatori, parerea mea) informatie ce spune ca NN ruleaza mai usor si HD ruleaza mai greu. De parc-as fi la vreun concurs de anduranta, sau la turul planetei pe la ecuator. Mai degraba as termina-o cu fumatu' decat sa ma stresez ca rezistenta la rulare difera intre cele doua cu o zecime de procent.

 

Rog pareri, pro si contra asemanarii mele cu fiu' vacii, argumentate daca s-o putea, sar'na!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-ti place sa urinezi contra vantului:

 

http://forums.mtbr.com/wheels-tires/schwalbe-hans-dampf-front-nobby-nick-rear-840317.html

 

http://singletrackworld.com/forum/topic/tyre-question-sorryexperiences-of-hans-dampfs

 

Citez:

 

"I bought them recently, really like them. A bit draggier than the Nobby Nics they replaced but that was completely expected, far better on the descents and gave my loads of confidence through the corners"

 

N-ar fii ideal sa ai fata cu maxim de control?

 

 

"I use a trailstar hans dampf on the front with a 2.25 nobby nic pacestar on the rear. I also have a hans dampf pacestar in the garage. The hans has quite a bit more drag than the nobby. As a pairing, hans/nobby, they work quite well! Lots of front end grip with a faster rolling rear. That's on a Tracer 2, both snake skin, both tubeless on crossmax st's. "

 

Si nu stiu de ce sunt ferm convins ca oamenii astia chiar se dau, nu fac doar gargara pe forum ca noi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg ce cauta Hans Dampf pe o bicicleta de X-Country...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.