ihopulele

Cauciucuri pentru MTB

Recommended Posts

Bine ai venit pe forum.

In primul rand te sfatuiesc sa repari tasta "spatiu", imi pare a fi defecta.

Apoi, cred ca ar fi bine sa ne spui pe unde te plimbi de obicei cu MTB-ul acela, prin ce oras?

La subiect, cred ca nu da bine sa pui sub 1.5....

 

 

LE: imi cer scuze pentru graba, probabil ca orasul este cel de la profil, Alexandria :mtb:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să pui slickuri subțiri pe un RR580... păcat. Și e păcat să folosești un MTB bun pe asfalt. Măcar niște semi slickuri să pui, dar de minim 1.75.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum, nu e pacat? Stiu ca se poate, dar... :P

 

PS: Slickuri groase... din alea merg. Estetic vorbind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da 90% o folosesc la trasee pe asfalt.

As vrea sa nu mai muncesc atat de mult la ea,sa gasesc niste cauciucuri de viteza,dar cum kojak urile pe 27.5 se fac doar cu 1.35 aatept recomandarile voastre.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai greseala e din start. Trebuia sa-ti iei un Triban. Si ce-are 1.35?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 Si ce-are 1.35?

 

 

 

N-are absolut nimic, doar ca unora le e frica sa meraga cu caucicuri subtirele :) Daca ar fi sa am piticul asta cu latimea de minim 1.5 as lua Marathon Supreme 27.5x1.6. Exista acelasi cauciuc si in verssiune de 2.0 latime, dar am vazut un Devron Riddle h6.7 incaltat cu Maxxis Detonator de 27.5x1.5 si nu mi s-a parut ca arata deloc ciudat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt fan cursiera,nu stiu ce are 1.35,sa nu fie prea micsi sa arate hidos pe un mtb [emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa arate bine, chiar si slickurile balonate sunt grele si nu vei avea mare castig, daca vrei viteza pe asfalt trebuie cauciuc cat mai subtire si umflat cat mai tare. MTB-ul pe asfalt e penalizat oricum de pozitia pe el, aproape de verticala, aerodinamica praf...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 MTB-ul pe asfalt e penalizat oricum de pozitia pe el, aproape de verticala, aerodinamica praf...

 

Confirm. Diferenta e mare daca montez pipa pe pozitia +16° in loc de -16°. Acum daca tot ai facut "greseala" sa iei un hardtail in loc de o urbana cu furca fixa si nu ai de gand sa o schimbi prea curand, as mai lua un set de roti de 28" doar pentru oras si sosea pe care as pune cauciucuri de 28 sau 25mm. Daca totusi bugetul e o problema si nu ai de gand sa o scoti saptamanal in offroad ca sa te deranjeze schimbul de cauciucuri, atunci Kojakurile alea mi se par cea mai buna solutie pentru ce vrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer la cat am dat pe ea,nu o sa o schimb curand.

in afara de cauciucuri nu mai bag banii in ea momentan.

acum mai astept sfaturile voastre in legatura cu un set de cauciucuri de sosea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uita-te in manualul bicicletei sau intreaba-i pe cei de la service Decathlon care e presiunea maxima pe care o suporta jantele.

In functie de greutatea ta, un cauciuc subtire de 1,5 sau 1,3 o sa necesite o presiune mare, de 4-6 bar.

Unul de 1,7 - 2 ar merge si la 3-4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De chestia asta cu presiunea mi-a fost si mie teama, dar tind sa cred ca e valabila doar la jantele foarte usoare si nicidecum la unele care vin pe RR580 sau alte biciclete chiar mult mai scumpe, dar echipate tot cu roti entry level.


la ce am acum pe ea suporta 4 bar

asta scrie pe janta sau pe cauciuc? conteaza foarte mult ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am Kojak de 1,35 pe bicicleta pentru asfalt, sunt ok, au aderență bună și nu costă o avere. Să nu te aștepți la cine știe ce spor spectaculos de viteză prin schimbarea cauciucurilor, în plus o să pierzi la confort și nu mai poți ieși cu ele pe offroad (adică poți, dar tre' să ai dinți sănătoși și riști mult mai multe pene).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@fizikant poti pune te rog o foto cu ele sa vad cum arata pe bikla :)


cel putin scap de uruitul ala pe asfalt,zici ca sunt cu mobra :),ceva viteza eu zic ca o sa se cunoasca,nu o sa fie cursiera,dar totusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca jantele suporta cauciucuri asa subtiri? Poate n-ar strica sa dai jos un cauciuc si sa masori cu sublerul latimea jantei la interior. Apoi te uiti in tabele pe net si vezi cat suporta, sa n-ai vreo surpriza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-arata rau *-:) ,o sa sun azi la dechatlon sa vad daca jantele mele suporta cauciucuri la 1.35

am un prieten care are o univega dar cu roti pe 26 echipate cu kojak si fuge de rupe pamantul

Share this post


Link to post
Share on other sites

În fotografie arată mai groase decât în realitate, am și un RR cu roți de 2 și diferența e mare rău. Mi-e greu să compar sporul de viteză între cele două, una are transmisie de cursieră și cealaltă de MTB, una are roți de 28", cealaltă de 26". Prima e cert mai rapidă, dar diferența nu e chiar atât de mare cum te-ai aștepta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Traveller sincer nu o folosesc la naveta [emoji5],ies si eu cat pot de des dar pe asfalt.

Naveta fac cu masina din dotare [emoji6]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine nu mai explicai... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.