Croocodillul 2,857 Posted February 3, 2015 HD: cat e nou, are grip foarte bun, peretele lateral e mai rigid decat la MK2, varianta Protection. Iti da siguranță in curbe. Totuși, se tocește repede, își pierde calitățile dupa ce s-a uzat relativ putin, crampoanele laterale crapa (la mine pe fata crapasera) sau chiar se rup, nu e prea rapid. Am avuta varianta Trailstar 2.35. MK2: se uzează greu, grip decent, ok in curbe. Susținerea laterală nu e strălucită, le-am dejantat de cateva ori pe zone bolovanoase. O idee parca mai rapid decât HD. Nu am avut probleme cu crampoane crapate sau rupte si eram fan continental pana sa le vad minusurile... Ambele au mers tubeless, dar la compresor in cazul roților mele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vis-a-vis 1,215 Posted February 3, 2015 Mountain King-ul de 2,4 rulează decent și pe asfalt. La diferența de balon de la 2" la 2,4" e bine să ai o presiune mai scăzută cu cel puțin cu 0,5 bari, altfel nu înghite denivelările Quote Share this post Link to post Share on other sites
raresr10 369 Posted February 3, 2015 Mersi tare mult de sfaturi , cred ca o sa incerc inainte sa ma hotarasc un MK de 2.4 ca am posibilitatea asta , dar nu pe treseele pe care am de gand sa le folosesc. HD nu am cum testa . Referitor la presiune daca as lasa la 0.5 bari mai jos cred ca s-ar dejanta , cel putin asa mi se pare , actualele de 2.0 le folosesc la 2.0-2.1 fata si 2.2- 2.3 pe spate , tubless cu solotie , eu 84 kg . @@Croocodillul turele voastre la Postavaru nu au cum sa nu ma faca sa vreau si eu Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted February 3, 2015 Rocket RON de 2.25. E destul balon si aderenta. Pe pietre uscate si fara noroi merge orice,eu am mers in Ciucas si Thassos cu 2.25RoRo, 2.1 Ritchey WCS si 2.0 Hutchinson Python. Quote Share this post Link to post Share on other sites
raresr10 369 Posted February 3, 2015 Vin de pe x-king 2.2 de care am fost foarte multumit ca aderanta , doar ca l-am taiat usor (deh, varianta race sport) , si in multe locuri , insa vreau ceva mai aderent si mult mai rezistent, tip "senila" , imi place sa imi imping limitele pe coborari si un astfel de cauciuc m-ar ajuta . Cu actualele sau cu x-king sau chiar race king sau altele mai de xc nu am probleme la peste 90 % trasee , dar vreau ceva si pentru celelalte 10 % Quote Share this post Link to post Share on other sites
sopinel 1,530 Posted February 3, 2015 Detin un Schwalbe Hans Dampf Evo Snake Skin TrailStar 26x2,35" TL-Easy Folding , utilizat pe fata, uscat, ud, noroi, zapada, padure, roci ascutite, pietris, asfalt, nu am ocolit cioburile de sticla si nici alfel de bucati de plastice gen cele din stopurile masinilor, aderenta maxima si dupa mai bine de un an de utilizare (cumparat SH), nicio crapatura, nicio taietura, niciun crampon rupt, prin anumite genuri de noroi, mai lipicios, se incarca destul de mult, daca mergi incet, sub 15km/h nu se descarca, peste 15km/h se descarca destul de bine. Eu am 62kg si merg cu el pe urcari si coborari bolovanoase la o presiune aprox de 1,4 - 1,8 bar, mai jos nu am coborat decat cand am mers pe zapada. Depinde de janta pe care se monteaza, la mine intra destul de greu, nu cred ca e cazul de dejantare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted February 3, 2015 Rares, X-king e un cauciuc care se taie din pacate, am patit si eu, si nu ma cine stie ce traseu bolovanos (Geiger tura scurta). Are un perete inflexibil din pacate. Schwalbe nu se taie asa rapid, sau orice cauciuc care e mai moale ca si compus, astfel incat nu se taie pe pietre ci mai degraba se muleaza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Muttley 1,366 Posted February 3, 2015 Detin un Schwalbe Hans Dampf .... utilizat pe fata Ala se pune pe spate. Pentru moderatori: e momeala pentru Croco sau pentru cine mai musca, scuze! Quote Share this post Link to post Share on other sites
otsdr 1,326 Posted February 3, 2015 "Grippy TrailStar compound or faster rolling PaceStar as an option for the rear wheel."[1] Eu înțeleg că ăla aderent (TS) e bun oriunde și ăla de se învârte mai ușor (PS) e recomandat pentru spate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aristotel 27 Posted February 6, 2015 Ce sa-mi iau, Conti X-King sau Mountain King II ? (utilizare predominant pe drumuri forestiere uscate/sol de padure, drumuri de pietris si asfalt pana acolo) ? Sau alt model bun pt. conditiile alea (ma intereseaza si fata si spate) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Croocodillul 2,857 Posted February 6, 2015 Mountain King 2 ofera mai multa tractiune dar vine si cu mai multa rezistenta la inaintare...Eu as lua MK2 faţa X-king spate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
akebono 1,085 Posted February 6, 2015 Daca mergi preponderent pe uscat atunci nu ai de ce sa iei mai mult decat X-King Black Chilli. Eu am mers cu ele si pe zapada/gheata. Eu am observat ca stratul de cauciuc super aderent dispare relativ repede, dar cauciucul inca ramane foarte reusit all-round. Poti face si o combinatie x-king pe fata, race-king pe spate pentru trasee uscate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Croocodillul 2,857 Posted February 6, 2015 Pe sol de pădure, sau pietris, la vale (gen drumul Roşu, Postăvaru, tot la vale), aş avea mult mai multă încredere în MK2 pe faţă. Pentru orice alt tip de traseu de XC, X-king e un cauciuc foarte ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Muttley 1,366 Posted February 6, 2015 Postăvaru Daca ar putea numara forumu' asta de cate ori ai scris TU chestia din quote, ar scoate fum serveru' :P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Croocodillul 2,857 Posted February 6, 2015 Unii cu Leaota, alţii cu altceva. Deh :). 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
urk 0 Posted March 14, 2015 Salut, as avea si eu nevoie de niste sfaturi pentru achizitionarea a 2 anvelope (fata, spate): O sa le folosesc cam 40% pe asfalt, si 60% off-road (in zona mea, asta inseamna pietre de toate dimensiunile, iarba, pamant, radacini). Vreau sa aiba cat de cat aderenta si pe ud (daca ma prinde vreo ploaie sau ceva sa nu simt ca patinez), protectie anti-pana mare (am avut niste anvelope de vreo 30 lei si faceam cam 1 pana la 3-4 zile, nu mai vreau sa repet experienta :) ), sa nu se uzeze prea repede si cu un pret rezonabil (sa nu treaca de 280 lei ambele). Am pus ochii pe niste Continental Trail King, Continental X-king, Maxxis High Roller si Cst Camber Dual Compund. Ce anvelopa imi recomandati sa achizitionez?(nu neaparat din cele enumerate de mine). Va multumesc! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pinkbike 1,682 Posted March 14, 2015 tot ce e bun pe ud insemnand ca nu se incarca de noroi, e catastrofa pe asfalt... nu prea exista cale de mijloc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
urk 0 Posted March 14, 2015 Atunci o sa merg mai precaut cand e traseul ud :)), dar vreau sa mearga destul de bine pe asfalt. Ce parere ai de cauciucul asta ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mumus 723 Posted March 14, 2015 tot ce e bun pe ud insemnand ca nu se incarca de noroi, e catastrofa pe asfalt... nu prea exista cale de mijloc. exista, wtb wolverine, nu se incarca cu noroi si sunt foarte ok pe asfalt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivarulz 17 Posted March 15, 2015 wtb wolverine se face slick pe noroi mai argilos, si se descarca f greu Quote Share this post Link to post Share on other sites
mumus 723 Posted March 15, 2015 Eu nu am avut aceasta problema, in schimb cumnatul cu ceva conti, raceking parca, dar conti sunt sigur, la el ramanea incarcat cu noroi, la mine se curata frumos. Nu pot sa spun ca au grip super ok, sau super prost, dar la nivel de plimbare mai alerta sunt ok. Si pe noroi mai argilos, nu cred ca exista ceva ce sa nu se faca slick :)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bluenote_101 1 Posted March 31, 2015 Salutare tuturor! Sunt interesat sa-mi schimb cauciucurile actuale, a caror dimensiune este 26X2.10 si profil destinat turelor pe teren accidentat, cu unele adecvate mersului pe asfalt. Ma poate ajuta cineva cu o recomandare? Pe toate site-urile de profil gasesc doar gume "enduro" cu dimensiunile astea. M-as putea orienta si spre alte dimensiuni de gume compatibile jantelor mele? Mentionez faptul ca actualele gume (dim. 26X2.10) sunt cele cu care era echipata bicicleta acum cativa ani cand am luat-o din magazin. Jantele sunt Beretta, vad si alte inscrisuri pe ele dar mult prea tocite pt a mai fi descifrate.. Multumesc celui care ma va lamuri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 5,847 Posted March 31, 2015 Vezi ultimele 2-3 pagini de discutii de aici: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/13124-cauciucuri-de-sosea-pentru-mtb/page-8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
opryka11 1 Posted May 6, 2015 Salut! Se fabrica anvelope de 29 mai inguste de 2.0? Daca da, poate imi da si mie cineva un pont de unde sa cumpar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MLADEN 3,814 Posted May 6, 2015 Da, cele pentru trekking sau ciclocross. Quote Share this post Link to post Share on other sites